Zmiana zarządzenia w sprawie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.GDOŚ.2022.5

Akt jednorazowy
Wersja od: 26 kwietnia 2022 r.

ZARZĄDZENIE Nr 5
GENERALNEGO DYREKTORA OCHRONY ŚRODOWISKA
z dnia 26 kwietnia 2022 r.
zmieniające zarządzenie Nr 4 z dnia 16 września 2020 r. w sprawie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska

Na podstawie § 2 ust. 1 i 2 załącznika do zarządzenia Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 7 stycznia 2019 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (Dz. Urz. GDOŚ poz. 2 i 6 oraz z 2020 r. poz. 1) w związku z art. 823 pkt 2 i art. 824 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. poz. 655) zarządza się, co następuje:
§  1. 
W zarządzeniu Nr 4 z dnia 16 września 2020 r. w sprawie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska (Dz. Urz. GDOŚ poz. 2) wprowadza się następujące zmiany:
1)
preambuła otrzymuje brzmienie:

"Na podstawie art. 7 ustawy z dnia 11 marca 2022 r. o obronie Ojczyzny (Dz. U. poz. 655), art. 123 ust. 1a ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021 r. poz. 2373 i 2389) oraz § 2 ust. 1 i 2 załącznika do zarządzenia Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 7 stycznia 2019 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (Dz. Urz. GDOŚ z 2019 r. poz. 2 i 6 oraz z 2020 r. poz. 1) zarządza się, co następuje:";

2)
w § 7 ust. 4 otrzymuje brzmienie:

"4. Do wykonywania zadań w zespole stałego dyżuru kierujący komórkami organizacyjnymi GDOŚ wyznaczają z podległych im komórek:

1) dwóch pracowników z Departamentu Realizacji Projektów Środowiskowych;

2) dwóch pracowników z Departamentu Orzecznictwa Administracyjnego;

3) czterech pracowników z Departamentu Ocen Oddziaływania na Środowisko;

4) dwóch pracowników z Departamentu Zarządzania Zasobami Przyrody;

5) trzech pracowników z Biura Dyrektora Generalnego;

6) jednego pracownika z Biura Prawnego

i zapewniają ciągłość obsady zespołu stałego dyżuru.";

3)
w § 9 ust. 3 pkt 1 lit. a otrzymuje brzmienie:

"a) stałych dyżurów w Ministerstwie Klimatu i Środowiska oraz w urzędach obsługujących współdziałające organy administracji publicznej,".

§  2. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu podpisania.