Zmiana zarządzenia w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.GITD.2021.2

Akt jednorazowy
Wersja od: 25 stycznia 2021 r.

ZARZĄDZENIE Nr 2/2021
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 25 stycznia 2021 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych

Na podstawie art. 52 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 oraz z 2020 r. poz. 288, 1492, 1517, 2275 i 2320) oraz art. 52 ust. 1 i art. 54 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 oraz z 2020 r. poz. 875 i 1087) zarządza się, co następuje:
§  1. 
W załączniku do zarządzenia nr 55/2020 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych (Dz. Urz. GITD poz. 55) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 8 w ust. 7 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

"3) wskazanie części zamówienia, jeżeli są przewidywane lub też uzasadnienie przyczyn niedokonania podziału zamówienia na części. Konieczność podania uzasadnienia przyczyn niedokonania podziału zamówienia na części dotyczy jedynie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130 000 złotych netto;";

2)
w § 12 ust. 8 otrzymuje brzmienie:

"8. Wyboru Wykonawcy można dokonać na podstawie co najmniej jednej ważnej oferty.";

3)
w załączniku nr 5 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych w § 4 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

"3. Oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 3 ustawy Pzp, składa się przed rozpoczęciem wykonywania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia.".

§  2. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.