Zmiana zarządzenia w sprawie regulaminu organizacyjnego Inspektoratu Kontroli i Audytu Wewnętrznego Komendanta Głównego Straży Granicznej.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.KGSG.2015.43

Akt jednorazowy
Wersja od: 20 lipca 2015 r.

ZARZĄDZENIE Nr 53
KOMENDANTA GŁÓWNEGO STRAŻY GRANICZNEJ
z dnia 20 lipca 2015 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Inspektoratu Kontroli i Audytu Wewnętrznego Komendanta Głównego Straży Granicznej

Na podstawie art. 6 ust. 2 pkt 3 w związku z art. 3a pkt 3 ustawy z dnia 12 października 1990 r. o Straży Granicznej (Dz. U. z 2014 r. poz. 1402 i 1822 oraz z 2015 r. poz. 529) zarządza się, co następuje:
§  1.
W zarządzeniu nr 58 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 28 kwietnia 2014 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Inspektoratu Kontroli i Audytu Wewnętrznego Komendanta Głównego Straży Granicznej (Dz. Urz. KGSG poz. 78 i 114) w załączniku wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 2 w ust. 1 pkt 13 otrzymuje brzmienie:

"13) nadzorowanie, zgodnie z właściwością Inspektoratu, działalności wydziałów i referatów w oddziałach, ośrodkach szkolenia i ośrodkach Straży Granicznej, realizujących zadania w zakresie kontroli oraz zajmujących się sprawami skarg i wniosków, a także dokonywanie ocen przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez komendantów oddziałów, ośrodków szkolenia i ośrodków Straży Granicznej;";

2)
w § 3:
a)
pkt 5 otrzymuje brzmienie:

"5) Wydział III - Skarg, Wniosków i Kontroli Problematyki Administracyjnej;",

b)
w pkt 6 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 7 w brzmieniu:

"7) Wydział IV Standaryzacji, Analiz i Obsługi.";

3)
§ 6 otrzymuje brzmienie:

"§ 6. Podczas nieobecności dyrektora Inspektoratu zastępuje go zastępca dyrektora Inspektoratu lub inna wyznaczona przez niego osoba, która realizuje obowiązki i uprawnienia wynikające z ustawy oraz decyzji, o których mowa w § 5 ust. 3, przewidziane odpowiednio dla kierownika komórki do spraw kontroli i kierownika komórki kontroli.".

§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.