Zmiana zarządzenia w sprawie Regulaminu organizacyjnego Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych.

Dzienniki resortowe

B.I.LP.2020.3.18

Akt jednorazowy
Wersja od: 21 stycznia 2020 r.

ZARZĄDZENIE Nr 3
DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH
z dnia 21 stycznia 2020 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 30 sierpnia 2018 roku w sprawie Regulaminu organizacyjnego Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych

GS.012.1.2020

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 6) oraz w związku z § 6 i § 13 ust. 1 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 50 Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r. w sprawie nadania Statutu Państwowemu Gospodarstwu Leśnemu Lasy Państwowe, zarządza się, co następuje:

§  1. 
W załączniku do Zarządzenia nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 30 sierpnia 2018 r. (Regulamin organizacyjny DGLP) wprowadza się następujące zmiany:
1)
dotychczasową nazwę komórki organizacyjnej Główny Inspektor Straży Leśnej zastępuje się nową nazwą Inspektorat Straży Leśnej;
2)
ilekroć w Regulaminie organizacyjnym jest mowa o komórce organizacyjnej pn. Główny Inspektor Straży Leśnej należy przez to rozumieć Inspektorat Straży Leśnej;
3)
w § 45 określającym zakres zadaniowy dla Inspektoratu Straży Leśnej dodaje się następujące pkt w brzmieniu:

12) optymalizacja stanu organizacyjnego Lasów Państwowych i podejmowanie przedsięwzięć zwiększających efektywność zarządzania;

13) opracowywanie ramowych regulaminów organizacyjnych RDLP i nadleśnictw oraz Regulaminu organizacyjnego DGLP;

14) prowadzenie i uaktualnianie rejestru jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych;

15) prowadzenie spraw związanych z tworzeniem, likwidacją, łączeniem, dzieleniem oraz określaniem terytorialnego zasięgu działania jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych;

16) koordynowanie spraw związanych z opracowywaniem instrukcji kancelaryjnej, JRWA i instrukcji archiwalnej w LP;

17) standaryzacja wzorów dokumentacji i procedur obowiązujących w LP;

4)
zmienia się dotychczasową nazwę komórki organizacyjnej Wydział Innowacji i Organizacji na Wydział Innowacji;
5)
ilekroć w Regulaminie organizacyjnym jest mowa o komórce organizacyjnej pn. Wydział Innowacji i Organizacji należy przez to rozumieć Wydział Innowacji;
6)
w § 58:
a)
wprowadzenie do wyliczenia otrzymuje brzmienie:

"§ 58. Wydział Innowacji (EO) - zajmuje się sprawami związanymi z inicjowaniem i wdrażaniem innowacji technicznych, prowadzeniem badań naukowych na rzecz Lasów Państwowych oraz prowadzeniem spraw związanych ze zmianami we wzorcu munduru",

b)
skreśla się pkt od 1 do 6.
§  2. 
Wprowadzone zmiany w strukturze organizacyjnej biura Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych przedstawia schemat organizacyjny, stanowiący załącznik do zarządzenia.
§  3. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK

SCHEMAT ORGANIZACYJNY

Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych