Zmiana zarządzenia w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego oraz zarządzenia w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Kadr i Szkolenia Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2016.28

Akt jednorazowy
Wersja od: 10 października 2016 r.

ZARZĄDZENIE Nr 25/16
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 10 października 2016 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego oraz zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Kadr i Szkolenia Centralnego Biura Antykorupcyjnego

Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1310) zarządza się, co następuje:
§  1.
W zarządzeniu nr 13/15 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 25 maja 2015 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz. Urz. CBA poz. 15 oraz z 2016 r. poz. 14) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 2 uchyla się pkt 4 i 5;
2)
w § 3 ust. 1 i 2 otrzymują brzmienie:

"1. Dyrektor Biura kieruje Biurem przy pomocy kierowników komórek organizacyjnych, o których mowa w § 2, w szczególności dokonuje podziału pracy i nadzoruje wykonanie poszczególnych zadań oraz ocenia pracę podległych funkcjonariuszy i pracowników.

2. W przypadku nieobecności dyrektora Biura zastępuje go kierownik komórki organizacyjnej, o której mowa w § 2 pkt 3.";

3)
w § 5 ust. 1 otrzymuje brzmienie:

"1. Kierownicy komórek organizacyjnych, o których mowa w § 2, kierują ich pracami i są odpowiedzialni za prawidłową i terminową realizację ich zadań.";

4)
w § 7 w ust. 1:
a)
pkt 1 otrzymuje brzmienie:

"1) administrowanie nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie, najmie lub użyczeniu CBA, w szczególności przez zapewnianie:

a) ciągłości umów: najmu, użyczenia, dostaw mediów, sprzątania i innych niezbędnych usług,

b) przeglądów, napraw, modernizacji nieruchomości i infrastruktury z nią powiązanej oraz wyposażenia technicznego nieruchomości, w tym w odniesieniu do systemów awaryjnego zasilania energetycznego,

c) remontów, które nie wymagają pozwolenia na budowę, w tym dokumentacji projektowej.",

b)
pkt 7 i 8 otrzymują brzmienie:

"7) zapewnienie bezpośredniej i bieżącej konserwacji nieruchomości oraz utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków w Warszawie;

8) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością Wydziału Administracyjno-Gospodarczego, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na rzecz jednostek organizacyjnych CBA o wartości nieprzekraczającej kwoty wyrażonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;",

c)
pkt 14 otrzymuje brzmienie:

"14) obsługa magazynu artykułów administracyjno-biurowych oraz magazynu materiałów, środków i wyposażenia niezbędnych do utrzymania porządku i czystości;",

d)
pkt 17-20 otrzymują brzmienie:

"17) organizacja i obsługa kancelaryjna dyrektora Biura oraz kierowników komórek organizacyjnych, o których mowa w § 2;

18) rejestracja w dziennikach korespondencyjnych i książce doręczeń przesyłek miejscowych korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja;

19) informowanie funkcjonariuszy i pracowników Biura o terminach i obowiązkach związanych w szczególności z właściwą realizacją spraw kadrowych, organizacyjnych, osobowych oraz szkoleniowych;

20) prowadzenie terminarza i organizowanie spotkań dyrektora Biura;",

e)
po pkt 20 dodaje się pkt 21-28 w brzmieniu:

"21) prowadzenie listy obecności pracowników i funkcjonariuszy Biura;

22) prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych, godzin nadliczbowych i delegacji służbowych pracowników i funkcjonariuszy Biura;

23) prowadzenie rejestru decyzji dyrektora Biura;

24) prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących spraw osobowych funkcjonariuszy i pracowników Biura, w szczególności wniosków urlopowych i personalnych oraz zwolnień lekarskich, w tym wprowadzanie danych do programu NIWA;

25) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;

26) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i logistycznej zgodnie z właściwością Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;

27) obsługa programu NIWA w zakresie właściwości Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;

28) realizacja innych zadań na polecenie Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura.";

5)
w § 8:
a)
pkt 16 otrzymuje brzmienie;

"16) zastępstwo w zakresie prowadzenia stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych;",

b)
po pkt 16 dodaje się pkt 17 w brzmieniu:

"17) realizacja innych zadań na polecenie Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura.";

6)
uchyla się § 10;
7)
uchyla się § 12.
§  2.
W zarządzeniu nr 27/10 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 22 października 2010 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Kadr i Szkolenia Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz. Urz. CBA Nr 2 poz. 54 oraz z 2016 r. poz. 24) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 1 skreśla się pkt 4;
2)
w § 2 po pkt 3 dodaje się pkt 4 i 5 w brzmieniu:

"4) Zespół Stanowsk do spraw Bezpieczeństwa i Higieny Służby i Pracy;

5) Sekcja do spraw Obsługi Ośrodka Szkoleniowo-Konferencyjnego Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Lucieniu.";

3)
w § 8 po ust. 4 dodaje się ust. 5 w brzmieniu:

"5. Do zadań Sekcji do spraw Obsługi Ośrodka Szkoleniowo-Konferencyjnego Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Lucieniu, zwanego dalej "Ośrodkiem", należy:

1) współpraca z Sekcją do spraw Szkoleń w zakresie planowania i realizacji szkoleń w Ośrodku;

2) administrowanie Ośrodkiem, w szczególności poprzez:

a) zapewnienie realizacji zadań z zakresu bieżącej eksploatacji, konserwacji i napraw doraźnych nieruchomości i infrastruktury z nią powiązanej oraz wyposażenia technicznego, w szczególności w obszarze stacji uzdatniania wody z hydrofornią, stacji pomp ciepła, oczyszczalni ścieków, instalacji elektrycznych,

b) realizację decyzji administracyjnych dotyczących Ośrodka, w tym postanowień pozwolenia wodnoprawnego,

c) współdziałanie przy wykonywaniu na terenie Ośrodka zadań realizowanych przez Biuro Logistyki CBA, w szczególności w zakresie przeglądów, robót budowlanych, prac modernizacyjnych dotyczących nieruchomości i infrastruktury z nią powiązanej,

d) zapewnianie napraw i konserwacji sprzętu oraz wyposażenia znajdującego się w Ośrodku,

e) zapewnienie odpowiednich warunków dotyczących ochrony bezpieczeństwa, życia i zdrowia osób przebywających na terenie Ośrodka,

f) zapewnienie bieżącej konserwacji obiektów i utrzymania porządku na terenie Ośrodka;

3) obsługa administracyjno-biurowa Ośrodka;

4) przygotowywanie projektów umów dotyczących Ośrodka oraz nadzór nad ich realizacją;

5) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością Sekcji, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na rzecz Ośrodka, o wartości nieprzekraczającej kwoty wyrażonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;

6) zapewnienie warunków lokalowych oraz wyżywienia na czas szkoleń oraz innych przedsięwzięć organizowanych w Ośrodku;

7) planowanie i rozliczanie pobytów indywidualnych w Ośrodku;

8) dokonywanie analiz zaangażowania i wykorzystywania środków finansowych przeznaczonych na potrzeby Ośrodka;

9) prowadzenie dokumentacji finansowo-księgowej Ośrodka;

10) opiniowanie i przygotowywanie regulacji prawnych, wytycznych i innych dokumentów mających wpływ na funkcjonowanie Ośrodka;

11) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia dotyczących Ośrodka oraz uczestnictwo w związanych z tym procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych;

12) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i logistycznej Ośrodka;

13) realizacja innych zadań zleconych przez przełożonych.".

§  3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 17 października 2016 r.