Zmiana zarządzenia w sprawie regulaminów organizacyjnych komórek Wyższego Urzędu Górniczego.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.WUG.2018.104

Akt jednorazowy
Wersja od: 10 maja 2018 r.

ZARZĄDZENIE Nr 14
DYREKTORA GENERALNEGO WYŻSZEGO URZĘDU GÓRNICZEGO
z dnia 9 maja 2018 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminów organizacyjnych komórek Wyższego Urzędu Górniczego

Na podstawie art. 25 ust. 4 pkt 1 lit. d ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889 i 2203 oraz z 2018 r. poz. 106) zarządza się, co następuje:
§  1. 
W zarządzeniu nr 8 Dyrektora Generalnego Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 13 listopada 2017 r. w sprawie regulaminów organizacyjnych komórek Wyższego Urzędu Górniczego (Dz. Urz. WUG poz. 63 oraz z 2018 r. poz. 40 i 96) załącznik nr 1 do zarządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.
§  2. 
W okresie od dnia 30 kwietnia 2018 r. do dnia 24 maja 2018 r.:
1)
Dyrektorowi Gabinetu Prezesa podlegają bezpośrednio pozostałe stanowiska w Gabinecie Prezesa;
2)
do kompetencji stanowisk do spraw merytorycznych w Gabinecie Prezesa nie należą zadania określone w § 32 regulaminu organizacyjnego Wyższego Urzędu Górniczego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 19 września 2017 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Wyższego Urzędu Górniczego (Dz. Urz. WUG poz. 45 oraz z 2018 r. poz. 37, 95 i 101), zwanego dalej "regulaminem organizacyjnym WUG";
3)
Naczelnikowi Samodzielnego Wydziału Informatyzacji podlegają bezpośrednio pozostałe stanowiska w Samodzielnym Wydziale Informatyzacji, z zastrzeżeniem § 4 ust. 1 pkt 5 regulaminu organizacyjnego WUG;
4)
przepisów § 5 regulaminu organizacyjnego Samodzielnego Wydziału Informatyzacji, stanowiącego załącznik nr 12 do zarządzenia, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia, nie stosuje się w przypadkach zastrzeżonych do właściwości Administratora Bezpieczeństwa Informacji, o którym mowa w przepisach regulaminu organizacyjnego WUG, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 25 maja 2018 r., zwanego dalej "Administratorem Bezpieczeństwa Informacji";
5)
Administrator Bezpieczeństwa Informacji funkcjonuje poza strukturami organizacyjnymi zespołów Samodzielnego Wydziału Informatyzacji.
§  3. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r., z wyjątkiem § 2, który wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą od dnia 30 kwietnia 2018 r.

ZAŁĄCZNIK

REGULAMIN ORGANIZACYJNY GABINETU PREZESA

§  1. 
Regulamin organizacyjny Gabinetu Prezesa, zwanego dalej "Gabinetem", określa organizację wewnętrzną oraz podział zadań i kompetencji wewnątrz Gabinetu.
§  2. 
Ustala się następującą strukturę organizacyjną Gabinetu:
1)
Dyrektor Gabinetu (symbol D);
2)
stanowiska do spraw merytorycznych;
3)
Sekretariat Prezesa i Wiceprezesów Wyższego Urzędu Górniczego.
§  3. 
Dyrektor Gabinetu kieruje Gabinetem samodzielnie.
§  4. 
Dyrektorowi Gabinetu podlegają bezpośrednio pozostałe stanowiska w Gabinecie.
§  5. 
1. 
Dyrektor Gabinetu:
1)
podpisuje, poza przypadkami określonymi w § 12 ust. 2 i 4 regulaminu organizacyjnego Wyższego Urzędu Górniczego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 19 września 2017 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Wyższego Urzędu Górniczego (Dz. Urz. WUG poz. 45 oraz z 2018 r. poz. 37, 95 i 101), zwanego dalej "regulaminem organizacyjnym WUG", dokumenty przygotowane w Gabinecie;
2)
parafuje projekty dokumentów:
a)
przygotowanych w Gabinecie,
b)
przekazanych do Gabinetu w celu zaparafowania.
2. 
Podpisywanie oraz parafowanie dokumentów przez osobę wyznaczoną do dokonywania określonych czynności lub prowadzenia określonych spraw w imieniu Dyrektora Gabinetu w czasie jego nieobecności lub czasowej niemożności wykonywania przez niego obowiązków następuje z klauzulą "w zastępstwie Dyrektora", oznaczaną skrótem "w z. dyr.", z użyciem pieczątki imiennej pracownika Wyższego Urzędu Górniczego.
§  6. 
1. 
Dyrektor Gabinetu może upoważnić pracownika Gabinetu do dokonywania określonych czynności lub prowadzenia określonych spraw w jego imieniu.
2. 
W przypadku, o którym mowa w ust. 1, podpisywanie oraz parafowanie dokumentów w imieniu Dyrektora Gabinetu następuje z klauzulą "z upoważnienia Dyrektora", oznaczaną skrótem "z up. dyr.", z użyciem pieczątki imiennej pracownika Gabinetu.
§  7. 
Do kompetencji Dyrektora Gabinetu należy realizacja zadań Gabinetu, nienależących do kompetencji pozostałych stanowisk w Gabinecie.
§  8. 
Do kompetencji stanowisk do spraw merytorycznych należą:
1)
zadania określone w § 17 ust. 1 pkt 2-6 i 8-10 regulaminu organizacyjnego WUG;
2)
dodatkowe zadania określone w opisach stanowisk pracy.
§  9. 
Do kompetencji Sekretariatu Prezesa i Wiceprezesów Wyższego Urzędu Górniczego należą zadania określone w § 17 ust. 1 pkt 1 i 7 regulaminu organizacyjnego WUG.
§  10. 
Stanowiska wchodzące w skład Gabinetu są obowiązane do współpracy w zakresie realizacji zadań Gabinetu.