Zmiana zarządzenia w sprawie regulaminów organizacyjnych komórek Wyższego Urzędu Górniczego.
Dzienniki resortowe
Dz.Urz.WUG.2018.104
Akt jednorazowy Wersja od: 10 maja 2018 r.
ZARZĄDZENIE Nr 14
DYREKTORA GENERALNEGO WYŻSZEGO URZĘDU GÓRNICZEGO
z dnia 9 maja 2018 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminów organizacyjnych komórek Wyższego Urzędu Górniczego
Na podstawie art. 25 ust. 4 pkt 1 lit. d ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889 i 2203 oraz z 2018 r. poz. 106) zarządza się, co następuje:
§ 1.
W zarządzeniu nr 8 Dyrektora Generalnego Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 13 listopada 2017 r. w sprawie regulaminów organizacyjnych komórek Wyższego Urzędu Górniczego (Dz. Urz. WUG poz. 63 oraz z 2018 r. poz. 40 i 96) załącznik nr 1 do zarządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszego zarządzenia.§ 2.
W okresie od dnia 30 kwietnia 2018 r. do dnia 24 maja 2018 r.:1)
Dyrektorowi Gabinetu Prezesa podlegają bezpośrednio pozostałe stanowiska w Gabinecie Prezesa;2)
do kompetencji stanowisk do spraw merytorycznych w Gabinecie Prezesa nie należą zadania określone w § 32 regulaminu organizacyjnego Wyższego Urzędu Górniczego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 19 września 2017 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Wyższego Urzędu Górniczego (Dz. Urz. WUG poz. 45 oraz z 2018 r. poz. 37, 95 i 101), zwanego dalej "regulaminem organizacyjnym WUG";3)
Naczelnikowi Samodzielnego Wydziału Informatyzacji podlegają bezpośrednio pozostałe stanowiska w Samodzielnym Wydziale Informatyzacji, z zastrzeżeniem § 4 ust. 1 pkt 5 regulaminu organizacyjnego WUG;4)
przepisów § 5 regulaminu organizacyjnego Samodzielnego Wydziału Informatyzacji, stanowiącego załącznik nr 12 do zarządzenia, o którym mowa w § 1 niniejszego zarządzenia, nie stosuje się w przypadkach zastrzeżonych do właściwości Administratora Bezpieczeństwa Informacji, o którym mowa w przepisach regulaminu organizacyjnego WUG, w brzmieniu obowiązującym przed dniem 25 maja 2018 r., zwanego dalej "Administratorem Bezpieczeństwa Informacji";5)
Administrator Bezpieczeństwa Informacji funkcjonuje poza strukturami organizacyjnymi zespołów Samodzielnego Wydziału Informatyzacji.§ 3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 25 maja 2018 r., z wyjątkiem § 2, który wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą od dnia 30 kwietnia 2018 r.ZAŁĄCZNIK
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GABINETU PREZESA
REGULAMIN ORGANIZACYJNY GABINETU PREZESA
§ 1.
Regulamin organizacyjny Gabinetu Prezesa, zwanego dalej "Gabinetem", określa organizację wewnętrzną oraz podział zadań i kompetencji wewnątrz Gabinetu.§ 2.
Ustala się następującą strukturę organizacyjną Gabinetu:1)
Dyrektor Gabinetu (symbol D);2)
stanowiska do spraw merytorycznych;3)
Sekretariat Prezesa i Wiceprezesów Wyższego Urzędu Górniczego.§ 3.
Dyrektor Gabinetu kieruje Gabinetem samodzielnie.§ 4.
Dyrektorowi Gabinetu podlegają bezpośrednio pozostałe stanowiska w Gabinecie.§ 5.
1.
Dyrektor Gabinetu:1)
podpisuje, poza przypadkami określonymi w § 12 ust. 2 i 4 regulaminu organizacyjnego Wyższego Urzędu Górniczego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 19 września 2017 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Wyższego Urzędu Górniczego (Dz. Urz. WUG poz. 45 oraz z 2018 r. poz. 37, 95 i 101), zwanego dalej "regulaminem organizacyjnym WUG", dokumenty przygotowane w Gabinecie;2)
parafuje projekty dokumentów:a)
przygotowanych w Gabinecie,b)
przekazanych do Gabinetu w celu zaparafowania.2.
Podpisywanie oraz parafowanie dokumentów przez osobę wyznaczoną do dokonywania określonych czynności lub prowadzenia określonych spraw w imieniu Dyrektora Gabinetu w czasie jego nieobecności lub czasowej niemożności wykonywania przez niego obowiązków następuje z klauzulą "w zastępstwie Dyrektora", oznaczaną skrótem "w z. dyr.", z użyciem pieczątki imiennej pracownika Wyższego Urzędu Górniczego.§ 6.
1.
Dyrektor Gabinetu może upoważnić pracownika Gabinetu do dokonywania określonych czynności lub prowadzenia określonych spraw w jego imieniu.2.
W przypadku, o którym mowa w ust. 1, podpisywanie oraz parafowanie dokumentów w imieniu Dyrektora Gabinetu następuje z klauzulą "z upoważnienia Dyrektora", oznaczaną skrótem "z up. dyr.", z użyciem pieczątki imiennej pracownika Gabinetu.§ 7.
Do kompetencji Dyrektora Gabinetu należy realizacja zadań Gabinetu, nienależących do kompetencji pozostałych stanowisk w Gabinecie.§ 8.
Do kompetencji stanowisk do spraw merytorycznych należą:1)
zadania określone w § 17 ust. 1 pkt 2-6 i 8-10 regulaminu organizacyjnego WUG;2)
dodatkowe zadania określone w opisach stanowisk pracy.§ 9.
Do kompetencji Sekretariatu Prezesa i Wiceprezesów Wyższego Urzędu Górniczego należą zadania określone w § 17 ust. 1 pkt 1 i 7 regulaminu organizacyjnego WUG.§ 10.
Stanowiska wchodzące w skład Gabinetu są obowiązane do współpracy w zakresie realizacji zadań Gabinetu.