Zmiana zarządzenia w sprawie realizacji przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN (netto) oraz wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.GDDKiA.2022.2
Akt jednorazowyZARZĄDZENIE Nr 2
GENERALNEGO DYREKTORA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
z dnia 3 lutego 2022 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie realizacji przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN (netto) oraz wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
"10) "EZD" - należy przez to rozumieć system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją;
11) "Procedurze w EZD - Obieg wniosku" - należy przez to rozumieć proces przekazywania wniosku w sprawie realizacji zamówienia publicznego o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN (netto) lub wyłączonego spod stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych publicznego wraz z wymaganymi załącznikami przez kierownika komórki organizacyjnej za pośrednictwem innych komórek organizacyjnych właściwych dla procesu i Głównego Księgowego do zatwierdzenia przez Dyrektora. Procedura w EZD - Obieg wniosku przedstawiona jest w załączniku nr 7 do zarządzenia i zawiera kluczowe akceptacje i zatwierdzenia w procesie.";
"5. Wniosek stanowiący załącznik nr 1 do zarządzenia oraz dokumenty stanowiące załączniki nr 2 i 5 do zarządzenia prowadzi się i zatwierdza w EZD. Pozostałe dokumenty, o których mowa w zarządzeniu, niezbędne do przeprowadzenia procedury prowadzi się w formie dokumentowej ograniczonej do postaci elektronicznej lub papierowej i przechowuje się zgodnie z instrukcją kancelaryjną. Dokumenty te również zamieszcza się w EZD i wraz z załącznikami wymienionymi w ust. 5 stanowią one całość dokumentacji postępowania.";
"3. Szacowanie wartości zamówienia jest dokumentowane.";
"1) dokumenty można przekazać za pomocą: poczty elektronicznej, korespondencją pocztową, lub przy pomocy faksu;";
"1. Tworzy się rejestr postępowań prowadzonych na podstawie wniosku, o którym mowa w § 2 ust. 4, pod tytułem "Rejestr zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN (netto) lub wyłączonych spod stosowania ustawy Pzp".",
"4. Wniosek po wprowadzeniu do rejestru, o którym mowa w ust. 1, opisuje się w następujący sposób:
5. Wniosek, o którym mowa w § 2 ust. 4:
1) w Centrali GDDKiA - akceptuje - Główny Księgowy i zatwierdza - Dyrektor;
2) w oddziałach GDDKiA - akceptuje - Z-ca Dyrektora ds. Ekonomiczno-Finansowych lub osoba upoważniona i zatwierdza Dyrektor Oddziału lub osoba upoważniona.";
"Wpisano do rejestru zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN (netto) lub wyłączonych spod stosowania przepisów ustawy Pzp, nr ....., dnia ....., imię i nazwisko osoby rejestrującej ....."
"3. Szacunkowa wartość zamówienia ..... PLN (netto), ..... euro1), ..... PLN (brutto).
Osoba/osoby ustalające wartość zamówienia: .................................................................
(osoba/y prowadząca sprawę)
Data dokonania ustalenia wartości zamówienia .............................................................
Osoba/osoby weryfikujące/akceptujące szacunkową wartość zamówienia
.........................................................................................................................................
(Kierownik komórki organizacyjnej lub inna osoba wskazana przez Kierownika)
Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia została określona na podstawie:
.........................................................................................................................................
W załączeniu udokumentowany sposób szacowania wartości zamówienia.",
"10. Wydatek ma pokrycie w planie finansowo-rzeczowym GDDKiA:
- pozycja planu ..................................;
- źródło finansowania .................................. § ..................................;
- rodzaj wydatku:
a) bieżące;
b) inwestycyjne;
- nr wstępnej rejestracji w SAP .................................. .",
Akceptuję wniosek /................/ data /.............................../ imię i nazwisko kierującego komórką organizacyjną |
Wpisano do rejestru zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 tys. PLN (netto) lub wyłączonych spod stosowania ustawy PZP nr /..................../ dnia /................/ /.............................../ imię i nazwisko osoby rejestrującej |
Wniosek nr/.............................../ zarejestrowano w systemie SAP /................/ data /.............................../ imię i nazwisko osoby rejestrującej |
Akceptuję wniosek /................/ data /.............................../ imię i nazwisko Głównego Księgowego lub osoby upoważnionej (w Oddziałach Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomiczno-Finansowych lub osoby upoważnionej) |
ZATWIERDZAM WNIOSEK /................/ data /.............................../ imię i nazwisko Dyrektora lub osoby upoważnionej) |
"2. *Rozeznania rynku dokonano zgodnie z § 7 ust. 2 pkt 2 poprzez zebranie publikowanych na stronach internetowych ofert następujących wykonawców:
..................................................... cena brutto
..................................................... cena brutto
..................................................... cena brutto.",
"AKCEPTUJĘ
.....................................................
(imię i nazwisko osoby dokonującej rozeznania rynku)";
"Znak sprawy";
"Wartość szacunkowa zamówienia wynosi PLN .......... (netto), .......... euro.",
"Wniosek zatwierdzam:";
ZAŁĄCZNIK
PROCEDURA w EZD - OBIEG WNIOSKU
Wnioski dla zamówień publicznych poniżej 130 tys. PLN (netto) oraz wyłączonych spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych
Poniższa procedura przedstawia niezbędne kluczowe akceptacje i zatwierdzenia w procesie mającym na celu uzyskanie zgody Dyrektora na udzielenie zamówienia publicznego i nie precyzuje kolejności działań/czynności podejmowanych w poszczególnych komórkach, w szczególności komórkach właściwych ds. finansowych i ds. rejestracji wniosków.
OBIEG WNIOSKU i INNYCH DOKUMENTÓW W EZD
Pracownik komórki organizacyjnej:
Pozostałe osoby biorące udział w procesie obiegu dokumentów:
UWAGA:
Zaleca się, aby do sprawy w EZD dołączyć:
a) po zatwierdzeniu wniosku przez Dyrektora:
- uzgodnienie umowy z radcą prawnym (jeżeli dotyczy);
- uzgodnienie umowy w zakresie ochrony danych osobowych (jeżeli dotyczy);
b) po udzieleniu zamówienia:
- umowę (jeżeli dotyczy);
- ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zamieszczonego w BIP (jeżeli dotyczy).
Przeprowadzone postępowanie (sprawę) przechowuje się w zasobach EZD.
PROCEDURA w EZD - OBIEG WNIOSKU (Schemat)
Wnioski dla zamówień publicznych poniżej 130 tys. PLN (netto) oraz wyłączonych spod stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych