Zmiana zarządzenia w sprawie programu pilotażowego opieki koordynowanej w podstawowej opiece zdrowotnej "POZ PLUS".
NFZ.2020.64
Akt jednorazowyZARZĄDZENIE Nr 64/2020/DAiI
PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
z dnia 29 kwietnia 2020 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie programu pilotażowego opieki koordynowanej w podstawowej opiece zdrowotnej "POZ PLUS"
"Rozdział 11a
Uzasadnione przeszkody w realizacji umowy
§ 34a. 1. W przypadku wystąpienia okoliczności mających wpływ na wykonywanie umowy o realizację pilotażu "POZ PLUS", niebędących wynikiem nieprawidłowości leżących po stronie realizatora pilotażu "POZ PLUS" i, których nie można było przewidzieć, realizator pilotażu "POZ PLUS" zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia o tych okolicznościach dyrektora oddziału wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.
2. Wykonując obowiązek, o którym mowa w ust. 1, realizator pilotażu "POZ PLUS" obowiązany jest przedstawić opis okoliczności mających wpływ na wykonywanie umowy, uzasadnienie braku wystąpienia nieprawidłowości leżących po jego stronie mających wpływ na powstanie tych okoliczności oraz wskazanie, czy mają one charakter stały czy czasowy.
3. Dyrektor oddziału wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia na podstawie przedstawionych przez realizatora pilotażu "POZ PLUS" informacji, o których mowa w ust. 2, przekazuje Kierownikowi Projektu POZ PLUS, w celu akceptacji projekt aneksu do umowy.
4. Po akceptacji, o której mowa w ust. 3, projekt aneksu do umowy przekazywany jest przez dyrektora oddziału wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia, realizatorowi pilotażu "POZ PLUS".";
UZASADNIENIE
UZASADNIENIE
W szczególności zmiany dotyczą:
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 2
ZAŁĄCZNIK Nr 3
HARMONOGRAM - ZASOBY
rodzaj świadczeń: program pilotażowy POZ PLUS
Pozycja | Kod zakresu | Nazwa zakresu | ||||||||||||||
I. Miejsce udzielania świadczeń | ||||||||||||||||
Kod miejsca (a) | Id podwyk. (b) | Nazwa miejsca (c) | Adres miejsca (d) | VII cz.KR*(e) | VIII cz.KR*(f) | Profil IX-X cz.KR*(g) | Status ** | |||||||||
II. Dostępność miejsca udzielania świadczeń | ||||||||||||||||
pn (a) | wt (b) | śr (c) | czw (d) | pt (e) | sob (f) | nd (g) | Obowiązuje od (h) | Obowiązuje do (i) | Status** | |||||||
III. Personel | ||||||||||||||||
ID osoby (a) | Nazwisko (b) | Imiona (c) | PESEL (d) | Zawód/specjalność (e) | St.specjal. (f) | NPWZ (g) | Status ** | |||||||||
Dostępność osoby personelu | ||||||||||||||||
pn (h) | wt (i) | śr (j) | czw (k) | pt (l) | sob (m) | nd (n) | Typ harmonogramu***(o) | Tyg. lb. godzin (p) | Obowiązuje od (r) | Obowiązuje do (s) | ||||||
P**** | ||||||||||||||||
D**** | ||||||||||||||||
IV. Sprzęt | ||||||||||||||||
Id sprzętu (a) | Nazwa sprzętu (b) | Ilość (c) | Nr seryjny (d) | Rok produkcji (e) | Rodzaj dostępności (f ) | Dostępny od (g) | Dostępny do (h) | Status ** | ||||||||
Dyrektor OW***** Świadczeniodawca******
* KR (Kody resortowe) - kody nadane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia wydanym na podstawie art. 105 ust. 5 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2018r. poz. 2190, z późn.zm.)
** B - brak zmian, D - dodano, M - zmodyfikowano, U - usunięto
*** Typ harmonogramu: P - harmonogram podstawowy, D - harmonogram dodatkowy
**** drukowany jeśli wypełniony
***** kwalifikowany podpis elektroniczny albo pieczęć wraz z podpisem
****** kwalifikowany podpis elektroniczny albo pieczęć/nadruk/naklejka świadczeniodawcy - zawierające nazwę, adres, NIP i REGON - wraz z podpisem