Zmiana zarządzenia w sprawie procedur udzielania przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych zamówień nie podlegających ustawie - Prawo zamówień publicznych.
B.I.LP.2022.4.37
Akt jednorazowyZARZĄDZENIE Nr 20
DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH
z dnia 23 lutego 2022 r.
w sprawie zmiany Zarządzenia nr 1 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 3 stycznia 2022 r. w sprawie procedur udzielania przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych zamówień nie podlegających ustawie - Prawo zamówień publicznych
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U. z 2021 r. poz. 1275 ze zm.) oraz § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 50 Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r., zarządza się, co następuje:
"2. Procedurę udzielenia zamówienia:
1) o wartości szacunkowej do 1000 złotych oraz zamówienia związanego z podróżą służbową, udzielanego samodzielnie przez pracownika odbywającego podróż - regulują przepisy §§ 2-3 i 11;
2) o wartości szacunkowej powyżej 1000 złotych do 50 000 złotych - regulują przepisy §§ 2-4 i 11;
3) o wartości szacunkowej powyżej 50 000 złotych - regulują przepisy §§ 2-11.",
"2. Rozeznanie rynku polega na przesłaniu do co najmniej trzech wykonawców prośby o informację o oferowanych przez nich warunkach wykonania zamówienia, zwanych dalej "informacjami", z zastrzeżeniem ust. 3.",
"3. Jeżeli uzyskanie informacji zwrotnej od co najmniej trzech wykonawców jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, można poprzestać na uzyskaniu informacji od jednego wykonawcy".
"1a. W przypadku drobnych zamówień tożsamych rodzajowo, które Zamawiający jest w stanie przewidzieć, udzielanych w ciągu roku w zależności od bieżących potrzeb, możliwe jest sporządzenie wniosku zbiorczego wskazującego na sumaryczną szacowaną wartość zamówień w skali roku".
ZAŁĄCZNIK Nr 1
ZARZĄDZENIE NR 1
ZARZĄDZENIE NR 1
z dnia 3 stycznia 2022 r.
w sprawie procedur udzielania przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych zamówień nie podlegających ustawie - Prawo zamówień publicznych
EZ.0210.1.2022
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (Dz.U. 2021 poz. 1275 ze zm.) oraz § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 50 Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r. w sprawie nadania statutu Państwowemu Gospodarstwu Leśnemu Lasy Państwowe zarządzam, co następuje:
Załącznik Nr 1
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO nie podlegającego ustawie - Prawo zamówień publicznych
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO nie podlegającego ustawie - Prawo zamówień publicznych
Biuro/Wydział/Zespół/Stanowisko* ...........................................................................
wnioskuje o udzielenie zamówienia publicznego opisanego poniżej.
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Inne wymagania dotyczące zamówienia (np. termin lub sposób wykonania):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
3. Uzasadnienie potrzeby udzielenia zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
........................................ ..........................................................................
data podpis kierownika komórki wnioskującej
* - niepotrzebne skreślić
Część II. Wypełnia wydział właściwy ds. administracji, a w przypadku zamówienia o charakterze specjalistycznym - komórka organizacyjna wnioskująca o jego udzielenie
Znak: ___.272.___._______
1. Szacunkowa wartość zamówienia (bez podatku od towarów i usług):
.......................................................................................................................................................
2. Zamówienie zostanie sfinansowane ze środków:
- przewidzianych na ten cel w planie finansowo-gospodarczym LP/ w prowizorium planu* na rok ...............
- nieprzewidzianych na ten cel w planie finansowo-gospodarczym LP/ w prowizorium planu* na rok ................ - w załączeniu składam wniosek o zmianę planu, tj.o uruchomienie środków finansowych z rezerwy/ przesunięcie środków finansowych pomiędzy zadaniami*.
3. Informacja, czy w bieżącym roku kalendarzowym udzielano zamówień tego samego rodzaju wraz z określeniem ich wartości:
.......................................................................................................................................................
4. Informacja, czy w bieżącym roku kalendarzowym planuje się udzielenie zamówień tego samego rodzaju wraz z określeniem ich szacunkowej wartości:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
5. Nazwa wykonawcy (jeżeli jest znana): ..........................................................................
6. Proponowany tryb wyboru wykonawcy (dot. zamówień powyżej 50 000 złotych):
- rozeznanie rynku
- zapytanie ofertowe
- przetarg/aukcja* w trybie kodeksu cywilnego
- zgodnie z § 6 ust. 2 zarządzenia, z uwagi na to, że ................................................................
......................................................................................................................................................
uzasadnione jest udzielenie zamówienia wykonawcy wskazanemu w pkt 5.
* - niepotrzebne skreślić
..................................... ...................................................................
data podpis kierownika komórki wnioskującej
AKCEPTUJĘ
..............................................
podpis kierownika komórki ZATWIERDZAM
właściwej ds. zamówień publicznych
........................................................ ..................................................
podpis radcy prawnego podpis Dyrektora Generalnego
(w przypadku przetargu/ aukcji) lub Zastępcy Dyrektora Generalnego