Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0".

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.GITD.2024.9

Akt jednorazowy
Wersja od: 8 marca 2024 r.

ZARZĄDZENIE Nr 9/2024
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 8 marca 2024 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0"

Na podstawie art. 52 ust. 1 i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z późn. zm. 1 ) zarządza się, co następuje:
§  1. 
W zarządzeniu nr 29/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 13 października 2021 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0" (Dz. Urz. GITD poz. 29 oraz z 2022 r. poz. 13 i poz. 33), wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 2 uchyla się pkt 9;
2)
§ 3 otrzymuje brzemiennie:

"§ 3. W skład Komitetu wchodzą:

1) Główny Inspektor Transportu Drogowego - Przewodniczący Komitetu;

2) Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Dyrektor Biura Prawnego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Asseco Poland S.A. - Przedstawiciel Głównego Dostawcy Wykonawcy;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki - Przedstawiciel Głównego Dostawcy Zamawiającego;

6) Dyrektor Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej - Członek Komitetu;

7) Naczelnik Wydziału Mobilnych Jednostek Kontrolnych w Biurze Kontroli Opłaty Elektronicznej - Członek Komitetu;

8) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego - Członek Komitetu;

9) Dyrektor Biura Finansowego - Członek Komitetu.";

3)
w § 10 uchyla się ust. 2.
§  2. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
1 Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2023 r. poz. 760, 919, 1123, 1193, 1195, 1523 i 1720.