Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0".

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.GITD.2022.13

Akt jednorazowy
Wersja od: 15 czerwca 2022 r.

ZARZĄDZENIE Nr 12/2022
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 15 czerwca 2022 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0"

Na podstawie art. 52 ust. 1 i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 i 209) zarządza się, co następuje:
§  1. 
W zarządzeniu nr 29/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 13 października 2021 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0" (Dz. Urz. GITD poz. 29), § 3 otrzymuje brzmienie:

"§ 3. W skład Komitetu wchodzą:

1) Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego do spraw przewozu drogowego - Przewodniczący Komitetu;

2) Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

3) Dyrektor Biura Prawnego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;

4) Przedstawiciele Asseco Poland S.A. - Przedstawiciel Głównego Dostawcy Wykonawcy;

5) Dyrektor Biura Teleinformatyki - Przedstawiciel Głównego Dostawcy Zamawiającego;

6) Dyrektor Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej - Członek Komitetu;

7) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego - Członek Komitetu;

8) Dyrektor Biura Finansowego - Członek Komitetu.".

§  2. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.