Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Utrzymanie i Rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń".

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.GITD.2020.9

Akt jednorazowy
Wersja od: 9 marca 2020 r.

ZARZĄDZENIE Nr 9/2020
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 9 marca 2020 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Utrzymanie i Rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń"

Na podstawie art. 52 ust. 1 i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2019 r. poz. 2140) zarządza się, co następuje:
§  1. 
W zarządzeniu nr 29/2018 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 4 lipca 2018 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Utrzymanie i Rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń" (Dz. Urz. GITD poz. 29) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 3 pkt 3 otrzymuje brzmienie:

"3) Dyrektor Biura Teleinformatyki - Przedstawiciel Głównego Dostawcy.";

2)
§ 8 otrzymuje brzmienie:

"§ 8. 1. Obsługę organizacyjno-administracyjną prac Komitetu zapewnia Biuro Teleinformatyki.

2. Wyznaczony pracownik Biura Teleinformatyki przygotowuje posiedzenia Komitetu, w których uczestniczy bez prawa głosu. Do jego obowiązków należy w szczególności:

1) zawiadamianie osób wchodzących w skład Komitetu oraz osób, o których mowa w § 4 ust. 2, o terminach posiedzeń;

2) przygotowywanie materiałów na posiedzenia Komitetu;

3) sporządzanie protokołów z posiedzeń Komitetu.".

§  2. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.