Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Utrzymanie i Rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń".

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.GITD.2017.11

Akt jednorazowy
Wersja od: 16 lutego 2017 r.

ZARZĄDZENIE Nr 11/2017
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 16 lutego 2017 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Utrzymanie i Rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń"

Na podstawie art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r. poz. 1907, 1935 i 1948) zarządza się, co następuje:
§  1.
W zarządzeniu nr 35/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 5 listopada 2014 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Utrzymanie i Rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń" (Dz. Urz. GITD poz. 21 oraz z 2015 r. poz. 12 i 22) § 2 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

"3. W skład Komitetu wchodzą:

1) Dyrektor Biura Informatyki i Łączności - Przewodniczący;

2) Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego - zastępca Przewodniczącego, Główny Użytkownik;

3) Naczelnik Wydziału Projektowania Systemów Informatycznych i Wdrożeń w Biurze Informatyki i Łączności - Główny Dostawca;

4) Krzysztof Nowak, Naczelnik Wydziału Inspekcji w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Bydgoszczy - Główny Użytkownik;

5) Karol Gajos - Dyrektor Sektora Publicznego, PENTACOMP Systemy Informatyczne S. A. z siedzibą w Warszawie - Główny Dostawca.

§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.