Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Utrzymanie i Rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń".

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.GITD.2015.12

Akt jednorazowy
Wersja od: 23 lutego 2015 r.

ZARZĄDZENIE Nr 12/2015
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 23 lutego 2015 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Utrzymanie i Rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń"

Na podstawie art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 oraz z 2014 r. poz. 486, 805, 915 i 1310) zarządza się, co następuje:
§  1.
W zarządzeniu nr 35/2014 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 5 listopada 2014 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Utrzymanie i Rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń" w § 2 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

"3. W skład Komitetu wchodzą:

1) Pan Artur Żminkowski - dyrektor Biura Informatyki i Łączności - Przewodniczący;

2) Pan Hubert Jednorowski - zastępca dyrektora Biura Nadzoru Inspekcyjnego - zastępca Przewodniczącego;

3) Pan Michał Mostowski - kierujący Biurem Spraw Wewnętrznych - Członek;

4) Pani Grażyna Mieszczak - główny specjalista, Wydział Nadzoru nad Rozwojem Technicznym Systemów Informatycznych Biura Informatyki i Łączności - Członek;

5) Pan Daniel Woźniak - Naczelnik Wydziału Inspekcji w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego we Wrocławiu - Główny Użytkownik;

6) Pan Karol Gajos - Dyrektor Sektora Publicznego, PENTACOMP Systemy Informatyczne S.A. - Główny Dostawca.".

§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.