Zmiana zarządzenia w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Świadczenie usług personalizowania, wydruku, konfekcjonowania, kopertowania i doręczania korespondencji".

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.GITD.2014.1

Akt jednorazowy
Wersja od: 13 czerwca 2014 r.

ZARZĄDZENIE Nr 15/2014
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 13 czerwca 2014 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Świadczenie usług personalizowania, wydruku, konfekcjonowania, kopertowania i doręczania korespondencji"

Na podstawie art. 52 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 oraz z 2014 r. poz. 486) zarządza się co następuje:
§  1.
W zarządzeniu nr 38/2012 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 3 października 2012 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Świadczenie usług personalizowania, wydruku, konfekcjonowania, kopertowania i doręczania korespondencji" w § 2 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

"3. W skład Komitetu wchodzą:

1) Pani Małgorzata Wojtal-Białaszewska - dyrektor Biura Dyrektora Generalnego

- Przewodniczący;

2) Pan Wojciech Steć - radca Głównego Inspektora Transportu Drogowego - zastępca Przewodniczącego;

3) Pan Marcin Flieger - dyrektor Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym - Członek;

4) Pan Łukasz Bryła - Naczelnik Wydziału Postępowań Sądowych w Biurze Prawnym - Członek;

5) Pani Anna Dąbrowska - w imieniu wykonawcy - Konsorcjum reprezentowanego przez Pocztę Polską - Członek;

6) Pani Małgorzata Mikiciak - w imieniu wykonawcy - Konsorcjum reprezentowanego przez Pocztę Polską - Członek.".

§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.