Zmiana zarządzenia w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego.
Dz.Urz.GITD.2017.32
Akt jednorazowyZARZĄDZENIE Nr 32/2017
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 30 sierpnia 2017 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Głównemu Inspektoratowi Transportu Drogowego
"1. Do zadań Biura Dyrektora Generalnego należy opracowywanie i nadzór nad wdrażaniem rozwiązań w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, prowadzenie spraw wynikających z nawiązania, trwania i ustania stosunku pracy pracowników, w tym rozwoju zawodowego pracowników, organizacja praktyk i staży zawodowych, organizacja kursów specjalistycznych i szkoleń inspektorów Inspekcji, obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzenie kancelarii Inspektoratu, prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem majątkiem Inspektoratu oraz gospodarką magazynową i materiałową, administrowanie nieruchomościami, zapewnienie właściwych narzędzi i warunków pracy pracownikom Inspektoratu, prowadzenie archiwum zakładowego, koordynacja zadań związanych z kontrolą zarządczą i audytem, realizacja zadań z zakresu kontroli wewnętrznej, tworzenie w porozumieniu z innymi komórkami organizacyjnymi procesów wspierających i usprawniających realizację zadań związanych z działalnością Inspekcji w zakresie kompetencji Dyrektora Generalnego, współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie kompetencji Dyrektora Generalnego, prowadzenie rejestru kontroli, koordynacja oraz monitorowanie stanu realizacji zaleceń pokontrolnych w zakresie kontroli zewnętrznych oraz realizacja zadań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
2. W skład Biura Dyrektora Generalnego wchodzą wydziały:
1) Wydział Kadr, Szkoleń i Rekrutacji;
2) Wydział Zamówień Publicznych;
3) Wydział Gospodarczy.",
"2. W skład Biura Elektronicznego Poboru Opłat wchodzą wydziały:
1) Wydział Postępowań I;
2) Wydział Postępowań II;
3) Wydział Inspekcji Mobilnych Jednostek Kontrolnych.",
"3) Wydział Budżetu i Funduszy Rozwojowych;",
"1. Delegatura terenowa Inspektoratu wykonuje na swoim terytorialnym obszarze działania, w szczególności zadania z zakresu: ujawniania za pomocą urządzeń rejestrujących naruszeń przepisów ruchu drogowego w zakresie przekraczania dopuszczalnej prędkości oraz niestosowania się do sygnałów świetlnych, prowadzenia czynności w sprawach o naruszenia związane z niestosowaniem się do ograniczeń dopuszczalnej prędkości oraz sygnalizacji świetlnej, ujawnione za pomocą urządzeń rejestrujących, współdziałania z zarządcami dróg w zakresie instalacji i usuwania urządzeń rejestrujących, instalacji i utrzymania urządzeń rejestrujących położonych w pasie drogowym wybranych rodzajów dróg, współdziałania z jednostkami samorządowymi w zakresie funkcjonowania systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym. Delegatura terenowa Inspektoratu wykonuje również inne zadania, wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym i innych przepisów prawa, wskazane przez Głównego Inspektora oraz zapewnia miejsca pracy i obsługę administracyjną inspektorów Inspekcji wykonujących czynności kontrolne w ramach Biura Elektronicznego Poboru Opłat, realizujących zadania na terenie delegatury terenowej (sekcje).";
2. | Biuro Dyrektora Generalnego | BDG |
Wydział Kadr, Szkoleń i Rekrutacji | BDG-WKSIR | |
Wydział Zamówień Publicznych | BDG-ZPB | |
Wydział Gospodarczy | BDG-WGS |
4. | Biuro Elektronicznego Poboru Opłat | BEPO |
Wydział Postępowań I | BEPO-WP I | |
Wydział Postępowań II | BEPO-WP II | |
Wydział Inspekcji Mobilnych Jednostek Kontrolnych | BEPO-WIMJK |
7. | Biuro Finansowo-Gospodarcze | BFG |
Wydział Finansowo-Księgowy | BFG-WFK | |
Wydział Rachuby Płac | BFG-WRP | |
Wydział Budżetu i Funduszy Rozwojowych | BFG-WBF | |
Wydział Gospodarki Mandatowej | BFG-WGM | |
Wydział Orzecznictwa | BFG-WO | |
Wydział Windykacji | BFG-WW |