Zmiana wytycznych w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych na podstawie przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.KGSG.2009.2.16
Akt utracił mocWYTYCZNE Nr 56
KOMENDANTA GŁÓWNEGO STRAŻY GRANICZNEJ
z dnia 5 marca 2009 r.
zmieniające wytyczne w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielenie zamówień publicznych prowadzonych na podstawie przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych
"2. Plan zawiera, wykazane w odrębnych częściach:
1) zamówienia planowane do udzielenia w wyniku postępowań prowadzonych przez Zespół zgodnie z ustawą:
a) uruchomionych i niezakończonych podpisaniem umowy w latach poprzednich,
b) uruchomionych lub planowanych do uruchomienia w danym roku;
2) zamówienia planowane do samodzielnego udzielenia przez Kierownika, na podstawie art. 4 ustawy;
3) zamówienia udzielone w latach poprzednich, których realizacja będzie kontynuowana w danym roku oraz pozostałe wydatki rzeczowe.",
"4a. Dyrektor Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej w terminie 14 dni od daty przekazania Kierownikom pisemnej informacji o wysokości zatwierdzonego planu finansowego, przedstawia Dyrektorowi projekt planu w zakresie właściwości kierowanej przez siebie komórki organizacyjnej.",
"7a. Dyrektor Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej w terminie 21 dni od daty przekazania Kierownikom pisemnej informacji o kwotach ujętych w prowizorium planu finansowego, stanowiących podstawę gospodarki finansowej do chwili zatwierdzenia planu finansowego na dany rok, przedstawia Dyrektorowi projekt prowizorium planu w zakresie właściwości kierowanej przez siebie komórki. Do sporządzenia projektu prowizorium planu przepis ust. 5 stosuje się odpowiednio.",
"9. Plan oraz prowizorium planu Dyrektor przedkłada do zatwierdzenia Zastępcy Komendanta Głównego Straży Granicznej, w ciągu 10 dni od dnia otrzymania projektów, o których mowa w ust. 4, 4a, 7 i 7a.";
"18. Zatwierdzony wniosek o powołanie komisji oraz zatwierdzony wniosek o dokonanie zmian w składzie komisji Dyrektor przesyła faksem do wiadomości dyrektora Zarządu Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej.";
"2. Po uprawomocnieniu się wyboru najkorzystniejszej oferty Dyrektor powiadamia Kierownika o możliwości zawarcia umowy, przekazując jednocześnie tę informację do wiadomości dyrektorowi Zarządu Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej.
3. Dyrektor, Kierownik oraz inni kierownicy komórek organizacyjnych KGSG i jednostek organizacyjnych SG, których przedstawiciele są członkami komisji, w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do prawidłowości przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego informują niezwłocznie Komendanta Głównego Straży Granicznej, za pośrednictwem dyrektora Zarządu Spraw Wewnętrznych Straży Granicznej, a w szczególności przed podpisaniem umowy przekazują informacje mogące skutkować jej nieważnością.";
"4. Podstawę przekazania do depozytu wzoru przedmiotu zamówienia stanowi protokół przyjęcia - przekazania, którego wzór określa załącznik nr 11 do wytycznych. Podstawą wydania wykonawcy wzoru przedmiotu zamówienia jest dokument obrotu materiałowego określony w odrębnych przepisach.",
"5. Dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, o których mowa w ust. 2 i 3 Kierownik niezwłocznie przekazuje do Zespołu.";
"3. Do sporządzenia korekty planu zamówień publicznych za rok 2008 stosuje się wzór planu określony w dotychczasowych przepisach.";
ZAŁĄCZNIK Nr 1
....................................
(data, podpis i pieczęć)
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA ................. r.
ŹRÓDŁO FINANSOWANIA1 ..........................
Wielkość zamówienia | Kod CPV2 | Wartość szacunkowa zamówienia | Środki przeznaczone na realizację | Pozycja budżetowa | Planowany termin (miesiąc) | Planowana data | ||||||||
L. p. | Przedmiot zamówienia | Jm | Ilość | Rodzaj3 | (bez VAT w PLN) | ogółem | w roku bieżącym | złożenia wniosku | wszczęcia postępowania4 | rozpoczęcia realizacji umowy | zakończenia realizacji umowy | Uwagi | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
I. Zamówienia planowane do udzielenia w wyniku postępowań prowadzonych przez Zespół | ||||||||||||||
1.1 | ||||||||||||||
1.2 | ||||||||||||||
1.3 | ||||||||||||||
Razem Biuro | ||||||||||||||
II. Zamówienia planowane do samodzielnego udzielenia przez Kierownika | ||||||||||||||
2.1 | ||||||||||||||
2.2 | ||||||||||||||
2.3 | ||||||||||||||
Razem Biuro | ||||||||||||||
III. Zamówienia udzielone w latach poprzednich oraz pozostałe wydatki rzeczowe | ||||||||||||||
3.1 | ||||||||||||||
3.2 | ||||||||||||||
3.3 | ||||||||||||||
OGÓŁEM BIURA |
Uzgodniono:
GŁÓWNY KSIĘGOWY KGSG
............................................................. DYREKTOR -..............................
(podpis, pieczęć i data) (podpis, pieczęć i data)
______
1 Źródło finansowania - budżet podstawowy, fundusze pomocowe (np. Fundusz Schengen, Fundusz Norweski), Fundusz Modernizacji Bezpieczeństwa Publicznego - wydatki z poszczególnych źródeł przedstawić na odrębnym arkuszu)
2 Kod CPV - z dokładnością do pięciu pierwszych cyfr
3 Rodzaj zamówienia - D - dostawa, U - usługa, RB - roboty budowlane
4 najwcześniej miesiąc następny po miesiącu złożenia wniosku
ZAŁĄCZNIK Nr 2
PROJEKT PLANU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
PROJEKT PLANU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
(nazwa komórki organizacyjnej)
ŹRÓDŁO FINANSOWANIA1 .................................
Wielkość zamówienia | Kod CPV2 | Wartość szacunkowa zamówienia | Środki przeznaczone na realizację | Pozycja budżetowa | Planowany termin (miesiąc) | Planowana data | ||||||||
L. p. | Przedmiot zamówienia | Jm | Ilość | Rodzaj3 | (bez VAT w PLN) | ogółem | w roku bieżącym | złożenia wniosku | wszczęcia postępowania4 | rozpoczęcia realizacji umowy | zakończenia realizacji umowy | Uwagi | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
I. Zamówienia planowane do udzielenia w wyniku postępowań prowadzonych przez Zespół | ||||||||||||||
1.1 | ||||||||||||||
1.2 | ||||||||||||||
1.3 | ||||||||||||||
Razem Biuro | ||||||||||||||
II. Zamówienia planowane do samodzielnego udzielenia przez Kierownika | ||||||||||||||
2.1 | ||||||||||||||
2.2 | ||||||||||||||
2.3 | ||||||||||||||
Razem Biuro | ||||||||||||||
III. Zamówienia udzielone w latach poprzednich oraz pozostałe wydatki rzeczowe | ||||||||||||||
3.1 | ||||||||||||||
3.2 | ||||||||||||||
3.3 | ||||||||||||||
OGÓŁEM BIURA |
Uzgodniono:
GŁÓWNY KSIĘGOWY KGSG
.......................................................... .........................................................
(podpis, pieczęć i data) (podpis Kierowników, pieczęć i data)
______
1 Źródło finansowania - budżet podstawowy, fundusze pomocowe (np. Fundusz Schengen, Fundusz Norweski), Fundusz Modernizacji Bezpieczeństwa Publicznego - wydatki z poszczególnych źródeł przedstawić na odrębnym arkuszu)
2 Kod CPV - z dokładnością do pięciu pierwszych cyfr
3 Rodzaj zamówienia - D - dostawa, U - usługa, RB - roboty budowlane
4 najwcześniej miesiąc następny po miesiącu złożenia wniosku
ZAŁĄCZNIK Nr 3
Egz. nr ........
PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA - PRZEKAZANIA NR .........
Sporządzony w ................................................
przez ...............................................................
do magazynu ............ złożonych przez nw. Wykonawców w postępowaniu ........ | (imiona i nazwiska członków komisji) |
następujących wzorów przedmiotów zamówienia: | .................................... |
.................................... |
Lp. | Nazwa przedmiotu | J.m. | Ilość podlegająca przekazaniu - przyjęciu | Cena jednostkowa brutto | Wartość | Nazwa, adres, telefon/fax Wykonawcy | Uwagi (informacja o stanie przedmiotu) | Dane o zaewidencjonowaniu |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 3 | 9 |
Razem wartość | X | X | X |
Ilość pozycji ...... słownie: .................. wartość słownie: .................... zł. ...../100
Uwagi:
1. Na podstawie art. 97 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych przedmiot (-y) wyszczególnione w pozycji (-ach) nr........- podlega -(ją) zwrotowi do Wykonawcy po 4 latach od następnego dnia po dniu podpisania umowy, tj.
po dniu: | |
2. Przedmiot (-y) wyszczególnione w pozycji (-ach) nr...........podlegają po zakończeniu postępowania zwrotowi do Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane (na ich wniosek)
3. Inne: .....................................................................................................................................
Wyszczególnione przedmioty zgodnie ze stanem faktycznym (rubr. 4)
Przyjął: ............................. | przekazał: 1 ................ | 2. .......................... | zaewidencjonował ................. |
(stanowisko, imię i nazwisko i podpis) | (imię i nazwisko oraz podpis) | (imię i nazwisko oraz podpis) |
Wykonano w 3 egz.:
egz. nr 1 - Zespół
egz. nr 2 - Komórka Organizacyjna KGSG
egz. nr 3 - magazyn