Zmiana elementów struktury przestrzeni powietrznej.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.ULC.2019.35

Akt obowiązujący
Wersja od: 22 maja 2019 r.

OGŁOSZENIE Nr 18
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 22 maja 2019 r.
w sprawie zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej

Na podstawie § 4 ust. 7 i § 5 ust. 4 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) ogłasza się, co następuje:
§  1. 
Zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego zmiany w przestrzeni powietrznej FIR EPWW polegają na reorganizacji przestrzeni powietrznej wokół lotnisk wojskowych w FIR EPWW (zamiana niesklasyfikowanych stref MATZ w strefy MCTR/MTMA):
1)
wprowadzenie MCTR EPCE, MCTR EPPR, MCTR EPMB, MCTR EPSN, MCTR EPMI, MCTR EPRA, MCTR EPDE, MCTR EPTM, MCTR EPMM, MCTR EPIR, MCTR EPLY,
2)
wprowadzenie MTMA Malbork, MTMA Świdwin, MTMA Mirosławiec, MTMA Dęblin, MTMA Radom, MTMA Mińsk Mazowiecki,
3)
modyfikacja istniejących granic TSA 12A, 16A oraz likwidacja TSA 09A, TSA 09B, TSA 09C, TSA 09D, TSA 19A, TSA 19B, TSA 38A, TSA 38B, TSA 38C, TSA 38D, TSA 38E,
4)
rejon lotniska EPCE - zamiana TSA 19 A i B na TRA 70 A i B,
5)
rejon lotniska EPOK - podzielenie strefy TRA 157 na dwa segmenty,
6)
rejon lotniska EPPR - dostosowanie przyległych TRA do nowych granic MCTR,
7)
rejon lotniska EPSN i EPMI - zmiana na TRA oraz reorganizacja obecnej strefy TSA 09, dostosowanie przyległych TRA,
8)
rejon lotniska EPRA - reorganizacja TRA 05,
9)
rejon lotniska EPDE - utworzenie nowych stref,
10)
rejon lotniska EPTM - modyfikacja segmentów TRA 24 oraz likwidacja TRA 24X i TRA 24Y,
11)
rejon lotniska EPMB - utworzenie/modyfikacja TRA,
12)
rejon lotniska EPDA - modyfikacja niektórych TRA,
13)
rejon lotniska EPIR - modyfikacja niektórych TRA,
14)
rejon lotniska EPLY - modyfikacja niektórych TRA,
15)
TFR - dostosowanie do nowych granic przyległych struktur,
16)
MRT - dostosowanie do nowych granic przyległych struktur,
17)
usunięcie obecnych MATZ: EPCE, EPPR, EPSN, EPMI, EPTM, EPRA, EPDE, EPMM, EPMB (wszystkie segmenty),
18)
zmiana granic poziomych ATZ, scalenie obecnych segmentów w jeden ATZ EPOK oraz usunięcie ATZ EPOK A i B,
19)
korekta granic poziomych CTR,
20)
korekta granic poziomych TMA

MCTR:

OZNACZENIE PRZESTRZENI POWIETRZNEJ ORAZ WSPÓŁRZĘDNE GEOGRAFICZNE JEJ GRANIC BOCZNYCH (WGS-84)GRANICE PIONOWA

(FT AMSL)

KLASYFIKACJA

PRZESTRZENI

ZNAK WYWOŁAWCZY ORAZ JĘZYKI UŻYWANE PRZEZ ORGAN ATS
MCTR CEWICE (EPCE)3500 ft

GND

[D]CEWICE WIEŻA (126.750 MHz)

PL

CEWICE TOWER (126.750 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
54°32'26"N017°30'51"E
54°33'10"N017°50'00"E
54°33'34"N018°00'31"E
54°23'23"N018°03'00"E
54°18'07"N017°50'00"E
54°15'35"N017°26'32"E
54°18'39"N017°25'46"E
54°23'33"N017°24'19"E
54°32'26"N017°30'51"E
Z wyłączeniem aktywnej TRA 70A i TRA70B
MCTR PRUSZCZ GDAŃSKI (EPPR)1800 ft AMSL

GND

[D]Pruszcz WIEŻA (126.500 MHz)

PL

Pruszcz TOWER (126.500 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
54°16'44"N018°30'30"E
54°17'25"N018°37'12"E
54°17'06"N018°43'18"E
54°18'49"N018°44'30"E
54°17'53"N018°53'58"E
54°17'35"N018°57'23"E
54°12'54"N018°59'34"E
54°09'10'N018°54'50"E
54°08'38"N018°51'58"E
54°07'25"N018°45'24"E
54°08'42"N018°34'07"E
54°10'51"N018°28'48"E
54°16'44"N018°30'30"E
MCTR MALBORK (EPMB)2000 ft AMSL

GND

[D]MALBORK WIEŻA (123.000 MHz)

234.050 (UHF)

PL

MALBORK TOWER (123.000 MHz)

234.050 (UHF)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
54°09'00"N019°00'00"E
54°03'20"N018°51'59"E
53°57'21"N018°51'41"E
53°51'21"N018°51'23"E
53°52'38"N019°07'04"E
53°54'17"N019°30'31"E
54°03'57"N019°29'45"E
54°06'38"N019°29'32"E
54°06'23"N019°14'31"E
54°09'05"N019°15'59"E
54°10'08"N019°15'34"E
54°09'00"N019°00'00"E
MCTR ŚWIDWIN (EPSN)2500 ft AMSL

GND

[D]ŚWIDWIN WIEŻA (127.500 MHz) PL

ŚWIDWIN TOWER (127.500 MHz) EN

ŚWIDWIN PRECYZYJNY (131.175 MHz)

PL

ŚWIDWIN PRECISION (131 175 MHZ)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
53°43'14"N015°23'27"E
53°58'57"N015°34'37"E
53°59'30"N015°44'39"E
53°50'29"N016°23'55"E
53°40'14"N016°16'43"E
53°34'59"N016°04'22"E
53°35'34"N015°56'07"E
53°43'14"N015°23'27"E
Z wyłączeniem aktywnych MRT 60, MRT 86, MRT 88, MRT 93
MCTR MIROSŁAWIEC (EPMI)2500 ft AMSL

GND

[D]MIROSŁAWIEC PRECYZYJNY (118.575 MHz)

PL

MIROSŁAWIEC PRECISION (118.575 MHz)

EN

MIROSŁAWIEC WIEŻA (133.075 MHz)

PL

MIROSŁAWIEC TO WYR (133.075 MHz)

EN

Luna łącząca następujące punkty:
53°34'00"N015°56'31"E
53°23'11"N015°43'21"E
53°10'10"N016°40'30"E
53°21'33"N016°27'19"E
53°34'00"N015°56'31"E
Z wyłączeniem aktywnej strefy TRA 69E oraz MRT 49
MCTR RADOM (EPRA)2000 ft AMSL

GND

[P]RADOM WIEŻA (119.150 MHz)

PL

RADOM TOWER (119.150 MHZ)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°30'41"N021°23'45"E
51°24'25"N021°28'12"E
51°15'49"N021°28'57"E
51°14'26"N021°21'23"E
51°13'39'N021°03'39"E
51°24'07"N020°59'34"E
51°30'41"N021°23'45"E
MCTR DĘBLIN (EPDE)2500 ft AMSL

GND

[D]DĘBLIN WIEŻA (122.750 MHz)

PL

DĘBLIN TOWER (122.750 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°44'39"N021°45'46"E
51°36'13"N022°11'24"E
51°26'41"N022°04'23"E
51°35'09"N021°37'16"E
51°44'39"N021°45'46"E
MCTR TOMASZÓW MAZOWIECKI (EPTM)3500 ft AMSL

GND

[D]TOMASZÓW WIEŻA (125.000 MHz)

PL

TOMASZÓW TOWER (125.000 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°45'04"N019°59'36"E
51°42'33"N020°10'21"E
51°34'59"N020°21'47"E
51°29'56"N020°30'48"E
51°26'38"N020°28'03"E
51°22'36"N020°20'21"E
51°25'36"N020°08'15"E
51°28'57"N019°58'14"E
51°32'45"N019°49'19"E
51°38'24"N019°45'46"E
51°45'04"N019°59'36"E
Z wyłączeniem aktywnego TRA 24A
MCTR MIŃSK MAZOWIECKI2000 ft AMSL

GND

[P]MIŃSK WIEŻA (135.425 MHz)

PL

MIŃSK TOWER (135.425 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
52°17'00"N021°26'15"E
52°17'36"N021°55'51"E
52°08'36"N022°00'25"E
52°07'00"N021°32'41"E
52°10'59"N021°27'39"E
52°17'00"N021°26'15"E
MCTR INOWROCŁAW (EPIR)3500 ft AMSL

GND

[D]Inowrocław WIEŻA (136.650 MHz)

PL

Inowrocław TOWER (136.650 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
52°47'18"N018°12'17"E
52°51'11"N018°11'57"E
52°53'02"N018°17'28"E
52°54'11"N018°23'05"E
52°53'11"N018°31'37"E
52°51'51"N018°32'10"E
52°45'22"N018°22'13"E
52°44'47"N018°17'25"E
52°45'36"N018°15'44"E
52°47'18"N018°12'17"E
Z wyłączeniem aktywnej TRA 22A
MCTR ŁĘCZYCA (EPLY)3500 ft AMSL

GND

[P]ŁĘCZYCA PRECYZYJNY (123.575 MHz)

PL

ŁĘCZYCA PRECISION (123.575 MHz)

EN

ŁĘCZYCA WIEŻA (128.025 MHz)

PL

ŁĘCZYCA TOWER (128.025 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
52°05'09"N018°58'44"E
51°58'57"N018°56'15"E
51°57'22"N019°07'24"E
51°55'24"N019°21'21"E
51°55'12"N019°24'11"E
52°02'22"N019°25'25"E
52°05'09"N018°58'44"E
Z wyłączeniem aktywnej TRA 23A

MTMA:

OPIS I GRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENIORGAN

KIERUJĄCY

RUCHEM

CZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY. JĘZYKI
MTMA Malbork
SEKTOR SECTOR "A"4500 ft AMSL

2000 ft AMSL

[D]

MIL APP

Malbork

MALBORK PRECYZYJNA (118.175 MHz)

235.200 (UHF)

PL

MALBORK PRECISION (118.175 MHz)

235.200 (UHF)

EN

MALBORK ZBLIŻANIE (125.200 MHz)

240.550 (UHF)

PL

MALBORK APPROACH (125.200 MHz)

240.550 (UHF) EN

Linia łącząca następujące punkty:
54°09'00"N019°00'00"E
54°03'20"N018°51'59"E
54°01'59"N018°43'42"E
53°50'32"N018°43'17"E
53°51'21"N018°51'23"E
53°52'38"N019°07'04"E
54°06'23"N019°14'31"E
54°09'05"N019°15'59"E
54°10'08"N019°15'34"E
54°09'00"N019°00'00"E
SEKTOR/SECTOR "B"FL 95

2000 ft AMSL

[D]

MIL APP

Malbork

MALBORK PRECYZYJNA (118.175 MHz)

235.200 (UHF)

PL

MALBORK PRECISION (118.175 MHz)

235.200 (UHF)

EN

MALBORK ZBLIŻANIE (125.200 MHz)

240.550 (UHF)

PL

MALBORK APPROACH (125.200 MHz)

240.550 (UHF)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
53°51'21"N018°51'23"E
53°46'00"N018°56'46"E
53°39'15"N019°04'29"E
53°45'45"N019°46'10"E
54°11'39"N019°37'02"E
54°06'38"N019°29'32"E
54°06'23"N019°14'31"E
53°52'38"N019°07'04"E
53°51'21"N018°51'23"E
MTMA Świdwin
SEKTOR/SECTOR "A"FL 95

2500 ft AMSL

[D]

MIL APP

Świdwin

ŚWIDWIN ZBLIŻANIE (125.175 MHz)

PL

ŚWIDWIN APPROACH (125.175 MHz)

EN

ŚWIDWIN PRECYZYJNY (131.175 MHz)

PL

ŚWIDWIN PRECISION (131.175 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
53°43'14"N015°23'27"E
53°45'00"N015°20'00"E
53°47'28"N015°13'50"E
53°58'00"N015°18'00"E
53°5S'57"N015°34'37"E
53°59'30"N015°44'39"E
53°50'29"N016°23'55"E
53°48'06"N016°35'12"E
53°42'44"N016°22'37"E
53°36'00"N016°21'30"E
53°34'24"N016°12'37"E
53°35'34"N015°56'07"E
53°43'14"N015°23'27"E
Z wyłączeniem aktywnego TRA 69D
SEKTOR/SECTOR "B"2500 ft AMSL

1500 ft AMSL

[D]

MIL APP

Świdwin

ŚWIDWIN ZBLIŻANIE (125.175 MHz)

PL

ŚWIDWIN APPROACH (125.175 MHz)

EN

ŚWIDWIN PRECYZYJNA (131.175 MHz)

PL

ŚWIDWIN PRECISION (131.175 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
53°50'29"N016°23'55"E
53°48'06"N016°35'12"E
53°42'44"N016°22'37"E
53°35'58"N016°21'29"E
53°34'24"N016°12'37"E
53°34'59"N016°04'21"E
53°40'14"N016°16'43"E
53°50'29"N016°23'55"E
Z wyłączeniem aktywnego TRA 69D, MRT 60, MRT 86, MRT, 87
MTMA Mirosławiec
Linia łącząca następujące punkty:FL95

1500 ft AMSL

[D]

MIL APP

Mirosławiec

Mirosławiec PRECYZYJNY (118.575 MHz)

PL

Mirosławiec PRECISION (118.575 MHz)

EN

Mirosławiec ZBLIŻANIE (126.575 MHz)

PL

Mirosławiec APPROACH (126.575 MHz)

EN

53°34'24"N016°12'39"E
53°35'36"N015°55'36"E
53°34'19"N015°47'56"E
53°28'25"N015°40'22"E
53°19'22"N015°44'07"E
53°16'54"N015°50'30"E
53°08'24"N016°12'14"E
53°13'54"N016°36'44"E
53°23'03"N016°34'00"E
53°28'56"N016°17'23"E
53°34'24"N016°12'39"E
Z wyłączeniem aktywnej TRA 69, MRT 28, MRT 49, MRT 50, MRT 51, MRT 52, MRT 60, MRT 87
MTVIA Dęblin
Linia łącząca następujące punkty:FL95

2000 ft AMSL

[D]

MIL APP

Dęblin

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250 MHz) PL

Dęblin .APPROACH (128.250 MHz)

EN

51°28'21"N021°39'44"E
51°19'18"N022°09'35"E
51°20'05"N022°18'09"E
51°22'00"N022°27'20"E
51°39'33"N022°27'47"E
51°50'18"N021°48'54"E
51°48'17"N021°47'12"E
51°36'40"N021°27'03"E
51°32'53"N021°32'15"E
51°28'21"N021°39'44"E
Z wyłączeniem aktywnych: TRA 04H, TRA 180 i TRA 182 oraz CTR EPDE
MTMA Radom
SEKTOR/SECTOR "A"6500 ft AMSL

2000 ft AMSL

[D]

MIL

APP Radom

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°24'07"N020°59'34"E
51°27'02"N021°06'13"E
51°29'19"N021°11'30"E
51°34'10"N021°22'40"E
51°36'40"N021°27'02"E
51°34'29"N021°30'04"E
51°32'53"N021°32'15"E
51°28'21"N021°39'44"E
51°23'02"N021°41'17"E
51°17'16"N021°36'52"E
51°15'49"N021°28'57"E
51°14'26"N021°21'23"E
51°13'39"N021°03'39"E
51°14'25"N021°03'22"E
51°24'07"N020°59'34"E
SEKTOR/SECTOR "B"6500 ft AMSL

1500 ft AMSL

[D]

MIL

APP Radom

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°23'24"N020°51'47"E
51°24'07"N020°59'34"E
51°14'25"N021°03'22"E
51°13'39"N021°03'39"E
51°13'27"N020°56'40'E
51°19'26"N020°51'08"E
51°23'24"N020°51'47"E
SEKTOR SECTOR "C"FL95

6500 ft AMSL

[D]

MIL

APP Radom

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°24'07"N020°59'34"E
51°27'02"N021°06'13"E
51°29'19"N021°11'30"E
51°34'10"N021°22'40"E
51°36'10"N021°27'02"E
51°34'29"N021°30'04"E
51°32'53"N021°32'15"E
51°28'21"N021°39'44"E
51°23'02"N021°41'17"E
51°17'16"N021°36'52"E
51°15'49"N021°28'57"E
51°14'26"N021°21'23"E
51°13'39"N021°03'39"E
51°13'27"N020°56'40"E
51°14'53"N020°51'11"E
51°15'12"N020°49'58"E
51°15'50"N020°47'08"E
51°18'57"N020°44'48"E
51°22'59"N020°47'16"E
51°23'24"N020°51'47"E
51°24'07"N020°59'34"E
MTMA Mińsk Mazowiecki
SEKTOR/SECTOR "A"3500 ft AMSL

2000 ft AMSL

[D]

MIL APP

Mińsk

Mazowiecki

Mińsk ZBLIŻANIE (120.775 MHz)

PL

Mińsk APPROACH (120.775 MHz) EN

Linia łączącą następujące punkty:
52°22'05"N021°53'34"E
52°20'01"N021°23'36"E
52°17'00"N021°26'15"E
52°10'59"N021°27'39"E
52°07'00"N021°32'41"E
52°07'17"N021°37'21"E
52°03'39"N021°37'35"E
52°04'02"N022°00'31"E
52°05'40"N022°01'54"E
52°08'36"N022°00'25"E
52°17'36"N021°55'51"E
52°22'05"N021°53'34"E
SEKTOR/SECTOR "B"FL95

2000 ft AMSL

[D]

MIL APP

Mińsk Mazowiecki

Mińsk ZBLIŻANIE (120.775 MHz)

PL

Mińsk APPROACH (120.775 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
52°04'02"N022°00'31"E
52°05'40"N022°01'54"E
52°08'36"N022°00'25"E
52°17'36"N021°55'51"E
52°22'05"N021°53'34"E
52°25'59"N021°51'34"E
52°25'45"N022°04'45"E
52°29'49"N022°10'49"E
52°18'37"N022°19'13"E
52°07'44"N022°21'33"E
52°03'55"N022°15'53"E
52°04'02"N022°00'31"E
SEKTOR SECTOR "C"

Linia łączącą następujące punkty:

3500 ft AMSL

2000 ft AMSL

[D]

MIL APP

Mińsk

Mazowiecki

Mińsk ZBLIŻANIE (120.775 MHz) PL

Mińsk APPROACH (120.775 MHz) EN

52°19'46"N021°20'04"E
52°26'15"N021°35'54"E
52°26'08"N021°42'31"E
52°25'59"N021°51'34"E
52°22'05"N021°53'34"E
52°19'46"N021°20'04"E

Modyfikacja istniejących granic TSA:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

OKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TSA 12A54°05'30"N015°15'43"EFL 245

900 ft AMSL

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.
54°15'04"N016°08'55"E
54°05'38"N016°08'22"E
53°58'33"N015°48'50"E
53°59'30"N015°44'39"E
53°58'00"N015°18'00"E
54°05'30"N015°15'43"E
EP TSA 16A54°46'45"N018°09'52"EFL 155

3500 ft AMSL

Zgodnie z AUPZ wyłączeniem aktywnego TRA 157. Strefa kolizyjna z TMA Gdańsk.

Przestrzeń niesklasyfikowana.

54°47'48"N018°24'38"E
54°41'01"N018°36'15"E
54°26'56"N018°32'40"E
54°29'50"N018°23'09"E
54°46'45"N018°09'52"E

Ponadto likwidacja TSA09A, TSA09B, TSA09C, TSA 09D, TSA 19A, TSA 19B, TSA 38A, TSA 38B, TSA 38C, TSA 38D, TSA 38E.

Rejon lotniska EPCE - zamiana TSA 19 A i B na TRA 70 A i B:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ/

ZNAK

WYWOŁAWCZY

JĘZYK

OKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 70A54°32'26"N017°30'51"EFL 105

2000 ft AMSL

CEWICE ZBLIŻANIE (132.425 MHz)

PL

CEWICE APPROACH (132.425 MHZ) EN

Zgodnie z AUPKlasyfikacja przestrzeni D. Strefa kolizyjna.
54°33'10"N017°50'00"E
54°21'41"N017°50'00"E
54°18'39"N017°25'46"E
54°23'33"N017°24'19"E
54°32'26"N017°30'51"E
EP TRA 70B54°33'10"N017°50'00"EFL 105

2000 ft AMSL

CEWICE ZBLIŻANIE (132.425 MHz)

PL

CEWICE APPROACH

(132.42 MHz)

EN

Zgodnie z AUPKlasyfikacja przestrzeni D. Strefa kolizyjna
54°33'34"N018°00'31"E
54°23'23"N018°03'00"E
54°21'41"N017°50'00"E
54°33'10"N017°50'00"E

Rejon lotniska EPOK - podzielenie strefy TRA 157 na dwa segmenty:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ/ ZNAK

WYWOŁAWCZY / JĘZYK

OKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 157A54°29'5°"N018°23'09"E4500 ft AMSL

2000 ft AMSL

OKSYWIE ZBLIŻANIE (134.000 MHz) PL

OKSYWIE APPROACH (134.000 MHz) EN

Zgodnie z AUPKlasyfikacja przestrzeni D.

Strefa kolizyjna.

54°29'45"N018°55'23"E
54°47'48"N018°24'38"E
54°46'45"N018°09'52"E
54°29'50"N018°23'09"E
EPTRA 157B54°29'50"N018°23'09"E4500 ft AMSL

2000 ft AMSL

OKSYWIE ZBLIŻANIE (134.000 MHz) PL

OKSYWIE APPROACH (134.000 MHz) EN

Zgodnie z AUPKlasyfikacja przestrzeni D.

Strefa kolizyjna.

54°29'45"N018°55'23"E
54°25'09"N018°47'50"E
54°26'56"N018°32'40"E
54°29'50"N018°23'09"E

Rejon lotniska EPPR - dostosowanie przyległych TRA do nowych granic MCTR:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ

/ZNAK

WYWOŁAWCZY/

JĘZYK

OKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 20A54°02'00"N018°16'40"E4500 ft AMSL

GND

PRUSZCZ WIEŻA (126.500 MHz)

PL

PRUSZCZ TOWER

(126.500 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.
54°08'01"N018°27'54"E
53°59'58"N018°31'28"E
53°58'38"N018°23'30"E
54°02'00"N018°16'40"E
EP TRA 20B54°08'01"N018°27'54"E5500 ft AMSL

GND

PRUSZCZ WIEŻA (126.500 MHz)

PL

PRUSZCZ TOWER

(126.500 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

54°09'43"N018°31'35"E
54°08'42"N018°34'07"E
54°08'02"N018°39'56"E
53°59'58"N018°31'28"E
54°08'01"N018°27'54"E
EP TRA 20C53°59'58"N018°31'28"E5500 ft AMSL

GND

PRUSZCZ WIEŻA (126.500 MHz)

PL

PRUSZCZ TOWER

(126.500 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

54°08'02"N018°39'56"E
54°07'25"N018°45'24"E
54°08'38"N018°51'58"E
54°01'59"N018°43'42"E
53°59'58"N018°31'28"E
EP TRA 20D54°09'10"N018°54'5°'E1800 ft AMSL

GND

PRUSZCZ WIEŻA (126.500 MHz)

PL

PRUSZCZ TOWER

(126.500 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

54°08'38"N018°51'58"E
54°01'59"N018°43'42"E
54°03'20"N018°51'59"E
54°09'00"N019°00'00"E
54°09'10"N018°54'50"E
EP TRA 44A54°16'00"N01S°35'08"E5500 ft AMSL

1800 ft AMSL

PRUSZCZ WIEŻA (126.500 MHz)

PL

PRUSZCZ TOWER

(126.500 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.
54°15'24"N018°41'58"E
54°15'06"N018°44'12"E
54°10'13'N018°42'14"E
54°08'02"N018°39'56"E
54°08'42"N018°34'07"E
54°09'43"N018°31'35"E
54°16'00"N018°35'08"E
EP TRA 44B54°15'06"N018°44'12"E5500 ft AMSL

1800 ft AMSL

PRUSZCZ WIEŻA (126.500 MHz)

PL

PRUSZCZ TOWER

(126.500 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

54°12'54"N018°59'34"E
54°09'10'"N018°54'50"E
54°08'38"N018°51'58"E
54°07'25"N018°45'24"E
54°08'02"N018°39'56"E
54°10'13"N018°42'14"E
54°15'06"N018°44'12"E
EP TRA 48A54°17'53"N018°53'58"E900 ft AMSL

GND

PRUSZCZ WIEŻA (126.500 MHz)

PL

PRUSZCZ TOWER

(126.500 MHz)

EN

Zgodnie

z AUP

Przestrzeń

niesklasyfikowana.

54°18'49"N018°44'30"E
54°20'13"N018°45'29"E
54°22'33"N018°47'11"E
54°19'32"N018°58'31"E
54°17'53"N018°53'58"E
EP TRA 48B54°25'09"N018°47'50"E900 ft AMSL

GND

PRUSZCZ WIEŻA (126.500 MHz)

PL

PRUSZCZ TOWER

(126.500 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeli

niesklasyfikowana.

54°23'00"N019°00'00"E
54°19'32"N018°58'31"E
54°22'33"N018°47'11"E
54°25'09"N018°47'50"E
EP TRA 48C54°12'54"N018°59'34"E900 ft AMSL

GND

PRUSZCZ WIEŻA (126.500 MHz)

PL

PRUSZCZ TOWER

(126.500 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeli

niesklasyfikowana.

54°17'35"N018°57'23"E
54°17'53"N018°53'58"E
54°19'32"N018°58'31"E
54°17'50'N019°07'11"E
54°12'54"N018°59'34"E
EP TRA 14953°24'59"N015°35'53"E2500 ft AMSL

GND

NILZgodnie z

AUP

Przestrzeli

niesklasyfikowana.

Loty RPA Mirosławiec, tel.

kom.:

+48-606-742-575.

53°18'23"N015°21'38"E
53°11'25"N015°25'43"E
53°13'35"N015°40'14"E
53°16'54"N015°50'30"E
53°19'21"N015°44'09"E
53°16'59'N015°37'23"E
53°19'59"N015°34'53"E
53°24'59"N015°35'53"E

Rejon lotniska EPSN i EPMI - zmiana na TRA oraz reorganizacja obecnej strefy TSA 09, dostosowanie przyległych TRA:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE (ft AMSL)CZĘSTOTLIWOŚĆ

/ZNAK

WYWOŁAWCZY/

JĘZYK

OKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 69A53°23'43"N017°21'31"EFL 245

GND

Patrz: UWAGA 1)Zgodnie

z AUP

Przestrzeli niesklasyfikowana. Dostępność ograniczona.

Patrz: UWAGA 2)

53°32'32"N017°09'58"E
53°44'56"N017°39'10"E
53°33'43"N018°08'51"E
53°23'43"N017°21'31"E
EP TRA 69B53°51'59"N016°44'42"EFL 245

GND

Patrz: UWAGA 1)Zgodnie

z AUP

Przestrzeli

niesklasyfikowana.

Dostępność ograniczona.

Patrz: UWAGA 3)

53°58'53"N017°01'23"E
53°44'56"N017°39'10"E
53°32'32"N017°09'58"E
53°51'59"N016°44'42"E
EP TRA 69C53°13'54"N016°36'44"EFL 245

GND

Patrz: UWAGA 1)Zgodnie

z AUP

Przestrzeń niesklasyfikowana.
53°23'03"N016°34'00"E
53°33'48"N016°30'46"E
53°42'44"N016°22'37"E
53°51'59"N016°44'42"E
53°32'32"N017°09'58"E
53°23'13"N017°21'31"E
EP TRA 69D53°33'48"N016°30'46"EFL 245

GND

Patrz: UWAGA 1)Zgodnie

z AUP

Przestrzeń

niesklasyfikowana.

53°23'03"N016°34'00"E
53°28'56"N016°17'23"E
53°34'24"N016°12'39"E
53°34'59"N016°04'22"E
53°40'14"N016°16'43"E
53°42'44"N016°22'37"E
53°33'48"N016°30'46"E
EP TRA 69E53°28'56"N016°17'23"EFL 245

GND

Patrz: UWAGA 1)Zgodnie

z AUP

Przestrzeń

niesklasyfikowana.

53°17'51"N016°23'06"E
53°13'54"N016°36'44"E
53°23'03"N016°34'00"E
53°28'56"N016°17'23"E
EP TRA 69F53°03'58"N015°57'51"EFL 245

FL95

Patrz: UWAGA 1)Zgodnie

z AUP

Przestrzeń niesklasyfikowana.
53°25'14"N015°41'41"E
53°34'59"N016°04'22"E
53°34'24"N016°12'39"E
53°28'56"N016°17'23"E
53°17'51"N016°23'06"E
53°13'54"N016°36'44"E
53°11'18"N016°34'37"E
53°03'58"N015°57'51"E
UWAGI:
1)Przelot przez strefę poniżej FL95 możliwy jest po uzgodnieniu z użytkownikiem, za pośrednictwem AMC Polska lub właściwego terytorialnie organu FIS.
2)Dostępność ograniczona: 3500ft AMSL - FL245 lub za zgoda ASM1: GND - FL245
3)01 OCT - 31 MAR:H24GND-FL245
01 APR - 30 SEPT:0600-1300 UTC oraz SS-SRGND-FL245
W pozostałym czasie3500ft-FL245

lub za zgoda ASM1 GND-FL245

EP TRA 8353°58'53"N017°01'23"EFL 245

FL95

As assignedZgodnie z ALTPrzestrzeli klasy C. Organ ACC Warszawa
53°33'43"N018°08'51"E
53°13'54"N016°36'44"E
53°11'18"N016°34'37"E
53°03'58"N015°57'51"E
53°25'14"N015°41'41"E
53°58'53"N017°01'23"E

Rejon lotniska EPRA - reorganizacja TRA 05:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ/ZNAK WYWOŁAWCZY JĘZYKOKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 05AFL 245

GND

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Zgodnie Z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°13'27"N020°56'40"E
51°13'59"N021°11'23"E
51°04'55"N021°09'52"E
51°05'59"N020°53'20"E
51°13'27"N020°56'40"E
EP TRA 05BFL 245

GND

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°05'59"N020°53'20"E
51°04'55"N021°09'52"E
50°57'04"N021°08'31"E
50°59'01"N020°54'39"E
51°05'59"N020°53'20"E
EP TRA 05C51°13'59"N021°11'23"EFL 245

GND

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°14'26"N021°21'23"E
51°15'08"N021°25'11"E
51°05'23"N021°26'25"E
51°04'55"N021°09'52"E
51°13'59"N021°11'23"E
EP TRA 05D51°04'55"N021°09'52"EFL 245

GND

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°05'23"N021°26'25"E
50°55'55"N021°27'52"E
50°54'53"N021°23'55"E
50°57'04"N021°08'31"E
51°04'55"N021°09'52"E
EPTRA 05EFL 125

GND

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°15'08"N021°25'11"E
51°17'16"N021°36'52"E
51°10'22"N021°42'28"E
51°05'23"N021°26'25"E
51°15'08"N021°25'11"E
EP TRA 05F51°05'23"N021°26'25"EFL 125

GND

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana

51°10'22"N021°42'28"E
51°04'57"N021°46'57"E
51°00'00"N021°43'59"E
50°55'55"N021°27'52"E
51°05'23"N021°26'25"E
EP TRA 05G51°17'16"N021°36'52"EFL 95

1700ft AMSL

Radom ZBLIŻANIE (128.675 MHz) PL

Radom APPROACH (128.675 MHz) EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°23'02"N021°41'17"E
51°28'21"N021°39'44"E
51°22'54"N021°57'48"E
51°04'57"N021°46'57"E
51°17'16"N021°36'52"E

Rejon lotniska EPDE - utworzenie nowych stref:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ/

ZNAK

WYWOŁAWCZY/

JĘZYK

OKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 180A51°45'41"N021°42'35"E2500 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250 MHz)

PL

Dęblin APPROACH (128.250 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°43'26"N021°49'39"E
51°48'47"N021°54'25"E
51°50'18"N021°48'54"E
51°48'17"N021°47'12"E
51°45'41"N021°42'35"E
EP TRA 180B51°43'26"N021°49'39"E2500 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250 MHz)

PL

Dęblin APPROACH (128.250 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°48'47"N021°54'25"E
51°46'55"N022°01'03"E
51°41'07"N021°56'34"E
51°43'26"N021°49'39"E
EP TRA 180C51°46'55"N022°01'03"E2500 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250 MHz)

PL

Dęblin APPROACH (128.250 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°41'07"N021°56'34"E
51°38'59"N022°02'54"E
51°45'06"N022°07'41"E
51°46'55"N022°01'03"E
EP TRA 180D51°37'17"N022°08'05"E2500 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250 MHz)

PL

Dęblin APPROACH (128.250 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°38'59"N022°02'54"E
51°45'06"N022°07'41"E
51°43'40"N022°12'54"E
51°37'17"N022°08'05"E
EP TRA 180E51°37'17"N022°08'05"E2500 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250MHZ)

PL

Dęblin APPROACH (128.250MHZ)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°43'40"N022°12'54"E
51°41'54"N022°19'14"E
51°35'16"N022°14'20"E
51°37'17"N022°08'05"E
EP TRA 181A51°35'09"N021°37'16"E4500 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250MHZ)

PL

Dęblin APPROACH (128.250MHZ)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°32'04"N021°33'51"E
51°29'33"N021°37'46"E
51°33'58"N021°41'05"E
51°35'09"N021°37'16"E
EP TRA 181B51°29'33"N021°37'46"E4500 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250MHZ)

PL

Dęblin APPROACH (128.250 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°33'58"N021°41'05"E
51°32'46"N021°44'56"E
51°27'48"N021°41'31"E
51°28'21"N021°39'44"E
51°29'33"N021°37'46"E
EP TRA 181C51°32'46"N021°44'56"E4500 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250MHZ)

PL

Dęblin APPROACH

(128.250MHZ)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°27'48"N021°41'31"E
51°26'39"N021°45'19"E
51°31'44"N021°48'18"E
51°32'46"N021°44'56"E
EP TRA 181D51°26'39"N021°45'19"E4500 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE (128.250 MHz)

PL

Dęblin APPROACH (128.250 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

51°31'44"N021°48'18"E
51°30'21"N021°52'41"E
51°24'57"N021°51'00"E
51°26'39"N021°45'19"E
EP TRA 182A51°32'33"N022°08'41"E2000 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE

(128.250 MHz)

PL

Dęblin APPROACH (128.250 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.
51°36'13"N022°11'24"E
51°35'16"N022°14'20"E
51°41'54"N022°19'14"E
51°39'33"N022°27'47"E
51°26'55"N022°27'28"E
51°32'33"N022°08'41"E
EP TRA 182B51°22'15"N021°59'52"E2000 ft AMSL

GND

Dęblin ZBLIŻANIE

(128.250 MHz)

PL

Dęblin APPROACH (128.250 MHz)

EN

Zgodnie

z AUP

Przestrzeń niesklasyfikowana.
51°26'42"N022°04'34"E
51°32'33"N022°08'41"E
51°26'55"N022°27'28"E
51°22'00"N022°27'20"E
51°20'05"N022°18'09"E
51°19'18"N022°09'35"E
51°22'15"N021°59'52"E

Rejon lotniska EPTM - modyfikacja segmentów TRA 24:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ/ ZNAK WYWOŁAWCZY/ JĘZYKOKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 24A51°45'04"N019°59'36"E5500 ft AMSL

2000ft AMSL

TOMASZÓW ZBLIŻANIE (130.250 MHz) PL

TOMASZÓW APPROACH (130.250 MHz) EN

Zgodnie z AUPKlasa przestrzeni D.
51°42'33"N020°10'21"E
51°34'59"N020°21'47"E
51°29'56"N020°30'48"E
51°26'38"N020°28'03"E
51°22'36"N020°20'21"E
51°25'36"N020°08'15"E
51°28'57"N019°58'14"E
51°32'45"N019°49'19"E
51°38'24"N019°45'16"E
51°45'04"N019°59'36"E
EP TRA 24B51°42'20"N020°06'30"EFL155

3500ft AMSL

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.

Strefa kolizyjna.

51°37'01"N020°15'37"E
51°29'50"N020°09'40"E
51°37'01"N019°57'39"E
51°42'20"N020°06'30"E
Z wyłączeniem aktywnego TRA 24A

oraz likwidacja TRA 24X i TRA 24Y.

Rejon lotniska EPMB - utworzenie/modyfikacja TRA:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ

/ZNAK

WYWOŁAWCZY

JĘZYK

OKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 53A54°06'20"N019°14'30"EFL445

FL95

Zgodnie

z AUP

Z wyłączeniem aktywnego TRA 190.

Przestrzeń klasy C. Zapewniana służba ACC OAT. Tylko dla lotów próbnych z lotniska EPMB.

54°19'09"N020°48'23"E
54°18'37"N021°02'17"E
54°01'58"N020°51'21"E
53°45'37"N019°03'18"E
54°06'20"N019°14'30"E
EP TRA 18353°48'49"N019°28'06"E2000 ft

AMSL

GND

MALBORK WIEŻA (123.000 MHz)

234.050 (UHF)

PL

MALBORK TOWER (123.000 MHz)

234.050 (UHF)

EN

Zgodnie

z AUP

Przestrzeń

niesklasyfikowana

53°46'00"N018°56'46"E
53°51'21"N018°51'23"E
53°52'38"N019°07'04"E
53°54'17"N019°30'31"E
53°48'49"N019°28'06"E
EP TRA 19054°06'23"N019°14'31"EFL145

5500ft

AMSL

ELBLĄG RADIO (122.300 MHz)

PL,EN

Zgodnie

z AUP

Przestrzeli niesklasyfikowana. Na potrzeby skoków

spadochronowych. Aeroklub Elbląski. Strefa kolizyjna

54°09'05"N019°15'59"E
54°10'30"N019°16'49"E
54°14'18"N019°31'54"E
54°11'39"N019°37'02"E
54°06'38"N019°29'32"E
54°06'23"N019°14'31"E

Rejon lotniska EPDA - modyfikacja niektórych TRA:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ

/ZNAK

WYWOŁAWCZY/ JĘZYK

OKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 21A54°20'31"N016°04'59"EFL95

1800 ft AMSL

DARŁOWO ZBLIŻANIE

(133.000 MHz) PL

DARŁOWO APPROACH

(133.000 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń klasy D.EN - po uzgodnieniu z wyprzedzeniem 24 HR.
54°35'43"N016°26'44"E
54°32'37"N016°32'43"E
54°30'54"N016°38'51"E
54°29'26"N016°40'09"E
54°17'42"N016°23'01"E
54°17'16"N016°12'11"E
54°20'31"N016°04'59"E

Rejon lotniska EPIR - modyfikacja niektórych TRA:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ/ ZNAK WYWOŁAWCZY/ JĘZYKOKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 22A52°51'11"N018°11'57"EFL135

2000 ft AMSL

Inowrocław ZBLIŻANIE

(119.250 MHz)

PL

Zgodnie z AUPKlasyfikacja przestrzeni D
52°53'02"N018°17'28"E
52°53'43"N018°20'49"E
52°51'35"N018°31'45"E
52°45'22"N018°22'13"EInowrocław APPROACH

(119.250 MHz)

EN

52°44'47"N018°17'25"E
52°45'36"N018°15'44"E
52°47'18"N018°12'17"E
52°51'11"N018°11'57"E
EP TRA 22C52°53'55"N018°00'00"E4500 ft AMSL

GND

Inowrocław ZBLIŻANIE

(119.250 MHz)

PL

Inowrocław APPROACH

(119.250 MHz)

EN

Zgodnie z AUPGND-2000 ft AMSL: przestrzeń niesklasyfikowana

2000-4500 ft AMSL:

przestrzeń klasy D

52°55'41"N018°14'53"E
52°53'43"N018°20'49"E
52°53'02"N018°17'28"E
52°51'11"N018°11'57"E
52°47'18"N018°12'17"E
52°45'36"N018°15'44"E
52°38'50"N018°11'00"E
52°40'17"N018°00'00"E
52°53'55"N018°00'00"E
EP TRA 22D52°51'35"N018°31'45"E4500 ft AMSL

GND

Inowrocław ZBLIŻANIE (119.250 MHz)

PL

Inowrocław APPROACH

(119.250 MHz)

EN

Zgodnie z AUPGND-2000 ft AMSL: przestrzeń niesklasyfikowana

2000-4500 ft AMSL:

przestrzeń klasy D

52°50'10"N018°39'30"E
52°42'30"N018°43'50"E
52°35'50"N018°27'45"E
52°38'50"N018°11'00"E
52°45'36"N018°15'44"E
52°44'47"N018°17'25"E
52°45'22"N018°22'13"E
52°51'35"N018°31'45"E

Rejon lotniska EPLY - modyfikacja niektórych TRA:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

CZĘSTOTLIWOŚĆ/ ZNAK WYWOŁAWCZY JĘZYKOKRES

AKTYWNOŚCI

Uwagi
EP TRA 23A52°05'09"N018°58'47"E5500 ft AMSL

2000 ft AMSL

ŁĘCZYCA ZBLIŻANIE (119.750 MHz)

PL

ŁĘCZYCA APPROACH (119.750 MHz)

EN

Zgodnie z AUPPrzestrzeń klasy D
51°58'57"N018°56'15"E
51°51'22"N019°07'24"E
51°55'24"N019°21'21"E
51°55'12"N019°24'11"E
52°02'22"N019°25'25"E
52°05'09"N018°58'47"E

TFR - dostosowanie do nowych granic przyległych struktur:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

OKRES

AKTYWNOŚCI

UWAGI
EP TFR 0953°25'09"N015°41'29"EFL115

FL95

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

53°58'00"N015°18'00"E
53°59'30"N015°44'39"E
53°34'29"N016°03'10"E
53°25'09"N015°41'29"E
EP TFR 1052°59'18"N015°24'58"EFL105

FL95

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

53°10'26"N015°52'46"E
53°19'33"N015°45'48"E
53°08'21"N015°17'57"E
52°59'18"N015°24'58"E

MRT - dostosowanie do nowych granic przyległych struktur:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

OKRES

AKTYWNOŚCI

UWAGI
MRT 0550°42'17"N022°22'37"E2300 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.

SS-SR

50°43'02"N022°23'34"E
50°44'02"N022°26'12"E
51°19'48"N022°07'58"E
51°32'33"N022°08'41"E
51°26'41"N022°04'23"E
51°27'01"N022°03'18"E
51°21'27"N022°02'32"E
50°42'17"N022°22'37"E
MRT 0851°30'45"N022°20'32"E2300 ft AMSL

1000 ft AMSL

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.

SS-SR

51°25'59"N022°45'35"E
51°19'52"N023°06'10"E
50°59'45"N023°07'48"E
50°44'02"N022°26'12"E
50°41'24"N022°27'33"E
50°58'17"N023°12'13"E
51°21'38"N023°10'17"E
51°28'30"N022°47'12"E
51°34'05"N022°17'58"E
51°36'13"N022°11'24"E
51°34'00"N022°09'46"E
51°30'45"N022°20'32"E
MRT 0951°41'29"N020°11'52"E1600 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.

1) GND-1600ft SS-SR

2) GND-1100ft SR-SS

51°44'07"N020°24'29"E
51°26'13"N020°37'28"E
51°25'47"N020°42'33"E
51°47'27"N020°26'48"E
51°43'21"N020°07'02"E
51°42'33"N020°10'21"E
51°41'29"N020°11'52"E
MRT 1051°25'47"N020°42'33"E2100 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

1) GND-2100ft SS-SR

2) GND- 1600ft SR-SS

51°26'13"N020°37'28"E
51°11'48"N020°17'58"E
51°24'38"N020°12'09"E
51°25'36"N020°08'15"E
51°26'01"N020°07'02"E
51°07'45"N020°15'20"E
51°07'34"N020°17'56"E
51°25'47"N020°42'33"E
MRT 4953°11'25"N015°19'52"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna. Przestrzeń niesklasyfikowana.
53°08'08"N015°17'46"E
53°16'36"N016°00'08"E
53°13'01"N016°28'52"E
53°15'44"N016°29'12"E
53°19'24"N015°59'52"E
53°11'25"N015°19'52"E
MRT 5053°15'44"N016°29'12"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna. Przestrzeń niesklasyfikowana.
53°15'08"N016°33'57"E
53°22'57"N016°31'36"E
53°22'23"N016°27'12"E
53°15'44"N016°29'12"E
MRT 5153°22'23"N016°27'12"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna. Przestrzeń niesklasyfikowana.
53°22'57"N016°31'36"E
53°25'36"N016°30'48"E
53°25'03"N016°26'23"E
53°22'23"N016°27'12"E
MRT 5253°25'36"N016°30'48"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna. Przestrzeń niesklasyfikowana
53°22'57"N016°31'36"E
53°23'29"N016°35'52"E
53°25'56"N016°33'27"E
53°25'36"N016°30'48"E
MRT 6053°43'06"N016°28'04"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna. Przestrzeń niesklasyfikowana.
53°49'04"N016°30'02"E
53°49'06"N016°20'28"E
53°45'16"N016°17'56"E
53°42'51"N016°18'40"E
53°40'33"N016°21'49"E
53°43'06"N016°28'04"E
MRT 7853°49'27"N018°41'43"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.
53°57'21"N018°51'41"E
53°51'21"N018°51'23"E
53°48'26"N018°47'55"E
53°49'27"N018°41'43"E
MRT 8254°33'51"N017°00'45"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.
54°26'09"N017°15'36"E
54°00'48"N017°27'30"E
54°01'36"N017°30'24"E
54°00'40"N017°32'09"E
54°27'21"N017°20'21"E
54°36'25"N017°02'44"E
54°33'51"N017°00'45"E
MRT 8653°49'06"N016°20'28"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna. Przestrzeń niesklasyfikowana.
53°49'04"N016°30'02"E
54°08'08"N016°40'40"E
54°10'41"N016°32'25"E
53°49'06"N016°20'28"E
MRT 8753°29'32"N016°07'38"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna. Przestrzeń niesklasyfikowana.
53°28'01"N016°11'25"E
53°40'33"N016°21'49"E
53°42'51"N016°18'40"E
53°29'32"N016°07'38"E
MRT 8854°05'14"N015°41'12"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna. Przestrzeń niesklasyfikowana.
54°02'59"N015°38'38"E
53°47'57"N016°10'34"E
53°45'16"N016°17'56"E
53°49'06"N016°20'28"E
53°50'09"N016°13'12"E
54°05'14"N015°41'12"E
MRT 9253°48'54"N015°24'32"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.
53°49'40"N015°25'18"E
53°49'07"N015°27'37"E
53°46'48"N015°25'58"E
53°48'54"N015°24'32"E
MRT 9353°30'06"N015°32'30"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna. Przestrzeń niesklasyfikowana.
53°31'04"N015°33'24"E
53°31'46"N015°36'14"E
53°46'33"N015°26'09"E
53°48'06"N015°20'10"E
53°30'06"N015°32'30"E
MRT 11054°57'42"N018°18'52"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPPrzestrzeń niesklasyfikowana.
54°58'33"N018°09'25"E
54°37'16"N018°55'51"E
54°19'50"N019°00'43"E
54°09'11"N019°02'23"E
54°09'31"N019°06'56"E
54°20'06"N019°05'18"E
54°38'44"N019°00'09"E
54°57'42"N018°18'52"E
MRT 11354°06'38"N019°29'32"E1800 ft AMSL

GND

Zgodnie z AUPPrzestrzeń

niesklasyfikowana.

54°03'57"N019°29'45"E
54°06'27"N020°02'26"E
54°08'46"N019°57'09"E
54°06'38"N019°29'32"E

MATZ - usunięcie obecnych MATZ EPCE, EPPR, EPSN, EPMI, EPTM, EPRA, EPDE, EPMM, EPMB (wszystkie segmenty).

ATZ - zmiana granic poziomych:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE (ft AMSL)CZAS

AKTYWNOŚCI

CZĘSTOTLIWOŚĆ/ znak

WYWOŁAWCZY/

JĘZYK

Uwagi
ATZ ELBLĄG54°06'23"N019°14'31"E5500 ft

AMSL

GND

Zgodnie z AUPELBLĄG RADIO (122.300 MHz)

PL, EN

EN po uzgodnieniu z wyprzedzeniem 24HR.
54°09'05"N019°15'59"E
54°10'08"N019°15'34"E
54°14'18"N019°31'54"E
54°11'39"N019°37'02"E
54°06'38"N019°29'32"E
54°06'23"N019°14'31"E

Scalenie obecnych segmentów w jeden ATZ EPOK oraz usunięcie ATZ EPOK A i B:

OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE (ft AMSL)CZAS

AKTYWNOŚCI

CZĘSTOTLIWOŚĆ

ZNAK

WYWOŁAWCZY/

JĘZYK

Uwagi
ATZ GDYNIA- OKSYWTE54°29'50"N018°23'09"E3500 ft

AMSL

GND

Zgodnie z AUP. Poza godzinami pracy organów ATS MIL EPOK.NIL
54°46'45"N018°09'52"E
54°47'48"N018°24'38"E
54°29'45"N018°55'23"E
54°25'09"N018°47'50"E
54°26'56"N018°32'40"E
54°29'50"N018°23'09"E

CTR - korekta granic poziomych:

OZNACZENIE PRZESTRZENI POWIETRZNEJ ORAZ WSPÓŁRZĘDNE GEOGRAFICZNE JEJ GRANIC BOCZNYCH (WGS-84)GRANICE PIONOWE

(ft AMSL)

KLASYFIKACJA

PRZESTRZENI

POWIETRZNEJ

ZNAK WYWOŁAWCZY ORAZ JĘZYK(I) UŻYWANE PRZEZ ORGAN ATS
GDAŃSK/Lech Wałęsa CTR1800 ft

GND

[C]GDAŃSK WIEŻA (118.105 MHz)

PL

GDAŃSK TOWER (118.105 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
54°29'00"N018°13'07"E
54°27'47"N018°20'02"E
54°23'13"N018°38'26"E
54°20'13"N018°45'29"E
54°18'49"N018°44'30"E
54°17'06"N018°43'18"E
54°17'25"N018°37'12"E
54°16'44"N018°30'30"E
54°19'56"N018°11'15"E
54°24'24"N018°09'47"E
54°29'00"N018°13'07"E

TMA - korekta granic poziomych:

OPIS I GRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENIORGAN

KIERUJĄCY

RUCHEM

CZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI
LTMA Gdańsk
SEKTOR/SECTOR "A"FL 135

1800 ft AMSL

[C]

APP Gdańsk127.280 (MHz)

GDAŃSK ZBLIŻANIE, GDAŃSK APPROACH PL, EN

Linia łącząca następujące punkty:
54°33'34"N018°00'31"E
54°35'50"N018°18'27"E
54°29'50"N018°23'09"E
54°26'56"N018°32'40"E
54°25'09"N018°47'50"E
54°23'00"N019°00'00"E
54°19'18"N019°04'57"E
54°09'00"N019°00'00"E
54°03'20"N018°51'59"E133.660 (MHz)
53°59'58"N018°31'28"EGDAŃSK DIRECTOR
53°58'38"N018°23'30"EPL, EN
54°15'00"N017°50'00"E
54°18'07"N017°50'00"E
54°23'23"N018°03'00"E
54°33'34"N018°00'31"E
SEKTOR/SECTOR "B"FL 135

3500 ft AMSL

[C]

APP Gdańsk127.280 (MHz)

GDAŃSK ZBLIŻANIE. GDAŃSK APPROACH PL, EN

Linia łącząca następujące punkty:
54°38'53"N017°56'35"E
54°40'40"N018°14'40"E
54°46'45"N018°09'52"E
54°47'48"N018°24'38"E
54°29'45"N018°55'23"E
54°23'00"N019°00'00"E
54°25'09"N018°47'50"E
54°26'56"N018°32'40"E
54°29'50"N018°23'09"E133.660 (MHz) GDAŃSK DIRECTOR PL, EN
54°35'50"N018°18'27"E
54°33'34"N018°00'31"E
54°23'23"N018°03'00"E
54°18'07"N017°50'00"E
54°21'41"N017°50'00"E
54°33'10"N017°50'00"E
54°38'53"N017°56'35"E
SEKTOR/SECTOR "D"FL 135

6500 ft AMSL

[C]

APP Gdańsk127.280 (MHz)

GDAŃSK ZBLIŻANIE. GDAŃSK APPROACH PL, EN

Linia łącząca następujące punkty:
54°08'28"N017°30'16"E
54°10'43"N017°49'37"E
53°49'20"N018°31'32"E
53°51'21"N018°51'23"E
53°48'03"N018°54'42"E133.660 (MHz) GDAŃSK DIRECTOR PL, EN
53°41'43"N018°26'19"E
54°08'26"N017°30'21"E
TMA Warszawa
SEKTOR/SECTOR "A"FL 225

2000 ft AMSL

[C]

APP Warszawa125.055, 128.805 (MHz) WARSZAWA ZBLIŻANIE WARSZAWA APPROACH 129.380 (MHz) WARSZAWA DIRECTOR PL, EN
Linia łącząca następujące punkty:
51°59'02"N021°37'53"E
52°03'39"N021°37'34"E
52°07'17"N021°37'21"E
52°07'00"N021°32'41"E
52°10'59"N021°27'39"E
52°17'00"N021°26'15"E
52°20'01"N021°23'36"E
52°19'46"N021°20'04"E
52°26'20"N021°09'25"E
52°30'13"N021°17'46"E
52°41'11"N021°12'44"E
52°42'37"N020°46'02"E
52°37'38"N020°39'38"E
52°33'27"N020°15'42"E
52°17'03"N020°03'13"E
51°47'13"N021°04'14"E
51°45'14"N021°23'53"E
51°49'55"N021°30'48"E
51°59'02"N021°37'53"E
SEKTOR/SECTOR "B"FL 225

3500 ft AMSL

[C]

APP Warszawa125.055, 128.805 (MHz) WARSZAWA ZBLIŻANIE WARSZAWA APPROACH 129.380 (MHz) WARSZAWA DIRECTOR PL, EN
Linia łącząca następujące punkty:
52°42'37"N020°46'02"E
52°46'13"N020°24'44"E
52°41'53"N020°04'48"E
52°35'10"N019°53'51"E
52°26'12"N019°50'27"E
52°17'15"N019°53'33"E
52°08'02"N020°11'35"E
51°43'34"N020°33'56"E
51°37'17"N021°28'07"E
51°48'09"N021°47'05"E
52°05'40"N022°01'54"E
52°25'59"N021°51'34"E
52°26'11"N021°19'37"E
52°30'13"N021°17'46"E
52°26'20"N021°09'25"E
52°19'46"N021°20'04"E
52°20'01"N021°23'37"E
52°17'00"N021°26'15"E
52°10'59"N021°27'39"E
52°07'00"N021°32'41"E
52°07'17"N021°37'21"E
51°59'02"N021°37'53"E
51°49'55"N021°30'48"E
51°45'14"N021°23'53"E
51°47'13"N021°04'14"E
52°17'03"N020°03'13"E
52°33'27"N020°15'42"E
52°37'38"N020°39'38"E
52°42'37"N020°46'02"E
§  2. 
Zmiany, o których mowa w § 1, wchodzą w życie z dniem 23.05.2019 r.