Zmiana decyzji w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.KGSG.2019.10

Akt jednorazowy
Wersja od: 15 marca 2019 r.

DECYZJA Nr 64
KOMENDANTA GŁÓWNEGO STRAŻY GRANICZNEJ
z dnia 14 marca 2019 r.
zmieniająca decyzję w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych

W związku z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 i 2215 oraz z 2019 r. poz. 53) ustala się, co następuje:
§  1. 
W decyzji nr 249 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 28 grudnia 2010 r. w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. Urz. KGSG poz. 66, z 2013 r. poz. 21 oraz z 2014 r. poz. 66) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 5 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

"2. Umowa sporządzana jest w 2 egzemplarzach przeznaczonych dla:

1) egzemplarz nr 1 - Kierownika lub jego zastępcy;

2) egzemplarz nr 2 - wykonawcy.";

2)
w § 6 ust. 7 otrzymuje brzmienie:

"7. Do Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej dostarcza się kserokopię zaakceptowanego wniosku, o którym mowa w § 2 ust. 2 pkt 2 oraz kserokopię podpisanej i zarejestrowanej umowy.";

3)
w § 7 ust. 3 otrzymuje brzmienie:

"3. Arkusz realizacji umowy jest przekazywany do Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej jednocześnie z kserokopią umowy.";

4)
załącznik nr 1 do decyzji otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej decyzji.".
§  2. 
Decyzja wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIK

...............................................................................Warszawa, dnia .......................... r.
(komórka organizacyjna Komendy Głównej Straży Granicznej)
AKCEPTUJĘ
....................................
WNIOSEK nr ....

o udzielenie zamówienia

dotyczącego: ......................................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

(wpisać nazwę przedmiotu zamówienia)

Pozycja zamówienia w planie/projekcie planu * rzeczowo - finansowego Komendy Głównej Straży Granicznej ..............................................................................................................................

Inne warunki dotyczące zamówienia: .............................................................................................

.............................................................................................................................................................

Źródło finansowania zamówienia ....................................................................................................

(źródło finansowania oraz jeżeli jest stosowana grupa i pozycja klasyfikacji budżetowej)

Rozpoznanie rynku potencjalnych wykonawców**:

Lp.Nazwa i adres firmyZamawiana ilośćj.m.Cena netto

[zł]

Cena brutto [zł]Wartość brutto [zł]Sposób ustalenia ceny
1.
2.
3.

Proponowany wykonawca: ..............................................................................................................

Uzasadnienie wyboru: ......................................................................................................................

.............................................................................................................................................................

Wartość zamówienia, bez podatku od towarów i usług, wynosi ........................ PLN, co stanowi równowartość kwoty ....................................... EURO, obliczonej zgodnie z § 1 ust. 3 decyzji.

Potwierdzam dokonanie wstępnej oceny celowości wydatkowania środków publicznych na powyższy zakup.

Do wniosku załączam: ......................................................................................................................

UZGODNIONO:............................................
Główny Księgowy KGSG(stanowisko, stopień, imię i nazwisko osoby sporządzającej wniosek oraz podpis)
..................................
(Pieczęć i podpis)

* niepotrzebne skreślić

** w przypadku wielu potencjalnych wykonawców lub wielu pozycji przedmiotu zamówienia tabelę można ująć w załączniku do wniosku.

Wykonał i sporządził .........................