Zm.: zarządzenie w sprawie zwrotu kosztów zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom Ministerstwa Spraw Zagranicznych zatrudnionym na stanowiskach z monitorami ekranowymi.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MSZ.2011.4.32

Akt jednorazowy
Wersja od: 18 kwietnia 2011 r.

ZARZĄDZENIE Nr 6
DYREKTORA GENERALNEGO SŁUŻBY ZAGRANICZNEJ
z dnia 18 kwietnia 2011 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie zwrotu kosztów zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom Ministerstwa Spraw Zagranicznych zatrudnionym na stanowiskach z monitorami ekranowymi

Na podstawie § 8 ust. 2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973) w związku z art. 25 ust. 4 pkt 2 i ust. 10 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 157, poz. 1241 i Nr 219, poz. 1706) zarządza się, co następuje:
§  1.
W zarządzeniu Nr 23 Dyrektora Generalnego Służby Zagranicznej z dnia 4 listopada 2010 r. w sprawie zwrotu kosztów zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom Ministerstwa Spraw Zagranicznych zatrudnionym na stanowiskach z monitorami ekranowymi wprowadza się następujące zmiany:
1)
tytuł otrzymuje brzmienie: "Zarządzenie Nr 23 Dyrektora Generalnego Służby Zagranicznej z dnia 4 listopada 2010 r. w sprawie zwrotu kosztów zakupu okularów korygujących wzrok pracownikom Ministerstwa Spraw Zagranicznych i placówek zagranicznych zatrudnionym według prawa polskiego na stanowiskach z monitorami ekranowymi";
2)
w § 1 ust. 1 otrzymuje brzmienie: "Pracownikom Ministerstwa Spraw Zagranicznych i placówek zagranicznych, zatrudnionym według prawa polskiego na stanowiskach z monitorami ekranowymi, przysługuje zwrot kosztu zakupu okularów korygujących wzrok (oprawek i szkieł), jeżeli w wyniku badań przeprowadzanych w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej, otrzymają zaświadczenie lekarza o potrzebie stosowania takich okularów w trakcie pracy.".
§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.