Zm.: zarządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania regulaminu w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.
Dz.Urz.MSZ.2011.9.77
Akt jednorazowyZARZĄDZENIE Nr 24
DYREKTORA GENERALNEGO SŁUŻBY ZAGRANICZNEJ
z dnia 30 listopada 2011 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie wprowadzenia do stosowania regulaminu w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych
ZAŁĄCZNIK
Regulamin w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych
Regulamin w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych
Rozdział 1
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Rozdział 2
Planowanie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy
Planowanie zamówień publicznych, do których stosuje się przepisy ustawy
Rozdział 3
Udzielanie zamówień publicznych objętych stosowaniem ustawy w Ministerstwie
Udzielanie zamówień publicznych objętych stosowaniem ustawy w Ministerstwie
Rozdział 4
Odpowiedzialność za naruszenie przepisów w zakresie zamówień publicznych
Odpowiedzialność za naruszenie przepisów w zakresie zamówień publicznych
Rozdział 5
Udzielanie zamówień objętych tajemnicą państwową albo służbową oraz dotyczących istotnych interesów bezpieczeństwa państwa
Udzielanie zamówień objętych tajemnicą państwową albo służbową oraz dotyczących istotnych interesów bezpieczeństwa państwa
Rozdział 6
Odbiór zamówienia publicznego
Odbiór zamówienia publicznego
Rozdział 7
Procedura udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy
Procedura udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy
Załącznik Nr 1
Wniosek o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Wniosek o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
_________________________
Kierownik Zamawiającego
(data, podpis)
Kierownik Zamawiającego
.......................................................................................................................................................
(nazwa komórki organizacyjnej MSZ)
wnioskuje o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
.......................................................................................................................................................
(nazwa nadana zamówieniu)
Przedmiotowe zamówienie zostało ujęte w Pianie zamówień publicznych Ministerstwa Spraw Zagranicznych na rok ............................... pod pozycją ............................ .
Kod CPV
wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: ...................................................
Pożądany termin realizacji zamówienia ..........................................................
Szacunkowa wartość zamówienia określona w dniu .............................
wynosi netto ..................... zł,
co stanowi równowartość kwoty .................................. euro (wg średniego kursu określonego przez Prezesa Rady Ministrów w trybie art. 35 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych).
Wartość brutto zamówienia .................................. zł.
Wartość zamówienia została określona przez ..............................................................................
(imię i nazwisko osoby/osób dokonującej
ustalenia wartości zamówienia)
na podstawie .................................................................................................................................
Uzasadnienie*
1) Cel zamówienia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
2) Sposób wykorzystania przedmiotu zamówienia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Do pracy w komisji przetargowej wyznaczam następujące osoby:
1) ...........................................................................................................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
2) ...........................................................................................................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
3) ...........................................................................................................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
4) ...........................................................................................................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
Sugerowany tryb postępowania** ...............................................................................................
Załączniki do wniosku:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2) Kalkulacja (wycena) wartości szacunkowej zamówienia.
3) Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy
4) Inne informacje dotyczące postępowania w tym niezbędne warunki wymagane od wykonawców i proponowane kryteria oceny ofert.
5) Paragraf klasyfikacji budżetowej: ................... .
___________________________________________________________________________
Potwierdzenie zabezpieczenia w środki finansowe Wnioskujący departament /biuro
przez głównego księgowego resortu lub głównego
księgowego Ministerstwa (jednostki budżetowej MSZ)
...................................................... ......................................................
(data i podpis) (data i podpis)
___________________________________________________________________________
Do komisji przetargowej proponuję poza w/w osobami:
1) ............................................................................. przewodniczący komisji przetargowej
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
2) ............................................................................. sekretarz komisji przetargowej
(imię nazwisko stanowisko służbowej
3) .............................................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
.................................................................
Biuro Prawne i Zamówień Publicznych
Uwaga:
(*) treść uzasadnienia ze wskazaniem wnioskującego przeznaczona do publikacji w BIP MSZ
(**) w przypadku trybów: zapytanie o cenę, z wolnej ręki, negocjacje bez ogłoszenia w formie załącznika należy przedstawić wykaz proponowanych wykonawców (proponowanego wykonawcy)
Załącznik Nr 2
Wniosek
Wniosek
_______________________
Kierownik Zamawiającego
(data, podpis)
w sprawie wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego
Nr rejestru postępowań przetargowych: .......................................................................................
Wartość zamówienia1
Do kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy | ||
Powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy | ||
Kod(y) CPV2 |
1. Opis przedmiotu zamówienia
................................................................................................................................................
(nazwa nada zamówieniu)
2. Wartość szacunkowa zamówienia netto .................................... zł, brutto ...................... zł,
wartość ............................ euro3 na dzień .................................................
3. Wnioskowany tryb udzielenia zamówienia publicznego
Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu4:
................................................................................................................................................
4. Jednocześnie na podstawie § 16 ust. 1 pkt 2 i 3 regulaminu proszę o zatwierdzenie załączonego projektu ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), zaproszenia do składania ofert, zaproszenie do dialogu lub zaproszenia do negocjacji5.
5. Z uwagi na posiadaną wiedzę dotyczącą przedmiotu zamówienia proponuję udział w pracach komisji przetargowej w charakterze biegłego (rzeczoznawcy) Pana/Pani
................................................................................................................................................
6. Informacje dodatkowe:
6.1. Ogłoszenie o zamówieniu publicznym6:
a) w siedzibie zamawiającego: wymagane/nie wymagane,
b) w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich: wymagane/nie wymagane,
c) w Biuletynie ZP UZP: wymagane/nie wymagane,
d) na stronie internetowej: wymagane/nie wymagane,
e) w prasie: planowane/nie planowane.
6.2. Wadium: wymagane/nie wymagane7.
6.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: wymagane/nie wymagane8.
Przewodniczący Komisji Przetargowej
______
1 W zależności od wartości szacunkowej zamówienia zakreślić znakiem x właściwy kwadrat.
2 Wspólny Słownik Zamówień.
3 Wartość wyrażoną w euro przelicza się w odniesieniu do wartości netto w zł
4 Wypełnić w przypadku wnioskowania o tryb inny niż przetarg nieograniczony lub ograniczony.
5 Niepotrzebne skreślić
6 J.w.
7 J.w.
8 J.w.
Załącznik Nr 3a
WNIOSEK O ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI NETTO DO 20.000,00 ZŁ1
WNIOSEK O ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI NETTO DO 20.000,00 ZŁ1
(pieczęć wydziału) |
Warszawa, dnia ...........................
Do Dyrektora
komórki organizacyjnej
wnioskującej o zakup
Wnioskuję o: ................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uzasadnienie (celowość) zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wartość zamówienia (netto/brutto): .......................................................
Paragraf klasyfikacji budżetowej: ..........................................................
.............................................................................
(podpis naczelnika, kierownika pracownika2)
___________________________________________________________________________
Potwierdzam celowość udzielenia zamówienia oraz zasadność wydatkowania środków do wnioskowanej wysokości.
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
dokonującej zakupu
.................................................................
(podpis, data)
PARAFUJE
Główny Księgowy
.................................................................
(podpis, data)
______
1 Z wyjątkiem szkoleń
2 Niepotrzebne skreślić stosownie do dyspozycji § 25 pkt 11
Załącznik Nr 3b
WNIOSEK O ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI NETTO DO 20.000,00 ZŁ1
WNIOSEK O ZAMÓWIENIE O WARTOŚCI NETTO DO 20.000,00 ZŁ1
(pieczęć wydziału) |
Warszawa, dnia ...........................
Do Dyrektora
komórki organizacyjnej
wnioskującej o zakup
Wnioskuję o: ................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uzasadnienie (celowość) zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wartość zamówienia (netto/brutto): .............................................................
Paragraf klasyfikacji budżetowej: ................................................................
.........................................................................
(podpis naczelnika, kierownika pracownika2)
___________________________________________________________________________
Potwierdzam celowość udzielenia zamówienia oraz zasadność wydatkowania środków do wnioskowanej wysokości.
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
wnioskującej o zakup
.................................................................
(podpis, data)
Uwaga: dotyczy jedynie sytuacji, w której zakupu dokonuje w ramach swoich kompetencji inna komórka organizacyjna niż komórka wnioskująca, w ramach środków budżetowych przypisanych jej zadaniom, np. BA
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
dokonującej zakupu
.................................................................
(podpis, data)
PARAFUJE
Główny Księgowy
.................................................................
(podpis, data)
______
1 Z wyjątkiem szkoleń
2 Niepotrzebne skreślić stosownie do dyspozycji § 25 pkt 11
Załącznik Nr 4a
WNIOSEK O ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI NETTO PRZEKRACZAJĄCEJ 20.000,00 ZŁ I NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI NETTO W ZŁOTYCH 14.000,00 EURO1
WNIOSEK O ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI NETTO PRZEKRACZAJĄCEJ 20.000,00 ZŁ I NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI NETTO W ZŁOTYCH 14.000,00 EURO1
(pieczęć wydziału) |
Warszawa, dnia ...........................
Do Dyrektora
komórki organizacyjnej
wnioskującej o zakup
Wnioskuję o: ................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uzasadnienie (celowość) zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wartość zamówienia (netto/brutto): ..........................................
Paragraf klasyfikacji budżetowej: .............................................
Tryb wyboru najkorzystniejszej oferty: .....................................
Kryteria oceny ofert: ...............................................................
Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą:
.......................................................................................................................................................
.................................................................................
(podpis naczelnika, kierownika pracownika2)
___________________________________________________________________________
Potwierdzam celowość udzielenia zamówienia oraz zasadność wydatkowania środków do wnioskowanej wysokości.
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
dokonującej zakupu
.................................................................
(podpis, data)
PARAFUJE
Główny Księgowy
.................................................................
(podpis, data)
ZATWIERDZAM
Osoba upoważniona przez dyrektora BPZP
............................................................................
(podpis, data)
______
1 Z wyjątkiem szkoleń
2 Niepotrzebne skreślić stosownie do dyspozycji § 25 pkt 11
Załącznik Nr 4b
WNIOSEK O ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI NETTO PRZEKRACZAJĄCEJ 20.000,00 ZŁ I NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI NETTO W ZŁOTYCH 14.000,00 EURO1
WNIOSEK O ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI NETTO PRZEKRACZAJĄCEJ 20.000,00 ZŁ I NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI NETTO W ZŁOTYCH 14.000,00 EURO1
(pieczęć wydziału) |
Warszawa, dnia ...........................
Do Dyrektora
komórki organizacyjnej
wnioskującej o zakup
Wnioskuję o: ................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uzasadnienie (celowość) zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wartość zamówienia (netto/brutto): ............................................................
Paragraf klasyfikacji budżetowej: ...............................................................
Tryb wyboru najkorzystniejszej oferty: .......................................................
Kryteria oceny ofert: .................................................................................
Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą:
.......................................................................................................................................................
.................................................................................
(podpis naczelnika, kierownika pracownika2)
___________________________________________________________________________
Potwierdzam celowość udzielenia zamówienia oraz zasadność wydatkowania środków do wnioskowanej wysokości.
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
wnioskującej o zakup
.................................................................
(podpis, data)
Uwaga: dotyczy jedynie sytuacji, w której zakupu dokonuje w ramach swoich kompetencji inna komórka organizacyjna niż komórka wnioskująca, w ramach środków budżetowych przypisanych jej zadaniom, np. BA
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
dokonującej zakupu
.................................................................
(podpis, data)
PARAFUJE
Główny Księgowy
.................................................................
(podpis, data)
ZATWIERDZAM
Osoba upoważniona przez dyrektora BPZP
............................................................................
(podpis, data)
______
1 Z wyjątkiem szkoleń
2 Niepotrzebne skreślić stosownie do dyspozycji § 25 pkt 11
Załącznik Nr 5
PROTOKÓŁ WYBORU OFERTY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI NETTO PRZEKRACZAJĄCEJ 20.000,00 ZŁ I NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI NETTO W ZŁOTYCH 14.000,00 EURO
PROTOKÓŁ WYBORU OFERTY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI NETTO PRZEKRACZAJĄCEJ 20.000,00 ZŁ I NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI NETTO W ZŁOTYCH 14.000,00 EURO
1. Przedmiot zamówienia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Wymagane warunki realizacji zamówienia:
a) sposób realizacji
.........................................................................................................................................
b) termin realizacji
.........................................................................................................................................
c) sposób i termin zapłaty:
.........................................................................................................................................
d) warunki gwarancji:
.........................................................................................................................................
e) inne elementy związane z realizacją zamówienia
.........................................................................................................................................
2. Tryb wyboru najkorzystniejszej oferty:
................................................................................................................................................
3 Kryteria oceny ofert:
................................................................................................................................................
4 Zestawienie ofert.
Lp. | Nazwa wykonawcy | Adres i nr telefonu, adres e-mail | Oferowana cena w zł (brutto) | Termin realizacji | Inne kryteria oceny ofert | Sposób i termin zapłaty |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 |
5. Ustalam, iż najkorzystniejsze jest udzielenie przedmiotowego zamówienia:
................................................................................................................................................
(nazwa i adres wybranego wykonawcy/dostawcy)
z uwagi na fakt, iż:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
(wskazać przesłanki uzasadniające wybór oferty, w przypadku uzyskania tylko jednej oferty wskazać obiektywne przyczyny, z powodu których nie można było uzyskać innych ofert lub niecelowe było uzyskanie innych ofert)
6. Paragraf klasyfikacji budżetowej: ..................................
Załącznikami do niniejszego protokołu są oferty / cenniki, protokoły negocjacji, aukcji lub licytacji bądź inne materiały dokumentujące porównanie ofert wykonawców wskazanych w pkt 3.
Opracował:
........................................................ ........................................................
(imię i nazwisko) (podpis)
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
dokonującej zakupu
.................................................................
(podpis, data)
Załącznik Nr 6
PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI BEZZWŁOCZNEGO DOKONANIA ZAKUPU TOWARÓW LUB USŁUG O WARTOŚCI NETTO NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI W ZŁOTYCH 14.000,00 EURO
PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI BEZZWŁOCZNEGO DOKONANIA ZAKUPU TOWARÓW LUB USŁUG O WARTOŚCI NETTO NIEPRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI W ZŁOTYCH 14.000,00 EURO
(pieczęć wydziału) |
Warszawa, dnia ...........................
Komórka organizacyjna
właściwa w sprawach obsługi finansowej
dysponenta głównego (budżet resortu)
lub
Komórka organizacyjna
właściwa w sprawach obsługi finansowej
dysponenta III stopnia (budżet ministerstwa)
Dokonano zakupu następujących towarów/usług*:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uzasadnienie (celowość) dokonania zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uzasadnienie konieczności bezzwłocznego dokonania zakupu, bez zachowania standardowej procedury (zapobieżenie stracie w mieniu publicznym; konieczność ochrony życia lub zdrowia; zapewnienie ciągłości lub terminowości realizacji istotnego zadania Ministerstwa, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wykonawca, którego ofertę wybrano:
.......................................................................................................................................................
Wartość zamówienia (netto/brutto): ...................................................
Dokument księgowy (faktura, rachunek itp.): .....................................
Paragraf klasyfikacji budżetowej: ......................................................
Przed dokonaniem zakupu dokonałem sprawdzenia dostępności środków w systemie EGERIA
.................................................................
(podpis pracownika)
___________________________________________________________________________
Potwierdzam celowość udzielenia zamówienia, zasadność wydatkowania środków w dokonanej wysokości oraz konieczność bezzwłocznego dokonania zakupu.
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
wnioskującej o zakup
.................................................................
(podpis, data)
Uwaqa: dotyczy jedynie sytuacji, w której zakupu dokonuje w ramach swoich kompetencji inna komórka organizacyjna niż komórka wnioskująca, w ramach środków budżetowych przypisanych jej zadaniom, np. BA
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
dokonującej zakupu
.................................................................
(podpis, data)
___________________________________________________________________________
Rozdzielnik:
Egz. Nr 1 i 2 - komórka organizacyjna właściwa w sprawach obsługi finansowej (odpowiednio: dysponenta głównego lub dysponenta III stopnia) - wraz z dokumentem księgowym dokumentującym zakup.
Egz. Nr 3 - a/a
Załącznik Nr 7
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK .........
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA ROK .........
Rodzaj (usługa/dostawa/ robota budowlana | Numer pozycji planu | Przedmiot zamówienia publicznego | Limit kosztów zamówienia netto PLN | Limit kosztów zamówienia netto EUR | Limit kosztów zamówienia brutto PLN | Przewidywany termin wszczęcia postępowania | Paragraf klasyfikacji budżetowej |