Zm.: zarządzenie w sprawie planowania działalności oraz zarządzania ryzykiem w urzędach górniczych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.WUG.2013.45

Akt jednorazowy
Wersja od: 26 listopada 2013 r.

ZARZĄDZENIE Nr 28
PREZESA WYŻSZEGO URZĘDU GÓRNICZEGO
z dnia 26 listopada 2013 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie planowania działalności oraz zarządzania ryzykiem w urzędach górniczych

Na podstawie art. 69 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 885 i 938), a także art. 166 ust. 2 oraz art. 167 ust. 1 i 10 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. - Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. Nr 163, poz. 981 oraz z 2013 r. poz. 21 i 1238) zarządza się, co następuje:
§  1.
W zarządzeniu nr 13 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 5 lipca 2013 r. w sprawie planowania działalności oraz zarządzania ryzykiem w urzędach górniczych (Dz. Urz. WUG poz. 24) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 9 w ust. 9 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

"2) komórki, która planuje i przeprowadza kontrole urzędów górniczych, jest plan kontroli.";

2)
załączniki nr 2 i 3 do zarządzenia otrzymują brzmienie określone w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszego zarządzenia.
§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1

Wzór

Dokument procedury sporządzania planów działalności i zarządzania ryzykiem w urzędach górniczych
Utworzył: ..............................................................................Data:......................
Zaktualizował: ........................................................................Data:......................
Zaktualizował: ........................................................................Data:......................
PLAN PRACY ... (NAZWA DEPARTAMENTU, BIURA, SAMODZIELNEGO WYDZIAŁU) NA ... (ROK)

1. Wstęp.

2. Podzadania operacyjne. [fakultatywne]

(Nr i nazwa zadania operacyjnego)stanowisko/osoba odpowiedzialnatermin realizacjiryzykoistotnośćwłaściciel i decydentreakcjadziałania w ramach

reakcji

uwagi
(Podzadanie operacyjne 1 - konkretna czynność)1/......................................................1a/............

1b/............

...............
(Podzadanie operacyjne 2 - konkretna czynność)2/......................................................2a/............

2b/............

...............

(tyle tabel, ile wybranych zadań operacyjnych)

3. Zadania priorytetowe.

(Nazwa zadania priorytetowego)stanowisko/osoba odpowiedzialnatermin realizacjiryzykoistotnośćwłaściciel i decydentreakcjadziałania w ramach reakcjiuwagi
(konkretna czynność 1)1/.........................................................1a/............

1b/............

...............
(konkretna czynność 2)2/.........................................................2a/............

2b/............

...............

(tyle tabel, ile zadań priorytetowych, ale nie więcej niż 5)

4. Pozostałe zaplanowane zadania. [fakultatywne]

(Nazwa zadania)stanowisko/osoba odpowiedzialnatermin realizacjiryzykoistotnośćwłaściciel i decydentreakcjadziałania w ramach reakcjiuwagi
(konkretna czynność 1)1/......................................................1a/.............

1b/............

...............
(konkretna czynność 2)2/......................................................2a/............

2b/............

...............

5. Plan kontroli w 20 ... r. [tylko te komórki organizacyjne, które planują i przeprowadzają kontrole urzędów górniczych].

6. Dodatkowe informacje lub elementy planu [fakultatywne - decyduje dyrektor jednostki].

7. Załącznik: schemat organizacyjny [wyłącznie nazwy stanowisk/komórek i podporządkowanie służbowe kadrze kierowniczej departamentu/biura].

ZAŁĄCZNIK Nr  2

Wzór

Dokument procedury sporządzania planów działalności i zarządzania ryzykiem w urzędach górniczych
Utworzył: ............................Data:......................
Zaktualizował:Data:.....................
Zaktualizował: ............................Data:.....................
PLAN PRACY ... (NAZWA URZĘDU GÓRNICZEGO) NA ... (ROK)

1. Wstęp.

2. Podzadania operacyjne. [fakultatywne]

(Nr i nazwa zadania operacyjnego)stanowisko/osoba odpowiedzialnatermin

realizacji

ryzykoistotnośćwłaściciel i decydentreakcjadziałania w ramach reakcjiuwagi
(Podzadanie operacyjne 1 - konkretna czynność)1/.....................................................1a/............

1b/............

...............
(Podzadanie operacyjne 2 - konkretna czynność)2/....................................................2a/............

2b/............

...............

(tyle tabel, ile wybranych zadań operacyjnych)

3. Zadania priorytetowe.

(Nazwa zadania priorytetowego)stanowisko/osoba odpowiedzialnatermin

realizacji

ryzykoistotnośćwłaściciel i decydentreakcjadziałania w ramach

reakcji

uwagi
(konkretna czynność 1)1/......................................................1a/............

1b/............

...............
(konkretna czynność 2)2/......................................................2a/............

2b/............

...............

(tyle tabel, ile zadań priorytetowych, ale nie więcej niż 5)

4. Pozostałe zaplanowane zadania. [fakultatywne]

(Nazwa zadania)stanowisko/osoba odpowiedzialnatermin

realizacji

ryzykoistotnośćwłaściciel i decydentreakcjadziałania w ramach reakcjiuwagi
(konkretna czynność 1)1/......................................................1a/............

1b/............

...............
(konkretna czynność 2)2/......................................................2a/............

2b/............

...............

5. Dodatkowe informacje lub elementy planu [fakultatywne - decyduje dyrektor jednostki].

6. Kryteria częstotliwości kontroli limitowanych.

7. Załączniki: (1) schemat organizacyjny (łącznie nazwy stanowisk i podporządkowanie służbowe w ramach urzędu górniczego); (2) plan kontroli limitowanych; (3) zestawienie liczby dni nadzorczych i kontrolnych wynikającej z liczby etatów obsadzonych przez pracowników inspekcyjno-technicznych w urzędzie w poszczególnych specjalnościach.