Zm.: zarządzenie w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Komunikacji Elektronicznej.
Dz.Urz.UKE.2010.21.66
Akt jednorazowyZARZĄDZENIE Nr 19
PREZESA URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ
z dnia 29 września 2010 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie nadania regulaminu organizacyjnego Urzędowi Komunikacji Elektronicznej
"§ 17. 1. Przy wykonywaniu swoich zadań komórka organizacyjna jest obowiązana do współdziałania w drodze uzgodnień roboczych, opiniowania, udostępniania materiałów oraz prowadzenia wspólnych prac z innymi komórkami organizacyjnymi. W przypadku zadań wymagających współdziałania kilku komórek organizacyjnych wiodącą komórkę organizacyjną wyznacza właściwy członek Kierownictwa Urzędu.
2. Wyznaczona wiodąca komórka organizacyjna może występować do komórki współdziałającej o przedstawienie, w wyznaczonym terminie, informacji, wyjaśnień i opinii, niezbędnych do opracowania materiału lub załatwienia sprawy oraz zwoływać naradę przedstawicieli tej komórki organizacyjnej, w celu uzgodnienia ewentualnych rozbieżności lub wypracowania wspólnego stanowiska.",
"22) przeprowadzanie czynności audytowych oraz doradczych w komórkach organizacyjnych;",
"10) współpraca z Departamentem Rozwoju Infrastruktury przy przygotowaniu raportu dotyczącego stanu sieci szerokopasmowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz działań przedsiębiorców telekomunikacyjnych, organów państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego w zakresie rozwoju infrastruktury;",
"a) jakości świadczenia usług przez Pocztę Polską S.A., zwaną dalej "Pocztą Polską" (terminowość, dostępność, bezpieczeństwo obrotu, w tym: ilość i rodzaje reklamacji oraz sposób ich załatwienia, a także przestrzeganie tajemnicy pocztowej),",
– w ust. 1 po pkt 15 dodaje się pkt 15a-15e w brzmieniu:
"15a) badanie znajdującej się w obrocie lub oddanej do użytku aparatury, w tym telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, oraz instalacji stacjonarnej, instalacji ruchomej i komponentu, w zakresie spełnienia zasadniczych wymagań w celu realizacji zadań Prezesa jako organu wyspecjalizowanego w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087, z późn. zm.);
15b) wykonywanie ekspertyz oraz wydawanie opinii w celu realizacji zadań Prezesa jako organu wyspecjalizowanego w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności;
15c) opracowywanie, we współpracy z Departamentem Kontroli i Egzekucji oraz delegaturami, planów badań technicznych znajdującej się w obrocie lub oddanej do użytku aparatury, w tym telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, oraz instalacji stacjonarnej, instalacji ruchomej i komponentu oraz kontrola wykonania tych planów;
15d) wykonywanie zadań z zakresu oceny zgodności na rzecz organów administracji publicznej;
15e) wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem aparaturą pomiarową oraz stanowiskami pomiarowymi;",
– ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"2. W skład Departamentu Techniki wchodzą:
1) Wydział Centralne Laboratorium Badań Technicznych CLBT;
2) Wydział do spraw Ogólnotechnicznych WOT;
3) Wydział do spraw Platformy Lokalizacyjno-Informacyjnej z Centralną Bazą Danych CBD;
4) Wydział Gospodarki Numeracją WGN.",
– po pkt 4 dodaje się pkt 4a w brzmieniu:
"4a) współpraca z Departamentem Techniki oraz delegaturami w zakresie opracowywania planów badań technicznych znajdującej się w obrocie lub oddanej do użytku aparatury, w tym telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, oraz instalacji stacjonarnej, instalacji ruchomej i komponentu;",
– pkt 7 otrzymuje brzmienie:
"7) zlecanie zadań delegaturom w zakresie kontroli znajdującej się w obrocie lub oddanej do użytku aparatury, w tym telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, oraz instalacji stacjonarnej, instalacji ruchomej i komponentu;",
– po pkt 7 dodaje się pkt 7a w brzmieniu:
"7a) współpraca z Departamentem Techniki w zakresie kontroli znajdującej się w obrocie lub oddanej do użytku aparatury, w tym telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, oraz instalacji stacjonarnej, instalacji ruchomej i komponentu;",
18) przygotowywanie, we współpracy z Departamentem Analiz Rynku Telekomunikacyjnego, raportu dotyczącego stanu sieci szerokopasmowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz działań przedsiębiorców telekomunikacyjnych, organów państwa oraz jednostek samorządu terytorialnego w zakresie rozwoju infrastruktury;",
– w ust. 1 pkt 13 otrzymuje brzmienie:
"13) administrowanie i zarządzanie terenem oraz obiektami Urzędu zlokalizowanymi w Boruczy wraz z całą infrastrukturą techniczną;",
– ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"2. W skład Biura Administracji i Kadr wchodzą:
1) Wydział Administracyjno-Gospodarczy WAG;
2) Wydział Administracyjno-Techniczny WAT;
3) Wydział Kadr WKS;
4) Wydział Kancelaryjno-Archiwalny WKA;
5) Wydział Rekrutacji i Rozwoju Zawodowego WRZ;
6) Wydział Zamówień Publicznych WZP.",
"11a) współpraca z Departamentem Techniki oraz Departamentem Kontroli i Egzekucji w zakresie opracowywania planów badań technicznych znajdującej się w obrocie lub oddanej do użytku aparatury, w tym telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i urządzeń radiowych, oraz instalacji stacjonarnej, instalacji ruchomej i komponentu;".