Zm.: zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie przydzielania oraz postępowania z identyfikatorami umożliwiającymi użytkownikom dostęp do części jawnej centralnych systemów teleinformatycznych Policji.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.KGP.2012.21

Akt jednorazowy
Wersja od: 30 kwietnia 2012 r.

ZARZĄDZENIE Nr 117
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 30 kwietnia 2012 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie przydzielania oraz postępowania z identyfikatorami umożliwiającymi użytkownikom dostęp do części jawnej centralnych systemów teleinformatycznych Policji

Na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2011 r. Nr 287, poz. 1687, Nr 217, poz. 1280 i Nr 230, poz. 1371) zarządza się, co następuje:
§  1.
W zarządzeniu nr 645 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 czerwca 2009 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie przydzielania oraz postępowania z identyfikatorami umożliwiającymi użytkownikom dostęp do części jawnej centralnych systemów teleinformatycznych Policji (Dz. Urz. KGP Nr 8, poz. 35) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 2:
a)
pkt 10 otrzymuje brzmienie:

"10) identyfikacyjny numer kadrowy użytkownika - niepowtarzalny numer identyfikacyjny przyznany użytkownikowi;",

b)
pkt 23 otrzymuje brzmienie:

"23) użytkownik - uprawnionego do korzystania z identyfikatorów: funkcjonariusza, pracownika Policji albo osobę niebędącą policjantem lub pracownikiem Policji;";

2)
załącznik nr 2 do zarządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 1 do niniejszego zarządzenia,
3)
załącznik nr 5 do zarządzenia otrzymuje brzmienie określone w załączniku nr 2 do niniejszego zarządzenia.
§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1

Wzór formularza wniosku o aktywację, dezaktywację, recertyfikację KM lub OIC

........................................

(miejscowość, data)

Egz. nr .....

Adresat:

.................................................

.................................................

.................................................

.................................................

Wniosek o aktywację/dezaktywację/recertyfikację1) KM/OIC1)

Lp.Imię i nazwisko użytkownika - ...2)Numer KM, OIC3)Identyfikacyjny numer kadrowy użytkownikaAdres skrzynki

PPE4)

Jednostka organizacyjna
Numer PESEL użytkownika
1
2

Uzasadnienie:

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

..............................................................................................................

(pieczęć i podpis bezpośredniego przełożonego użytkownika)

Uwagi:

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

Data aktywacji/dezaktywacji/recertyfikacji1)Imię i nazwisko osoby wykonującej aktywację/dezaktywację/recertyfikację1)

______

1) niepotrzebne skreślić

2) po myślniku wstawić "F" - w przypadku funkcjonariusza, "P" - w przypadku pracownika lub "I" w przypadku innej osoby

3) rubrykę wypełnia administrator - w przypadku aktywacji KM lub OIC albo podmiot wnioskujący o dezaktywację - w przypadku dezaktywacji KM lub OIC

4) wypełnia się tylko w przypadku KM i KSIM

ZAŁĄCZNIK Nr  2

Wzór formularza wniosku o zablokowanie, odblokowanie KM, KSIM lub OIC

........................................

(miejscowość, data)

Egz. nr .....

Adresat:

.................................................

.................................................

.................................................

.................................................

Wniosek o zablokowanie/odblokowanie1) KM/KSIM/OIC1)

Lp.Imię i nazwisko użytkownika - ...2)Numer KM, KSIM OIC1)Identyfikacyjny numer kadrowy użytkownikaJednostka organizacyjna
Numer PESEL użytkownika
1
2

Uzasadnienie:

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

..............................................................................................................

(pieczęć i podpis bezpośredniego przełożonego użytkownika)

Uwagi:

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

............................................................................................................................................................

Data zablokowania/odblokowania1)Imię i nazwisko osoby wykonującej zablokowanie/odblokowanie1)

______

1) niepotrzebne skreślić

2) po myślniku wstawić "F" - w przypadku funkcjonariusza, "P" - w przypadku pracownika lub "I" w przypadku innej osoby