Zm.: zarządzenie w sprawie dokonywania w urzędach górniczych wydatków publicznych nieobjętych przepisami o zamówieniach publicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.WUG.2006.15.81

Akt jednorazowy
Wersja od: 29 sierpnia 2006 r.

ZARZĄDZENIE Nr 6
PREZESA WYŻSZEGO URZĘDU GÓRNICZEGO
z dnia 29 sierpnia 2006 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie dokonywania w urzędach górniczych wydatków publicznych nieobjętych przepisami o zamówieniach publicznych

Na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 i Nr 169, poz. 1420 oraz z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708 i Nr 170, poz. 1217 i 1218) zarządza się, co następuje:
§  1.
W zarządzeniu nr 23 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 30 grudnia 2005 r. w sprawie dokonywania w urzędach górniczych wydatków publicznych nieobjętych przepisami o zamówieniach publicznych (Dz. Urz. WUG z 2006 r. Nr 4, poz. 27) wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 4:
a)
w ust. 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:

"1) w przypadku Wyższego Urzędu Górniczego - GAB lub, w przypadku zakupów o charakterze specjalistycznym (nienależących do zakupów powszechnie stosowanych, wymagających specjalistycznej wiedzy z danej dziedziny, w szczególności wiedzy technicznej), jednostka, która wystąpiła z wnioskiem, o którym mowa w § 3 ust. 1;",

b)
ust. 3 otrzymuje brzmienie:

"3. Oferty mogą być dostarczone drogą elektroniczną, faksem lub na piśmie. Dopuszcza się telefoniczne uzyskiwanie ofert, przy czym z rozmowy telefonicznej zakończonej uzyskaniem oferty sporządza się notatkę zawierającą podstawowe informacje dotyczące potencjalnego wykonawcy (nazwa podmiotu, numer telefonu). Niezależnie od sposobu uzyskania oferty, w każdym przypadku stosuje się określone w ust. 5 wymaganie dokumentowania czynności związanych z uzyskiwaniem ofert. Spośród zgromadzonych ofert wybiera się ofertę, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów odnoszących się do przedmiotu wydatków publicznych, w szczególności kosztów eksploatacji, parametrów technicznych, funkcjonalności i terminu wykonania, albo ofertę z najniższą ceną.";

2)
w § 6 w ust. 2 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

"2) notatkę służbową, o której mowa w § 4 ust. 5, zawierającą potwierdzenie zgodności otrzymanego towaru ze złożonym zamówieniem;";

3)
załączniki nr 1 i 2 do zarządzenia otrzymują brzmienie określone w załącznikach nr 1 i 2 do niniejszego zarządzenia.
§  2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK  Nr 1

WZÓR
strona 1
WNIOSEK O DOKONANIE PLANOWANYCH/NIEPLANOWANYCH WYDATKÓW PUBLICZNYCH
1.Oznaczenie jednostki występującej z wnioskiem o dokonanie wydatku publicznego:

........................................................................

2.Szczegółowy opis (specyfikacja) przedmiotu zamówienia:
a) w przypadku robót budowlanych (konieczność załączenia dokumentacji

technicznej, w tym kosztorysu nakładczego, dokumentacji projektowej i

innych dokumentów):

- zakres robót budowlanych (określony w kosztorysie):

...................................................................

- sposób wykonywania robót budowlanych (na przykład wymagania

dotyczące godzin pracy):

...................................................................

b) w przypadku dostaw/usług (przedmiot zamówienia powinien być

jednoznacznie i wyczerpująco opisany za pomocą dokładnych i

zrozumiałych określeń):

- rodzaj zamawianych dostaw/usług:

..................................................................

...................................................................

- parametry techniczne przedmiotu zamówienia:

...................................................................

- kolorystyka przedmiotu zamówienia:

...................................................................

- inne cechy indywidualne przedmiotu zamówienia:

...................................................................

3.Szacunkowa wartość zamówienia (netto):

........................................................................

4.Proponowany termin realizacji:

........................................................................

5.Kryteria wyboru (przykładowe kryteria zostały wskazane w § 4 ust. 3 zarządzenia nr 23 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 30 grudnia 2005 r. w sprawie dokonywania w urzędach górniczych wydatków publicznych nieobjętych przepisami o zamówieniach publicznych):

........................................................................

dyrektor komórki organizacyjnej/

okręgowego urzędu górniczego/

................................ specjalistycznego urzędu górniczego

miejscowość i data ........................................
strona 2
Zatwierdzam pod względem zabezpieczenia środków finansowych
................................. ..................................

miejscowość i data główny księgowy Wyższego Urzędu

Górniczego

Udzielam zgody na dokonanie wydatków publicznych
................................. ..................................

miejscowość i data Dyrektor Generalny Wyższego Urzędu

Górniczego

ZAŁĄCZNIK  Nr 2

WZÓR
NOTATKA SŁUŻBOWA
z przebiegu postępowania w sprawie wydatku publicznego nieobjętego przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
1.Oznaczenie jednostki występującej z wnioskiem o dokonanie wydatku publicznego:

........................................................................

2.Rodzaj zamawianych dostaw/usług/robót budowlanych:

........................................................................

........................................................................

3.Oferenci:
1) .....................................................................
2) .....................................................................
4.Treść złożonych ofert, w tym cena oferty:
1) oferta nr 1: ......................................................;
2) oferta nr 2: ......................................................;
5.Przesłanki wyboru oferty nr ....:
1) ocena zamówienia;
2) inne: ...............................................................

............................................................. .

6.Uzgodnione warunki zamówienia: .........................................

........................................................................

........................................................................

7.Osoba odpowiedzialna za merytoryczne prowadzenie sprawy (imię i nazwisko): .............................................................
8.Potwierdzam zgodność otrzymanego towaru z zamówieniem (imię i nazwisko osoby odbierającej):

........................................................................

uwagi: ....................................................................

....................................................................

....................................................................

Podpisy osób uczestniczących w postępowaniu po stronie zamawiającego (imię i nazwisko):
..............................

ze strony GAB: .........................

..............................

Katowice, dnia .....................................