Zm.: wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.KGP.2012.5

Akt jednorazowy
Wersja od: 2 lutego 2012 r.

WYTYCZNE Nr 2
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 2 lutego 2012 r.
zmieniające wytyczne w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji

§  1.
W wytycznych nr 5 Komendanta Głównego Policji z dnia 20 sierpnia 2004 r. w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania posterunku Policji (Dz. Urz. KGP Nr 16, poz. 105 oraz z 2007 r. Nr 19, poz. 146) wprowadza się następujące zmiany:
1)
§ 6 otrzymuje brzmienie:

"§ 6. W skład obsady posterunku Policji powinni wchodzić doświadczeni policjanci służby prewencyjnej i kryminalnej, z zastrzeżeniem § 8 ust. 2.";

2)
§ 8 otrzymuje brzmienie:

"§ 8. 1. Struktura organizacyjna posterunku Policji składa się z komórek niższego szczebla o nazwach: do spraw prewencji i do spraw kryminalnych.

2. Ze względu na potrzeby służby oraz specyfikę obszaru działania jednostki organizacyjnej Policji dopuszcza się - po uzyskaniu pisemnej zgody komendanta wojewódzkiego (Stołecznego) Policji - umieszczenie w strukturze organizacyjnej posterunku Policji jedynie komórki do spraw prewencji.";

3)
w § 14 dodaje się ust. 5 w brzmieniu:

"5. Dopuszcza się dokumentowanie informacji wymienionych w ust. 1 bezpośrednio w policyjnych systemach informatycznych lub w innej formie elektronicznej, z zachowaniem czytelności i kompletności informacji.".

§  2.
Wytyczne wchodzą w życie z dniem podpisania.