Zm.: decyzja w sprawie określenia zadań jednostek i komórek organizacyjnych Policji w zakresie wdrożenia i eksploatacji Systemu Wspomagania Obsługi Policji.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.KGP.2014.108

Akt jednorazowy
Wersja od: 9 października 2014 r.

DECYZJA Nr 376
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 6 października 2014 r.
zmieniająca decyzję w sprawie określenia zadań jednostek i komórek organizacyjnych Policji w zakresie wdrożenia i eksploatacji Systemu Wspomagania Obsługi Policji

Na podstawie § 5 ust. 2 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. z 2011 r. Nr 287, poz. 1687, ze zm.) postanawia się, co następuje:
§  1.
W decyzji nr 102 Komendanta Głównego Policji z dnia 3 marca 2014 r. w sprawie określenia zadań jednostek i komórek organizacyjnych Policji w zakresie wdrożenia i eksploatacji Systemu Wspomagania Obsługi Policji wprowadza się następujące zmiany:
1)
w § 4 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

"2. Podsystemu "Płace" oraz podsystemu "Gospodarka Materiałowa/Środki Trwałe" nie wprowadza się w:

1) Wyższej Szkole Policji w Szczytnie;

2) Centralnym Biurze Śledczym Policji;

3) Centralnym Laboratorium Kryminalistycznym Policji.";

2)
w § 6 ust. 2 otrzymuje brzmienie:

"2. Komendanci wojewódzcy Policji, Komendant Stołeczny Policji, Komendant Centralnego Biura Śledczego Policji, komendanci szkół policyjnych oraz Dyrektor Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego Policji wyznaczą podległych policjantów lub pracowników Policji odpowiedzialnych za zgłaszanie koordynatorom, o których mowa w ust. 1, informacji dotyczących:

1) nieprawidłowości w funkcjonowaniu SWOP;

2) oczekiwań związanych z rozwojem lub zmianami SWOP.";

3)
po § 7 dodaje się § 7a w brzmieniu:

"§ 7a. 1. W przypadku takiej konieczności kierownicy, o których mowa w § 6 ust. 1, dokonują niezwłocznie zmiany dokumentów dotyczących podziału kompetencji w zakresie przetwarzania danych z użyciem SWOP oraz podziału kompetencji w zakresie przetwarzania danych z użyciem SWOP pomiędzy kierownikami komórek organizacyjnych KGP a komendantami oraz dyrektorem, o których mowa w § 6 ust. 2, i przedkładają Komendantowi Głównemu Policji do zatwierdzenia.

2. Kierownicy, komendanci i dyrektor, o których mowa w § 6 ust. 1 i 2, wdrożą zmienione dokumenty, o których mowa w ust. 1, w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia ich przez Komendanta Głównego Policji.".

§  2.
Decyzja wchodzi w życie z dniem 9 października 2014 r.