Zm.: decyzja o powołaniu zespołu koordynacyjnego do spraw przygotowania służby zagranicznej Rzeczypospolitej Polskiej do wprowadzenia zmian w zasadach ruchu osobowego między Rzecząpospolitą Polską a Republiką Białoruś, Federacją Rosyjską i Ukrainą.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MSZ.2002.2.24

Akt jednorazowy
Wersja od: 14 marca 2002 r.

DECYZJA Nr 4
MINISTRA SPRAW ZAGRANICZNYCH
z dnia 14 marca 2002 r.
w sprawie zmiany decyzji o powołaniu zespołu koordynacyjnego do spraw przygotowania służby zagranicznej Rzeczypospolitej Polskiej do wprowadzenia zmian w zasadach ruchu osobowego między Rzecząpospolitą Polską a Republiką Białoruś, Federacją Rosyjską i Ukrainą.

Na podstawie art. 7 ust. 4 pkt 5 ustawy z dnia 8 sierpnia 1996 r. o Radzie Ministrów (Dz. U. z 1999 r. Nr 82, poz. 929, z 2000 r. Nr 120, poz. 1268 i z 2001 r. Nr 102, poz. 1116, Nr 154, poz. 1799 i poz. 1800) postanawia się, co następuje:
§  1.
W decyzji Nr 21 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 21 grudnia 2001 r. o powołaniu zespołu koordynacyjnego do spraw przygotowania służby zagranicznej Rzeczypospolitej Polskiej do wprowadzenia zmian w zasadach ruchu osobowego między Rzecząpospolitą Polską a Republiką Białoruś, Federacją Rosyjską i Ukrainą § 2 otrzymuje następujące brzmienie:

"§ 2. W skład zespołu wchodzą:

1) przewodniczący - dyrektor generalny MSZ,

2) zastępca przewodniczącego - dyrektor Departamentu Konsularnego i Polonii,

3) członkowie:

a) dyrektor Departamentu Europy,

b) dyrektor Departamentu Unii Europejskiej i Obsługi Negocjacji Akcesyjnych,

c) dyrektor Departamentu Promocji,

d) dyrektor Departamentu Prawno-Traktatowego,

e) dyrektor Biura Kadr i Szkolenia,

f) dyrektor Biura Budżetu i Finansów,

g) dyrektor Biura Administracji,

h) dyrektor Biura Informatyki i Łączności,

i) dyrektor Biura Bezpieczeństwa Dyplomatycznego,

j) sekretarz zespołu do spraw organizacyjnych - pracownik Departamentu Konsularnego i Polonii,

k) sekretarz zespołu do spraw nadzoru inwestycyjnego - pracownik Biura Administracji."

§  2.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.