Zatwierdzenie zmian w elementach struktury przestrzeni powietrznej.
Dz.Urz.ULC.2015.2
Akt obowiązującyDECYZJA Nr 8
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 28 stycznia 2015 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian w elementach struktury przestrzeni powietrznej
OPIS I GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENI | ORGAN KIERUJĄCY RUCHEM | CZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI | |
CTR EPRA (Radom) Linia łącząca następujące punkty: | 2000ft AMSL GND D | TWR RADOM | 122.050 (MHz) RADOM WIEŻA, RADOM TOWER PL, EN | |
51°30'41"N 51°24'25"N 51°18'36"N 51°14'25"N 51°24'07"N 51°27'03"N 51°30'41"N | 021°23'45"E 021°28'12"E 021°28'25"E 021°03'22"E 020°59'34"E 021°10'18"E 021°23'45"E |
OPIS I GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENI | ORGAN KIERUJĄCY RUCHEM | CZĘSTOTLIWOŚĆ. ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI | |||
SEKTOR/SECTOR "A" Linia łącząca następujące punkty: | 6500ft AMSL 2000ft_AMSL D | TWR RADOM | 122.050 (MHz) RADOM WIEŻA. RADOM TOWER PL, EN | |||
51°24'07"N 51°27'02"N 51°29'19"N 51°34'10"N 51°36'40"N 51°34'29"N 51°32'53"N 51°28'21"N 51°23'02"N 5l°17'16"N 51°15'49"N 51°14'26"N 51°13'39"N 51°14'25"N 51°24'07"N | 020°59'34"E 021°06'13"E 021°11'30"E 021°22'40"E 021°27'02"E 021°30'04"E 021°32'15"E 021°39'44"E 021°41'17"E 021°36'52"E 021°28'57"E 021°21'23"E 021°03'39"E 021°03'22"E 020°59'34"E | |||||
SEKTOR/SECTOR "B" Linia łącząca następujące punkty: | 6500ft AMSL 1500ft AMSL D | TWR RADOM | 122.050 (MHz) RADOM WIEŻA RADOM TOWER PL, EN | |||
51°23'24"N 51°24'07"N 51°14'25"N 51°13'39"N 51°13'27"N 51°19'26"N 51°23'24"N | 020°51'47"E 020°59'34"E 021°03'22"E 021°03'39"E 020°56'40"E 020°51'08"E 020°51'47"E | |||||
SEKTOR/SECTOR "C" Linia łącząca następujące punkty: | FL 095 6500ft AMSL D | TWR RADOM | 122.050 (MHz) RADOM WIEŻA. RADOM TOWER PL, EN | |||
51°24'07"N 51°27'02"N 51°29'19"N 51°34'10"N 51°36'40"N 51°34'29"N 51°32'53"N 51°28'21"N 51°23'02"N 51°17'16"N 51°15'49"N 51°14'26"N 51°13'39"N 51°13'27"N 51°14'53"N 51°15'12"N 51°15'50"N 51°18'57"N 51°22'59"N 51°23'24"N 51°24'07'"N | 020°59'34"E 021°06'13"E 021°11'30"E 021°22'40"E 021°27'02"E 021°30'04"E 021°32'15"E 021°39'44"E 021°41'17"E 021°35'52"E 021°28'57"E 021°21'23"E 021°03'39"E 020°56'40"E 020°51'11"E 020°49'58"E 020°47'08"E 020°44'48"E 020°47'16"E 020°51'47"E 020°59'34"E | |||||
FL 115 FL 095 C |
OPIS I GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENI | ORGAN KIERUJĄCY RUCHEM | CZĘSTOTLIWOŚĆ. ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI | |
SEKTOR/SECTOR "D" Linia łącząca następujące punkty: | FL 225 6500 ft AMSL C | APP WARSZAWA | 125.050, 128.800 (MHz) WARSZAWA ZBLIŻANIE. WARSZAWA APPROACH 129.375 MHz WARSZAWA DIRECTOR PL, EN | |
51°47'03"N 51°39'58"N 51°32'13"N 51°30'03"N 51°26'17"N 51°24'07"N 51°27'02"N 51°29'19"N 51°34'10"N 51°36'40"N 51°37'17"N 51°43'34"N 52°17'03"N 52°25'34"N 52°42'09"N 52°42'29"N 52°46'13"N 52°51'14"N 52°41'43"N 52°34'37"N 51°47'03"N | 020°03'38"E 019°57'37"E 019°57'41"E 020°03'36"E 020°58'24"E 020°59'34"E 021°06'13"E 021°11'30"E 021°22'40"E 021°27'02"E 021°28'07"E 020°33'56"E 020°03'13"E 019°58'30"E 020°13'03"E 020°34'45"E 020°24'44"E 020°15'19"E 019°49'12"E 019°40'33"E 020°03'38"E | |||
SEKTOR/SECTOR "H" Linia łącząca następujące punkty: | FL 225 FL 095 C | APP WARSZAWA | 125.050, 128.800 (MHz) WARSZAWA ZBLIŻANIE, WARSZAWA APPROACH 129.375 MHz WARSZAWA DIRECTOR PL, EN | |
51°30'03"N 51°19'00"N 51°15'50"N 51°15'12"N 51°24'07"N 51°26'17"N 51°30'03"N | 020°03'36"E 020°33'02"E 020°47'08"E 020°49'58"E 020°59'34"E 020°58'24"E 020°03'36"E |
OZNACZENIE | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | CZAS AKTYWNOŚCI (UTC) | CZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI | UWAGI | |
MATZ RADOM D (EPRA D) | 51°30'41"N 51°24'25"N 51°18'36"N 51°14'25"N 51°24'07"N 51°27'03"N 51°30'41"N | 021°23'45"E 021°28'12"E 021°28'25"E 021°31'22"E 020°59'34"E 021°10'18"E 021°23'45"E | 2000 ft AMSL GND | Zgodnie z AUP | 131.000 MHz Radom WIEŻA PL, EN | W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. Korespondencja w języku angielskim po uzgodnieniu, z wyprzedzeniem minimum 24 HR. |
MATZ RADOM A (EPRA A) | 51°24'07"N 51°27'02"N 51°29'19"N 51°34'10"N 51°36'40"N 51°34'29"N 51°32'53'N 51°28'21"N 51°23'02"N 51°17'16"N 51°15'49"N 51°14'26"N 51°13'39"N 51°14'25"N 51°24'07"N | 020°59'34"E 021°06'13"E 021°11'30"E 021°22'40"E 021°27'02"E 021°30'04"E 021°32'15"E 021°39'44"E 021°41'17"E 021°36'52"E 021°28'57"E 021°21'23"E 021°03'39"E 021°03'22"E 020°59'34"E | 6300 ft AMSL 2000 ft AMSL | Zgodnie z AUP | 128.675 MHz Radom ZBLIŻANIE PL, EN | W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. Korespondencja w języku angielskim po uzgodnieniu, z wyprzedzeniem minimum 24 HR. |
MATZ RADOM B (EPRA B) | 51°23'24"N 51°24'07"N 51°14'25"N 51°13'39"N 51°13'27"N 51°19'26"N 51°23'24"N | 020°51'47"E 020°59'34"E 021°03'22"E 021°03'39"E 020°56'40"E 020°51'08"E 020°51'47"E | 6500 ft AMSL 1500 ft AMSL | Zgodnie z AUP | 128.675 MHz Radom ZBLIŻANIE PL, EN | W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. Korespondencja w języku angielskim po uzgodnieniu, z wyprzedzeniem minimum 24 HR. |
MATZ RADOM C (EPRA C) | 51°24''07"N 51°27'02"N 51°29'19"N 51°34'10"N 51°36'40"N 51°34'29"N 51°32'53"N 51°28'21"N 51°23'02"N 51°17'16"N 51°15'49"N 51°14'26"N 51°13'39"N 51°13'27"N 51°19'26"N 51°23'24"N 51°24'07"N | 020°59'34"E 021°06'13"E 021°11'30"E 021°22'40"E 021°27'02"E 021°30'04"E 021°32'15"E 021°39'44"E 021°41'17"E 021°36'52"E 021°28'57"E 021°21'23"E 021°03'39"E 020°56'40"E 020°51'08"E 020°51'47"E 020°59'34"E | FL 095 6500 ft AMSL | Zgodnie z AUP | 128.675 MHz Radom ZBLIŻANIE PL, EN | W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca W oparciu o przepisy i procedury wojskowe. Korespondencja w języku angielskim po uzgodnieniu. Z wyprzedzeniem minimum 24 HR. |
OZNACZENIE | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | CZAS AKTYWNOŚCI (UTC) | CZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI | UWAGI | |
ATZ Radom (EPRA) | 51°30'41"N 51°24'25"N 51°18'36"N 51°14'25"N 51°24'07"N 51°27'03"N 51°30'41"N | 021°23'45"E 021°28'12"E 021°28'25"E 021°03'22"E 020°59'34"E 021°10'18"E 021°23'45"E | 3500 ft AMSL GND | Zgodnie z AUP | 122.050 MHz Radom INFORMACJA PL, EN | NIL |
ATZ Radom Piastów (EPRP) | 51°34'10"N 51°28'20'N 51°26'40"N 51°27'02"N 51°29'19"N 51°34'20"N 51°34'10"N | 021°01'35"E 020°54'20"E 021°00'05"E 021°06'13"E 021°11'30"E 021°10'45"E 021°01'35"E | 5500 ft AMSL GND | Zgodnie z AUP | 122.900 MHz Piastów RADIO PL | NIL |
OZNACZENIE | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | CZAS AKTYWNOŚCI (UTC) | CZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYK | UWAGI | |
EP TRA 05 A | 51°51'49"N 51°00'00"N 50°54'53"N 50°59'01"N 51°14'53"N 51°13'27"N 51°13'39"N 51°14'26"N 51°15'49"N | 021°28'57"E 021°43'59"E 021°23'55"E 020°54'39"E 020°51'11"E 020°56'40"E 021°03'39"E 021°21'23"E 021°28'57"E | FL245 GND | Zgodnie z AUP | 128.675 MHz Radom ZBLIŻANIE PL | W TRA działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. |
EP TRA 05 B | 51°17'16"N 51°04'57"N 51°00'00"N 51°15'49"N 51°17'16"N | 021°36'52"E 021°46'57"E 021°43'59"E 021°28'57"E 021°36'52"E | FL 125 GND | Zgodnie z AUP | 128.675 MHz Radom ZBLIŻANIE PL | W TRA działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. |
EP TRA 05 C | 51°41'18"N 51°25'00"N 51°04'57"N 51°17'16"N 51°23'02"N 51°28'21"N 51°41'18"N | 021°44'15"E 021°59'05"E 021°46'57"E 021°36'52"E 021°41'17"E 021°39'44"E 021°44'15"E | FL 125 1700 ft AMSL | Zgodnie z AUP | 128.675 MHz Radom ZBLIŻANIE PL | W TRA działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. |
EP TRA 05 H | 51°14'53"N 51°21'20"N 51°27'03"N 51°30'41"N 51°24'25"N 51°18'36"N 51°15'49"N 51°14'26"N 51°13'39"N 51°13'27"N 51°14'53"N | 020°51'11"E 021°00'50"E 021°10'18"E 021°23'45"E 021°28'12"E 021°28'25"E 021°28'57"E 021°21'23"E 021°03'39"E 020°56'40"E 020°51'11"E | FL 145 GND | Zgodnie z AUP | 128.675 MHz Radom ZBLIŻANIE PL | W TRA działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe. |
Oznaczenie AWY Znaczący punkt nawigacyjny AWY Designator Significant point | Init Mag Trk (°) | Dist (km) | Granice pionowe (FL) Klasyfikacja przestrzeni Vertical limits (FL) Airspace classification | Kierunek poziomów przelotów Direction of Cruising Levels | Uwagi Remarks | ||
MNM FL Odd | MNM FL Even | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
T 353 (RNAV5) | |||||||
KURAV 51°18'57"N 020°44'48"E | |||||||
15,2 | 660 095 [C] | 100 | ACC WARSZAWA | ||||
EVINA 51°23'16"N 020°21'36"E | 19,7 | 660 095 [C] | 100 | ACC WARSZAWA | |||
IRBOS 51°26'33"N 019°50'39"E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
T354 (RNAV5) | |||||||||
OMAVA 51°23'02"N 021°41'17"E | |||||||||
19 | 285 95 [C] | 110 | ACC WARSZAWA 1) FL125-FL285 PERM 2) FL95-FL125: CDR 1 - każdy weekend FRI 2000 (2000) - MON 0600 (0600) i HOL CDR 2 - w innym czasie | ||||||
SUMAM 51°36'38"N 022°02'27"E | |||||||||
T355 (RNAV5) | |||||||||
KURAV 51°18'57"N 020°44'48"E | |||||||||
33,5 | 660 95 [C] | 110 | ACC WARSZAWA | ||||||
AGAVA 51°34'53"N 019°57'39"E | |||||||||
17,4 | 660 95 [C] | 110 | ACC WARSZAWA | ||||||
POLON 51°48'00"N 019°39'22"E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
T356 (RNAV5) | |||||||
ROMEG 51°32'51"N 021°32'17"E | |||||||
12,6 | 285 95 [C] | 100 | ACC WARSZAWA 1) FL125-FL285 PERM 2) FL95-FL125: CDR 1 - każdy weekend FRI 2000 (2000) - MON 0600 (0600) i HOL CDR 2 - w innym czacie | ||||
LEGNO 51°41'24"N 021°47'08"E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
T357 (RNAV5) | |||||||
NETAB 51°29'51"N 021°54'41"E | |||||||
14,3 | 285 95 [C] | 100 | ACC WARSZAWA 1) FL125-FL285 PERM 2) FL95-FL125: CDR 1 - każdy weekend FRI 2000 (2000) - MON 0600 (0600) i HOL CDR 2 - w innym czasie | ||||
ROMEG 51°32'51"N 021°32'17"E |
Oznaczenie AWY Znaczący punkt nawigacyjny AWY Designator Significant point | Init Mag Trk (°) | Dist (km) | Granice pionowe (FL) Klasyfikacja przestrzeni Vertical limits (FL) Airspace classification | Kierunek poziomów przelotów Direction of Cruising Levels | Uwagi Remarks | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
M857 (RNAV5) | |||||||
Wcześniej bez zmian | |||||||
EGLON 51°25'00"N 021°59'05"E | |||||||
11,8 | 660 95 [C] | 110 | 100 | ACC WARSZAWA 1) FL245-FL660 PERM 2) FL95-FL245; CDR 1 - każdy weekend FRI 2000 (2000) - MON 0600 (0600) i HOL CDR 2 - w innym czasie | |||
SUMAM 51°36'38"N 022°02'27"E | 12,1 | 660 95 [C] | 110 | 100 | ACC WARSZAWA 1) FL245-FL660 PERM 2) FL95-FL245: CDR 1 - każdy weekend FRI 2000 (2000) - MON 0600 (OWO) i HOL CDR 2 - w innym czasie. | ||
VAXUR 51°48'33"N 022°05'55"E | |||||||
Dalej bez zmian |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
M866 (RNAV 5) | |||||||
Wcześniej bez zmian | |||||||
LOGDA 51°17'04"N 020°41'38"E | |||||||
2,7 | 660 93 [C] | 110 | ACC WARSZAWA | ||||
KURAV 51°18'57"N 020°44'48"E | |||||||
74,1 | 660 195 [C] | 210 | ACC WARSZAWA | ||||
GERVI 52°09'19"N 022°12'03"E | |||||||
Dalej bez zmian |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||
N195 (RNAV 5) | |||||||
Wcześniej bez zmian | |||||||
XIMBA 51°39'21"N 021°25'40"E | |||||||
3,5 | 660 95 [C] | 110 | ACC WARSZAWA | ||||
ODRUX 51°41'56"N 021°21'48"E | |||||||
82,6 | 660 95 [C] | 110 | ACC WARSZAWA | ||||
SORIX 52°41'43"N 019°49'12"E | |||||||
Dalej bez zmian |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | ||||
P139 (RNAV5) | |||||||||
FIR BDRY SUPAK 49°18'13"N 019°47'59"E | |||||||||
129,8 | 660 285 [C] | 290 | ACC WARSZAWA | ||||||
ULGOS 51°12'55"N 021°22'18"E | |||||||||
32,5 | 660 285 [C] | 290 | ACC WARSZAWA | ||||||
LEGNO 51°41'24"N 021°47'08"E | |||||||||
8,3 | 660 95 [C] | 110 | 100 | ACC WARSZAWA 1) FL125-FL660 PERM 2) FL95-FL125: CDR 1 - każdy weekend FRI 2000 (2000) - MON 0600 (0600) i HOL CDR 2 - w innym czasie | |||||
IRDEB 51°48'38"N 021°53'32"E | |||||||||
23,7 | 660 95 [C] | 110 | 100 | ACC WARSZAWA | |||||
GERVI 52°09'19"N 022°12'03"E |