Zatwierdzenie zmian struktury przestrzeni powietrznej związanych z wprowadzeniem nowych granic MATZ lotnisk, stref ATZ i TRA i tras MRT i TFR oraz wprowadzeniem zmian w drogach lotniczych i likwidacją dróg lotniczych.
Dz.Urz.ULC.2005.9.34
Akt obowiązującyDECYZJA Nr 35
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 18 sierpnia 2005 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej związanych z wprowadzeniem nowych granic MATZ lotnisk, stref ATZ i TRA i tras MRT i TFR oraz wprowadzeniem zmian w drogach lotniczych i likwidacją dróg lotniczych 1
_________
1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 210, poz. 2036, z 2004 r. Nr 54, poz. 535, Nr 96, poz. 1002, Nr 172, poz. 1805 i Nr 273, poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 90, poz. 757.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
ZMIANY GRANIC STREF:
ZMIANY GRANIC STREF:
* STREFY MATZ
Wprowadzenie zmian w granicach poziomych i pionowych MATZ:
MATZ EPMI
MATZ EPMI
0. 53° 43' 00" - 15° 35' 00" (1)
0. 53° 41' 00" - 15° 39' 00" (2)
0. 53° 38' 30" - 15° 49' 00" (3)
0. 53° 19' 30" - 16° 32' 40" (4)
0. 53° 14' 00" - 16° 42' 00" (5)
0. 53° 05' 00" - 16° 42' 00" (6)
0. 53° 03' 00" - 16° 31' 00" (7)
0. 53° 05' 00" - 16° 27' 30" (8)
0. 53° 09' 20" - 16° 19' 30" (9)
0. 53° 27' 30" - 15° 36' 30" (10)
0. 53° 32' 30" - 15° 31' 00" (11)
0. 53° 38' 30" - 15° 29' 00" (12)
0. 53° 43' 00" - 15° 35' 00" (1)
MATZ EPMI A
1. 53° 38' 30" - 15° 49' 00" (3)
2. 53° 19' 30" - 16° 32' 40" (4)
3. 53° 09' 20" - 16° 19' 30" (9)
4. 53° 27' 30" - 15° 36' 30" (10)
1. 53° 38' 30" - 15° 49' 00" (3)
Granice pionowe: GND - FL105
MATZ EPMI B
1. 53° 38' 30" - 15° 49' 00" (3)
2. 53° 27' 30" - 15° 36' 30" (10)
3. 53° 32' 30" - 15° 31' 00" (11)
4. 53° 41' 00" - 15° 39' 00" (2)
1. 53° 38' 30" - 15° 49' 00" (3)
Granice pionowe: 1050m AMSL - FL105
MATZ EPMI C
1. 53° 41' 00" - 15° 39' 00" (2)
2. 53° 32' 30" - 15° 31' 00" (11)
3. 53° 38' 30" - 15° 29' 00" (12)
4. 53° 43' 00" - 15° 35' 00" (1)
0. 53° 41' 00" - 15° 39' 00" (2)
Granice pionowe: FL085 - FL105
MATZ EPMI D
0. 53° 19' 30" - 16° 32' 40" (4)
0. 53° 14' 00" - 16° 42' 00" (5)
0. 53° 05' 00" - 16° 27' 30" (8)
0. 53° 09' 20" - 16° 19' 30" (9)
0. 53° 19' 30" - 16° 32' 40" (4)
Granice pionowe: 1050m AMSL - FL105
MATZ EPMI E
4. 53° 14' 00" - 16° 42' 00" (5)
4. 53° 05' 00" - 16° 42' 00" (6)
4. 53° 03' 00" - 16° 31' 00" (7)
4. 53° 05' 00" - 16° 27' 30" (8)
4. 53° 14' 00" - 16° 42' 00" (5)
Granice pionowe: FL085 - FL105
MATZ EPSN
MATZ EPSN
0. 53° 55' 00" - 15° 06' 00" (1)
0. 53° 58' 00" - 15° 18' 00" (2)
0. 53° 58' 50" - 15° 30' 00" (3)
0. 53° 48' 40" - 16° 16' 20" (4)
0. 53° 50' 00" - 16° 26' 00" (5)
0. 53° 46' 00" - 16° 34' 00" (6)
0. 53° 40' 00" - 16° 34' 00" (7)
0. 53° 37' 00" - 16° 27' 00" (8)
0. 53° 36' 20" - 16° 05' 30" (9)
0. 53° 46' 30" - 15° 22' 00" (10)
0. 53° 45' 20" - 15° 13' 00" (11)
0. 53° 49' 00" - 15° 06' 00" (12)
0. 53° 55' 00" - 15° 06' 00" (1)
MATZ EPSN A
0. 53° 58' 50" - 15° 30' 00" (3)
0. 53° 48' 40" - 16° 16' 20" (4)
0. 53° 36' 20" - 16° 05' 30" (9)
0. 53° 46' 30" - 15° 22' 00" (10)
0. 53° 58' 50" - 15° 30' 00" (3)
Granica pionowa: GND - FL 105
MATZ EPSN B
0. 53° 58' 50" - 15° 30' 00" (3)
0. 53° 46' 30" - 15° 22' 00" (10)
0. 53° 45' 20" - 15° 13' 00" (11)
0. 53° 58' 00" - 15° 18' 00" (2)
0. 53° 58' 50" - 15° 30' 00" (3)
Granica pionowa: 1050m AMSL - FL 105
MATZ EPSN C
0. 53° 45' 20" - 15° 13' 00" (11)
0. 53° 49' 00" - 15° 06' 00" (12)
0. 53° 55' 00" - 15° 06' 00" (1)
0. 53° 58' 00" - 15° 18' 00" (2)
0. 53° 45' 20" - 15° 13' 00" (11)
Granica pionowa: FL085 - FL 105
MATZ EPSN D
0. 53° 48' 40" - 16° 16' 20" (4)
0. 53° 50' 00" - 16° 26' 00" (5)
0. 53° 37' 00" - 16° 27' 00" (8)
0. 53° 36' 20" - 16° 05' 30" (9)
0. 53° 48' 40" - 16° 16' 20" (4)
Granica pionowa: 1050m AMSL - FL105
MATZ EPSN E
0. 53° 50' 00" - 16° 26' 00" (5)
0. 53° 46' 00" - 16° 34' 00" (6)
0. 53° 40' 00" - 16° 34' 00" (7)
0. 53° 37' 00" - 16° 27' 00" (8)
0. 53° 50' 40" - 16° 26' 00" (5)
Granica pionowa: FL085 - FL 105
MATZ EPCE
4. 54° 28' 00" - 17° 27' 35"
4. 54° 38' 21" - 18° 05' 47"
4. 54° 27' 20" - 18° 14' 13"
4. 54° 23' 00" - 18° 00' 00"
4. 54° 19' 00" - 17° 30' 00"
4. 54° 25' 55" - 17° 26' 03"
0. 54° 28' 00" - 17° 27' 35"
Granice pionowe GND - 1050m AMSL
MATZ EPMB
MATZ EPMB
0 54° 03' 20" - 18° 51' 59" (11
0. 54° 05' 20" - 19° 28' 50" (2)
0. 54° 06' 17" - 19° 44' 32" (3)
0. 54° 07' 00" - 19° 57' 00" (4)
0. 53° 55' 30" - 19° 57' 00" (5)
0. 53° 54' 59" - 19° 44' 32" (6)
0. 53° 54' 30" - 19° 30' 30" (7)
0. 53° 51' 21" - 18° 51' 23" (8)
0. 53° 49' 20" - 18° 31' 32" (9)
0. 53° 48' 30" - 18° 23' 30" (10)
0. 53° 58' 38" - 18° 23' 30" (11)
0. 53° 58' 46" - 18° 32' 00" (12)
0. 54° 03' 20" - 18° 51' 59" (1)
MATZ EPMB A
0. 54° 03' 20" - 18° 51' 59" (1)
0. 54° 05' 20" - 19° 28' 50" (2)
0. 53° 54' 30" - 19° 30' 30" (7)
0. 53° 51' 21" - 18° 51' 23" (8)
0. 54° 03' 20" - 18° 51' 59" (1)
Granice pionowe GND - FL105
MATZ EPMB B
0. 54° 03' 20" - 18° 51' 59" (1)
0. 53° 51' 21" - 18° 51' 23" (8)
0. 53° 49' 20" - 18° 31' 32" (9)
0. 53° 58' 46" - 18° 32' 00" (12)
0. 54° 03' 20" - 18° 51' 59" (1)
Granice pionowe 1050m AMSL - FL105
MATZ EPMB C
1. 53° 58' 38" - 18° 23' 30" (11)
2. 53° 58' 46" - 18° 32' 00" (12)
3. 53° 49' 20" - 18° 31' 32" (9)
4. 53° 48' 30" - 18° 23' 30" (10)
1. 53° 58' 38" - 18° 23' 30" (11)
Granice pionowe 1850m AMSL - FL105
MATZ EPMB D
1. 54° 05' 20" - 19° 28' 50" (2)
2. 54° 06' 17" - 19° 44' 32" (3)
3. 53° 54' 59" - 19° 44' 32" (6)
4. 53° 54' 30" - 19° 30' 30" (7)
1. 54° 05' 20" - 19° 28' 50" (2)
Granice pionowe 1050m AMSL - FL105
MATZ EPMB E
1. 54° 06' 17" - 19° 44' 32" (3)
2. 54° 07' 00" - 19° 57' 00" (4)
3. 53° 55' 30" - 19° 57' 00" (5)
4. 53° 54' 59" - 19° 44' 32" (6)
1. 54° 06' 17" - 19° 44' 32" (3)
Granice pionowe 1850m AMSL - FL105
MATZ EPKS
2. 52° 26' 17"N 016°28'09"E (1)
3. 52° 21' 12"N 016°55'11"E (2)
4. 52° 20' 46"N 016°59'08"E (3)
5. 52° 20' 14"N 017°04'05"E (4)
6. 52° 17' 35"N 017°27'49"E (5)
7. 52° 07' 41"N 017°24'58"E (6)
8. 52° 11' 06"N 016°51'12"E (7)
9. 52° 11' 32"N 016°47'16"E (8)
1. 52° 26' 17"N 016°28'09"E (1)
Granice pionowe GND - 720mAMSL
* TRASY MRT - zmiany stałych tras lotnictwa cywilnego.
Zmiana współrzędnych punktów 34 i 49
Punkt | Szerokość geograficzna | Długość geograficzna | Uwagi | |
34 | 53° 13'N | 19° 56'E | - ZMIANA WSPÓŁRZĘDNYCH | |
49 | 53° 25'N | 16° 37'E | - ZMIANA WSPÓŁRZĘDNYCH | |
82 | 55° 00'N | 18° 10'E | ||
83 | 55° 00'N | 18° 35'E | ||
84 | 54° 18'N | 19° 30'E | ||
85 | 54° 08'N | 20° 05'E | ||
86 | 53° 50'N | 19° 30'E | ||
87 | 53° 46'N | 18° 50'E | ||
88 | 54° 05'N | 19° 28'E | ||
89 | 53° 52'N | 18° 53'E | ||
90 | 54° 17'N | 17° 26'E | ||
91 | 54° 31'N | 17° 16'E | ||
92 | 54° 07'N | 19° 05'E | ||
93 | 54° 20'N | 19° 03'E | ||
94 | 54° 38'N | 18° 58'E | ||
95 | 53° 51'N | 18° 24'E | ||
96 | 54° 01'37" | 19° 08'03" | EPMB (ARP) |
Wprowadzenie nowych tras MRT:
MRT 51 (EPPW)
32 - 31 - 30 - 39 - 41 - 48 - 49 - 50 - 38 - 30 - 31 - 32
MRT 52 (EPPW)
32 - 31 - 30 - 39 - 40 - 48 - 49 - 50 - 38 - 30 - 31 - 32
MRT 53 (EPSN)
58 - 56 - 64 - 66 - 72 - 82 - 83 - 84 - 85 - 86 - 87 - 52 - 51 - 55 - 56 - 58
MRT 54 (EPSN)
58 - 56 - 55 - 51 - 52 - 87 - 86 - 85 - 34 - 53 - 36 - 37 - 50 - 49 - 56 - 58
MRT 55 (EPMB)
96 - 89 - 95 - 90 - 91 - 66 - 73 - 72 - 66 - 91 - 90 - 89 - 96
MRT 56 (EPMB)
96 - 92 - 93 - 94 - 82 - 83 - 84 - 85 - 88 - 96
MRT 57 (EPMB)
96 - 89 - 95 - 50 - 49 - 56 - 55 - 54 - 95 - 89 - 96
Wprowadzić w opisie trasy MRT 21 (EPMI) dodatkowy punkt:
47 - 56 - 64 - 66 - 75 - 67 - 73 - 66 - 64 - 56 - 47
Wprowadzenie nowych segmentów tras MRT:
Segmenty | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Szerokość (km) |
36 - 37 | GND - 600/1968 | 5 |
38 - 30 | GND - 445/1460 | 5 |
50 - 95 | GND - 520/1706 | 5 |
56 - 58 | GND - 600/1968 | 5 |
72 - 82 | GND - 600/1968 | 5 |
82 - 83 | GND - 600/1968 | 5 |
83 - 84 | GND - 600/1968 | 5 |
84 - 85 | GND - 600/1968 | 5 |
85 - 34 | GND - 600/1968 | 5 |
85 - 86 | GND - 600/1968 | 5 |
85 - 88 | GND - 600/1968 | 5 |
86 - 87 | GND - 600/1968 | 5 |
87 - 52 | GND - 600/1968 | 5 |
89 - 95 | GND - 600/1968 | 5 |
90 - 89 | GND - 600/1968 | 5 |
90 - 91 | GND - 600/1968 | 5 |
91 - 66 | GND - 600/1968 | 5 |
92 - 93 | GND - 600/1968 | 5 |
93 - 94 | GND - 600/1968 | 5 |
94 - 82 | GND - 600/1968 | 5 |
95 - 50 | GND - 600/1968 | 5 |
95 - 54 | GND - 600/1968 | 5 |
95 - 89 | GND - 600/1968 | 5 |
95 - 90 | GND - 600/1968 | 5 |
96 - 88 | GND - 600/1968 | 5 |
96 - 89 | GND - 600/1968 | 5 |
96 - 92 | GND - 600/1968 | 5 |
Wprowadzenie zmiany aranic pionowych segmentów tras MRT:
Segmenty | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Szerokość (km) |
34 - 53 | GND - 600/1968 | 5 |
37 - 50 | GND - 445/1460 | 5 |
56 - 49 | GND - 520/1706 | 5 |
49 - 50 | GND - 600/1968 | 5 |
51 - 55 | GND - 600/1968 | 5 |
52 - 51 | GND - 600/1968 | 5 |
53 - 36 | GND - 600/1968 | 5 |
56 - 55 | GND - 600/1968 | 10 |
56 - 64 | GND - 600/1968 | 10 |
64 - 66 | GND - 600/1968 | 5 |
66 - 72 | GND - 600/1968 | 5 |
Segmenty | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Szerokość (km) |
39 - 30* | BEZ ZMIAN | BEZ ZMIAN |
39 - 41* | ||
41 - 48* | ||
48 - 49* | ||
50 - 38* | ||
38 - 30* | ||
49 - 50* |
* - Od zachodu do wschodu słońca zmiana górnej granicy segmentu: GND - 1050m AMSL
* STREFY ATZ
Zmiana górnej granicy strefy ATZ Gliwice (EPGL) z 900mAMSL do 1050mAMSL.
* KORYTARZE DOLOTOWE DO STREF TSA - TFR
EP TFR 04 | 1. 53°20'50"N 017°08'11"E 2. 53°23'43"N 017°21'31"E 3. 53°03'04"N 017°31'58"E 4. 52°59'57"N 017°18'53"E 1. 53°20'50"N 017°08'11"E | 1700m AMSL 1050m AMSL | Zgodnie z AUP/ In accordance with AUP | |
EPTFR 16 | 1. 54°17'00"N 019°08'00"E 2. 54°27'40"N 019°30'00"E 3. 54°21'00"N 019°51'00"E 4. 54°06'38"N 019°29'32"E 1. 54°17'00"N 019°08'00"E | FL215 FL125 | Zgodnie z AUP/ In accordance with AUP |
* STREFY TSA
1. Likwidacja TSA39
2. Wprowadzenie zmian w granicach TSA zgodnie z poniższymi tabelami:
EP TSA 15 | 1. 54°03'20" 18°51'59" (1) 2. 54°09'00" 19°00'00" (2) 3. 54°07'21" 19°17'47" (3) 4. 54°06'38" 19°29'32" (4) 5. 54°05'19" 19°28'27" (5) 6. 53°53'36" 19°18'59" (6) 7. 53°45'46" 19°12'42" (7) 8. 53°43'19" 18°50'59" (8) 9. 53°51'21" 18°51'23" (9) 1. 54°03'20" 18°51'59" (1) | Zgodnie z AUP/ In accordance with AUP | ||
EP TSA 15A | 1. 54°03'20" 18°51'59" (1) 2. 54°09'00" 19°00'00" (2) 3. 54°07'21" 19°17'47" (3) 4. 54°06'38" 19°29'32" (4) 5. 54°05'19" 19°28'27" (5) 1. 54°03'20" 18°51'59" (1) | FL195 GND |
EP TSA 15B | 1. 54°03'20" 18°51'59" (1) 2. 54°05'19" 19°28'27" (5) 3. 53°53'36" 19°18'59" (6) 4. 53°51'21" 18°51'23" (9) 1. 54°03'20" 18°51'59" (1) | FL195 FL105 | Zgodnie z AUP/in accoraance with AUP | |
EP TSA 15C | 1. 53°51'21" 18°51'23" (9) 2. 53°53'36" 19°18'59" (6) 3. 53°45'46" 19°12'42" (7) 4. 53°43'19" 18°50'59" (8) 1. 53°51'21" 18°51'23" (9) | FL195 GND |
EP TSA 19 | 1. 54°28'00" 17°27'35" (1) 2. 54°34'30" 17°52'00" (2) 3. 54°38'21" 18°05'47" (3) 4. 54040'42" 18°14'37" (4) 5. 54°30'00" 18°23'00" (5) 6. 54°27'20" 18°14'13" (6) 7. 54°23'00" 18°00'00" (7) 8. 54°19'00" 17°30'00" (8) 9. 54°25'55" 17°26'03" (9) 1. 54°28'00" 17°27'35" (1) | Zgodnie z AUP/ In accordance with AUP | ||
EP TSA 19A | 1. 54°28'00" 17°27'35" (1) 2. 54°34'30" 17°52'00" (2) 3. 54°23'00" 18°00'00" (7) 4. 54°19'00" 17°30'00" (8) 5. 54°25'55" 17°26'03" (9) 1. 54°28'00" 17°27'35" (1) | FL095 1050m AMSL | ||
EP TSA 19B | 1. 54°34'30" 17°52'00" (2) 2. 54°38'21" 18°05'47" (3) 3. 54°27'20" 18°14'13" (6) 4. 54°23'00" 18°00'00" (7) 1. 54°34'30" 17°52'00" (2) | FL095 1050m AMSL | ||
EP TSA 19C | 1. 54°38'21" 18°05'47" (3) 2. 54°40'42" 18°14'37" (4) 3. 54°30'00" 18°23'00" (5) 4. 54°27'20" 18°14'13" (6) 1. 54°38'21" 18°05'47" (3) | FL095 GND | ||
EP TSA 01 | 1. 54°21'00" 19°51'00" (1) 2. 54°19'48" 20°30'00" (2) 3. 54°17'59" 21°19'04" (3) 4. 54°06'19" 21°19'56" (4) 5. 53°59'25" 20°35'24" (5) 6. 53°45'46" 19°12'42" (6) 7. 54°06'38" 19°29'32" (7) 1. 54°21'00" 19°51'00" (1) | Zgodnie z AUP/ In accordance with AUP | ||
EP TSA 01A | 1. 54°21'00" 19°51'00" (1) 2. 54°19'48" 20°30'00" (2) 3. 53°59'25" 20°35'24" (5) 4. 53°45'46" 19°12'42" (6) 5. 54°06'38" 19°29'32" (7) 1. 54°21'00" 19°51'00" (1) | FL660 GND | ||
EP TSA 01B | 1. 54°19'48" 20°30'00" (2) 2. 54°17'59" 21°19'04" (3) 3. 54°06'19" 21°19'56" (4) 4. 53°59'25" 20°35'24" (5) 1. 54°19'48" 20°30'00" (2) | FL660 GND |
EP TSA 02 | 1. 53°26'21"N 019°24'33"E (1) 2. 53°48'44"N 022°12'05"E (2) 3. 53°17'02"N 022°18'41"E (4) 4. 52°24'09"N 022°04'03"E (6) 5. 52°24'52"N 021°12'00"E (7) 6. 52°37'55"N 020°54'34"E (8) 1. 53°26'21"N 019°24'33"E (1) | Zgodnie z AUP/In accordance with AUP | ||
EP TSA 02A | 1. 53°26'21"N 019°24'33"E (1) 2. 53°46'42"N 021°55'24"E (15) 3. 53°16'49"N 019°42'43"E (14) 1. 53°26'21"N 019°24'33"E (1) | FL285 1050m AMSL | ||
EP TSA 02B | 1. 53°16'49"N 019°42'43"E (14) 2. 53°46'42"N 021°55'24"E (15) 3. 53°48'44"N 022°12'05"E (2) 4. 53°22'16"N 021°38'50"E (11) 5. 53°03'00"N 020°08'30"E (10) 1. 53°16'49"N 019°42'43"E (14) | FL660 1050m AMSL | ||
EP TSA 02C | 1. 53°03'00"N 020°08'30"E (10) 2. 53°22'16"N 021°38'50"E (11) 3. 52°41'05"N 020°48'50"E (9) 1. 53°03'00"N 020°08'30"E (10) | FL660 1050m AMSL | ||
EP TSA 02D | 1. 53°48'44"N 022°12'05"E (2) 2. 53°19'26"N 022°18'll"E (3) 3. 52°47'59"N 021°39'37"E (13) 4. 52°48'00"N 020°57'06"E (12) 1. 53°48'44"N 022°12'05"E (2) | FL195 GND | ||
EP TSA O2E | 1. 53°19'26"N 022°18'll"E (3) 2. 53°17'02"N 022°18'41"E (4) 3. 52°47'50"N 022°08'18"E (5) 4. 52°47'59"N 021°39'37"E (13) 1. 53°19'26"N 022°18'll"E (3) | FL195 GND | ||
EP TSA 02F | 1. 52°47'59"N 021°39'37"E (13) 2. 52°47'50"N 022°08'18"E (5) 3. 52°24'09"N 022°04'03"E (6) 4. 52°24'52"N 021°12'00"E (7) 1. 52°47'59"N 021°39'37"E (13) | FL195 370m (1250ft) AMSL | ||
EP TSA O2G | 1. 52°48'00"N 020°57'06"E (12) 2. 52°47'59"N 021°39'37"E (13) 3. 52°24'52"N 021°12'00"E (7) 4. 52°37'55"N 020°54'34"E (8) 5. 52°41'05"N 020°48'50"E (9) 1. 52°48'00"N 020°57'06"E (12) | FL195 720m (2400ft) AMSL |
* STREFA TRA
Wprowadzenie strefy TRA07
(granice TRA07 takie same jak granice strefy TSA39):
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
EP TRA 07 | EP TRA07A 1.51°23'32"N 017°03'49"E 2.51°25'03"N 017°10'52"E 3.51°14'03"N 017°ll'28"E 4.51°13'51"N 017°02'42"E 1.51°23'32"N 017°03'49"E | 1350mAMSL GND | SZYMANÓW KWADRAT/AERO 122,800 MHz | Zgodnie z AUP/In accordance with AUP | |
EP TRA07B 1.51°14'03"N 017°ll'28"E 2.51°10'25"N 017°ll'40"E 3.51°08'25"N 017°04'45"E 4.51°08'25"N 017°02'05"E 5.51°13'51"N 017°02'42"E 1.51°14'03"N 017°ll'28"E | 1350mAMSL GND | SZYMANÓW KWADRAT/AERO 122,800 MHz | Strefa kolizyjna/ Collision area | ||
EP TRA07C 1.51°20'19"N 016°49'02"E 2.51°23'32"N 017°03'49"E 3.51°13'51"N 017°02'42"E 4.51°08'25"N 017°02'05"E 5.51°08'25"N 016°59'20"E 6.51°14'50"N 016°51'20"E 1.51°20'19"N 016°49'02"E | 1350mAMSL 650mAMSL | SZYMANÓW KWADRAT/AERO 122,800 MHz | Przestrzeń klasy G/ Airspace class G | ||
EP TRA07D 1.51°25'03"N 017°10'52"E 2.51°27'47"N 017°23'43"E 3.51°23'03"N 017°29'48"E 4.51°19'22"N 017°11'11"E 1.51°25'03"N 017°10'52"E | 1350mAMSL 650mAMSL | SZYMANÓW KWADRAT/AERO 122,800 MHz |
ZMIANY GRANIC STREF:
CTR EPPO, TMA WROCŁAW ORAZ WPROWADZENIE TMA POZNAŃ
* GRANICE REJONU TMA WROCŁAW
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 51°13'21"N 016°17'32"E (1)
2) 51°29'21"N 016°53'30"E (2)
3) 51°27'47"N 017°23'43"E (3)
4) 51°17'12"N 017°36'11"E (4)
5) 51°03'12"N 017°38'05"E (5)
6) 50°51'38"N 017°18'35"E (6)
7) 50°48'00"N 017°03'00"E (7)
8) 51°05'52"N 016°22'35"E (8)
1) 51°13'21"N 016°17'32"E (1)
SEKTOR A
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 51°13'21"N 016°17'32"E (1)
2) 51°27'47"N 017°23'43"E (3)
3) 51°17'12"N 017°36'11"E (4)
4) 51°03'12"N 017°38'05"E (5)
5) 50°51'38"N 017°18'35"E (6)
6) 50°48'00"N 017°03'00"E (7)
7) 51°05'52"N 016°22'35"E (8)
1) 51°13'21"N 016°17'32"E (1)
Górna granica: FL105
Dolna granica: 650mAMSL
SEKTOR B
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 51°13'21"N 016°17'32"E (1)
2) 51°29'21"N 016°53'30"E (2)
3) 51°27'47"N 017°23'43"E (3)
1) 51°13'21"N 016°17'32"E (1)
Górna granica: FL105
Dolna granica: FL075
* GRANICE STREFY CTR I TMA POZNAŃ
CTR EPPO
1. 52°33'21"N 016°31'18"E
2. 52°25'37"N 017°02'34"E
3. 52°25'21"N 017°05'56"E
4. 52°20'14"N 017°04'05"E
5. 52°20'46"N 016°59'08"E
6. 52°21'12"N 016°55'11"E
7. 52°26'17"N 016°28'09"E
1. 52°33'21"N 016°31'18"E
Górna granica: 1750 ft AMSL
Dolna granica: GND
TMA POZNAŃ - TMA EPPO
1. 52°39'54"N 016°26'40"E (1)
2. 52°36'44"N 016°53'13"E (2)
3. 52°22'12"N 017°29'12"E (3)
4. 52°17'35"N 017°27'49"E (8)
5. 52°07'41"N 017°24'58"E (15)
6. 52°05'42"N 017°24'24"E (4)
7. 51°58'44"N 017°06'53"E (5)
8. 51°59'40"N 016°31'38"E (6)
9. 52°27'00"N 015°59'00"E (7)
1. 52°39'54"N 016°26'40"E (1)
SEKTOR "A" TMA EPPO
1. 52°39'54"N 016°26'40"E (1)
2. 52°36'44"N 016°53'13"E (2)
3. 52°22'12"N 017°29'12"E (3)
4. 52°17'35"N 017°27'49"E (8)
5. 52°20'14"N 017°04'05"E (9)
6. 52°20'46"N 016°59'08"E (10)
7. 52°21'12"N 016°55'11"E (11)
8. 52°26'17"N 016°28'09"E (12)
9. 52°27'00"N 015°59'00"E (7)
1. 52°39'54"N 016°26'40"E (1)
Górna granica: FL125
Dolna granica: 1750 ft AMSL
SEKTOR "B" TMA EPPO
1. 52°26'17"N 016°28'09"E (12)
2. 52°21'12"N 016°55'11"E (11)
3. 52°20'46"N 016°59'08"E (10)
4. 52°20'14"N 017°04'05"E (9)
5. 52°17'35"N 017°27'49"E (8)
6. 52°07'41"N 017°24'58"E (15)
7. 52°11'06"N 016°51'12"E (14)
8. 52°11'32"N 016°47'16"E (13)
1. 52°26'17"N 016°28'09"E (12)
Górna granica: FL125
Dolna granica: 2500 ft AMSL
SEKTOR "C" TMA EPPO
1. 52°27'00"N 015°59'00"E (7)
2. 52°26'17"N 016°28'09"E (12)
3. 52°11'32"N 016°47'16"E (13)
4. 52°11'06"N 016°51'12"E (14)
5. 52°07'41"N 017°24'58"E (15)
6. 52°05'42"N 017°24'24"E (4)
7. 51°58'44"N 017°06'53"E (5)
8. 51°59'40"N 016°31'38"E (6)
1. 52°27'00"N 015°59'00"E (7)
Górna granica: FL125
Dolna granica: 3500 ft AMSL (1050mAMSL)
Notka Wydawnictwa Prawniczego "Lex"
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
..................................................