Zatwierdzenie zmian struktury przestrzeni powietrznej.
Dz.Urz.ULC.2011.5.7
Akt obowiązującyDECYZJA Nr 10
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 10 marca 2011 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
1. Zmianę granic poziomych CTR EPPO:
52°33'21"N 016°31'18"E
52°26'13"N 016°59'20"E
52°24'29"N 017°06'02"E
52°20'13"N 017°04'15"E
52°21'12"N 016°55'25"E
52°23'33"N 016°42'47"E
52°26'17"N 016°28'09"E
52°33'21"N 016°31'18"E
Dolna granica: GND
Górna granica: 701 m AMSL
2. Zmianę granic poziomych rejonu kontrolowanego lotniska Poznań:
Sektor A
52°37'07"N 016°20'39"E
52°34'54"N 016°57'46"E
52°27'30"N 017°16'09"E
52°24'02"N 017°24'42"E
52°21'39"N 017°30'34"E
52°04'28"N 017°25'32"E
52°08'37"N 016°43'29"E
52°17'11"N 016°34'45"E
52°23'20"N 016°21'21"E
52°35'36"N 016°17'13"E
52°37'07"N 016°20'39"E
Dolna granica: 503 m AMSL
Górna granica: 2000 m AMSL
z wyłączeniem CTR Poznań/Ławica, MCTR/ MATZ Poznań/Krzesiny
Sektor B
52°31'27"N 016°07'51"E
52°35'36"N 016°17'13"E
52°23'20"N 016°21'22"E
52°17'11"N 016°34'45"E
52°08'37"N 016°43'29"E
52°04'28"N 017°25'32"E
52°03'33"N 017°25'16"E
51°58'59"N 017°15'46"E
52°01'49"N 016°39'00"E
52°06'28"N 016°29'47"E
52°24'14"N 016°11'09"E
52°31'27"N 016°07'51"E
Dolna granica: 1050 m AMSL
Górna granica: 2000 m AMSL
Sektor C
52°32'54"N 016°00'43"E
52°41'32"N 016°18'19"E
52°38'41"N 017°04'53"E
52°34'27"N 017°23'00"E
52°27'30"N 017°16'09"E
52°21'39"N 017°30'34"E
52°18'32"N 017°38'11"E
52°00'17"N 017°31'55"E
51°55'02"N 017°21'00"E
51°54'43"N 016°43'44"E
52°07'05"N 016°15'21"E
52°10'57"N 016°13'11"E
52°19'28"N 016°07'12"E
52°32'54"N 016°00'43"E
Dolna granica: 2000 m AMSL
Górna granica: FL 095
3. Wprowadzenie nowych nieobowiązkowych punktów meldowania:
- AKAPI 51°55'12"N 016°28'22"E
- ERNOX 52°01'36"N 016°01'14"E
- TENVO 52°13'54"N 017°46'27"E
- MASIV 52°00'45"N 017°51'24"E
- GONAL 51°47'38"N 016°56'20"E
4. Zmiany w drogach lotniczych:
Obniżenie dolnego poziomu w drodze P733 z FL245 na FL095 i wprowadzenie nowego punktu AKAPI:
Oznaczenie AWY Znaczący punkt | Init Mag | Dist (km) | Granice pionowe (FL) | Kierunek poziomów przelotów | WID (km) | Uwagi | ||
nawigacyjny | Trk (°) | Klasyfikacja przestrzeni | MNM FL Odd | MNM FL Even | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
P733 | ||||||||
▲ TOMTI 50°57'11"N 015°17'36"E | ||||||||
034 | 95.2 | 285 | 110 ↓ | 18.5 | CDR1,2,3 NA FL 095- FL245 | |||
95 | Patrz ENR1.3 | |||||||
[C] | ||||||||
∆ DIMEX 51°37'50"N 016°07'43"E | ||||||||
033 | 40 | 285 | 110 ↓ | 18.5 | CDR1,2,3 NA FL 095- FL245 | |||
95 | Patrz ENR1.3 | |||||||
[C] | ||||||||
∆ AKAPI 51°55'12"N 016°28'22"E | ||||||||
033 | 29.2 | 285 | 210 ↓ | 18.5 | ||||
195 | ||||||||
[C] | ||||||||
▲ CZEMPIN VOR/DME (CZE) 52°07'50"N 016°43'38"E | ||||||||
Dalej bez zmian |
5. Obniżenie dolnego poziomu w drodze P861 z FL245 na FL095 i wprowadzenie nowego punktu ERNOX:
Oznaczenie AWY Znaczący punkt | Init Mag | Dist (km) | Granice pionowe (FL) | Kierunek poziomów przelotów | WID (km) | Uwagi | |
nawigacyjny | Trk (°) | Klasyfikacja przestrzeni | MNM FL Odd | MNM FL Even | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
P861 | |||||||
▲ RASAN 51°00'50"N 015°05'41"E | |||||||
207 | 90.9 | 285 | 100 ↑ | 18.5 | CDR1,2,3 NA FL 095- FL245 | ||
95 | Patrz ENR1.3 | ||||||
[C] | |||||||
∆ LATAG 51°43'18"N 015°44'48"E | |||||||
206 | 38.8 | 285 | 100 ↑ | 18.5 | CDR1,2,3 NA FL 095- FL245 | ||
95 | Patrz ENR1.3 | ||||||
[C] | |||||||
∆ ERNOX 52°01'36"N 016°01'14"E | |||||||
206 | 63.8 | 285 | 100 ↑ | 18.5 | NIL | ||
245 | |||||||
[C] | |||||||
∆ GINOK 52°31'35"N 016°28'44"E | |||||||
Dalej bez zmian |
6. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego TENVO w drodze P150:
Oznaczenie AWY Znaczący punkt | Init Mag | Dist (km) | Granice pionowe (FL) | Kierunek poziomów przelotów | WID (km) | Uwagi | |
nawigacyjny | Trk (°) | Klasyfikacja przestrzeni | MNM FL Odd | MNM FL Even | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
P150 | |||||||
Wcześniej bez zmian | |||||||
∆ DIPKI 52°12'10"N 017°27'46"E | |||||||
78 | 21.5 | 285 | 110 ↓ | 18.5 | NIL | ||
95 | |||||||
[C] | |||||||
∆ TENVO 52°13'54"N 017°46'27"E | |||||||
77 | 15.6 | 285 | 110 ↓ | 18.5 | NIL | ||
95 | |||||||
[C] | |||||||
∆ OBOKU 52°15'08"N 018°00'00"E | |||||||
Dalej bez zmian |
7. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego MASIV w drodze L980:
Oznaczenie AWY Znaczący punkt | Init Mag | Dist (km) | Granice pionowe (FL) | Kierunek poziomów przelotów | WID (km) | Uwagi | ||
nawigacyjny | Trk (°) | Klasyfikacja przestrzeni | MNM FL Odd | MNM FL Even | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | ||
L980 | ||||||||
Wcześniej bez zmian | ||||||||
∆ INDIG 51°59'48"N 018°00'00"E | ||||||||
276 | 10 | 285 | 110 ↑ | 100 ↓ | 18.5 | NIL | ||
96 | 95 | |||||||
[C] | ||||||||
∆ MASIV 52°00'45"N 017°51'24"E | ||||||||
276 | 30.3 | 285 | 110 ↑ | 100 ↓ | 18.5 | NIL | ||
96 | 95 | |||||||
[C] | ||||||||
∆ BADUP 52°03'33"N 017°25'16"E | ||||||||
Dalej bez zmian |
8. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego GONAL w drodze L617:
Oznaczenie AWY Znaczący punkt | Init Mag | Dist (km) | Granice pionowe (FL) | Kierunek poziomów przelotów | WID (km) | Uwagi | |
nawigacyjny | Trk (°) | Klasyfikacja przestrzeni | MNM FL Odd | MNM FL Even | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
L617 | |||||||
Wcześniej bez zmian | |||||||
▲ XIDNA 51°42'00"N 016°59'51"E | |||||||
335 | 11.2 | 285 | 110 ↑ | 100 ↓ | 18.5 | NIL | |
155 | 95 | ||||||
[C] | |||||||
∆ GONAL 51°47'38"N 016°56'20"E | |||||||
335 | 40.2 | 285 | 110 ↑ | 100 ↓ | 18.5 | NIL | |
155 | 95 | ||||||
[C] | |||||||
▲ CZEMPIN VOR/DME (CZE) 52°07'50"N 016°43'38"E | |||||||
Dalej bez zmian |
9. Wprowadzenie nowego punktu nawigacyjnego GONAL w drodze L619:
Oznaczenie AWY Znaczący punkt | Init Mag | Dist (km) | Granice pionowe (FL) | Kierunek poziomów przelotów | WID (km) | Uwagi | |
nawigacyjny | Trk (°) | Klasyfikacja przestrzeni | MNM FL Odd | MNM FL Even | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | |
L619 | |||||||
Wcześniej bez zmian | |||||||
▲ XIDNA 51°42'00"N 016°59'51"E | |||||||
335 | 11.2 | 285 | 210 ↑ | 200 ↓ | 18.5 | NIL | |
155 | 195 | ||||||
[C] | |||||||
∆ GONAL 51°47'38"N 016°56'20"E | |||||||
335 | 40.2 | 285 | 210 ↑ | 200 ↓ | 18.5 | NIL | |
155 | 195 | ||||||
[C] | |||||||
▲ CZEMPIN VOR/DME (CZE) 52°07'50"N 016°43'38"E | |||||||
Dalej bez zmian |
10. Zmianę granic poziomych ATZ EPPK sektor A:
ATZ EPPK sektor A
52°34'54"N 016°57'46"E
52°27'30"N 017°16'09"E
52°25'21"N 017°14'01"E
52°24'29"N 017°06'02"E
52°26'13"N 016°59'20"E
52°30'58"N 016°58'53"E
52°34'54"N 016°57'46"E
Dolna granica: GND
Górna granica: 503 m AMSL
11. Zmianę granic poziomych TRA14:
TRA 14
52°34'54"N 016°57'46"E
52°27'30"N 017°16'09"E
52°25'21"N 017°14'01"E
52°24'29"N 017°06'02"E
52°26'13"N 016°59'20"E
52°30'58"N 016°58'53"E
52°34'54"N 016°57'46"E
Dolna granica: 503 m AMSL
Górna granica: 2000 m AMSL
12. Zmianę granic poziomych i pionowych CTR EPKK:
1. 50°05'19"N 019°26'22"E
2. 50°09'03"N 019°40'16"E
3. 50°11'14"N 019°52'49"E
4. 50°11'11"N 020°09'41"E
5. 50°06'02"N 020°11'29"E
6. 50°03'32"N 020°04'27"E
7. 49°57'27"N 019°29'23"E
dalej łuk o promieniu 12 km i środku w punkcie 50°02'34"N 019°35'27"E
1. 50°05'19"N 019°26'22"E
Granice pionowe:
GND - 701 m (2300 ft) AMSL
13. Zmianę granic poziomych i pionowych CTR EPKT:
1. 50°33'38"N 018°46'03"E
2. 50°34'32"N 019°00'11"E
3. 50°34'40"N 019°13'46"E
4. 50°33'32"N 019°28'02"E
5. 50°31'00"N 019°29'13"E
6. 50°28'23"N 019°29'25"E
7. 50°26'26"N 019°29'00"E
8. 50°25'05"N 019°21'22"E
9. 50°25'04"N 018°46'55"E
10. 50°27'34"N 018°43'29"E
11 50°30'29"N 018°43'23"E
1. 50°33'38"N 018°46'03"E
Granice pionowe:
GND - 701 m (2300 ft) AMSL
14. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora "A" EPKT:
1. 50°38'08"N 018°38'20"E
2. 50°39'09"N 019°12'31"E
3. 50°39'02"N 019°20'14"E
dalej łuk o promieniu 19,5 km i środku
w punkcie 50°28'32"N 019°20'21"E
4. 50°18'08"N 019°17'55"E
5. 50°18'49"N 019°11'45"E
6. 50°23'48"N 018°34'18"E
7. 50°26'36"N 018°30'22"E
1. 50°38'08"N 018°38'20"E
Granice pionowe:
701 m (2300 ft) AMSL - 1050 m (3500 ft) AMSL
1. 50°10'03"N 019°22'11"E
2. 50°21'21"N 020°02'11"E
dalej łuk o promieniu 27 km i środku w punkcie 50°06'59"N 019°58'35"E
3. 50°07'24"N 020°21'13"E
4. 50°03'25"N 020°20'56"E
5. 50°01'55"N 020°20'49"E
6. 49°58'24"N 020°12'13"E
7. 49°51'39"N 019°27'39"E
8. 49°54'13"N 019°23'26"E
9. 50°03'53"N 019°20'20"E
1. 50°10'03"N 019°22'11"E
Granice pionowe:
701 m (2300 ft) AMSL - 1050 m (3500 ft) AMSL
16. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora "B" LTMA EPKK:
1. 50°40'09"N 018°30'56"E
2. 50°42'25"N 019°41'42"E
3. 50°22'37"N 020°15'22"E
4. 50°20'16"N 020°19'19"E
5. 50°01'20"N 020°30'25"E
6. 49°51'56"N 020°23'50"E
7. 49°44'39"N 019°53'22"E
8. 49°52'00"N 019°18'04"E
9. 50°31'16"N 018°23'48"E
1. 50°40'09"N 018°30'56"E
Granice pionowe:
1050 m (3500 ft) AMSL - FL095
17. Zmianę granic poziomych i pionowych sektora "C" LTMA EPKK:
1. 50°42'55"N 018°29'41"E
2. 50°46'29"N 019°06'46"E
3. 50°48'34"N 019°30'31"E
4. 50°49'33"N 019°41'51"E
5. 50°42'54"N 020°06'26"E
6. 50°35'49"N 020°10'04"E
7. 50°32'51"N 020°20'39"E
8. 50°22'37"N 020°15'22"E
9. 50°42'25"N 019°41'42"E
10. 50°40'09"N 018°30'56"E
11. 50°31'16"N 018°23'48"E
12. 49°52'00"N 019°18'04"E
13. 49°52'20"N 019°00'56"E
14. 50°13'10"N 018°32'10"E
15. 50°27'56"N 018°11'29"E
16. 50°31'34"N 018°14'51"E
17. 50°39'12"N 018°24'42"E
1. 50°42'55"N 018°29'41"E
Granice pionowe:
1700 m (5500 ft) AMSL - FL095
18. Wprowadzenie sektora "D" LTMA EPKK:
1. 49°52'00"N 019°18'04"E
2. 49°44'39"N 019°53'22"E
3. 49°51'56"N 020°23'50"E
4. 50°01'20"N 020°30'25"E
5. 50°20'16"N 020°19'19"E
6. 50°22'37"N 020°15'22"E
7. 50°32'51"N 020°20'39"E
8. 50°30'42"N 020°28'16"E
9. 50°06'31"N 020°42'24"E
10. 49°50'41"N 020°32'28"E
11. 49°40'39"N 019°54'36"E
12. 49°43'41"N 019°29'17"E
1. 49°52'00"N 019°18'04"E
Granice pionowe:
2000 m (6500 ft) AMSL - FL095
19. Zmianę granic poziomych UTMA EPKK:
1. 50°56'43"N 018°51'18"E
2. 51°00'56"N 019°57'08"E
3. 50°42'54"N 020°06'26"E
4. 50°35'49"N 020°10'04"E
5. 50°32'51"N 020°20'39"E
6. 50°30'42"N 020°28'16"E
7. 50°10'21"N 020°59'11"E
8. 49°50'49"N 021°13'08"E
9. 49°43'46"N 021°11'03"E
10. 49°29'21"N 021°11'42"E
11. 49°24'10"N 021°11'56"E
dalej wzdłuż granicy FIR do punktu
12. 50°02'52"N 018°05'52"E
13. 50°22'32"N 018°06'31"E
14. 50°27'56"N 018°11'29"E
15. 50°31'34"N 018°14'51"E
16. 50°39'12"N 018°24'42"E
17. 50°42'55"N 018°29'41"E
18. 50°53'40"N 018°44'18"E
1. 50°56'43"N 018°51'18"E
20. Zmianę granic poziomych i pionowych ATZ EPKP:
1. 50°05'29"N 020°09'58"E
2. 50°06'12"N 020°11'58"E
3. 50°07'24"N 020°21'13"E
4. 50°03'25"N 020°20'56"E
5. 50°01'19"N 020°12'21"E
6. 50°01'12"N 020°08'53"E
1. 50°05'29"N 020°09'58"E
Granice pionowe:
GND - 701 m (2300 ft) AMSL
21. Likwidację nieobowiązkowego punktu meldowania ODVOK.
22. Wprowadzenie nowego nieobowiązkowego punktu meldowania:
- EKVAT 49°50'26"N 020°17'29"E
23. Zmianę w drodze lotniczej L623:
Usunięcie punktu ODVOK, wprowadzenie nowego punktu EKVAT.
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340 oraz z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 182, poz. 1228.