Zatwierdzenie zmian struktury przestrzeni powietrznej.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.ULC.2009.11.167

Akt obowiązujący
Wersja od: 3 listopada 2009 r.

DECYZJA Nr 43
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 21 października 2009 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006 r. Nr 100, poz. 696, z późn. zm.1)) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 8 ust. 8, § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. Nr 210, poz. 1324) zarządza się, co następuje:
§  1.
Zatwierdza się:
1)
zmianę rejonu kontrolowanego lotniska Warszawa (AIP ENR 2.1-8)
Sektor "A"
1)52°16'15"N020°02'27"E
2)52°31'23"N020°17'05"E
3)52°35'35"N020°37'26"E
4)52°37'53"N020°54'28"E
5)52°32'45"N021°03'32"E
6)52°26'00"N021°12'19"E
7)52°17'00"N021°26'15"E
8)52°07'00"N021°32'41"E
9)52°07'17"N021°37'21"E
1051°54'39"N021°38'10"E
11)51°45'14"N021°23'53"E
12)51°48'52"N020°46'16"E
1)52°16'15"N020°02'27"E

Górna granica: 1.050m (3.500ft) AMSL

Dolna granica: 560m(1.837ft) AMSL

Sektor "B"
1)52°27'09"N019°44'14"E
2)52°42'16"N020°19'42"E
3)52°42'37"N020°46'02"E
4)52°37'53"N020°54'28"E
5)52°32'45"N021°03'32"E
6)52°26'00"N021°12'19"E
7)52°26'22"N021°27'36"E
8)52°25'59"N021°51'34"E
9)51°58'37"N022°05'27"E
10)51°34'15"N021°22'54"E
11)51°47'03"N020°03'38"E
12)52°10'39"N019°52'17"E
1)52°27'09"N019°44'14"E

Górna granica: FL225

Dolna granica: 1.050m (3.500ft) AMSL

Sektor "C"
1)52°27'09"N019°44'14"E
2)52°34'37"N019°40'33"E
3)52°41'43"N019°49'12"E
4)52°42'16"N020°19'42"E
1)52°27'09"N019°44'14"E

Górna granica: FL225

Dolna granica: FL095

Sektor "D"
1)51°47'03"N020°03'38"E
2)51°34'15"N021°22'54"E
3)51°15'12"N020°49'58"E
4)51°19'00"N020°33'02"E
5)51°32'13"N019°57'41"E
6)51°39'58"N019°57'37"E
1)51°47'03"N020°03'38"E

Górna granica: FL225

Dolna granica: 2.000m(6.500ft) AMSL

Obecny Sektor E ulega likwidacji

2)
zmianę granic poziomych rejonu kontrolowanego lotniska TMA EPLL
Sektor "A"
1)51°47'18"N019°05'05"E
2)51°51'21"N019°26'22"E
3)52°02'23"N019°43'19"E
4)51°59'45"N019°57'33"E
5)51°48'47"N020°02'49"E
6)51°42'44"N019°47'06"E
7)51°41'15"N019°39'03"E
8)51°42'39"N019°30'43"E
9)51°37'16"N019°18'20"E
10)51°39'28"N019°09'31"E
1)51°47'18"N019°05'05"E
Sektor "B"
1)51°53'49"N018°52'03"E
2)52°02'23"N019°43'19"E
3)52°05'12"N019°54'56"E
4)51°59'45"N019°57'33"E
5)51°48'47"N020°02'49"E
6)51°47'03"N020°03'38"E
7)51°39'58"N019°57'37"E
8)51°32'13"N019°57'41"E
9)51°33'22"N019°51'59"E
10)51°40'28"N019°34'58"E
11)51°37'16"N019°18'20"E
12)51°39'28"N019°09'31"E
13)51°43'12"N018°54'25"E
14)51°47'45"N018°51'48"E
1)51°53'49"N018°52'03"E
3)
zmianę granic strefy ATZ EPRP

Linia łącząca następujące punkty:

1)51°34'10"N021°01'35"E
2)51°34'20"N021°10'45"E
3)51°29'20"N021°11'30"E
4)51°27'10"N021°08'40"E
5)51°26'40"N021°00'05"E
6)51°28'20"N020°54'20"E
1)51°34'10"N021°01'35"E

Granice pionowe: GND - 1.700m (5.500ft) AMSL

4)
zmianę granic poziomych oraz pionowych MATZ Mińsk Mazowiecki (EPMM)
OznaczenieGranice poziomeGranice poziome (AMSL)Czas aktywności (UTC)CzęstotliwośćJęzyk
123456
MATZ

EPMM A

1)52°17'00"N021°26'15"EH24Pl/En2)
2)52°17'36"N021°55'51"E1.050 m (3.500ft) GND
3)52°08'36"N022°00'25"E
4)52°07'00"N021°32'41"E
1)52°17'00"N021°26'15"E
MATZ

EPMM B

1)52°20'00"N021°23'43"E
2)52°21'40"N021°53'47"E1.050m (3.500ft)

610 m (2.000ft)

3)52°17'36"N021°55'51"E
4)52°17'00"N021°26'15"E
1)52°20'00"N021°23'43"E
MATZ

EPMM C

1)52°07'17"N021°37'21"E128,500 MHz Mińsk INFO1)
2)52°08'36"N022°00'25"E1.050 m (3.500ft)

610 m (2.000ft)

3)52°04'04"N022°02'43"E
4)52°03'39"N021°37'34"E
1)52°07'17"N021°37'21"E
MATZ

EPMM D

1)52°21'40"N021°53'47"E
2)52°21'49"N022°06'00"E
3)52°03'58"N022°11'34"EFL95

610m (2.000ft)

4)52°04'04"N022°02'43"E
5)52°08'36"N022°00'25"E
6)52°17'36"N021°55'51"E
1)52°21'40"N021°53'47"E
MATZ

EPMM E

1)52°21'49"N022°06'00"E
2)52°22'02"N022°11'38"E
3)52°18'37"N022°19'13"EFL95

915m (3.000ft)

4)52°07'44"N022°21'33"E
5)52°03'55"N022°15'53"E
6)52°03'58"N022°11'34"E
1)52°21'49"N022°06'00"E
1)W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy krajowe i procedury wojskowe
2)Po uzgodnieniu z wyprzedzeniem minimum 24 HR
5)
zmianę granic poziomych oraz pionowych

MATZ Dęblin (EPDE)

OznaczenieGranice poziomeGranice poziome (AMSL)Czas aktywności (UTC)CzęstotliwośćJęzyk
123456
MATZ

EPDE A

1)51°32'52"N021°32'17"EH24
2)51°44'05"N021°44'09"E
3)51°33'51"N022°15'37"E
4)51°32'26"N022°18'34"E1.050 m (3.500ft)

GND

5)51°20'50"N022°07'57"E
6)51°21'25"N022°05'20"E
7)51°30'45"N021°36'27"E
1)51°32'52"N021°32'17"E
MATZ

EPDE B

1)51°32'52"N021°32'17"E1.050 m (3.500ft)

366 m (1.200ft)

H24
dalej łuk o promieniu 13km i środku w punkcie
51°37'22"N021°40'54"E
2)51°44'22"N021°40'25"E
3)51°44'05"N021°44'09"E
1)51°32'52"N021°32'17"E
MATZ

EPDE C

1)51°32'26"N022°18'34"E1.050 m (3.500ft)

549 m (1.800ft)

H24
dalej łuk o promieniu 13km i środku w punkcie
51°27'41"N022°10'19"E
2)51°20'50"N022°07'57"E
1)51°32'26"N022°18'34"E
MATZ

EPDE Y3

1)51°32'52"N021°32'17"E366 m (1.200ft)

GND

Zgodnie z NOTAM
dalej łuk o promieniu 13km i środku w punkcie
51°37'22"N021°40'54"E
2)51°44'22"N021°40'25"E
3)51°44'05"N021°44'09"E
1)51°32'52"N021°32'17"E
MATZ

EPDE Z3

1)51°32'26"N022°18'34"E549 m (1.800ft)

GND

Zgodnie z NOTAM
dalej łuk o promieniu 13km i środku w punkcie
51°27'41"N022°10'19"E
2)51°20'50"N022°07'57"E
1)51°32'26"N022°18'34"E
1)W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy krajowe i procedury wojskowe
2)Po uzgodnieniu z wyprzedzeniem minimum 24 HR
3)Loty innych użytkowników w przestrzeni tożsamej z granicami segmentu są możliwe jedynie po wcześniejszym nawiązaniu łączności z FIS (nie później niż na 5 min. przed planowanym wlotem). W czasie wykonywania lotu ww. przestrzeni użytkownik powinien pozostać na łączności z FIS.
6)
zmianę granic poziomych oraz pionowych MATZ

RADOM (EPRA)

OznaczenieGranice poziomeGranice poziome (AMSL)Czas aktywności (UTC)CzęstotliwośćJęzyk
123456
MATZ RADOM (EPRA)1)51°21'03"N021°00'22"EH24Pl/En2)
2)51°26'27"N021°09'41"E
3)51°30'58"N021°23'32"E
4)51°31'06"N021°25'59"E
5)51°31'19"N021°29'43"E
6)51°27'33"N021°37'41"E1.050 m (3.500ft)

GND

128,500 MHz

RADOM

INFO1)

7)51°21'33"N021°38'43"E
8)51°19'01"N021°35'58"E
9)51°16'46"N021°27'22"E
10)51°14'44"N021°05'10"E
1)51°21'03"N021°00'22"E
1)W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy krajowe i procedury wojskowe
2)Po uzgodnieniu z wyprzedzeniem minimum 24 HR
7)
zmianę granic strefy czasowo wydzielonej

TSA02E

OznaczenieGranice poziomeGranice pionowe (m/ft AMSL)Okres aktywnościUwagi
12345
EP TSA 021)53°14'18"N019°32'20"EFL195

701m/2.300ft

BEZ ZMIAN
2)53°26'21"N019°24'33"E
3)53°45'46"N021°51'03"E
4)53°50'12"N022°11'58"E
5)53°56'12"N022°40'47"E
6)52°58'27"N022°48'15"E
7)52°49'58"N022°17'56"E
8)52°29'49"N022°10'49"E
9)52°25'45"N022°04'45"E
10)52°25'59"N021°51'34"E
11)52°26'22"N021°28'00"E
12)52°26'00"N021°12'19"E
13)52°40'32"N021°12'00"E
14)52°37'55"N020°54'34"E
15)52°47'42"N020°36'50"E
16)52°46'13"N020°24'44"E
17)53°00'44"N019°57'53"E
1)53°14'18"N019°32'20"E
EP TSA 02E
1)52°26'00"N021°12'19"E
2)52°40'32"N021°12'00"E
3)52°49'58"N022°17'56"E
4)52°29'49"N022°10'49"E
5)52°25'45"N022°04'45"E
6)52°25'59"N021°51'34"E
7)52°26'22"N021°28'00"E
1)52°26'00"N021°12'19"E
8)
zmianę granic strefy czasowo wydzielonej TSA38
OznaczenieGranice poziomeGranice pionowe (m/ft AMSL)Okres aktywnościUwagi
12345
EP TSA381)52°26'09"N021°18'20"E
2)52°26'22"N021°28'00"E
3)52°25'45"N022°04'45"E
4)52°09'10"N022°09'57"E
5)52°03'58"N022°11'34"EZgodnie z AUP
6)52°04'04"N022°02'43"E
7)52°03'39"N021°37'34"E
8)52°07'17"N021°37'21"E
9)52°08'36"N022°00'25"E
10)52°17'35"N021°55'45"E
11)52°17'00"N021°26'15"E
12)52°20'00"N021°23'43"E
1)52°26'09"N021°18'20"E
TSA38A
1)52°26'09"N021°18'20"E
2)52°26'22"N021°28'00"E
3)52°25'45"N022°04'45"E
4)52°21'49"N022°06'00"E
5)52°21'40"N021°53'47"E1.500m (5.000ft)

GND

Wymagane zezwolenie ATC.Strefa kolizyjna z TMA Warszawa
6)52°20'00"N021°23'43"E
1)52°26'09"N021°18'20"E
TSA38B
1)52°17'36"N021°55'51"E
2)52°21'40"N021°53'47"E
3)52°21'49"N022°06'00"E610m (2.000ft)

GND

4)52°09'10"N022°09'57"E
5)52°08'36"N022°00'25"E
1)52°17'36"N021°55'51"E
TSA38C
1)52°20'00"N021°23'43"E
2)52°21'40"N021°53'47"E
3)52°17'36"N021°55'51"E610m (2.000ft)

GND

4)52°17'00"N021°26'15"E
1)52°20'00"N021°23'43"E
TSA38D
1)52°20'00"N021°23'43"E
2)52°21'40"N021°53'47"E1.500m (5.000ft)

1.050m (3.500ft)

3)52°17'36"N021°55'51"E
4)52°17'00"N021°26'15"E
1)52°20'00"N021°23'43"E
TSA38E
1)52°07'17"N021°37'21"E610m (2.000ft)

GND

2)52°08'36"N022°00'25"E
3)52°09'10"N022°09'57"E
4)52°03'58"N022°11'34"EWymagane zezwolenie ATC.
5)52°04'04"N022°02'43"EStrefa kolizyjna z TMA Warszawa
6)52°03'39"N021°37'34"E
1)52°07'17"N021°37'21"E
9)
zmianę górnej granicy strefy czasowo wysegregowanej TSA25
OznaczenieGranice poziomeGranice pionowe (m/ft AMSL)Okres aktywnościUwagi
12345
EP TSA25BEZ ZMIAN1.500m (5.000ft)

GND

BEZ ZMIAN
10)
zmianę granic strefy czasowo wydzielonej TSA45
OznaczenieGranice poziomeGranice pionowe (m/ft AMSL)Okres aktywnościUwagi
12345
EP TSA451)52°19'20"N020°54'40"E
2)52°20'57"N020°55'26"E
3)52°23'50"N020°56'40"EZgodnie z AUP Wymagane zezwolenie ATC.

Wymagane potwierdzenie aktywności w ASM3 AMC Polska na 1 godzinę przed lotami.

Strefa lotów szybowcowych oraz skoków spadochronowych Aeroklubu Warszawskiego. Strefa kolizyjna z TMA Warszawa
4)52°35'29"N020°36'55"E
5)52°42'21"N020°25'08"E
6)52°42'29"N020°35'35"E
7)52°42'37"N020°46'02"E
8)52°41'24"N020°48'12"E
9)52°37'53"N020°54'28"E
10)52°34'57"N020°59'39"E
11)52°32'45"N021°03'32"E
12)52°26'00"N021°12'19"E
13)52°26'09"N021°18'20"E
14)52°20'03"N021°12'51"E
15)52°17'19"N021°06'51"E
16)52°15'39"N021°00'43"E
17)52°15'30"N020°57'30"E
18)52°17'51"N020°55'39"E1.050m (3.500ft)

560m (1.837ft)

Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego
1)52°19'20"N020°54'40"E
EP TSA45A
1)52°20'57"N020°55'26"E
2)52°15'39"N021°00'43"E
3)52°15'30"N020°57'30"E
4)52°17'50"N020°55'40"E
5)52°19'20"N020°54'40"E1.500m (5.000ft)

560m (1.837ft)

Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego
1)52°20'57"N020°55'26"E
EP TSA45B
1)52°28'42"N021°00'13"E
2)52°25'51"N021°05'18"E
3)52°26'00"N021°12'19"E
4)52°26'09"N021°18'20"E
5)52°20'03"N021°12'51"E1.850m (6.000ft)

560m (1.837ft)

Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego
6)52°17'19"N021°06'51"E
7)52°15'39"N021°00'43"E
8)52°20'57"N020°55'26"E
9)52°23'50"N020°56'40"E
1)52°28'42"N021°00'13"E1.500m (5.000ft)

560m (1.837ft)

Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego
EP TSA45C
1)52°28'42"N021°00'13"E
2)52°25'51"N021°05'18"E
3)52°26'00"N021°12'19"E
4)52°32'45"N021°03'32"E
1)52°28'42"N021°00'13"E
EP TSA45EP TSA45D1.850m (6.000ft)

560m (1.837ft)

Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego
1)52°38'41"N020°42'31"E
2)52°34'57"N020°49'29"E
3)52°31'41"N020°55'05"E
4)52°28'42"N021°00'13"E
5)52°23'50"N020°56'40"E1.850m (6.000ft)

GND

Strefa lotów szybowcowych oraz skoków spadochronowych Aeroklubu Warszawskiego
6)52°35'29"N020°36'55"E
7)52°38'41"N020°42'31"E
EP TSA45EFL145

560m (1.837ft)

Strefa lotów szybowcowych oraz skoków spadochronowych Aeroklubu Warszawskiego
1)52°31'41"N020°55'05"E
2)52°34'57"N020°59'39"E
3)52°32'45"N021°03'32"E
4)52°28'42"N021°00'13"E
1)52°31'41"N020°55'05"EFL095

1.050m (3.500ft)

Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego
TSA45F
1)52°34'57"N020°49'29"E
2)52°37'53"N020°54'28"E
3)52°34'57"N020°59'39"E
4)52°31'41"N020°55'05"E1.500m (5.000ft)

1.050m (3.500ft)

Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego
1)52°34'57"N020°49'29"E
TSA45G
1)52°41'24"N020°48'12"E
2)52°37'53"N020°54'28"E
3)52°34'57"N020°49'29"E
4)52°38'41"N020°42'31"E
1)52°41'24"N020°48'12"E
TSA45H
1)52°42'29"N020°35'35"E
2)52°42'37"N020°46'02"E
3)52°41'24"N020°48'12"E
4)52°38'41"N020°42'31"E
1)52°42'29"N020°35'35"E
TSA45I
1)52°42'21"N020°25'08"E
2)52°42'29"N020°35'35"E
3)52°38'41"N020°42'31"E
4)52°35'29"N020°36'55"E
1)52°42'21"N020°25'08"E
11)
likwidację stref TSA27, TSA28 oraz TSA29
12)
obniżenie dolnej granicy strefy TRA06B z 1.050m na 560m
13)
zmiany w sieci dróg lotniczych:
a)
usunięcie dróg lotniczych Q23, Q120, Q130
b)
zmiana punktu SIEDLCE DVOR/DME (SIE) na GERVI 52°09'19"N 022°12'03"E we wszystkich drogach lotniczych - w dolnych drogach obowiązkowy, w górnych nieobowiązkowy
c)
zmiana punktów:

REP BAGAV (51°36'42"N 019°45'20"E) należy zastąpić REP BAGAP 51°36'00"N 019°45'42"E

REP BAVIS (51°47'45"N 018°51'48"E) należy zastąpić REP BAXIS 51°48'31"N 018°51'50"E

d)
zmiana nazw punktów w drogach M/UM66:

– wprowadzenie REP EVINA (zastępuje REP DEDOL)

– usunięcie REP DEDOL

REP EVINA 51°23'16"N 020°21'36"E

– obowiązkowy punkt w drodze M66

– nieobowiązkowy punkt w drodze UM66

e)
zmiana nazw punktów w drogach M/UM866:

– wprowadzenie REP LOGDA (zastępuje REP ARDAG)

– usunięcie REP ARDAG

REP LOGDA 51°17'04"N 020°41'38"E

– obowiązkowy punkt w drodze M866

– nieobowiązkowy punkt w drodze UM866

(W drodze UM866 zmiana zapisu w kolumnie 9:

REP ARDAG na REP LOGDA).

f)
zmiana nazw punktów w drogach M/UM985:

– wprowadzenie REP EVINA (zastępuje REP DEDOL)

– usunięcie REP DEDOL

REP EVINA 51°23'16"N 020°21'36"E

– obowiązkowy punkt w drodze M985

– nieobowiązkowy punkt w drodze UM985

g)
w drogach L/UL621:

– zmiana REP MARIA na REP XIMBA

– zmiana REP ADLAR na REP SORIX

– usunięcie REP MOMEN oraz REP KOZEN, LININ VOR/DME (LIN)

– zmiana kierunkowości L/UL621 DIBED - GRU (drogi stają się jednokierunkowe wschodnie)

– usunięcie istniejących obecnie zapisów w kolumnie 9: R068JED, R094LDZ, R220SIE

123456789
L621DIBED
49°53'18"N 023°03'30"E
(...) - bez zmian145bez zmian13018.5
Δ NAKER

51°29'49"N 021°34'49"E

285

125

C

XIMBA

51°39'21"N 021°25'40"E

14420,6
SORIX

52°41'43"N 019°49'12"E

131159,2110
Δ LASGU

53°12'40"N 019°10'38"E

13871,7285

95

C

GRUDA DVOR/DME (GRU)

53°31'16".48N 018°46'52".83E

43,3
(...) - bez zmian

LUSID

54°55'00"N 015°17'46"E

123456789
UL621DIBED

49°53'18"N 023°03'30"E

(...) - bez zmian

Δ OMAVA

51°23'02"N 021°41'17"E

145bez zmian29018.5
Δ XIMBA

51°39'21"N 021°25'40"E

14435,2460

285

C

Δ SORIX

52°41'43"N 019°49'12"E

131159,2
GRUDA DVOR/DME (GRU)138115,0
53°31'16".48N 018°46'52".83E
(..) - bez zmian

LUSID

54°55'00"N 015°17'46"E

h)
nowy przebieg UM860
123456789
UM860ROLKA

50°24'15"N 023°49'32"E

Δ EGLON

51°25'00"N 021°59'05"E

307

125

171,1460

285

C

30029018.5
Δ XIMBA

51°39'21"N 021°25'40"E

30046,8
i)
zmiana N/UN191:

– wprowadzenie REP LIMVI (zastępuje REP LIMVA)

– usunięcie REP LIMVA

– wprowadzenie REP OLILA (zastępuje REP IDAKO)

– usunięcie REP IDAKO

– usunięcie z przebiegu drogi N191 punktów REP ABRAL, REP REMKI oraz LININ VOR/DME (LIN)

– usunięcie z przebiegu drogi UN191 punktu LININ VOR/DME (LIN), wprowadzenie REP LIMVI

123456789
N191USTIL

50°50'00"N 024°06'00"E

Δ RUTUK

51°35'08"N 022°07'28"E

297160,9285

195

C

200CDR 1,2,3 na FL195-245 patrz ENR 1.3
LIMVI

51°44'42"N 021°41'08"E

35,1285

125

C

140
OLILA

52°42'16"N 020°19'42"E

315141,1
Δ SOMOR

53°13'37"N 019°21'00"E

30787,5285

95

C

100
(..) - bez zmian
KMIECIN VOR (KMI)

54°12'04".69N 019°08'42".25E

123456789
UN191USTIL
50°50'00"N 024°06'00"E297

115

196,0300290
Δ LIMVI

51°44'42"N 021°41'08"E

460

285

C

Δ OLILA

52°42'16"N 020°19'42"E

315141,1
GRUDA DVOR/DME (GRU)

53°31'16".48N 018°46'52".83E

307137,4
(...) - bez zmian
KMIECIN VOR (KMI)

54°12'04".69N 019°08'42".25E

j)
zmiana N/UN744:

– wprowadzenie REP EVINA (zastępuje REP DEDOL). Usunięcie REP DEDOL

– usunięcie z przebiegu dróg N/UN744 punktu KARNICE VOR/DME (KRN)

123456789
N744TUSIN

49°50'51"N 018°34'22"E

Δ NAVUR

51°00'47"N 019°54'40"E

21352,1285

195

C

20018,5
EVINA

51°23'16"N 020°21'36"E

18799
▲ ZABORÓWEK DVOR/DME (WAR)

52°15'33".34N 020°39'25".78E

123456789
UN744
TUSIN

49°50'51"N 018°34'22"E

213212,5460

285

C

30018.5
Δ EVINA

51°23'16"N 020°21'36"E

18799
ZABORÓWEK DVOR/DME (WAR)

52°15'33".34N 020°39'25".78E

k)
zmiana P866:

– wprowadzenie REP LIMVI (zastępuje REP LIMVA)

– usunięcie REP LIMVA

– usunięcie z drogi P866 punktu REP INTAS

123456789
P866GOTIX

50°01'18"N 023°12'43"E

(...) - bez zmian

Δ EGLON

51°25'00"N 021°59'05"E

32641,9285

125

C

14018.5
LIMVI

51°44'42"N 021°41'08"E

– w drodze UP866 zastąpienie REP LIMVA zostaje zastąpiony REP LIMVI (współrzędne bez zmian)

– usunięcie REP LIMVA

l)
zmiana N195:

– w drodze N195 zastąpienie REP ADLAR obowiązkowym punktem meldowania REP SORIX (52°41'43"N 019°49'12"E). Usunięcie REP ADLAR KE

m)
zmiana UN195:

– w drodze UN195 zastąpienie REP ADLAR nieobowiązkowym punktem meldowania REP SORIX (52°41'43"N 019°49'12"E)

– usunięcie REP ADLAR

– wprowadzenie dodatkowego segmentu wschodniego SORIX - LIMVI

123456789
UN195
Δ LIMVI

51°44'42"N 021°41'08"E

125165,2460

285

C

29018.5
Δ SORIX

52°41'43"N 019°49'12"E

(...) - bez zmian
KOLOB
54°49'23"N 014°56'39"E
n)
zmiana N/UN869:

– nowy przebieg dróg N/UN869

123456789
N869
TOMTI24610018.5
50°57'11"N 015°17'36"E156,6

108,6

Δ AGALU
51°28'17"N 017°23'08"E
Δ BAXIS19,0
51°48'31"N 018°51'50"E285

095

C

Δ SUBAX
51°51'57"N 019°07'30"E58,9
SOXER
52°02'38"N 019°56'06"E34,5
Δ KUKOP22920,9
52°08'52"N 020°24'38"E
Δ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR)
52°15'33".34N 020°39'25".78E133,4210200
Δ TOXAR067

248

285

195

C

52°36'48"N 022°32'20"E96,8
RUDKA
52°51'05"N 023°55'19"E
123456789
UN869
TOMTI

50°57'11"N 015°17'36"E

246284,230018.5
Δ SUBAX

51°51'57"N 019°07'30"E

58,9
Δ SOXER

52°02'38"N 019°56'06"E

34,5460

285

C

Δ KUKOP

52°08'52"N 020°24'38"E

22920,9
Δ ZABORÓWEK DVOR/DME (WAR)

52°15'33".34N 020°39'25".78E

067133,4290CDR3

Patrz ENR1.3

Δ TOXAR

52°36'48"N 022°32'20"E

96,8
RUDKA

52°51'05"N 023°55'19"E

o)
zmiana UL856:

– wprowadzenie dodatkowego segmentu wschodniego LDZ - ASLUX - ETUBO

123456789
UL856BABKO

49°36'42"N 019°28'10"E

(...) - bez zmian

LODZ VOR/DME (LDZ)066180,629018.5
51°48'00".42N 019°39'22".13E460

285

C

Δ ASLUX

52°19'14"N 022°09'38"E

06856,8
Δ ETUBO

52°28'09"N 022°57'45"E

p)
zmiana M/UM863:

– nowy przebieg dróg M/UM863

123456789
M863LODZ VOR/DME(LDZ)
51°48'00".42N 019°39'22".13E072

252

2411010018.5
Δ XALUR

51°51'03"N 019°59'43"E

154,6285

095

C

GERVI

52°09'19"N 022°12'03"E

051

231

62,4
Δ ETUBO

52°28'09"N 022°57'45"E

77,4
RUDKA

52°51'05"N 023°55'19"E

123456789
UM863
LODZ VOR/DME (LDZ)
51°48'00".42N 019°39'22".13E072

253

178,629030018.5
Δ GERVI

52°09'19"N 022°12'03"E

05162,4460

285

C

Δ ETUBO

52°28'09"N 022°57'45"E

77,4
RUDKA

52°51'05"N 023°55'19"E

q)
zmiana M/UM857:

– wprowadzenie REP EGLON

– wprowadzenie REP GERVI (zastępuje SIEDLCE DVOR/DME (SIE)

– usunięcie SIEDLCE DVOR/DME

123456789
M857PODAN

49°24'46"N 021°26'21"E

(...) - bez zmian

Δ VENES30,221020018.5
51°08'56"N 021°54'38"ECDR 1,2,3 na FL195-FL245 Patrz 1.3
Δ EGLON 005

185

83,4285

195

C

51°25'00"N 021°59'05"E
GERVI

52°09'19"N 022°12'03"E

007

187

70
Δ BULEP

52°46'16"N 022°25'08"E

(...) - bez zmian

BOKSU

54°18'27"N 023°03'33"E

123456789
UM857PODAN

49°24'46"N 021°26'21"E

(...) - bez zmian

Δ VENES30,229030018.5
51°08'56"N 021°54'38"E005

185

Δ EGLON

51°25'00"N 021°59'05"E

83,4460

285

C

Δ GERVI

52°09'19"N 022°12'03"E

007

187

70
Δ BULEP

52°46'16"N 022°25'08"E

(...) - bez zmian

BOKSU

54°18'27"N 023°03'33"E

r)
wprowadzenie nowych dróg Q/UQ277:

– wprowadzenie nowych punktów REP AGAVA, REP OKENO

123456789
Q277
Δ OKENO94,4285

095

C

11018,5CDR1 H24 na FL095-FL135
51°34'11"N 018°35'38"E085
AGAVA

51°34'53"N 019°57'39"E

123456789
UQ277
Δ OKENO

51°34'11"N 018°35'38"E

08594,4460

285

C

29018,5
Δ AGAVA

51°34'53"N 019°57'39"E

s)
zmiana N/UN871:

– wprowadzenie REP OKENO, REP KUKOP

– usunięcie z dróg N/UN871 punktu REP KUKOV

– w drodze N871 usunięcie REP ULPAR oraz zmiana zapisu (kolumna 9) o warunkowości z segmentu REP ULPAR - SUW na WAR - SUW (usunięcie zapisu "CDR 1, 2, 3 na FL095 - FL195")

– w segmencie ZABORÓWEK DVOR/DME (WAR) - SUW VOR/DME zmiana wysokości dolnej granicy

– przesunięcie zapisu o warunkowości z segmentu VAGSA-LDZ na segment OKENO - ABAKU

123456789
N871LAGAR

50°47'43"N 015°22'02"E

(...) - bez zmian

Δ VAGSA

51°19'59"N 017°33'21"E

06676,511018.5
Δ OKENO

51°34'11"N 018°35'38"E

Δ ABAKU

51°40'37"N 019°04'53"E

35,7285

095

C

CDR1 H24 na FL095-FL135
LODZ VOR/DME(LDZ)

51°48'00".42N 019°39'22".13E

41,9100
64,5
Δ KUKOP049

229

52°08'52"N 020°24'38"E20,9
ZABOROWEK DVOR/DME (WAR)

52°15'33".34N 020°39'25".78E

031

212

250,6285

195

C

210200CDR1 na

FL195 - FL285 patrz: Uwaga 1

SUWALKI DVOR/DME (SUW)

54°04'10".80N 022°54'00".91E

Uwaga 129MAR - 25OCTMON - FRI07.00 - 09.00 UTCW pozostałym czasie jest drogą stałą
26OCT - 28MARMON - FRI08.00 - 10.00 UTC
123456789
UN871LAGAR

50°47'43"N 015°22'02"E

Δ MISKA
51°11'09"N 016°56'04"E065122,729018.5
Δ OKENO
51°34'11"N 018°35'38"E77,6
LODZ VOR/DME(LDZ)64,5300
51°48'00".42N 019°39'22".13E049

229

460

285

C

Δ KUKOP

52°08'52"N 020°24'38"E

20,9
Δ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR)

52°15'33".34N 020°39'25".78E

031

212

250,6CDR 1 na FL285 - FL460 patrz: Uwaga 1
SUWALKI DVOR/DME (SUW)

54°04'10".80N 022°54'00".91E

Uwaga 129MAR - 25OCTMON - FRI07.00 - 09.00 UTC
26OCT - 28MARMON - FRI08.00 - 10.00 UTC
t)
zmiana P/UP150:

– wprowadzenie w drogach P/UP150 punktu REP BIMPA

– usunięcie z dróg P/UP150 punktu REP DODEK, usunięcie z drogi P150 punktu REP BOGMO

123456789
P150CZEMPIN VOR/DME (CZE) 52°07'50".21N 016°43'37".68E

(...) - bez zmian

Δ AMUTO

52°20'00"N 018°56'45"E

08156,4285

095

C

11018.5
BIMPA

52°22'28"N 019°46'29"E

123456789
UP150CZEMPIN VOR/DME (CZE)

52°07'50".21N 016°43'37".68E

(...) - bez zmian

Δ AMUTO

52°20'00"N 018°56'45"E

08156,4460

285

C

29018.5
Δ BIMPA

52°22'28"N 019°46'29"E

u)
wprowadzenie nowej drogi T707
123456789
T707TOMTI
50°57'11"N 015°17'36"E70,8110100
Δ RASUT

51°08'44"N 016°15'33"E

069*

249

12,2285

095

C

* - niedostępna powyżej FL195 w kierunku wschodnim
Δ BANUN

51°10'41"N 016°25'36"E

9,6
Δ DODER

51°12'13"N 016°33'32"E

40,3
TREBNI VOR/DME (TRZ)

51°18'29".38N 017°06'51".51E

v)
zmiana P/UP851:

– wprowadzenie w drogach P/UP851 punktu REP BIMPA

– wprowadzenie REP GERVI (zastępuje SIEDLCE DVOR/DME (SIE)

– usunięcie z dróg P/UP851 punktu REP DODEK, usunięcie z drogi P851 punktu REP OBEGO

– w drodze P851 przesunięcie zapisu (kolumna 9) o warunkowości z segmentu REP DODEK - DENKO VOR/DME (DRE) na BIMPA - DENKO VOR/DME (DRE)

– wprowadzenie dodatkowego zapisu o warunkowości w drogach P/UP851

123456789
P851ABERO

52°13'40"N 023°12'32"E

GERVI

52°09'19"N 022°12'03"E

(...) - bez zmian
ZABOROWEK DVOR/DME (WAR)

52°15'33".34N 020°39'25".78E

09761,3285

095

C

11018.5
BIMPA

52°22'28"N 019°46'29"E

122,5CDR1, 2, 3

Na FL95-FL245 Patrz: ENR1.3

Δ MOLIL

52°35'32"N 018°00'00"E

66CDR1

Na FL245-FL285

Patrz Uwaga 1

Δ IDEXU

52°41'50"N 017°02'10"E

82
DENKO VOR/DME (DRE)

52°49'00".66N 015°49'56".97E

Uwaga 129MAR - 25OCTFL245 - FL285MON - FRI07.00 - 09.00 UTC
26OCT - 28MARFL245 - FL285MON - FRI08.00 - 10.00 UTC
123456789
UP851ABERO

52°13'40"N 023°12'32"E

Δ GERVI

52°09'19"N 022°12'03"E

(...) - bez zmian
Δ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR)

52°15'33".34N 020°39'25".78E

09761,329018.5
Δ BIMPA122,5CDR1 na FL285-440 Patrz Uwaga1
52°22'28"N 019°46'29"E460

285

C

Δ MOLIL

52°35'32"N 018°00'00"E

66
Δ IDEXU

52°41'50"N 017°02'10"E

82
DENKO VOR/DME (DRE)

52°49'00".66N 015°49'56".97E

Uwaga 129MAR - 25OCTFL285 - FL440MON - FRI07.00 - 09.00 UTC
26OCT - 28MARFL285 - FL440MON - FRI08.00 - 10.00 UTC
w)
zmiana Z/UZ71:

– wprowadzenie w drogach Z/UZ71 punktu LOLSI

– usunięcie z dróg Z/UZ71 punktów REP LUMOK, REP TITAK

– w drodze Z71 przesunięcie zapisu o warunkowości z segmentu INDIG-TITAK na INDIG-LOLSI

123456789
Z71KORUP

51°34'59"N 014°44'17"E

(...) - bez zmian

Δ INDIG

51°59'48"N 018°00'00"E

257129,3285

095

C

10018.5CDR 1 H24 FL095-FL135
LOLSI

52°10'39"N 019°52'17"E

54,3
ZABOROWEK DVOR/DME (WAR)

52°15'33".34N 020°39'25".78E

123456789
UZ71KORUP

51°34'59"N 014°44'17"E

(...) - bez zmian

Δ INDIG
51°59'48"N 018°00'00"E257129,3460

285

C

30018.5
Δ LOLSI

52°10'39"N 019°52'17"E

54,3
ZABOROWEK DVOR/DME (WAR)

52°15'33".34N 020°39'25".78E

x)
zmiana Z/UZ182:

– wprowadzenie dodatkowego segmentu wschodniego ASLUX - BAMSO w drogach Z/UZ182

– wprowadzenie w drogach Z/UZ182 punktu REP BAMSO, zmiana punktu ASLUX na nieobowiązkowy

123456789
Z182ABERO

52°13'40"N 023°12'32"E

Δ ASLUX

52°19'14"N 022°09'38"E

09117,1285

095

C

11018,5
BAMSO

52°20'09"N 021°54'34"E

123456789
UZ182ABERO

52°13'40"N 023°12'32"E

Δ ASLUX

52°19'14"N 022°09'38"E

09117,1460

285

C

29018,5
BAMSO

52°20'09"N 021°54'34"E

– w drogach Z/UZ460 zmiana REP ASLUX na nieobowiązkowy punkt meldowania

y)
zmiana T/UT711:

– nowy przebieg dróg T/UT711, pozostaje przebieg (ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) -...-GORAT)

– usunięcie z drogi T711 punktu REP VEKER

– w drodze T711 zmiana zapisu (kolumna 9) o warunkowości z segmentu REP VEKER - BULEP na ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) - BULEP

– usunięcie uwagi w kolumnie 9 w drodze T711 "*-CLSD poniżej FL195 w kierunku zachodnim"

123456789
T711
Δ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR)059

240

50,9285

095

C

11010018.5CDR 1,2,3 na FL095-FL195 Patrz ENR 1.3
52°15'33".34N 020°39'25".78E
Δ XATOG

52°27'35"N 021°19'56"E

81,1
Δ BULEP

52°46'16"N 022°25'08"E

(...) - bez zmian

GORAT

53°10'41"N 023°53'39"E

z)
zmiana N/UN133:

– usunięcie z dróg N/UN133 punktu REP TITAK

– usunięcie z drogi N133 punktu REP BOGMO

123456789
N133LENOV

49°20'11"N 021°00'37"E

(...) - bez zmian

Δ LUBEN

51°13'27"N 019°57'27"E

338

158

43,9285

095

C

10011018.5CDR 1,2,3 na FL095-FL155 patrz ENR 1.3
Δ BAGAP

51°36'00"N 019°45'42"E

11,5
Δ GIPOS

51°41'54"N 019°42'36"E

11,9
LODZ VOR/DME(LDZ)

51°48'00".42N 019°39'22".13E

24,6
Δ VALUD

52°00'43"N 019°33'08"E

78,8
Δ VAVEK

52°41'24"N 019°12'46"E

46,8
Δ NASOK

53°05'31"N 019°00'23"E

11,5
Δ BIBKA

53°11'27"N 018°57'18"E

38,5
GRUDA DVOR/DME (GRU)

53°31'16".48N 018°46'52".83E

(...) - bez zmian

PENOR

55°38'19"N 017°09'41"E

123456789
UN133LENOV

49°20'11"N 021°00'37"E

(...) - bez zmian

LODZ VOR/DME (LDZ)

51°48'00".42N 019°39'22".13E

339

158

200,1460

285

C

30029018.5
GRUDA DVOR/DME (GRU)

53°31'16".48N 018°46'52".83E

(...) - bez zmian

PENOR

55°38'19"N 017°09'41"E

§  2.
Decyzja wchodzi w życie z dniem 17 grudnia 2009 r.
______

1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340.