Zatwierdzenie zmian struktury przestrzeni powietrznej.
Dz.Urz.ULC.2009.11.167
Akt obowiązującyDECYZJA Nr 43
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 21 października 2009 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
Sektor "A" | ||
1) | 52°16'15"N | 020°02'27"E |
2) | 52°31'23"N | 020°17'05"E |
3) | 52°35'35"N | 020°37'26"E |
4) | 52°37'53"N | 020°54'28"E |
5) | 52°32'45"N | 021°03'32"E |
6) | 52°26'00"N | 021°12'19"E |
7) | 52°17'00"N | 021°26'15"E |
8) | 52°07'00"N | 021°32'41"E |
9) | 52°07'17"N | 021°37'21"E |
10 | 51°54'39"N | 021°38'10"E |
11) | 51°45'14"N | 021°23'53"E |
12) | 51°48'52"N | 020°46'16"E |
1) | 52°16'15"N | 020°02'27"E |
Górna granica: 1.050m (3.500ft) AMSL
Dolna granica: 560m(1.837ft) AMSL
Sektor "B" | ||
1) | 52°27'09"N | 019°44'14"E |
2) | 52°42'16"N | 020°19'42"E |
3) | 52°42'37"N | 020°46'02"E |
4) | 52°37'53"N | 020°54'28"E |
5) | 52°32'45"N | 021°03'32"E |
6) | 52°26'00"N | 021°12'19"E |
7) | 52°26'22"N | 021°27'36"E |
8) | 52°25'59"N | 021°51'34"E |
9) | 51°58'37"N | 022°05'27"E |
10) | 51°34'15"N | 021°22'54"E |
11) | 51°47'03"N | 020°03'38"E |
12) | 52°10'39"N | 019°52'17"E |
1) | 52°27'09"N | 019°44'14"E |
Górna granica: FL225
Dolna granica: 1.050m (3.500ft) AMSL
Sektor "C" | ||
1) | 52°27'09"N | 019°44'14"E |
2) | 52°34'37"N | 019°40'33"E |
3) | 52°41'43"N | 019°49'12"E |
4) | 52°42'16"N | 020°19'42"E |
1) | 52°27'09"N | 019°44'14"E |
Górna granica: FL225
Dolna granica: FL095
Sektor "D" | ||
1) | 51°47'03"N | 020°03'38"E |
2) | 51°34'15"N | 021°22'54"E |
3) | 51°15'12"N | 020°49'58"E |
4) | 51°19'00"N | 020°33'02"E |
5) | 51°32'13"N | 019°57'41"E |
6) | 51°39'58"N | 019°57'37"E |
1) | 51°47'03"N | 020°03'38"E |
Górna granica: FL225
Dolna granica: 2.000m(6.500ft) AMSL
Obecny Sektor E ulega likwidacji
Sektor "A" | ||
1) | 51°47'18"N | 019°05'05"E |
2) | 51°51'21"N | 019°26'22"E |
3) | 52°02'23"N | 019°43'19"E |
4) | 51°59'45"N | 019°57'33"E |
5) | 51°48'47"N | 020°02'49"E |
6) | 51°42'44"N | 019°47'06"E |
7) | 51°41'15"N | 019°39'03"E |
8) | 51°42'39"N | 019°30'43"E |
9) | 51°37'16"N | 019°18'20"E |
10) | 51°39'28"N | 019°09'31"E |
1) | 51°47'18"N | 019°05'05"E |
Sektor "B" | ||
1) | 51°53'49"N | 018°52'03"E |
2) | 52°02'23"N | 019°43'19"E |
3) | 52°05'12"N | 019°54'56"E |
4) | 51°59'45"N | 019°57'33"E |
5) | 51°48'47"N | 020°02'49"E |
6) | 51°47'03"N | 020°03'38"E |
7) | 51°39'58"N | 019°57'37"E |
8) | 51°32'13"N | 019°57'41"E |
9) | 51°33'22"N | 019°51'59"E |
10) | 51°40'28"N | 019°34'58"E |
11) | 51°37'16"N | 019°18'20"E |
12) | 51°39'28"N | 019°09'31"E |
13) | 51°43'12"N | 018°54'25"E |
14) | 51°47'45"N | 018°51'48"E |
1) | 51°53'49"N | 018°52'03"E |
Linia łącząca następujące punkty:
1) | 51°34'10"N | 021°01'35"E |
2) | 51°34'20"N | 021°10'45"E |
3) | 51°29'20"N | 021°11'30"E |
4) | 51°27'10"N | 021°08'40"E |
5) | 51°26'40"N | 021°00'05"E |
6) | 51°28'20"N | 020°54'20"E |
1) | 51°34'10"N | 021°01'35"E |
Granice pionowe: GND - 1.700m (5.500ft) AMSL
Oznaczenie | Granice poziome | Granice poziome (AMSL) | Czas aktywności (UTC) | Częstotliwość | Język | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||
MATZ EPMM A | 1) | 52°17'00"N | 021°26'15"E | H24 | Pl/En2) | |||
2) | 52°17'36"N | 021°55'51"E | 1.050 m (3.500ft) GND | |||||
3) | 52°08'36"N | 022°00'25"E | ||||||
4) | 52°07'00"N | 021°32'41"E | ||||||
1) | 52°17'00"N | 021°26'15"E | ||||||
MATZ EPMM B | 1) | 52°20'00"N | 021°23'43"E | |||||
2) | 52°21'40"N | 021°53'47"E | 1.050m (3.500ft) 610 m (2.000ft) | |||||
3) | 52°17'36"N | 021°55'51"E | ||||||
4) | 52°17'00"N | 021°26'15"E | ||||||
1) | 52°20'00"N | 021°23'43"E | ||||||
MATZ EPMM C | 1) | 52°07'17"N | 021°37'21"E | 128,500 MHz Mińsk INFO1) | ||||
2) | 52°08'36"N | 022°00'25"E | 1.050 m (3.500ft) 610 m (2.000ft) | |||||
3) | 52°04'04"N | 022°02'43"E | ||||||
4) | 52°03'39"N | 021°37'34"E | ||||||
1) | 52°07'17"N | 021°37'21"E | ||||||
MATZ EPMM D | 1) | 52°21'40"N | 021°53'47"E | |||||
2) | 52°21'49"N | 022°06'00"E | ||||||
3) | 52°03'58"N | 022°11'34"E | FL95 610m (2.000ft) | |||||
4) | 52°04'04"N | 022°02'43"E | ||||||
5) | 52°08'36"N | 022°00'25"E | ||||||
6) | 52°17'36"N | 021°55'51"E | ||||||
1) | 52°21'40"N | 021°53'47"E | ||||||
MATZ EPMM E | 1) | 52°21'49"N | 022°06'00"E | |||||
2) | 52°22'02"N | 022°11'38"E | ||||||
3) | 52°18'37"N | 022°19'13"E | FL95 915m (3.000ft) | |||||
4) | 52°07'44"N | 022°21'33"E | ||||||
5) | 52°03'55"N | 022°15'53"E | ||||||
6) | 52°03'58"N | 022°11'34"E | ||||||
1) | 52°21'49"N | 022°06'00"E | ||||||
1) | W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy krajowe i procedury wojskowe | |||||||
2) | Po uzgodnieniu z wyprzedzeniem minimum 24 HR |
MATZ Dęblin (EPDE)
Oznaczenie | Granice poziome | Granice poziome (AMSL) | Czas aktywności (UTC) | Częstotliwość | Język | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||
MATZ EPDE A | 1) | 51°32'52"N | 021°32'17"E | H24 | ||||
2) | 51°44'05"N | 021°44'09"E | ||||||
3) | 51°33'51"N | 022°15'37"E | ||||||
4) | 51°32'26"N | 022°18'34"E | 1.050 m (3.500ft) GND | |||||
5) | 51°20'50"N | 022°07'57"E | ||||||
6) | 51°21'25"N | 022°05'20"E | ||||||
7) | 51°30'45"N | 021°36'27"E | ||||||
1) | 51°32'52"N | 021°32'17"E | ||||||
MATZ EPDE B | 1) | 51°32'52"N | 021°32'17"E | 1.050 m (3.500ft) 366 m (1.200ft) | H24 | |||
dalej łuk o promieniu 13km i środku w punkcie | ||||||||
51°37'22"N | 021°40'54"E | |||||||
2) | 51°44'22"N | 021°40'25"E | ||||||
3) | 51°44'05"N | 021°44'09"E | ||||||
1) | 51°32'52"N | 021°32'17"E | ||||||
MATZ EPDE C | 1) | 51°32'26"N | 022°18'34"E | 1.050 m (3.500ft) 549 m (1.800ft) | H24 | |||
dalej łuk o promieniu 13km i środku w punkcie | ||||||||
51°27'41"N | 022°10'19"E | |||||||
2) | 51°20'50"N | 022°07'57"E | ||||||
1) | 51°32'26"N | 022°18'34"E | ||||||
MATZ EPDE Y3 | 1) | 51°32'52"N | 021°32'17"E | 366 m (1.200ft) GND | Zgodnie z NOTAM | |||
dalej łuk o promieniu 13km i środku w punkcie | ||||||||
51°37'22"N | 021°40'54"E | |||||||
2) | 51°44'22"N | 021°40'25"E | ||||||
3) | 51°44'05"N | 021°44'09"E | ||||||
1) | 51°32'52"N | 021°32'17"E | ||||||
MATZ EPDE Z3 | 1) | 51°32'26"N | 022°18'34"E | 549 m (1.800ft) GND | Zgodnie z NOTAM | |||
dalej łuk o promieniu 13km i środku w punkcie | ||||||||
51°27'41"N | 022°10'19"E | |||||||
2) | 51°20'50"N | 022°07'57"E | ||||||
1) | 51°32'26"N | 022°18'34"E | ||||||
1) | W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy krajowe i procedury wojskowe | |||||||
2) | Po uzgodnieniu z wyprzedzeniem minimum 24 HR | |||||||
3) | Loty innych użytkowników w przestrzeni tożsamej z granicami segmentu są możliwe jedynie po wcześniejszym nawiązaniu łączności z FIS (nie później niż na 5 min. przed planowanym wlotem). W czasie wykonywania lotu ww. przestrzeni użytkownik powinien pozostać na łączności z FIS. |
RADOM (EPRA)
Oznaczenie | Granice poziome | Granice poziome (AMSL) | Czas aktywności (UTC) | Częstotliwość | Język | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |||
MATZ RADOM (EPRA) | 1) | 51°21'03"N | 021°00'22"E | H24 | Pl/En2) | |||
2) | 51°26'27"N | 021°09'41"E | ||||||
3) | 51°30'58"N | 021°23'32"E | ||||||
4) | 51°31'06"N | 021°25'59"E | ||||||
5) | 51°31'19"N | 021°29'43"E | ||||||
6) | 51°27'33"N | 021°37'41"E | 1.050 m (3.500ft) GND | 128,500 MHz RADOM INFO1) | ||||
7) | 51°21'33"N | 021°38'43"E | ||||||
8) | 51°19'01"N | 021°35'58"E | ||||||
9) | 51°16'46"N | 021°27'22"E | ||||||
10) | 51°14'44"N | 021°05'10"E | ||||||
1) | 51°21'03"N | 021°00'22"E | ||||||
1) | W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy krajowe i procedury wojskowe | |||||||
2) | Po uzgodnieniu z wyprzedzeniem minimum 24 HR |
TSA02E
Oznaczenie | Granice poziome | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Okres aktywności | Uwagi | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
EP TSA 02 | 1) | 53°14'18"N | 019°32'20"E | FL195 701m/2.300ft | BEZ ZMIAN | |
2) | 53°26'21"N | 019°24'33"E | ||||
3) | 53°45'46"N | 021°51'03"E | ||||
4) | 53°50'12"N | 022°11'58"E | ||||
5) | 53°56'12"N | 022°40'47"E | ||||
6) | 52°58'27"N | 022°48'15"E | ||||
7) | 52°49'58"N | 022°17'56"E | ||||
8) | 52°29'49"N | 022°10'49"E | ||||
9) | 52°25'45"N | 022°04'45"E | ||||
10) | 52°25'59"N | 021°51'34"E | ||||
11) | 52°26'22"N | 021°28'00"E | ||||
12) | 52°26'00"N | 021°12'19"E | ||||
13) | 52°40'32"N | 021°12'00"E | ||||
14) | 52°37'55"N | 020°54'34"E | ||||
15) | 52°47'42"N | 020°36'50"E | ||||
16) | 52°46'13"N | 020°24'44"E | ||||
17) | 53°00'44"N | 019°57'53"E | ||||
1) | 53°14'18"N | 019°32'20"E | ||||
EP TSA 02E | ||||||
1) | 52°26'00"N | 021°12'19"E | ||||
2) | 52°40'32"N | 021°12'00"E | ||||
3) | 52°49'58"N | 022°17'56"E | ||||
4) | 52°29'49"N | 022°10'49"E | ||||
5) | 52°25'45"N | 022°04'45"E | ||||
6) | 52°25'59"N | 021°51'34"E | ||||
7) | 52°26'22"N | 021°28'00"E | ||||
1) | 52°26'00"N | 021°12'19"E |
Oznaczenie | Granice poziome | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Okres aktywności | Uwagi | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
EP TSA38 | 1) | 52°26'09"N | 021°18'20"E | |||
2) | 52°26'22"N | 021°28'00"E | ||||
3) | 52°25'45"N | 022°04'45"E | ||||
4) | 52°09'10"N | 022°09'57"E | ||||
5) | 52°03'58"N | 022°11'34"E | Zgodnie z AUP | |||
6) | 52°04'04"N | 022°02'43"E | ||||
7) | 52°03'39"N | 021°37'34"E | ||||
8) | 52°07'17"N | 021°37'21"E | ||||
9) | 52°08'36"N | 022°00'25"E | ||||
10) | 52°17'35"N | 021°55'45"E | ||||
11) | 52°17'00"N | 021°26'15"E | ||||
12) | 52°20'00"N | 021°23'43"E | ||||
1) | 52°26'09"N | 021°18'20"E | ||||
TSA38A | ||||||
1) | 52°26'09"N | 021°18'20"E | ||||
2) | 52°26'22"N | 021°28'00"E | ||||
3) | 52°25'45"N | 022°04'45"E | ||||
4) | 52°21'49"N | 022°06'00"E | ||||
5) | 52°21'40"N | 021°53'47"E | 1.500m (5.000ft) GND | Wymagane zezwolenie ATC. | Strefa kolizyjna z TMA Warszawa | |
6) | 52°20'00"N | 021°23'43"E | ||||
1) | 52°26'09"N | 021°18'20"E | ||||
TSA38B | ||||||
1) | 52°17'36"N | 021°55'51"E | ||||
2) | 52°21'40"N | 021°53'47"E | ||||
3) | 52°21'49"N | 022°06'00"E | 610m (2.000ft) GND | |||
4) | 52°09'10"N | 022°09'57"E | ||||
5) | 52°08'36"N | 022°00'25"E | ||||
1) | 52°17'36"N | 021°55'51"E | ||||
TSA38C | ||||||
1) | 52°20'00"N | 021°23'43"E | ||||
2) | 52°21'40"N | 021°53'47"E | ||||
3) | 52°17'36"N | 021°55'51"E | 610m (2.000ft) GND | |||
4) | 52°17'00"N | 021°26'15"E | ||||
1) | 52°20'00"N | 021°23'43"E | ||||
TSA38D | ||||||
1) | 52°20'00"N | 021°23'43"E | ||||
2) | 52°21'40"N | 021°53'47"E | 1.500m (5.000ft) 1.050m (3.500ft) | |||
3) | 52°17'36"N | 021°55'51"E | ||||
4) | 52°17'00"N | 021°26'15"E | ||||
1) | 52°20'00"N | 021°23'43"E | ||||
TSA38E | ||||||
1) | 52°07'17"N | 021°37'21"E | 610m (2.000ft) GND | |||
2) | 52°08'36"N | 022°00'25"E | ||||
3) | 52°09'10"N | 022°09'57"E | ||||
4) | 52°03'58"N | 022°11'34"E | Wymagane zezwolenie ATC. | |||
5) | 52°04'04"N | 022°02'43"E | Strefa kolizyjna z TMA Warszawa | |||
6) | 52°03'39"N | 021°37'34"E | ||||
1) | 52°07'17"N | 021°37'21"E |
Oznaczenie | Granice poziome | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Okres aktywności | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
EP TSA25 | BEZ ZMIAN | 1.500m (5.000ft) GND | BEZ ZMIAN |
Oznaczenie | Granice poziome | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Okres aktywności | Uwagi | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||||
EP TSA45 | 1) | 52°19'20"N | 020°54'40"E | ||||||
2) | 52°20'57"N | 020°55'26"E | |||||||
3) | 52°23'50"N | 020°56'40"E | Zgodnie z AUP Wymagane zezwolenie ATC. Wymagane potwierdzenie aktywności w ASM3 AMC Polska na 1 godzinę przed lotami. | Strefa lotów szybowcowych oraz skoków spadochronowych Aeroklubu Warszawskiego. Strefa kolizyjna z TMA Warszawa | |||||
4) | 52°35'29"N | 020°36'55"E | |||||||
5) | 52°42'21"N | 020°25'08"E | |||||||
6) | 52°42'29"N | 020°35'35"E | |||||||
7) | 52°42'37"N | 020°46'02"E | |||||||
8) | 52°41'24"N | 020°48'12"E | |||||||
9) | 52°37'53"N | 020°54'28"E | |||||||
10) | 52°34'57"N | 020°59'39"E | |||||||
11) | 52°32'45"N | 021°03'32"E | |||||||
12) | 52°26'00"N | 021°12'19"E | |||||||
13) | 52°26'09"N | 021°18'20"E | |||||||
14) | 52°20'03"N | 021°12'51"E | |||||||
15) | 52°17'19"N | 021°06'51"E | |||||||
16) | 52°15'39"N | 021°00'43"E | |||||||
17) | 52°15'30"N | 020°57'30"E | |||||||
18) | 52°17'51"N | 020°55'39"E | 1.050m (3.500ft) 560m (1.837ft) | Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego | |||||
1) | 52°19'20"N | 020°54'40"E | |||||||
EP TSA45A | |||||||||
1) | 52°20'57"N | 020°55'26"E | |||||||
2) | 52°15'39"N | 021°00'43"E | |||||||
3) | 52°15'30"N | 020°57'30"E | |||||||
4) | 52°17'50"N | 020°55'40"E | |||||||
5) | 52°19'20"N | 020°54'40"E | 1.500m (5.000ft) 560m (1.837ft) | Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego | |||||
1) | 52°20'57"N | 020°55'26"E | |||||||
EP TSA45B | |||||||||
1) | 52°28'42"N | 021°00'13"E | |||||||
2) | 52°25'51"N | 021°05'18"E | |||||||
3) | 52°26'00"N | 021°12'19"E | |||||||
4) | 52°26'09"N | 021°18'20"E | |||||||
5) | 52°20'03"N | 021°12'51"E | 1.850m (6.000ft) 560m (1.837ft) | Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego | |||||
6) | 52°17'19"N | 021°06'51"E | |||||||
7) | 52°15'39"N | 021°00'43"E | |||||||
8) | 52°20'57"N | 020°55'26"E | |||||||
9) | 52°23'50"N | 020°56'40"E | |||||||
1) | 52°28'42"N | 021°00'13"E | 1.500m (5.000ft) 560m (1.837ft) | Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego | |||||
EP TSA45C | |||||||||
1) | 52°28'42"N | 021°00'13"E | |||||||
2) | 52°25'51"N | 021°05'18"E | |||||||
3) | 52°26'00"N | 021°12'19"E | |||||||
4) | 52°32'45"N | 021°03'32"E | |||||||
1) | 52°28'42"N | 021°00'13"E | |||||||
EP TSA45 | EP TSA45D | 1.850m (6.000ft) 560m (1.837ft) | Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego | ||||||
1) | 52°38'41"N | 020°42'31"E | |||||||
2) | 52°34'57"N | 020°49'29"E | |||||||
3) | 52°31'41"N | 020°55'05"E | |||||||
4) | 52°28'42"N | 021°00'13"E | |||||||
5) | 52°23'50"N | 020°56'40"E | 1.850m (6.000ft) GND | Strefa lotów szybowcowych oraz skoków spadochronowych Aeroklubu Warszawskiego | |||||
6) | 52°35'29"N | 020°36'55"E | |||||||
7) | 52°38'41"N | 020°42'31"E | |||||||
EP TSA45E | FL145 560m (1.837ft) | Strefa lotów szybowcowych oraz skoków spadochronowych Aeroklubu Warszawskiego | |||||||
1) | 52°31'41"N | 020°55'05"E | |||||||
2) | 52°34'57"N | 020°59'39"E | |||||||
3) | 52°32'45"N | 021°03'32"E | |||||||
4) | 52°28'42"N | 021°00'13"E | |||||||
1) | 52°31'41"N | 020°55'05"E | FL095 1.050m (3.500ft) | Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego | |||||
TSA45F | |||||||||
1) | 52°34'57"N | 020°49'29"E | |||||||
2) | 52°37'53"N | 020°54'28"E | |||||||
3) | 52°34'57"N | 020°59'39"E | |||||||
4) | 52°31'41"N | 020°55'05"E | 1.500m (5.000ft) 1.050m (3.500ft) | Strefa lotów szybowcowych Aeroklubu Warszawskiego | |||||
1) | 52°34'57"N | 020°49'29"E | |||||||
TSA45G | |||||||||
1) | 52°41'24"N | 020°48'12"E | |||||||
2) | 52°37'53"N | 020°54'28"E | |||||||
3) | 52°34'57"N | 020°49'29"E | |||||||
4) | 52°38'41"N | 020°42'31"E | |||||||
1) | 52°41'24"N | 020°48'12"E | |||||||
TSA45H | |||||||||
1) | 52°42'29"N | 020°35'35"E | |||||||
2) | 52°42'37"N | 020°46'02"E | |||||||
3) | 52°41'24"N | 020°48'12"E | |||||||
4) | 52°38'41"N | 020°42'31"E | |||||||
1) | 52°42'29"N | 020°35'35"E | |||||||
TSA45I | |||||||||
1) | 52°42'21"N | 020°25'08"E | |||||||
2) | 52°42'29"N | 020°35'35"E | |||||||
3) | 52°38'41"N | 020°42'31"E | |||||||
4) | 52°35'29"N | 020°36'55"E | |||||||
1) | 52°42'21"N | 020°25'08"E |
– REP BAGAV (51°36'42"N 019°45'20"E) należy zastąpić REP BAGAP 51°36'00"N 019°45'42"E
– REP BAVIS (51°47'45"N 018°51'48"E) należy zastąpić REP BAXIS 51°48'31"N 018°51'50"E
– wprowadzenie REP EVINA (zastępuje REP DEDOL)
– usunięcie REP DEDOL
REP EVINA 51°23'16"N 020°21'36"E
– obowiązkowy punkt w drodze M66
– nieobowiązkowy punkt w drodze UM66
– wprowadzenie REP LOGDA (zastępuje REP ARDAG)
– usunięcie REP ARDAG
REP LOGDA 51°17'04"N 020°41'38"E
– obowiązkowy punkt w drodze M866
– nieobowiązkowy punkt w drodze UM866
(W drodze UM866 zmiana zapisu w kolumnie 9:
REP ARDAG na REP LOGDA).
– wprowadzenie REP EVINA (zastępuje REP DEDOL)
– usunięcie REP DEDOL
REP EVINA 51°23'16"N 020°21'36"E
– obowiązkowy punkt w drodze M985
– nieobowiązkowy punkt w drodze UM985
– zmiana REP MARIA na REP XIMBA
– zmiana REP ADLAR na REP SORIX
– usunięcie REP MOMEN oraz REP KOZEN, LININ VOR/DME (LIN)
– zmiana kierunkowości L/UL621 DIBED - GRU (drogi stają się jednokierunkowe wschodnie)
– usunięcie istniejących obecnie zapisów w kolumnie 9: R068JED, R094LDZ, R220SIE
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
L621 | ▲ DIBED | |||||||
49°53'18"N 023°03'30"E | ||||||||
(...) - bez zmian | 145 | bez zmian | 130 | 18.5 | ||||
Δ NAKER 51°29'49"N 021°34'49"E | 285 125 C | |||||||
▲ XIMBA 51°39'21"N 021°25'40"E | 144 | 20,6 | ||||||
▲ SORIX 52°41'43"N 019°49'12"E | 131 | 159,2 | 110 | |||||
Δ LASGU 53°12'40"N 019°10'38"E | 138 | 71,7 | 285 95 C | |||||
▲ GRUDA DVOR/DME (GRU) 53°31'16".48N 018°46'52".83E | 43,3 | |||||||
(...) - bez zmian ▲ LUSID 54°55'00"N 015°17'46"E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UL621 | ▲ DIBED 49°53'18"N 023°03'30"E (...) - bez zmian | |||||||
Δ OMAVA 51°23'02"N 021°41'17"E | 145 | bez zmian | 290 | 18.5 | ||||
Δ XIMBA 51°39'21"N 021°25'40"E | 144 | 35,2 | 460 285 C | |||||
Δ SORIX 52°41'43"N 019°49'12"E | 131 | 159,2 | ||||||
▲ GRUDA DVOR/DME (GRU) | 138 | 115,0 | ||||||
53°31'16".48N 018°46'52".83E | ||||||||
(..) - bez zmian ▲ LUSID 54°55'00"N 015°17'46"E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UM860 | ▲ ROLKA 50°24'15"N 023°49'32"E | |||||||
Δ EGLON 51°25'00"N 021°59'05"E | 307 125 | 171,1 | 460 285 C | 300 | 290 | 18.5 | ||
Δ XIMBA 51°39'21"N 021°25'40"E | 300 | 46,8 | ||||||
– wprowadzenie REP LIMVI (zastępuje REP LIMVA)
– usunięcie REP LIMVA
– wprowadzenie REP OLILA (zastępuje REP IDAKO)
– usunięcie REP IDAKO
– usunięcie z przebiegu drogi N191 punktów REP ABRAL, REP REMKI oraz LININ VOR/DME (LIN)
– usunięcie z przebiegu drogi UN191 punktu LININ VOR/DME (LIN), wprowadzenie REP LIMVI
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
N191 | ▲ USTIL 50°50'00"N 024°06'00"E | |||||||
Δ RUTUK 51°35'08"N 022°07'28"E | 297 | 160,9 | 285 195 C | 200 | CDR 1,2,3 na FL195-245 patrz ENR 1.3 | |||
▲ LIMVI 51°44'42"N 021°41'08"E | 35,1 | 285 125 C | 140 | |||||
▲ OLILA 52°42'16"N 020°19'42"E | 315 | 141,1 | ||||||
Δ SOMOR 53°13'37"N 019°21'00"E | 307 | 87,5 | 285 95 C | 100 | ||||
(..) - bez zmian | ||||||||
▲ KMIECIN VOR (KMI) 54°12'04".69N 019°08'42".25E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UN191 | ▲ USTIL | |||||||
50°50'00"N 024°06'00"E | 297 115 | 196,0 | 300 | 290 | ||||
Δ LIMVI 51°44'42"N 021°41'08"E | 460 285 C | |||||||
Δ OLILA 52°42'16"N 020°19'42"E | 315 | 141,1 | ||||||
▲ GRUDA DVOR/DME (GRU) 53°31'16".48N 018°46'52".83E | 307 | 137,4 | ||||||
(...) - bez zmian | ||||||||
▲ KMIECIN VOR (KMI) 54°12'04".69N 019°08'42".25E |
– wprowadzenie REP EVINA (zastępuje REP DEDOL). Usunięcie REP DEDOL
– usunięcie z przebiegu dróg N/UN744 punktu KARNICE VOR/DME (KRN)
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
N744 | ▲ TUSIN 49°50'51"N 018°34'22"E | |||||||
Δ NAVUR 51°00'47"N 019°54'40"E | 213 | 52,1 | 285 195 C | 200 | 18,5 | |||
▲ EVINA 51°23'16"N 020°21'36"E | 187 | 99 | ||||||
▲ ZABORÓWEK DVOR/DME (WAR) 52°15'33".34N 020°39'25".78E | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UN744 | ||||||||
▲ TUSIN 49°50'51"N 018°34'22"E | 213 | 212,5 | 460 285 C | 300 | 18.5 | |||
Δ EVINA 51°23'16"N 020°21'36"E | 187 | 99 | ||||||
▲ ZABORÓWEK DVOR/DME (WAR) 52°15'33".34N 020°39'25".78E |
– wprowadzenie REP LIMVI (zastępuje REP LIMVA)
– usunięcie REP LIMVA
– usunięcie z drogi P866 punktu REP INTAS
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
P866 | ▲ GOTIX 50°01'18"N 023°12'43"E (...) - bez zmian | |||||||
Δ EGLON 51°25'00"N 021°59'05"E | 326 | 41,9 | 285 125 C | 140 | 18.5 | |||
▲ LIMVI 51°44'42"N 021°41'08"E |
– w drodze UP866 zastąpienie REP LIMVA zostaje zastąpiony REP LIMVI (współrzędne bez zmian)
– usunięcie REP LIMVA
– w drodze N195 zastąpienie REP ADLAR obowiązkowym punktem meldowania REP SORIX (52°41'43"N 019°49'12"E). Usunięcie REP ADLAR KE
– w drodze UN195 zastąpienie REP ADLAR nieobowiązkowym punktem meldowania REP SORIX (52°41'43"N 019°49'12"E)
– usunięcie REP ADLAR
– wprowadzenie dodatkowego segmentu wschodniego SORIX - LIMVI
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UN195 | ||||||||
Δ LIMVI 51°44'42"N 021°41'08"E | 125 | 165,2 | 460 285 C | 290 | 18.5 | |||
Δ SORIX 52°41'43"N 019°49'12"E | ||||||||
(...) - bez zmian | ||||||||
▲ KOLOB | ||||||||
54°49'23"N 014°56'39"E |
– nowy przebieg dróg N/UN869
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
N869 | ||||||||
▲ TOMTI | 246 | 100 | 18.5 | |||||
50°57'11"N 015°17'36"E | 156,6 108,6 | |||||||
Δ AGALU | ||||||||
51°28'17"N 017°23'08"E | ||||||||
Δ BAXIS | 19,0 | |||||||
51°48'31"N 018°51'50"E | 285 095 C | |||||||
Δ SUBAX | ||||||||
51°51'57"N 019°07'30"E | 58,9 | |||||||
▲ SOXER | ||||||||
52°02'38"N 019°56'06"E | 34,5 | |||||||
Δ KUKOP | 229 | 20,9 | ||||||
52°08'52"N 020°24'38"E | ||||||||
Δ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) | ||||||||
52°15'33".34N 020°39'25".78E | 133,4 | 210 | 200 | |||||
Δ TOXAR | 067 248 | 285 195 C | ||||||
52°36'48"N 022°32'20"E | 96,8 | |||||||
▲ RUDKA | ||||||||
52°51'05"N 023°55'19"E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UN869 | ||||||||
▲ TOMTI 50°57'11"N 015°17'36"E | 246 | 284,2 | 300 | 18.5 | ||||
Δ SUBAX 51°51'57"N 019°07'30"E | 58,9 | |||||||
Δ SOXER 52°02'38"N 019°56'06"E | 34,5 | 460 285 C | ||||||
Δ KUKOP 52°08'52"N 020°24'38"E | 229 | 20,9 | ||||||
Δ ZABORÓWEK DVOR/DME (WAR) 52°15'33".34N 020°39'25".78E | 067 | 133,4 | 290 | CDR3 Patrz ENR1.3 | ||||
Δ TOXAR 52°36'48"N 022°32'20"E | 96,8 | |||||||
▲ RUDKA 52°51'05"N 023°55'19"E |
– wprowadzenie dodatkowego segmentu wschodniego LDZ - ASLUX - ETUBO
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UL856 | ▲ BABKO 49°36'42"N 019°28'10"E (...) - bez zmian | |||||||
▲ LODZ VOR/DME (LDZ) | 066 | 180,6 | 290 | 18.5 | ||||
51°48'00".42N 019°39'22".13E | 460 285 C | |||||||
Δ ASLUX 52°19'14"N 022°09'38"E | 068 | 56,8 | ||||||
Δ ETUBO 52°28'09"N 022°57'45"E |
– nowy przebieg dróg M/UM863
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
M863 | ▲ LODZ VOR/DME(LDZ) | ||||||||
51°48'00".42N 019°39'22".13E | 072 252 | 24 | 110 | 100 | 18.5 | ||||
Δ XALUR 51°51'03"N 019°59'43"E | 154,6 | 285 095 C | |||||||
▲ GERVI 52°09'19"N 022°12'03"E | 051 231 | 62,4 | |||||||
Δ ETUBO 52°28'09"N 022°57'45"E | 77,4 | ||||||||
▲ RUDKA 52°51'05"N 023°55'19"E | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
UM863 | |||||||||
▲ LODZ VOR/DME (LDZ) | |||||||||
51°48'00".42N 019°39'22".13E | 072 253 | 178,6 | 290 | 300 | 18.5 | ||||
Δ GERVI 52°09'19"N 022°12'03"E | 051 | 62,4 | 460 285 C | ||||||
Δ ETUBO 52°28'09"N 022°57'45"E | 77,4 | ||||||||
▲ RUDKA 52°51'05"N 023°55'19"E |
– wprowadzenie REP EGLON
– wprowadzenie REP GERVI (zastępuje SIEDLCE DVOR/DME (SIE)
– usunięcie SIEDLCE DVOR/DME
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
M857 | ▲ PODAN 49°24'46"N 021°26'21"E (...) - bez zmian | ||||||||
Δ VENES | 30,2 | 210 | 200 | 18.5 | |||||
51°08'56"N 021°54'38"E | CDR 1,2,3 na FL195-FL245 Patrz 1.3 | ||||||||
Δ EGLON | 005 185 | 83,4 | 285 195 C | ||||||
51°25'00"N 021°59'05"E | |||||||||
▲ GERVI 52°09'19"N 022°12'03"E | 007 187 | 70 | |||||||
Δ BULEP 52°46'16"N 022°25'08"E (...) - bez zmian ▲ BOKSU 54°18'27"N 023°03'33"E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UM857 | ▲ PODAN 49°24'46"N 021°26'21"E (...) - bez zmian | |||||||
Δ VENES | 30,2 | 290 | 300 | 18.5 | ||||
51°08'56"N 021°54'38"E | 005 185 | |||||||
Δ EGLON 51°25'00"N 021°59'05"E | 83,4 | 460 285 C | ||||||
Δ GERVI 52°09'19"N 022°12'03"E | 007 187 | 70 | ||||||
Δ BULEP 52°46'16"N 022°25'08"E (...) - bez zmian | ||||||||
▲ BOKSU 54°18'27"N 023°03'33"E |
– wprowadzenie nowych punktów REP AGAVA, REP OKENO
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Q277 | ||||||||
Δ OKENO | 94,4 | 285 095 C | 110 | 18,5 | CDR1 H24 na FL095-FL135 | |||
51°34'11"N 018°35'38"E | 085 | |||||||
▲ AGAVA 51°34'53"N 019°57'39"E | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UQ277 | ||||||||
Δ OKENO 51°34'11"N 018°35'38"E | 085 | 94,4 | 460 285 C | 290 | 18,5 | |||
Δ AGAVA 51°34'53"N 019°57'39"E |
– wprowadzenie REP OKENO, REP KUKOP
– usunięcie z dróg N/UN871 punktu REP KUKOV
– w drodze N871 usunięcie REP ULPAR oraz zmiana zapisu (kolumna 9) o warunkowości z segmentu REP ULPAR - SUW na WAR - SUW (usunięcie zapisu "CDR 1, 2, 3 na FL095 - FL195")
– w segmencie ZABORÓWEK DVOR/DME (WAR) - SUW VOR/DME zmiana wysokości dolnej granicy
– przesunięcie zapisu o warunkowości z segmentu VAGSA-LDZ na segment OKENO - ABAKU
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
N871 | ▲ LAGAR 50°47'43"N 015°22'02"E (...) - bez zmian | |||||||
Δ VAGSA 51°19'59"N 017°33'21"E | 066 | 76,5 | 110 | 18.5 | ||||
Δ OKENO 51°34'11"N 018°35'38"E | ||||||||
Δ ABAKU 51°40'37"N 019°04'53"E | 35,7 | 285 095 C | CDR1 H24 na FL095-FL135 | |||||
▲ LODZ VOR/DME(LDZ) 51°48'00".42N 019°39'22".13E | 41,9 | 100 | ||||||
64,5 | ||||||||
Δ KUKOP | 049 229 | |||||||
52°08'52"N 020°24'38"E | 20,9 | |||||||
▲ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) 52°15'33".34N 020°39'25".78E | 031 212 | 250,6 | 285 195 C | 210 | 200 | CDR1 na FL195 - FL285 patrz: Uwaga 1 | ||
▲ SUWALKI DVOR/DME (SUW) 54°04'10".80N 022°54'00".91E |
Uwaga 1 | 29MAR - 25OCT | MON - FRI | 07.00 - 09.00 UTC | W pozostałym czasie jest drogą stałą | |
26OCT - 28MAR | MON - FRI | 08.00 - 10.00 UTC |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||||
UN871 | ▲ LAGAR 50°47'43"N 015°22'02"E | |||||||||||
Δ MISKA | ||||||||||||
51°11'09"N 016°56'04"E | 065 | 122,7 | 290 | 18.5 | ||||||||
Δ OKENO | ||||||||||||
51°34'11"N 018°35'38"E | 77,6 | |||||||||||
▲ LODZ VOR/DME(LDZ) | 64,5 | 300 | ||||||||||
51°48'00".42N 019°39'22".13E | 049 229 | 460 285 C | ||||||||||
Δ KUKOP 52°08'52"N 020°24'38"E | 20,9 | |||||||||||
Δ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) 52°15'33".34N 020°39'25".78E | 031 212 | 250,6 | CDR 1 na FL285 - FL460 patrz: Uwaga 1 | |||||||||
▲ SUWALKI DVOR/DME (SUW) 54°04'10".80N 022°54'00".91E | ||||||||||||
Uwaga 1 | 29MAR - 25OCT | MON - FRI | 07.00 - 09.00 UTC | |||||||||
26OCT - 28MAR | MON - FRI | 08.00 - 10.00 UTC |
– wprowadzenie w drogach P/UP150 punktu REP BIMPA
– usunięcie z dróg P/UP150 punktu REP DODEK, usunięcie z drogi P150 punktu REP BOGMO
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
P150 | ▲ CZEMPIN VOR/DME (CZE) 52°07'50".21N 016°43'37".68E (...) - bez zmian | |||||||
Δ AMUTO 52°20'00"N 018°56'45"E | 081 | 56,4 | 285 095 C | 110 | 18.5 | |||
▲ BIMPA 52°22'28"N 019°46'29"E | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UP150 | ▲ CZEMPIN VOR/DME (CZE) 52°07'50".21N 016°43'37".68E (...) - bez zmian | |||||||
Δ AMUTO 52°20'00"N 018°56'45"E | 081 | 56,4 | 460 285 C | 290 | 18.5 | |||
Δ BIMPA 52°22'28"N 019°46'29"E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
T707 | ▲ TOMTI | |||||||
50°57'11"N 015°17'36"E | 70,8 | 110 | 100 | |||||
Δ RASUT 51°08'44"N 016°15'33"E | ||||||||
069* 249 | 12,2 | 285 095 C | * - niedostępna powyżej FL195 w kierunku wschodnim | |||||
Δ BANUN 51°10'41"N 016°25'36"E | 9,6 | |||||||
Δ DODER 51°12'13"N 016°33'32"E | 40,3 | |||||||
▲ TREBNI VOR/DME (TRZ) 51°18'29".38N 017°06'51".51E |
– wprowadzenie w drogach P/UP851 punktu REP BIMPA
– wprowadzenie REP GERVI (zastępuje SIEDLCE DVOR/DME (SIE)
– usunięcie z dróg P/UP851 punktu REP DODEK, usunięcie z drogi P851 punktu REP OBEGO
– w drodze P851 przesunięcie zapisu (kolumna 9) o warunkowości z segmentu REP DODEK - DENKO VOR/DME (DRE) na BIMPA - DENKO VOR/DME (DRE)
– wprowadzenie dodatkowego zapisu o warunkowości w drogach P/UP851
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
P851 | ▲ ABERO 52°13'40"N 023°12'32"E ▲ GERVI 52°09'19"N 022°12'03"E | (...) - bez zmian | ||||||
▲ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) 52°15'33".34N 020°39'25".78E | 097 | 61,3 | 285 095 C | 110 | 18.5 | |||
▲ BIMPA 52°22'28"N 019°46'29"E | 122,5 | CDR1, 2, 3 Na FL95-FL245 Patrz: ENR1.3 | ||||||
Δ MOLIL 52°35'32"N 018°00'00"E | 66 | CDR1 Na FL245-FL285 Patrz Uwaga 1 | ||||||
Δ IDEXU 52°41'50"N 017°02'10"E | 82 | |||||||
▲ DENKO VOR/DME (DRE) 52°49'00".66N 015°49'56".97E |
Uwaga 1 | 29MAR - 25OCT | FL245 - FL285 | MON - FRI | 07.00 - 09.00 UTC |
26OCT - 28MAR | FL245 - FL285 | MON - FRI | 08.00 - 10.00 UTC |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
UP851 | ▲ ABERO 52°13'40"N 023°12'32"E Δ GERVI 52°09'19"N 022°12'03"E | (...) - bez zmian | ||||||
Δ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) 52°15'33".34N 020°39'25".78E | 097 | 61,3 | 290 | 18.5 | ||||
Δ BIMPA | 122,5 | CDR1 na FL285-440 Patrz Uwaga1 | ||||||
52°22'28"N 019°46'29"E | 460 285 C | |||||||
Δ MOLIL 52°35'32"N 018°00'00"E | 66 | |||||||
Δ IDEXU 52°41'50"N 017°02'10"E | 82 | |||||||
▲ DENKO VOR/DME (DRE) 52°49'00".66N 015°49'56".97E |
Uwaga 1 | 29MAR - 25OCT | FL285 - FL440 | MON - FRI | 07.00 - 09.00 UTC |
26OCT - 28MAR | FL285 - FL440 | MON - FRI | 08.00 - 10.00 UTC |
– wprowadzenie w drogach Z/UZ71 punktu LOLSI
– usunięcie z dróg Z/UZ71 punktów REP LUMOK, REP TITAK
– w drodze Z71 przesunięcie zapisu o warunkowości z segmentu INDIG-TITAK na INDIG-LOLSI
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
Z71 | ▲ KORUP 51°34'59"N 014°44'17"E (...) - bez zmian | ||||||||
Δ INDIG 51°59'48"N 018°00'00"E | 257 | 129,3 | 285 095 C | 100 | 18.5 | CDR 1 H24 FL095-FL135 | |||
▲ LOLSI 52°10'39"N 019°52'17"E | 54,3 | ||||||||
▲ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) 52°15'33".34N 020°39'25".78E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
UZ71 | ▲ KORUP 51°34'59"N 014°44'17"E (...) - bez zmian | ||||||||
Δ INDIG | |||||||||
51°59'48"N 018°00'00"E | 257 | 129,3 | 460 285 C | 300 | 18.5 | ||||
Δ LOLSI 52°10'39"N 019°52'17"E | 54,3 | ||||||||
▲ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) 52°15'33".34N 020°39'25".78E |
– wprowadzenie dodatkowego segmentu wschodniego ASLUX - BAMSO w drogach Z/UZ182
– wprowadzenie w drogach Z/UZ182 punktu REP BAMSO, zmiana punktu ASLUX na nieobowiązkowy
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
Z182 | ▲ ABERO 52°13'40"N 023°12'32"E | ||||||||
Δ ASLUX 52°19'14"N 022°09'38"E | 091 | 17,1 | 285 095 C | 110 | 18,5 | ||||
▲ BAMSO 52°20'09"N 021°54'34"E |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
UZ182 | ▲ ABERO 52°13'40"N 023°12'32"E | ||||||||
Δ ASLUX 52°19'14"N 022°09'38"E | 091 | 17,1 | 460 285 C | 290 | 18,5 | ||||
▲ BAMSO 52°20'09"N 021°54'34"E |
– w drogach Z/UZ460 zmiana REP ASLUX na nieobowiązkowy punkt meldowania
– nowy przebieg dróg T/UT711, pozostaje przebieg (ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) -...-GORAT)
– usunięcie z drogi T711 punktu REP VEKER
– w drodze T711 zmiana zapisu (kolumna 9) o warunkowości z segmentu REP VEKER - BULEP na ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) - BULEP
– usunięcie uwagi w kolumnie 9 w drodze T711 "*-CLSD poniżej FL195 w kierunku zachodnim"
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
T711 | |||||||||
Δ ZABOROWEK DVOR/DME (WAR) | 059 240 | 50,9 | 285 095 C | 110 | 100 | 18.5 | CDR 1,2,3 na FL095-FL195 Patrz ENR 1.3 | ||
52°15'33".34N 020°39'25".78E | |||||||||
Δ XATOG 52°27'35"N 021°19'56"E | 81,1 | ||||||||
Δ BULEP 52°46'16"N 022°25'08"E (...) - bez zmian ▲ GORAT 53°10'41"N 023°53'39"E |
– usunięcie z dróg N/UN133 punktu REP TITAK
– usunięcie z drogi N133 punktu REP BOGMO
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
N133 | ▲ LENOV 49°20'11"N 021°00'37"E (...) - bez zmian | ||||||||
Δ LUBEN 51°13'27"N 019°57'27"E | 338 158 | 43,9 | 285 095 C | 100 | 110 | 18.5 | CDR 1,2,3 na FL095-FL155 patrz ENR 1.3 | ||
Δ BAGAP 51°36'00"N 019°45'42"E | 11,5 | ||||||||
Δ GIPOS 51°41'54"N 019°42'36"E | 11,9 | ||||||||
▲ LODZ VOR/DME(LDZ) 51°48'00".42N 019°39'22".13E | 24,6 | ||||||||
Δ VALUD 52°00'43"N 019°33'08"E | 78,8 | ||||||||
Δ VAVEK 52°41'24"N 019°12'46"E | 46,8 | ||||||||
Δ NASOK 53°05'31"N 019°00'23"E | 11,5 | ||||||||
Δ BIBKA 53°11'27"N 018°57'18"E | 38,5 | ||||||||
▲ GRUDA DVOR/DME (GRU) 53°31'16".48N 018°46'52".83E (...) - bez zmian ▲ PENOR 55°38'19"N 017°09'41"E | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
UN133 | ▲ LENOV 49°20'11"N 021°00'37"E (...) - bez zmian | ||||||||
▲ LODZ VOR/DME (LDZ) 51°48'00".42N 019°39'22".13E | 339 158 | 200,1 | 460 285 C | 300 | 290 | 18.5 | |||
▲ GRUDA DVOR/DME (GRU) 53°31'16".48N 018°46'52".83E (...) - bez zmian ▲ PENOR 55°38'19"N 017°09'41"E |
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 104, poz. 708 i 711, Nr 141, poz. 1008, Nr 170, poz. 1217 i Nr 249, poz. 1829 oraz z 2007 r. Nr 50, poz. 331 i Nr 82, poz. 558, z 2008 r. Nr 97, poz. 625, Nr 144, poz. 901, Nr 177, poz. 1095, Nr 180, poz. 1113 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2009 r. Nr 18, poz. 97 i Nr 42, poz. 340.