Zatwierdzenie zmian struktury przestrzeni powietrznej.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.ULC.2006.7.29

Akt obowiązujący
Wersja od: 31 sierpnia 2006 r.

DECYZJA Nr 38
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 21 lipca 2006 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 16 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2006, Nr 100, poz. 696 i Nr 104, poz. 708 i 711) w związku z § 4 ust. 2, § 7 ust. 7 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 marca 2004 r. w sprawie podziału i szczegółowych zasad korzystania z polskiej przestrzeni powietrznej oraz sposobów współdziałania państwowego organu zarządzania ruchem lotniczym z cywilnymi i wojskowymi lotniskowymi organami służb ruchu lotniczego (Dz. U. Nr 44, poz. 413, z 2005 r. Nr 255, poz. 2142) zarządza się, co następuje:
§  1.
1.
Zatwierdza się:
1)
zmianę w granicach poziomych strefy ruchu lotniskowego ATZ EPEL;
2)
likwidację strefy czasowo wydzielanej EP TSA 15 oraz zmiany w granicach strefy czasowo wydzielanej - EP TSA 16;
3)
wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej EP TRA 15.
2.
Wykaz zmian struktury przestrzeni powietrznej, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3, określają odpowiednio załączniki do niniejszej decyzji.
§  2.
Decyzja wchodzi w życie z dniem 31 sierpnia 2006 r.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK  Nr 1

Zmiany granic poziomych strefy ruchu lotniskowego - ATZ EPEL

STREFA ATZ

1. Zmiany granic strefy ruchu lotniskowego dla lotniska Elbląg:

ATZ EPEL

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1.54°16'06"N019°28'31"E
2.54°11'39"N019°37'02"E
3.54°06'38"N019°29'32"E
4.54°07'21"N019°17'47"E
5.54°11'26"N019°19'00"E
1.54°16'06"N019°28'31"E

ZAŁĄCZNIK  Nr 2

Zmiany granic stref czasowo wydzielanej EP TSA

STREFY TSA

1. Likwidacja strefy TSA 15.

2. Wprowadzenie zmian w granicach strefy czasowo wydzielonej (TSA 16) zgodnie z poniższą tabelą:

STREFAGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWEAKTYWNOŚĆUWAGI
EP TSA 16TSA 16A
1) 54°46'45"N 018°09'52"E (14)
2) 54°47'48"N 018°24'38"E (19)
3) 54°41'01"N 018°36'15"E (20)
4) 54°26'56"N 018°32'40"E (11)
5) 54°28'29"N 018°28'34"E (12)FL 155
6) 54°30'00"N 018°23'00"E (13)

1) 54°46'45"N 018°09'52"E (14)

1.050 m (3.500 ft)AMSLZgodnie z AUPStrefa kolizyjna z TMA
TSA 16B
1) 55°02'00"N 017°58'04"E (15)
2) 55°00'00"N 018°32'00"E (16)
3) 54°56'30"N 018°40'15"E (17)
4) 54°41'01"N 018°36'15"E (20)FL 155 GND
5) 54°47'48"N 018°24'38"E (19)Zgodnie z AUP
6) 54°46'45"N 018°09'52"E (14)
1) 55°02'00"N 017°58'04"E (15)
TSA 16E
1) 54°25'58"N 019°09'22"E (22)
2) 54°23'02"N 019°17'53"E (6)1.350m (4.500ft)AMSL
3) 54°17'50"N 019°07'11"E (7)GNDZgodnie z AUPStrefa kolizyjna z TMA
4) 54°19'32"N 018°58'31"E (8)
5) 54°23'00"N 019°00'00"E (9)
1) 54°25'58"N 019°09'22"E (22)

ZAŁĄCZNIK  Nr 3

Wprowadzenie strefy czasowo rezerwowanej EP TRA

Wprowadzenie nowej strefy TRA 15 zgodnie z poniższą tabelą:
STREFAGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWEAKTYWNOŚĆUWAGI
TRA 15 1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)Zgodnie z AUP
2) 54°09'00"N 019°00'00"E (2)
3) 54°07'21"N 019°17'47"E (3)
4) 54°06'38"N 019°29'32"E (4)
5) 54°05'20"N 019°28'50"E (5)
6) 53°54'30"N 019°30'30"E (6)Strefa kolizyjna
7) 53°48'28"N 019°31'25"E (7)FL195z TMA Gdańsk
8) 53°45'46"N 019°12'42"E (8)GND
9) 53°43'19"N 018°50'59"E (9)
10) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)
1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)