Zatwierdzenie zmian struktury przestrzeni powietrznej.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.ULC.2006.3.14

Akt obowiązujący
Wersja od: 28 kwietnia 2006 r.

DECYZJA Nr 12
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 24 marca 2006 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 16 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. Nr 130 poz. 1112 z późn. zm.1)) w związku z § 3 ust. 4 i ust. 5, § 4 ust. 2, § 7 ust. 7, § 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 marca 2004 r. w sprawie podziału i szczegółowych zasad korzystania z polskiej przestrzeni powietrznej oraz sposobów współdziałania państwowego organu zarządzania ruchem lotniczym z cywilnymi i wojskowymi lotniskowymi organami służb ruchu lotniczego (Dz. U. Nr 44, poz. 413; Nr 255, poz. 2142, z 2005 r. Nr 255, poz. 2142) zarządza się, co następuje:
§  1.
1.
Zatwierdza się:
1)
zmiany granic stref kontrolowanych lotnisk - CTR;
2)
zmiany granic rejonów kontrolowanych - TMA;
3)
zmiany granic wojskowych stref ruchu lotniskowego - MATZ;
4)
zmiany granic stref ruchu lotniskowego - ATZ;
5)
zmiany granic stref czasowo wydzielanej - TSA;
6)
zmiany granic stref czasowo rezerwowanych - TRA;
7)
zmiany w korytarzach lotniczych umożliwiających dolot do stref czasowo wydzielonych - TFR;
8)
zmiany granic stałych tras lotów niskich lotnictwa wojskowego - MRT;
9)
zmiany w strukturze dróg lotniczych oraz likwidację dróg lotniczych - ATS.
2.
Wykaz zmian struktury przestrzeni powietrznej, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 9, określają odpowiednio załączniki nr 1 - 9.
§  2.
Decyzja wchodzi w życie z dniem 11 maja 2006 r.
______

1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 210, poz. 2036, z 2004 r. Nr 54, poz. 535, Nr 96, poz. 1002, Nr 172, poz. 1805, Nr 173, poz. 1808, Nr 273, poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 90, poz. 757, Nr 163, poz. 1362, Nr 180, poz. 1490.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK  Nr 1

Zmiana granic stref kontrolowanych CTR

STREFY CTR

1. Zmiana górnej granicy stref kontrolowanych:

- w CTR EPBY z FL095 na FL125;

- w CTR EPPO z 504 m AMSL na 500 m (1.640 ft) AMSL;

2. Zmiana granic stref kontrolowanych lotnisk - CTR EPGD, CTR EPLL, CTR EPRZ, CTR EPZG:

CTR EPGD

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°26'46"N 018°15'30"E

2) 54°28'30"N 018°28'30"E

3) 54°23'13"N 018°44'41"E

4) 54°15'26"N 018°39'05"E

5) 54°16'00"N 018°35'08"E

6) 54°16'30"N 018°19'00"E

7) 54°20'00"N 018°09'00"E

1) 54°26'46"N 018°15'30"E

Górna granica: 550 m / 1.804 ft AMSL

Dolna granica: GND

CTR EPLL

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 51°47'18"N 019°05'05"E

2) 51°52'20"N 019°28'58"E

3) 52°01'07"N 019°42'32"E

4) 51°59'35"N 019°54'24"E

5) 51°55'35"N 019°59'05"E

6) 51°46'54"N 019°58'56"E

7) 51°40'03"N 019°36'07"E

8) 51°37'12"N 019°26'45"E

9) 51°38'04"N 019°15'54"E

10) 51°39'38"N 019°09'25"E

1) 51°47'18"N 019°05'05"E

Górna granica: FL095

Dolna granica: GND

Zmiana granic przestrzeni dla strefy oczekiwania dla lotniska Łódź/Lublinek w TMA EPWA

Granice poziome wyznacza linia:

1) 51°52'20"N 019°28'58"E

2) 52°01'07"N 019°42'32"E

3) 51°59'35"N 019°54'24"E

4) 51°55'35"N 019°59'05"E

5) 51°46'54"N 019°58'56"E

6) 51°40'03"N 019°36'07"E

7) 51°40'30"N 019°34'53"E

1) 51°52'20"N 019°28'58"E

Górna granica: FL 095

Dolna granica: 1.700 m (5.500 ft) AMSL

CTR EPRZ

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 50°12'30"N 021°45'00"E

2) 50°12'30"N 022°17'00"E

3) 50°01'00"N 022°17'00"E

4) 50°01'00"N 021°45'00"E

1) 50°12'30"N 021°45'00"E

Górna granica: 550 m (1.804 ft) AMSL

Dolna granica: GND

CTR EPZG

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 52°16'16"N 015°33'52"E

2) 52°19'11"N 015°52'23"E

3) 52°17'17"N 016°08'17"E

4) 52°11'44"N 016°12'11"E

5) 52°01'52"N 016°03'44"E

6) 52°01'40"N 015°38'26"E

7) 52°10'42"N 015°31'06"E

1) 52°16'16"N 015°33'52"E

Górna granica: 504 m / 1.650 ft AMSL

Dolna granica: GND

ZAŁĄCZNIK  Nr 2

Zmiany granic rejonów kontrolowanych - TMA

TMA

1. Zmiana górnej granicy przestrzeni powietrznej TMA Heringsdorf z FL100 na FL095.

2. Zmiany granic przestrzeni powietrznej TMA EPGD, TMA EPPO, TMA EPSC, TMA EPWR, TMA EPKK:

TMA EPGD zostaje podzielone na:

Sektor A

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°25'09"N 018°47'50"E

2) 54°23'00"N 019°00'00"E

3) 54°09'37"N 018°54'17"E

4) 54°03'20"N 018°51'59"E

5) 53°59'58"N 018°31'28"E

6) 53°58'38"N 018°23'30"E

7) 54°15'00"N 017°50'00"E

8) 54°21'40"N 017°50'00"E

9) 54°23'32"N 018°02'54"E

10) 54°27'59"N 018°01'53"E

11) 54°30'59"N 018°01'09"E

12) 54°35'50"N 018°18'27"E

13) 54°30'00"N 018°23'00"E

14) 54°28'29"N 018°28'34"E

15) 54°26'56"N 018°32'40"E

1) 54°25'09"N 018°47'50"E

Górna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL

Dolna granica: 550 m / 1.804 ft AMSL

Sektor B

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°41'01"N 018°36'15"E

2) 54°29'45"N 018°55'23"E

3) 54°17'00"N 019°08'00"E

4) 54°09'00"N 019°00'00"E

5) 54°03'20"N 018°51'59"E

6) 53°59'58"N 018°31'28"E

7) 53°58'38"N 018°23'30"E

8) 54°15'00"N 017°50'00"E

9) 54°33'58"N 017°50'00"E

10) 54°36'45"N 017°59'48"E

11) 54°40'42"N 018°14'37"E

1) 54°41'01"N 018°36'15"E

Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL

Dolna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL

Sektor C

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°46'45"N 018°09'52"E

2) 54°47'48"N 018°24'38"E

3) 54°41'01"N 018°36'15"E

4) 54°29'45"N 018°55'23"E

5) 54°17'50"N 019°07'11"E

6) 54°09'11"N 019°16'02"E

7) 54°04'31"N 019°13'30"E

8) 53°52'38"N 019°07'04"E

9) 53°51'21"N 018°51'23"E

10) 53°49'20"N 018°31'32"E

11) 53°48'30"N 018°23'30"E

12) 54°08'45"N 017°40'00"E

13) 54°37'30"N 017°40'00"E

1) 54°46'45"N 018°09'52"E

Górna granica: FL 095

Dolna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL

Sektor D

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 55°02'20"N 017°28'37"E

2) 55°02'20"N 017°47'41"E

3) 54°47'48"N 018°24'38"E

4) 54°29'45"N 018°55'23"E

5) 54°17'50"N 019°07'11"E

6) 54°30'29"N 019°33'19"E

7) 54°27'20"N 019°39'24"E

8) 54°26'33"N 019°52'06"E

9) 54°09'11"N 019°16'02"E

10) 53°50'31"N 019°05'56"E

11) 53°38'35"N 018°12'31"E

12) 54°04'52"N 017°02'01"E

13) 54°10'49"N 017°01'47"E

14) 54°16'04"N 017°03'29"E

15) 54°17'48"N 017°20'06"E

16) 54°46'21"N 017°41'12"E

1) 55°02'20"N 017°28'37"E

Górna granica: FL195

Dolna granica: FL 095

TMA EPPO

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)

2) 52°34'54"N 016°57'46"E (2)

3) 52°22'12"N 017°29'12"E (3)

4) 52°17'35"N 017°27'49"E (4)

5) 52°07'41"N 017°24'58"E (5)

6) 51°58'31"N 017°22'13"E (6)

7) 52°03'32"N 016°37'17"E (7)

8) 52°05'00"N 016°25'00"E (8)

9) 52°27'00"N 015°59'00"E (9)

10) 52°29'46"N 016°04'55"E (10)

1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)

Sektor A

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)

2) 52°34'54"N 016°57'46"E (2)

3) 52°22'12"N 017°29'12"E (3)

4) 52°17'35"N 017°27'49"E (4)

5) 52°20'14"N 017°04'05"E (12)

6) 52°20'46"N 016°59'08"E (13)

7) 52°21'12"N 016°55'11"E (14)

8) 52°26'17"N 016°28'09"E (15)

1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)

Górna granica: FL 125

Dolna granica: 500 m / 1.640 ft AMSL

Sektor B

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 52°26'17"N 016°28'09"E (15)

2) 52°21'12"N 016°55'11"E (14)

3) 52°20'46"N 016°59'08"E (13)

4) 52°20'14"N 017°04'05"E (12)

5) 52°17'35"N 017°27'49"E (4)

6) 52°07'41"N 017°24'58"E (5)

7) 52°11'06"N 016°51'12"E (16)

8) 52°11'32"N 016°47'16"E (17)

1) 52°26'17"N 016°28'09"E (15)

Górna granica: FL 125

Dolna granica: 750 m/2.500 ft AMSL

Sektor C

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)

2) 52°26'17"N 016°28'09"E (15)

3) 52°11'32"N 016°47'16"E (17)

4) 52°11'06"N 016°51'12"E (16)

5) 52°07'41"N 017°24'58"E (5)

6) 51°58'31"N 017°22'13"E (6)

7) 52°03'32"N 016°37'17"E (7)

8) 52°29'46"N 016°04'55"E (10)

1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)

Górna granica: FL 125

Dolna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL

Sektor D

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 52°29'46"N 016°04'55"E (10)

2) 52°03'32"N 016°37'17"E (7)

3) 52°05'00"N 016°25'00"E (8)

4) 52°27'00"N 015°59'00"E (9)

1) 52°29'46"N 016°04'55"E (10)

Górna granica: FL 125

Dolna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL

TMA EPSC zostaje podzielone na:

Sektor A

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 53°45'57"N 014°54'46"E

2) 53°35'24"N 015°24'25"E

3) 53°26'02"N 015°21'54"E

4) 53°19'54"N 015°12'10"E

5) 53°18'32"N 014°57'59"E

6) 53°36'19"N 014°36'16"E

7) 53°45'28"N 014°37'35"E

8) 53°47'18"N 014°38'58"E

1) 53°45'57"N 014°54'46"E

Górna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL

Dolna granica: 500 m (1.640 ft) AMSL

Sektor"B"

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 53°47'18"N 014°38'58"E

2) 53°45'57"N 014°54'46"E

3) 53°43'14"N 015°23'27"E

4) 53°28'07"N 015°33'23"E

5) 53°21'10"N 015°25'38"E

6) 53°19'54"N 015°12'10"E

7) 53°18'32"N 014°57'59"E

8) 53°36'19"N 014°36'16"E

9) 53°45'28"N 014°37'35"E

1) 53°47'18"N 014°38'58"E

Górna granica: FL 095

Dolna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL

TMA EPWR

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 51°14'14"N 016°16'56"E

2) 51°30'49"N 016°52'49"E

3) 51°28'33"N 017°22'48"E

4) 51°18'55"N 017°34'40"E

5) 51°03'52"N 017°39'09"E

6) 50°50'57"N 017°17'35"E

7) 50°48'00"N 017°03'00"E

8) 51°05'00"N 016°23'10"E

1) 51°14'14"N 016°16'56"E

TMA EPWR zostaje podzielone na:

Sektor A

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 51°14'14"N 016°16'56"E (1)

2) 51°28'33"N 017°22'48"E (3)

3) 51°18'55"N 017°34'40"E (4)

4) 51°03'52"N 017°39'09"E (5)

5) 50°50'57"N 017°17'35"E (6)

6) 50°48'00"N 017°03'00"E (7)

7) 51°05'00"N 016°23'10"E (8)

1) 51°14'14"N 016°16'56"E (1)

Górna granica: FL 125

Dolna granica: 650 m (2.133 ft) AMSL

Sektor B

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 51°14'14"N 016°16'56"E (1)

2) 51°30'49"N 016°52'49"E (2)

3) 51°28'33"N 017°22'48"E (3)

1) 51°14'14"N 016°16'56"E (1)

Górna granica: FL 125

Dolna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL

TMA EPKK

Sektor C LTMA EPKK

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 50°23'33"N 018°17'38"E

2) 50°43'16"N 018°33'28"E

3) 50°49'33"N 019°41'51"E

4) 50°42'54"N 020°06'26"E

5) 50°35'49"N 020°10'04"E

6) 50°30'42"N 020°28'16"E

7) 49°53'15"N 020°50'02"E

8) 49°40'00"N 020°00'00"E

9) 49°43'41"N 019°29'17"E

10) 49°52'00"N 019°18'04"E

11) 49°52'20"N 019°00'56"E

12) 50°07'58"N 018°39'24"E

1) 50°23'33"N 018°17'38"E

Górna granica: FL 095

Dolna granica: 1.700 m (5.500 ft) AMSL

UTMA EPKK (przestrzeń górna TMA)

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 50°02'52"N 018°05'52"E

2) 50°25'08"N 018°06'36"E

3) 50°50'47"N 018°39'48"E

4) 50°56'33"N 018°48'48"E

5) 51°00'56"N 019°57'08"E

6) 50°42'54"N 020°06'26"E

7) 50°35'49"N 020°10'04"E

8) 50°30'42"N 020°28'16"E

9) 49°53'15"N 020°50'02"E

10) 49°25'39"N 021°05'41"E

następnie wzdłuż granicy FIR do punktu:

1) 50°02'52"N 018°05'52"E

Górna granica: FL 285

Dolna granica: FL 095

3. Wprowadzenie nowego rejonu kontrolowanego lotniska Rzeszów:

TMA EPRZ

TMA Rzeszów jest podzielone na:

Sektor A

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 50°14'37"N 022°23'29"E

2) 50°04'45"N 022°37'10"E

3) 49°58'12"N 022°32'19"E

4) 49°59'13"N 021°47'33"E

dalej łuk o promieniu 15 km i środku w punkcie

50°07'19"N 021°47'34"E

5) 50°15'24"N 021°47'51"E

1) 50°14'37"N 022°23'29"E

Górna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL

Dolna granica: 550 m (1.804 ft) AMSL

Sektor B

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 50°22'43"N 021°45'10"E

2) 50°28'05"N 022°23'20"E

3) 50°30'34"N 022°39'08"E

4) 50°18'59"N 022°49'35"E

5) 49°49'06"N 022°35'38"E

6) 49°50'30"N 021°30'00"E

7) 50°11'23"N 021°31'28"E

8) 50°18'36"N 021°44'12"E

1) 50°22'43"N 021°45'10"E

Górna granica: FL 125

Dolna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL

ZAŁĄCZNIK  Nr 3

Zmiany granic wojskowych stref ruchu lotniskowego MATZ

STREFY MATZ

1. Zmiana górnej granicy strefy ruchu lotniskowego MATZ EPBY z FL095 na FL125.

2. Zmiany granic stref ruchu lotniskowego dla lotnisk wojskowych Cewice, Oksywie, Malbork:

MATZ EPCE

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1)

2) 54°33'58"N 017°50'00"E (2)

3) 54°36'41"N 017°59'38"E (3)

4) 54°30'59"N 018°01'09"E (4)

5) 54°23'23"N 018°02'56"E (5)

6) 54°21'40"N 017°50'00"E (6)

7) 54°19'00"N 017°30'00"E (7)

8) 54°25'55"N 017°26'03"E (8)

1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1)

Górna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL

Dolna granica: GND

MATZ EPOK

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°46'45"N 018°09'52"E

2) 54°47'48"N 018°24'38"E

3) 54°29'45"N 018°55'23"E

4) 54°25'09"N 018°47'50"E

5) 54°26'56"N 018°32'40"E

6) 54°28'29"N 018°28'34"E

7) 54°30'00"N 018°23'00"E

1) 54°46'45"N 018°09'52"E

Górna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL

Dolna granica: GND

MATZ EPMB

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

2) 54°04'31"N 019°13'30"E (2)

3) 54°05'20"N 019°28'50"E (3)

4) 54°06'17"N 019°44'32"E (4)

5) 54°07'00"N 019°57'00"E (5)

6) 53°55'30"N 019°57'00"E (6)

7) 53°54'59"N 019°44'32"E (7)

8) 53°54'30"N 019°30'30"E (8)

9) 53°52'38"N 019°07'04"E (9)

10) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)

11) 53°49'20"N 018°31'32"E (11)

12) 53°48'30"N 018°23'30"E (12)

13) 53°58'38"N 018°23'30"E (13)

14) 53°59'58"N 018°31'28"E (14)

1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

Sektor A

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

2) 54°04'31"N 019°13'30"E (2)

3) 53°52'38"N 019°07'04"E (9)

4) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)

1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL

Dolna granica: GND

Sektor B

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 53°59'58"N 018°31'28"E (14)

2) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

3) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)

4) 53°49'20"N 018°31'32"E (11)

1) 53°59'58"N 018°31'28"E (14)

Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL

Dolna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL

Sektor C

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 53°58'38"N 018°23'30"E (13)

2) 53°59'58"N 018°31'28"E (14)

3) 53°49'20"N 018°31'32"E (11)

4) 53°48'30"N 018°23'30"E (12)

1) 53°58'38"N 018°23'30"E (13)

Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL

Dolna granica: 1.350 m / 4.500 ft/ AMSL

Sektor D

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°04'31"N 019°13'30"E (2)

2) 54°05'20"N 019°28'50"E (3)

3) 53°54'30"N 019°30'30"E (8)

4) 53°52'38"N 019°07'04"E (9)

5) 54°04'31"N 019°13'30"E (2)

Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL

Dolna granica: GND

Sektor E

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°05'20"N 019°28'50"E (3)

2) 54°06'17"N 019°44'32"E (4)

3) 53°54'59"N 019°44'32"E (7)

4) 53°54'30"N 019°30'30"E (8)

5) 54°05'20"N 019°28'50"E (3)

Górna granica: FL105

Dolna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL

Sektor F

Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:

1) 54°06'17"N 019°44'32"E (4)

2) 54°07'00"N 019°57'00"E (5)

3) 53°55'30"N 019°57'00"E (6)

4) 53°54'59"N 019°44'32"E (7)

1) 54°06'17"N 019°44'32"E (4)

Górna granica: FL105

Dolna granica: 1.700 m / 5.500 ft AMSL

ZAŁĄCZNIK  Nr 4

Zmiany granic stref ruchu lotniskowego - ATZ

STREFY ATZ

1. Zmiana granic pionowych stref ruchu lotniskowego dla lotnisk Jelenia Góra, Nowy Targ, Olsztyn Dajtki, Warszawa Babice:

- zmiana górnej granicy ATZ EPJG z FL075 na 2.000 m (6.500 ft) AMSL;

- zmiana górnej granicy ATZ EPNT z FL075 na 2.000 m (6.500 ft) AMSL;

- zmiana górnej granicy ATZ EPOD z FL075 na 2.000 m (6.500 ft) AMSL;

2. Zmiany granic strefy ruchu lotniskowego dla lotniska Poznań Kobylnica:

ATZ EPPK

Granice poziome wyznacza linia łamana łącząca następujące punkty:

1) 52°37'13"N 16°57'06"E (1)

2) 52°40'51"N 17°26'52"E (2)

3) 52°25'21"N 17°21'27"E (3)

4) 52°25'21"N 17°05'56"E (4)

5) 52°25'37"N 17°02'34"E (5)

6) 52°26'25"N 16°59'19"E (6)

7) 52°30'58"N 16°58'53"E (7)

8) 52°34'55"N 16°57'46"E (8)

9) 52°37'13"N 16°57'06"E (1)

Sektor A

Granice poziome wyznacza linia łamana łącząca następujące punkty:

1) 52°34'55"N 16°57'46"E (8)

2) 52°25'21"N 17°21'27"E (3)

3) 52°25'21"N 17°05'56"E (4)

4) 52°25'37"N 17°02'34"E (5)

5) 52°26'25"N 16°59'19"E (6)

6) 52°30'58"N 16°58'53"E (7)

7) 52°34'55"N 16°57'46"E (8)

Górna granica: 500 m (1.640 ft) AMSL

Dolna granica: GND

Sektor B

Granice poziome wyznacza linia łamana łącząca następujące punkty:

1) 52°37'13"N 16°57'06"E (1)

2) 52°40'51"N 17°26'52"E (2)

3) 52°25'21"N 17°21'27"E (3)

4) 52°34'55"N 16°57'46"E (8)

5) 52°37'13"N 16°57'06"E (1)

Górna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL

Dolna granica: GND

ZAŁĄCZNIK  Nr 5

Zmiany granic stref czasowo wydzielanej

STREFY TSA

1. Likwidacja strefy TSA 37.

2. Wprowadzenie zmian w granicach pionowych TSA:

- zmiana dolnej granicy TSA07A z FL085 na FL095;

- zmiana górnej granicy TSA 25 z FL075 na FL085;

- zmiana górnej granicy w segmentach TSA35A, TSA35B, TSA35C z FL075 na FL085.

3. Wprowadzenie zmian w granicach stref czasowo wydzielonych (TSA) zgodnie z poniższymi tabelami:

STREFAGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWEAKTYWNOŚĆUWAGI
TSA 01TSA 01

1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1)

2) 54°19'48"N 020°30'00"E (2)

3) 54°17'59"N 021°19'04"E (3)

4) 54°06'19"N 021°19'56"E (4)

5) 53°59'25"N 020°35'24"E (5)

6) 53°50'19"N 019°44'32"E (6)

7) 53°48'28"N 019°31'25"E (7)

8) 54°05'20"N 019°28'50"E (8)

9) 54°06'38"N 019°29'32"E (9)

1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1)

Zgodnie z AUP
TSA 01A

1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1)

2) 54°06'17"N 019°44'32"E (10)

3) 53°50'19"N 019°44'32"E (6)

4) 53°48'28"N 019°31'25"E (7)

5) 54°05'20"N 019°28'50"E (8)

6) 54°06'38"N 019°29'32"E (9)

1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1)

FL660

GND

TSA 01B

1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1)

2) 54°19'48"N 020°30'00"E (2)

3) 53°59'25"N 020°35'24"E (5)

4) 53°50'19"N 019°44'32"E (6)

5) 54°06'17"N 019°44'32"E (10)

1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1)

FL660

GND

TSA 01C

1) 54°19'48"N 020°30'00"E (2)

2) 54°17'59"N 021°19'04"E (3)

3) 54°06'19"N 021°19'56"E (4)

4) 53°59'25"N 020°35'24"E (5)

1) 54°19'48"N 020°30'00"E (2)

FL660

1.050 m AMSL

TSA 08

1) 52°49'11"N 016°34'39"E (1)

2) 52°58'48"N 017°14'08"E (2)

3) 53°17'50"N 018°35'56"E (3)

4) 53°00'01"N 018°45'21"E (4)

5) 52°30'22"N 019°00'43"E (5)

6) 52°25'43"N 019°27'45"E (6)

7) 52°14'17"N 019°37'30"E (7)

8) 52°05'00"N 018°49'00"E (8)

9) 52°11'00"N 018°02'00"E (9)

10) 52°12'35"N 017°49'23"E (10)

11) 52°22'12"N 017°29'12"E (11)

12) 52°36'44"N 016°53'13"E (12)

1) 52°49'11"N 016°34'39"E (1)

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna
TSA 08TSA 08A

1) 52°49'11"N 016°34'39"E (1)

2) 52°58'48"N 017°14'08"E (2)

3) 52°52'09"N 017°07'59"E (13)

4) 52°36'44"N 016°53'13"E (12)

1) 52°49'11"N 016°34'39"E (1)

FL 245

1.050 m (3.500 ft) AMSL

TSA 08B

1) 52°58'48"N 017°14'08"E (2)

2) 52°57'24"N 017°33'21"E (14)

3) 52°57'46"N 018°00'00"E (15)

4) 52°42'36"N 017°41'30"E (16)

5) 52°52'09"N 017°07'59"E (13)

1) 52°58'48"N 017°14'08"E (2)

FL 245

1.050 m (3.500 ft) AMSL

TSA 08C

1) 52°58'48"N 017°14'08"E (2)

2) 53°17'50"N 018°35'56"E (3)

3) 53°00'01"N 018°45'21"E (4)

4) 52°58'03"N 018°29'39"E (17)

5) 52°57'46"N 018°00'00"E (15)

6) 52°57'24"N 017°33'21"E (14)

1) 52°58'48"N 017°14'08"E (2)

FL 245

FL 125

TSA 08D

1) 52°57'46"N 018°00'00"E (15)

2) 52°58'03"N 018°29'39"E (17)

3) 53°00'01"N 018°45'21"E (4)

4) 52°30'22"N 019°00'43"E (5)

5) 52°32'00"N 018°51'00"E (18)

6) 52°37'30"N 018°17'00"E (19)

7) 52°42'36"N 017°41'30"E (16)

1) 52°57'46"N 018°00'00"E (15)

FL 245

1.050 m (3.500 ft)

TSA08TSA 08E

1) 52°42'36"N 017°41'30"E (16)

2) 52°37'30"N 018°17'00"E (19)

3) 52°11'00"N 018°02'00"E (9)

4) 52°12'35"N 017°49'23"E (10)

5) 52°22'12"N 017°29'12"E (11)

1) 52°42'36"N 017°41'30"E (16)

FL 245

GND

TSA 08F

1) 52°11'00"N 018°02'00"E (9)

2) 52°37'30"N 018°17'00"E (19)

3) 52°32'00"N 018°51'00"E (18)

4) 52°05'00"N 018°49'00"E (8)

1) 52°11'00"N 018°02'00"E (9)

FL 165

GND

TSA 08G

1) 52°32'00"N 018°51'00"E (18)

2) 52°30'22"N 019°00'43"E (5)

3) 52°25'43"N 019°27'45"E (6)

4) 52°14'17"N 019°37'30"E (7)

5) 52°05'00"N 018°49'00"E (8)

1) 52°32'00"N 018°51'00"E (18)

FL 095

GND

TSA 08H

1) 52°36'44"N 016°53'13"E (12)

2) 52°52'09"N 017°07'59"E (13)

3) 52°42'36"N 017°41'30"E (16)

4) 52°22'12"N 017°29'12"E (11)

1) 52°36'44"N 016°53"13"E (12)

FL 245

GND

TSA 13TSA 13

1) 54°45'35"N 014°20'41"E (1)

2) 54°46'00"N 014°35'30"E (2)

3) 54°14'27"N 014°48'22"E (3)

4) 54°03'22"N 014°52'48"E (4)

5) 53°50'49"N 014°57'46"E (5)

6) 53°42'45"N 015°00'56"E (6)

7) 53°50'15"N 014°19'27"E (7)

8) 53°57'19"N 014°16'14"E (8)

9) 54°00'00"N 014°15'00"E (9)

10) 54°06'10"N 014°15'46"E (10)

1) 54°45'35"N 014°20'41"E (1)

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna od FL195 do FL245
TSA 13A

1) 54°06'10"N 014°15'46"E (10)

2) 54°14'27"N 014°48'22"E (3)

3) 54°03'22"N 014°52'48"E (4)

4) 54°00'00"N 014°15'00"E (9)

1) 54°06'10"N 014°15'46"E (10)

FL 245

GND

TSA 13B

1) 54°03'22"N 014°52'48"E (4)

2) 53°50'49"N 014°57'46"E (5)

3) 53°57'19"N 014°16'14"E (8)

4) 54°00'00"N 014°15'00"E (9)

1) 54°03'22"N 014°52'48"E (4)

FL 245

1.050 m (3.500 ft) AMSL

TSA 13C

1) 53°57'19"N 014°16'14"E (8)

2) 53°50'49"N 014°57'46"E (5)

3) 53°42'45"N 015°00'56"E (6)

4) 53°50'15"N 014°19'27"E (7)

1) 53°57'19"N 014°16"14"E (8)

FL 245

FL095

TSA 15TSA 15

1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

2) 54°09'00"N 019°00'00"E (2)

3) 54°07'21"N 019°17'47"E (3)

4) 54°06'38"N 019°29'32"E (4)

5) 54°05'20"N 019°28'50"E (5)

6) 53°54'30"N 019°30'30"E (6)

7) 53°48'28"N 019°31'25"E (7)

8) 53°45'46"N 019°12'42"E (8)

9) 53°43'19"N 018°50'59"E (9)

10) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)

1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

Zgodnie z AUP
TSA 15A

1) 54°03'20'N 018°51'59"E (1)

2) 54°09'00"N 019°00'00"E (2)

3) 54°07'21"N 019°17'47"E (3)

4) 54°06'38"N 019°29'32"E (4)

5) 54°05'20"N 019°28'50"E (5)

1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

FL 195

GND

Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK
TSA 15B

1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

2) 54°05'20"N 019°28'50"E (5)

3) 53°54'30"N 019°30'30"E (6)

4) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)

1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)

FL195

2.000 m (6.500 ft) AMSL

Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK
TSA 15C

1) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)

2) 53°54'30"N 019°30'30"E (6)

3) 53°48'28"N 019°31'25"E (7)

4) 53°45'46"N 019°12'42"E (8)

5) 53°43'19"N 018°50'59"E (9)

1) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)

FL 195

GND

Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK
TSA 16TSA 16

1) 55°14'20"N 017°48'15"E (1)

2) 55°17'47"N 018°23'30"E (2)

3) 54°45'00"N 019°11'54"E (3)

4) 54°34'22"N 019°27'14"E (4)

5) 54°28'28"N 019°29'08"E (5)

6) 54°23'02"N 019°17'53"E (6)

7) 54°17'50"N 019°07'11"E (7)

8) 54°19'32"N 018°58'31"E (8)

9) 54°23'00"N 019°00'00"E (9)

10) 54°25'09"N 018°47'50"E (10)

11) 54°26'56"N 018°32'40"E (11)

12) 54°28'29"N 018°28'34"E (12)

13) 54°30'00"N 018°23'00"E (13)

1) 55°14'20"N 017°48'15"E (1)

Zgodnie z AUP
TSA 16A

1) 54°46'45"N 018°10'02"E (14)

2) 54°47'48"N 018°24'38"E (19)

3) 54°41'01"N 018°36'15"E (20)

4) 54°26'56"N 018°32'40"E (11)

5) 54°28'29"N 018°28'34"E (12)

6) 54°30'00"N 018°23'00"E (13)

1) 54°46'45"N 018°10'02"E (14)

FL 155

1.050 m (3.500 ft) AMSL

Strefa kolizyjna z TMA
TSA 16B

1) 55°02'00"N 017°58'04"E (15)

2) 55°00'00"N 018°32'00"E (16)

3) 54°56'30"N 018°40'15"E (17)

4) 54°41'01"N 018°36'15"E (20)

5) 54°47'48"N 018°24'38"E (19)

6) 54°46'45"N 018°10'02"E (14)

1) 55°02'00"N 017°58'04"E (15)

FL 155

GND

EP TSA 16C

1) 54°29'45"N 018°55'23"E (21)

2) 54°25'58"N 019°09'22"E (22)

3) 54°23'00"N 019°00'00"E (9)

4) 54°25'09"N 018°47'50"E (10)

1) 54°29'45"N 018°55'23"E (21)

1.050 m (3.500 ft) AMSL GNDStrefa kolizyjna z TMA
TSA 16D

1) 54°56'30"N 018°40'15"E (17)

2) 54°45'00"N 019°07'00"E (18)

3) 54°45'00"N 019°11'54"E (3)

4) 54°34'22"N 019°27'14"E (4)

5) 54°28'28"N 019°29'08"E (5)

6) 54°23'02"N 019°17'53"E (6)

7) 54°25'58"N 019°09'22"E (22)

8) 54°29'45"N 018°55'23"E (21)

9) 54°41'01"N 018°36'15"E (20)

1) 54°56'30"N 018°40'15"E (17)

FL 155

GND

TSA 16E

1) 54°25'58"N 019°09'22"E (22)

2) 54°23'02"N 019°17'53"E (6)

3) 54°17'50"N 019°07'11"E (7)

4) 54°19'32"N 018°58'31"E (8)

5) 54°23'00"N 019°00'00"E (9)

1) 54°25'58"N 019°09'22"E (22)

1.050 m (3.500 ft) AMSL GND
TSA 16F

1) 54°41'01"N 018°36'15"E (20)

2) 54°29'45"N 018°55'23"E (21)

3) 54°25'09"N 018°47'50"E (10)

4) 54°26'56"N 018°32'40"E (11)

1) 54°41'01"N 018°36'15"E (20)

FL 155

1.050 m (3.500 ft)

TSA 19TSA 19

1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1)

2) 54°33'58"N 017°50'00"E (2)

3) 54°36'41"N 017°59'38"E (3)

4) 54°40'42"N 018°14'37"E (4)

5) 54°35'50"N 018°18'27"E (5)

6) 54°30'00"N 018°23'00"E (6)

7) 54°23'23"N 018°02'56"E (7)

8) 54°21'40"N 017°50'00"E (8)

9) 54°19'00"N 017°30'00"E (9)

10) 54°25'55"N 017°26'03"E (10)

1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1)

TSA 19A

1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1)

2) 54°33'58"N 017°50'00"E (2)

3) 54°21"40"N 017°50'00"E (8)

4) 54°19'00"N 017°30'00"E (9)

5) 54°25'55"N 017°26'03"E (10)

1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1)

FL 105

1.050 m (3.500 ft) AMSL

Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK Wymagane zezwolenie ATC
TSA 19B

1) 54°33'58"N 017°50'00"E (2)

2) 54°36'41"N 017°59'38"E (3)

3) 54°30'59"N 018°01'09"E (11)

4) 54°23'23"N 018°02'56"E (7)

5) 54°21'40"N 017°50'00"E (8)

1) 54°33'58"N 017°50'00"E (2)

FL 105

1.050 m (3.500 ft) AMSL

Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK Wymagane zezwolenie ATC
TSA 19C

1) 54°30'59"N 018°01'09"E (11)

2) 54°35'50"N 018°18'27"E (5)

3) 54°30'00"N 018°23'00"E (6)

4) 54°23'23"N 018°02'56"E (7)

1) 54°30'59"N 018°01'09"E (11)

FL 105

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna z TMA GDAŃSK Wymagane zezwolenie ATC
TSA 19D

1) 54°36'41"N 017°59'38"E (3)

2) 54°40'42"N 018°14'37"E (4)

3) 54°35'50"N 018°18'27"E (5)

4) 54°30'59"N 018°01'09"E (11)

1) 54°36'41"N 017°59'38"E (3)

FL 105

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna z TMA GDAŃSK Wymagane zezwolenie ATC
TSA 20TSA 20

1) 54°12'04"N 018°30'56"E (1)

2) 54°09'37"N 018°54'17"E (2)

3) 54°09'00"N 019°00'00"E (3)

4) 54°03'20"N 018°51'59"E (4)

5) 53°59'58"N 018°31'28"E (5)

6) 54°08'01"N 018°27'54"E (6)

1) 54°12'04"N 018°30'56"E (1)

1.700 m (5.500 ft) AMSL GNDZgodnie z AUPStrefa kolizyjna z TMA GDAŃSK

ZAŁĄCZNIK  Nr 6

Zmiana granic stref czasowo rezerwowanych TRA

STREFY TRA

1. Wprowadzenie nowych stref TRA zgodnie z poniższymi tabelami:

STREFAGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWEAKTYWNOŚĆUWAGI
TRA 10TRA 10A

1) 50°22'43"N 021°45'10"E

2) 50°28'05"N 022°23'20"E

3) 50°16'25"N 022°11'30"E

4) 50°18'36"N 021°44'12"E

1) 50°22'43"N 021°45'10"E

2.000 m (6.500 ft) AMSL GNDZgodnie z AUPStrefa kolizyjna Przestrzeń klasy G
TRA 10B

1) 50°28'05"N 022°23'20"E

2) 50°30'34"N 022°39'08"E

3) 50°20'51"N 022°47'55"E

4) 50°15'16"N 022°25'16"E

5) 50°16'25"N 022°11'30"E

1) 50°28'05"N 022°23'20"E

2.000 m (6.500 ft) AMSL

550 m (1.804 ft) AMSL

TRA 10C

1) 50°22'43"N 021°45'10"E

2) 50°18'36"N 021°44'12"E

3) 50°06'00"N 021°22'00"E

4) 50°10'21"N 020°59'11"E

5) 50°18'26"N 021°04'36"E

6) 50°26'27"N 021°17'33"E

1) 50°22'43"N 021°45'10"E

FL115

GND

TRA 10D

1) 50°30'34"N 022°39'08"E

2) 50°33'12"N 022°56'03"E

3) 50°22'43"N 022°55'37"E

4) 50°20'51"N 022°47'55"E

1) 50°30'34"N 022°39'08"E

2.000 m (6.500 ft) AMSL

550 m (1.804 ft) AMSL

TRA 11TRA 11A

1) 50°22'43"N 021°45'10"E

2) 50°28'05"N 022°23'20"E

3) 50°16'25"N 022°11'30"E

4) 50°18'36"N 021°44'12"E

1) 50°22'43"N 021°45'10"E

TRA 11B

1) 50°28'05"N 022°23'20"E

2) 50°30'34"N 022°39'08"E

3) 50°20'51"N 022°47'55"E

4) 50°15'16"N 022°25'16"E

5) 50°16'25"N 022°11'30"E

1) 50°28'05"N 022°23'20"E

FL115

2.000 m (6.500 ft) AMSL

FL115

2.000 m (6.500 ft) AMSL

Wymagane zezwolenie ATCStrefa kolizyjna z TMA Rzeszów Przestrzeń klasy C Zapewniana służba ATC
TRA 12TRA 12

Okrąg o promieniu 10 km o środku w punkcie:

50°53'55"N 015°47'07,83"E

FL 095

2.000 m (6.500 ft) AMSL

Zgodnie z AUPTylko dla skoków spadochronowych

Przestrzeń klasy G

TRA 13TRA 13

Okrąg o promieniu 10 km o środku w punkcie:

53°44'47"N 020°22'44"E

FL 095

2.000 m (6.500 ft) AMSL

Zgodnie z AUPTylko dla skoków spadochronowych

Przestrzeń klasy G

TRA 14TRA 14

1) 52°34'55"N 016°57'46"E

2) 52°25'21"N 017°21'27"E

3) 52°25'21"N 017°05'56"E

4) 52°25'37"N 017°02'34"E

5) 52°26'25"N 016°59'19"E

6) 52°30'58"N 016°58'53"E

1) 52°34'55"N 016°57'46"E

2.000 m (6.500 ft) AMSL

500 m (1.640 ft) AMSL

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna z TMA Poznań

Przestrzeń klasy C Zapewniana służba ATC

2. Wprowadzenie zmian w granicach stref TRA zgodnie z poniższą tabelą:

STREFAGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWEAKTYWNOŚĆUWAGI
TRA 07TRA 07A

1) 51°24'32"N 017°03'56"E

2) 51°26'01"N 017°10'49"E

3) 51°14'03"N 017°11'28"E

4) 51°13'51"N 017°02'42"E

1) 51°24'32"N 017°03'56"E

1.350 m (4.500 ft) AMSL

GND

Zgodnie z AUPStrefa kolizyjna Przestrzeń klasy G
TRA 07B

1) 51°14'03"N 017°11'28"E

2) 51°10'25"N 017°11'40"E

3) 51°08'25"N 017°04'45"E

4) 51°08'25"N 017°02'05"E

5) 51°13'51"N 017°02'42"E

1) 51°14'03"N 017°11'28"E

1.350 m (4.500 ft) AMSL

GND

TRA 07C

1) 51°21'14"N 016°48'39"E

2) 51°24'32"N 017°03'56"E

3) 51°13'51"N 017°02'42"E

4) 51°08'25"N 017°02'05"E

5) 51°08'25"N 016°59'20"E

6) 51°14'50"N 016°51'20"E

1) 51°21'14"N 016°48'39"E

1.350 m (4.500 ft) AMSL

650 m (2.133 ft) AMSL

TRA 07D

1) 51°26'01"N 017°10'49"E

2) 51°28'33"N 017°22'48"E

3) 51°23'07"N 017°29'31"E

4) 51°19'22"N 017°11'11"E

1) 51°26'01"N 017°10'49"E

1.350 m (4.500 ft) AMSL

650 m (2.133 ft)AMSL

ZAŁĄCZNIK  Nr 7

Zmiany w korytarzach lotniczych umożliwiających dolot do stref czasowo wydzielonych TFR

STREFY TFR

3.
Wprowadzenie zmian w granicach korytarzy dolotowych TFR zgodnie z poniższą tabelą:
STREFAGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWEAKTYWNOŚĆUWAGI
TFR 041) 53°20'50"N 017°08'11"E

2) 53°23'43"N 017°21'31"E

3) 52°57'24"N 017°33'21"E

4) 52°58'31"N 017°18'00"E

1) 53°20'50"N 017°08'11"E

1.700 m (5.500 ft)

1.050 m (3.500 ft)

Zgodnie z AUP
TFR 081) 52°06'35"N 018°36'50"E

2) 52°05'00"N 018°49'00"E

3) 51°44'55"N 018°45'18"E

4) 51°46'00"N 018°33'00"E

1) 52°06'35"N 018°36'50"E

FL 105

FL 085

Zgodnie z AUP
TFR 131) 53°50'15"N 014°19'27"E (1)

2) 53°42'45"N 015°00'56"E (2)

3) 53°15'40"N 015°12'15"E (3)

4) 53°11'00"N 014°37'00"E (4)

1) 53°50'15"N 014°19'27"E (1)

FL 145

FL 095

Zgodnie z AUP
TFR 161) 54°28'28"N 019°29'08"E (1)

2) 54°21'00"N 019°51'00"E (2)

3) 54°14'36"N 019°41'24"E (3)

4) 54°23'02"N 019°17'53"E (4)

1) 54°28'28"N 019°29'08"E (1)

FL 155

FL 125

Zgodnie z AUP

ZAŁĄCZNIK  Nr 8

Zmiany granic stałych tras lotów niskich lotnictwa wojskowego MTR

TRASY MRT

1. Wprowadzenie zmian wysokości w segmentach tras MRT zgodnie z poniższymi tabelami:

SegmentyGranice pionowe (m/ft AMSL)Szerokość (km)
01 - 02GND - 650/21335
07 - 0810
09 - 1010
10 - 1110
11 - 1210
12 - 7410
13 - 745
13 - 765
36 - 375
44 - 465
01 - 23GND - 550/18045
02 - 035
03 - 045
04 - 055
04 - 2210
05 - 0610
05 - 205
06 - 0710
06 - 1810
08 - 095
08 - 1310
08 - 1510
13 - 145
14 - 1610
14 - 335
15 - 1610
16 - 175
17 - 1810
18 - 195
18 - 295
19 - 215
20 - 2110
20 - 225
21 - 285
21 - 295
22 - 235
23 - 245
24 - 255
25 - 265
25 - 435
26 - 275
27 - 285
27 - 4110
27 - 425
27 - 4310
30 - 315
31 - 32GND-550/18045
31 - 355
31 - 8110
32 - 175
32 - 815
33 - 345
33 - 8110
34 - 355
34 - 535
36 - 525
37 - 385
37 - 505
38 - 305
38 - 395
38 - 405
38 - 505
39 - 305
39 - 405
39 - 415
40 - 415
40 - 485
40 - 505
41 - 485
41 - 785
42 - 465
43 - 4410
44 - 425
44 - 455
45 - 465
45 - 795
46 - 475
46 - 805
47 - 565
47 - 575
48 - 475
48 - 495
49 - 505
50 - 485
50 - 5110
51 - 555
52 - 375
52 - 515
52 - 545
52 - 895
52 - 975
53 - 36GND-550/18045
55 - 545
55 - 655
56 - 485
56 - 495
56 - 5510
56 - 585
56 - 625
56 - 6410
57 - 595
57 - 775
58 - 595
59 - 605
59 - 615
59 - 625
60 - 615
60 - 635
60 - 705
61 - 705
62 - 605
62 - 635
63 - 645
63 - 675
63 - 6810
63 - 755
64 - 655
64 - 6610
65 - 5410
66 - 725
66 - 735
66 - 7510
67 - 6810
67 - 6910
67 - 7110
67 - 7310
67 - 75GND-550/180410
68 - 605
68 - 6910
69 - 6010
69 - 7010
69 - 7110
71 - 7210
71 - 7310
72 - 7310
72 - 825
77 - 565
77 - 585
78 - 425
79 - 805
80 - 575
82 - 835
83 - 845
84 - 855
85 - 345
85 - 865
85 - 885
86 - 875
87 - 525
90 - 895
90 - 915
91 - 66GND-550/18045
92 - 935
93 - 945
94 - 825
95 - 545
95 - 895
95 - 905
96 - 885
96 - 895
96 - 925
97 - 375
97 - 505
97 - 515
.................................................

Notka Wydawnictwa Prawniczego "Lex"

Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.

.................................................

ZAŁĄCZNIK  Nr 8

Zmiany w strukturze dróg lotniczych - ATS, RNAV, URNAV oraz likwidacja dróg lotniczych ATS

grafika