Zatwierdzenie zmian struktury przestrzeni powietrznej.
Dz.Urz.ULC.2006.3.14
Akt obowiązującyDECYZJA Nr 12
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 24 marca 2006 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian struktury przestrzeni powietrznej
1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 210, poz. 2036, z 2004 r. Nr 54, poz. 535, Nr 96, poz. 1002, Nr 172, poz. 1805, Nr 173, poz. 1808, Nr 273, poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 90, poz. 757, Nr 163, poz. 1362, Nr 180, poz. 1490.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
STREFY CTR
1. Zmiana górnej granicy stref kontrolowanych:
- w CTR EPBY z FL095 na FL125;
- w CTR EPPO z 504 m AMSL na 500 m (1.640 ft) AMSL;
2. Zmiana granic stref kontrolowanych lotnisk - CTR EPGD, CTR EPLL, CTR EPRZ, CTR EPZG:
CTR EPGD
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°26'46"N 018°15'30"E
2) 54°28'30"N 018°28'30"E
3) 54°23'13"N 018°44'41"E
4) 54°15'26"N 018°39'05"E
5) 54°16'00"N 018°35'08"E
6) 54°16'30"N 018°19'00"E
7) 54°20'00"N 018°09'00"E
1) 54°26'46"N 018°15'30"E
Górna granica: 550 m / 1.804 ft AMSL
Dolna granica: GND
CTR EPLL
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 51°47'18"N 019°05'05"E
2) 51°52'20"N 019°28'58"E
3) 52°01'07"N 019°42'32"E
4) 51°59'35"N 019°54'24"E
5) 51°55'35"N 019°59'05"E
6) 51°46'54"N 019°58'56"E
7) 51°40'03"N 019°36'07"E
8) 51°37'12"N 019°26'45"E
9) 51°38'04"N 019°15'54"E
10) 51°39'38"N 019°09'25"E
1) 51°47'18"N 019°05'05"E
Górna granica: FL095
Dolna granica: GND
Zmiana granic przestrzeni dla strefy oczekiwania dla lotniska Łódź/Lublinek w TMA EPWA
Granice poziome wyznacza linia:
1) 51°52'20"N 019°28'58"E
2) 52°01'07"N 019°42'32"E
3) 51°59'35"N 019°54'24"E
4) 51°55'35"N 019°59'05"E
5) 51°46'54"N 019°58'56"E
6) 51°40'03"N 019°36'07"E
7) 51°40'30"N 019°34'53"E
1) 51°52'20"N 019°28'58"E
Górna granica: FL 095
Dolna granica: 1.700 m (5.500 ft) AMSL
CTR EPRZ
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 50°12'30"N 021°45'00"E
2) 50°12'30"N 022°17'00"E
3) 50°01'00"N 022°17'00"E
4) 50°01'00"N 021°45'00"E
1) 50°12'30"N 021°45'00"E
Górna granica: 550 m (1.804 ft) AMSL
Dolna granica: GND
CTR EPZG
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 52°16'16"N 015°33'52"E
2) 52°19'11"N 015°52'23"E
3) 52°17'17"N 016°08'17"E
4) 52°11'44"N 016°12'11"E
5) 52°01'52"N 016°03'44"E
6) 52°01'40"N 015°38'26"E
7) 52°10'42"N 015°31'06"E
1) 52°16'16"N 015°33'52"E
Górna granica: 504 m / 1.650 ft AMSL
Dolna granica: GND
ZAŁĄCZNIK Nr 2
TMA
1. Zmiana górnej granicy przestrzeni powietrznej TMA Heringsdorf z FL100 na FL095.
2. Zmiany granic przestrzeni powietrznej TMA EPGD, TMA EPPO, TMA EPSC, TMA EPWR, TMA EPKK:
TMA EPGD zostaje podzielone na:
Sektor A
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°25'09"N 018°47'50"E
2) 54°23'00"N 019°00'00"E
3) 54°09'37"N 018°54'17"E
4) 54°03'20"N 018°51'59"E
5) 53°59'58"N 018°31'28"E
6) 53°58'38"N 018°23'30"E
7) 54°15'00"N 017°50'00"E
8) 54°21'40"N 017°50'00"E
9) 54°23'32"N 018°02'54"E
10) 54°27'59"N 018°01'53"E
11) 54°30'59"N 018°01'09"E
12) 54°35'50"N 018°18'27"E
13) 54°30'00"N 018°23'00"E
14) 54°28'29"N 018°28'34"E
15) 54°26'56"N 018°32'40"E
1) 54°25'09"N 018°47'50"E
Górna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL
Dolna granica: 550 m / 1.804 ft AMSL
Sektor B
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°41'01"N 018°36'15"E
2) 54°29'45"N 018°55'23"E
3) 54°17'00"N 019°08'00"E
4) 54°09'00"N 019°00'00"E
5) 54°03'20"N 018°51'59"E
6) 53°59'58"N 018°31'28"E
7) 53°58'38"N 018°23'30"E
8) 54°15'00"N 017°50'00"E
9) 54°33'58"N 017°50'00"E
10) 54°36'45"N 017°59'48"E
11) 54°40'42"N 018°14'37"E
1) 54°41'01"N 018°36'15"E
Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL
Dolna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL
Sektor C
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°46'45"N 018°09'52"E
2) 54°47'48"N 018°24'38"E
3) 54°41'01"N 018°36'15"E
4) 54°29'45"N 018°55'23"E
5) 54°17'50"N 019°07'11"E
6) 54°09'11"N 019°16'02"E
7) 54°04'31"N 019°13'30"E
8) 53°52'38"N 019°07'04"E
9) 53°51'21"N 018°51'23"E
10) 53°49'20"N 018°31'32"E
11) 53°48'30"N 018°23'30"E
12) 54°08'45"N 017°40'00"E
13) 54°37'30"N 017°40'00"E
1) 54°46'45"N 018°09'52"E
Górna granica: FL 095
Dolna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL
Sektor D
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 55°02'20"N 017°28'37"E
2) 55°02'20"N 017°47'41"E
3) 54°47'48"N 018°24'38"E
4) 54°29'45"N 018°55'23"E
5) 54°17'50"N 019°07'11"E
6) 54°30'29"N 019°33'19"E
7) 54°27'20"N 019°39'24"E
8) 54°26'33"N 019°52'06"E
9) 54°09'11"N 019°16'02"E
10) 53°50'31"N 019°05'56"E
11) 53°38'35"N 018°12'31"E
12) 54°04'52"N 017°02'01"E
13) 54°10'49"N 017°01'47"E
14) 54°16'04"N 017°03'29"E
15) 54°17'48"N 017°20'06"E
16) 54°46'21"N 017°41'12"E
1) 55°02'20"N 017°28'37"E
Górna granica: FL195
Dolna granica: FL 095
TMA EPPO
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)
2) 52°34'54"N 016°57'46"E (2)
3) 52°22'12"N 017°29'12"E (3)
4) 52°17'35"N 017°27'49"E (4)
5) 52°07'41"N 017°24'58"E (5)
6) 51°58'31"N 017°22'13"E (6)
7) 52°03'32"N 016°37'17"E (7)
8) 52°05'00"N 016°25'00"E (8)
9) 52°27'00"N 015°59'00"E (9)
10) 52°29'46"N 016°04'55"E (10)
1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)
Sektor A
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)
2) 52°34'54"N 016°57'46"E (2)
3) 52°22'12"N 017°29'12"E (3)
4) 52°17'35"N 017°27'49"E (4)
5) 52°20'14"N 017°04'05"E (12)
6) 52°20'46"N 016°59'08"E (13)
7) 52°21'12"N 016°55'11"E (14)
8) 52°26'17"N 016°28'09"E (15)
1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)
Górna granica: FL 125
Dolna granica: 500 m / 1.640 ft AMSL
Sektor B
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 52°26'17"N 016°28'09"E (15)
2) 52°21'12"N 016°55'11"E (14)
3) 52°20'46"N 016°59'08"E (13)
4) 52°20'14"N 017°04'05"E (12)
5) 52°17'35"N 017°27'49"E (4)
6) 52°07'41"N 017°24'58"E (5)
7) 52°11'06"N 016°51'12"E (16)
8) 52°11'32"N 016°47'16"E (17)
1) 52°26'17"N 016°28'09"E (15)
Górna granica: FL 125
Dolna granica: 750 m/2.500 ft AMSL
Sektor C
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)
2) 52°26'17"N 016°28'09"E (15)
3) 52°11'32"N 016°47'16"E (17)
4) 52°11'06"N 016°51'12"E (16)
5) 52°07'41"N 017°24'58"E (5)
6) 51°58'31"N 017°22'13"E (6)
7) 52°03'32"N 016°37'17"E (7)
8) 52°29'46"N 016°04'55"E (10)
1) 52°37'07"N 016°20'39"E (1)
Górna granica: FL 125
Dolna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL
Sektor D
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 52°29'46"N 016°04'55"E (10)
2) 52°03'32"N 016°37'17"E (7)
3) 52°05'00"N 016°25'00"E (8)
4) 52°27'00"N 015°59'00"E (9)
1) 52°29'46"N 016°04'55"E (10)
Górna granica: FL 125
Dolna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL
TMA EPSC zostaje podzielone na:
Sektor A
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 53°45'57"N 014°54'46"E
2) 53°35'24"N 015°24'25"E
3) 53°26'02"N 015°21'54"E
4) 53°19'54"N 015°12'10"E
5) 53°18'32"N 014°57'59"E
6) 53°36'19"N 014°36'16"E
7) 53°45'28"N 014°37'35"E
8) 53°47'18"N 014°38'58"E
1) 53°45'57"N 014°54'46"E
Górna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL
Dolna granica: 500 m (1.640 ft) AMSL
Sektor"B"
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 53°47'18"N 014°38'58"E
2) 53°45'57"N 014°54'46"E
3) 53°43'14"N 015°23'27"E
4) 53°28'07"N 015°33'23"E
5) 53°21'10"N 015°25'38"E
6) 53°19'54"N 015°12'10"E
7) 53°18'32"N 014°57'59"E
8) 53°36'19"N 014°36'16"E
9) 53°45'28"N 014°37'35"E
1) 53°47'18"N 014°38'58"E
Górna granica: FL 095
Dolna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL
TMA EPWR
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 51°14'14"N 016°16'56"E
2) 51°30'49"N 016°52'49"E
3) 51°28'33"N 017°22'48"E
4) 51°18'55"N 017°34'40"E
5) 51°03'52"N 017°39'09"E
6) 50°50'57"N 017°17'35"E
7) 50°48'00"N 017°03'00"E
8) 51°05'00"N 016°23'10"E
1) 51°14'14"N 016°16'56"E
TMA EPWR zostaje podzielone na:
Sektor A
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 51°14'14"N 016°16'56"E (1)
2) 51°28'33"N 017°22'48"E (3)
3) 51°18'55"N 017°34'40"E (4)
4) 51°03'52"N 017°39'09"E (5)
5) 50°50'57"N 017°17'35"E (6)
6) 50°48'00"N 017°03'00"E (7)
7) 51°05'00"N 016°23'10"E (8)
1) 51°14'14"N 016°16'56"E (1)
Górna granica: FL 125
Dolna granica: 650 m (2.133 ft) AMSL
Sektor B
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 51°14'14"N 016°16'56"E (1)
2) 51°30'49"N 016°52'49"E (2)
3) 51°28'33"N 017°22'48"E (3)
1) 51°14'14"N 016°16'56"E (1)
Górna granica: FL 125
Dolna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL
TMA EPKK
Sektor C LTMA EPKK
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 50°23'33"N 018°17'38"E
2) 50°43'16"N 018°33'28"E
3) 50°49'33"N 019°41'51"E
4) 50°42'54"N 020°06'26"E
5) 50°35'49"N 020°10'04"E
6) 50°30'42"N 020°28'16"E
7) 49°53'15"N 020°50'02"E
8) 49°40'00"N 020°00'00"E
9) 49°43'41"N 019°29'17"E
10) 49°52'00"N 019°18'04"E
11) 49°52'20"N 019°00'56"E
12) 50°07'58"N 018°39'24"E
1) 50°23'33"N 018°17'38"E
Górna granica: FL 095
Dolna granica: 1.700 m (5.500 ft) AMSL
UTMA EPKK (przestrzeń górna TMA)
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 50°02'52"N 018°05'52"E
2) 50°25'08"N 018°06'36"E
3) 50°50'47"N 018°39'48"E
4) 50°56'33"N 018°48'48"E
5) 51°00'56"N 019°57'08"E
6) 50°42'54"N 020°06'26"E
7) 50°35'49"N 020°10'04"E
8) 50°30'42"N 020°28'16"E
9) 49°53'15"N 020°50'02"E
10) 49°25'39"N 021°05'41"E
następnie wzdłuż granicy FIR do punktu:
1) 50°02'52"N 018°05'52"E
Górna granica: FL 285
Dolna granica: FL 095
3. Wprowadzenie nowego rejonu kontrolowanego lotniska Rzeszów:
TMA EPRZ
TMA Rzeszów jest podzielone na:
Sektor A
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 50°14'37"N 022°23'29"E
2) 50°04'45"N 022°37'10"E
3) 49°58'12"N 022°32'19"E
4) 49°59'13"N 021°47'33"E
dalej łuk o promieniu 15 km i środku w punkcie
50°07'19"N 021°47'34"E
5) 50°15'24"N 021°47'51"E
1) 50°14'37"N 022°23'29"E
Górna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL
Dolna granica: 550 m (1.804 ft) AMSL
Sektor B
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 50°22'43"N 021°45'10"E
2) 50°28'05"N 022°23'20"E
3) 50°30'34"N 022°39'08"E
4) 50°18'59"N 022°49'35"E
5) 49°49'06"N 022°35'38"E
6) 49°50'30"N 021°30'00"E
7) 50°11'23"N 021°31'28"E
8) 50°18'36"N 021°44'12"E
1) 50°22'43"N 021°45'10"E
Górna granica: FL 125
Dolna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL
ZAŁĄCZNIK Nr 3
STREFY MATZ
1. Zmiana górnej granicy strefy ruchu lotniskowego MATZ EPBY z FL095 na FL125.
2. Zmiany granic stref ruchu lotniskowego dla lotnisk wojskowych Cewice, Oksywie, Malbork:
MATZ EPCE
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1)
2) 54°33'58"N 017°50'00"E (2)
3) 54°36'41"N 017°59'38"E (3)
4) 54°30'59"N 018°01'09"E (4)
5) 54°23'23"N 018°02'56"E (5)
6) 54°21'40"N 017°50'00"E (6)
7) 54°19'00"N 017°30'00"E (7)
8) 54°25'55"N 017°26'03"E (8)
1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1)
Górna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL
Dolna granica: GND
MATZ EPOK
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°46'45"N 018°09'52"E
2) 54°47'48"N 018°24'38"E
3) 54°29'45"N 018°55'23"E
4) 54°25'09"N 018°47'50"E
5) 54°26'56"N 018°32'40"E
6) 54°28'29"N 018°28'34"E
7) 54°30'00"N 018°23'00"E
1) 54°46'45"N 018°09'52"E
Górna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL
Dolna granica: GND
MATZ EPMB
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)
2) 54°04'31"N 019°13'30"E (2)
3) 54°05'20"N 019°28'50"E (3)
4) 54°06'17"N 019°44'32"E (4)
5) 54°07'00"N 019°57'00"E (5)
6) 53°55'30"N 019°57'00"E (6)
7) 53°54'59"N 019°44'32"E (7)
8) 53°54'30"N 019°30'30"E (8)
9) 53°52'38"N 019°07'04"E (9)
10) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)
11) 53°49'20"N 018°31'32"E (11)
12) 53°48'30"N 018°23'30"E (12)
13) 53°58'38"N 018°23'30"E (13)
14) 53°59'58"N 018°31'28"E (14)
1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)
Sektor A
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)
2) 54°04'31"N 019°13'30"E (2)
3) 53°52'38"N 019°07'04"E (9)
4) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)
1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)
Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL
Dolna granica: GND
Sektor B
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 53°59'58"N 018°31'28"E (14)
2) 54°03'20"N 018°51'59"E (1)
3) 53°51'21"N 018°51'23"E (10)
4) 53°49'20"N 018°31'32"E (11)
1) 53°59'58"N 018°31'28"E (14)
Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL
Dolna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL
Sektor C
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 53°58'38"N 018°23'30"E (13)
2) 53°59'58"N 018°31'28"E (14)
3) 53°49'20"N 018°31'32"E (11)
4) 53°48'30"N 018°23'30"E (12)
1) 53°58'38"N 018°23'30"E (13)
Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL
Dolna granica: 1.350 m / 4.500 ft/ AMSL
Sektor D
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°04'31"N 019°13'30"E (2)
2) 54°05'20"N 019°28'50"E (3)
3) 53°54'30"N 019°30'30"E (8)
4) 53°52'38"N 019°07'04"E (9)
5) 54°04'31"N 019°13'30"E (2)
Górna granica: 2.000 m / 6.500 ft AMSL
Dolna granica: GND
Sektor E
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°05'20"N 019°28'50"E (3)
2) 54°06'17"N 019°44'32"E (4)
3) 53°54'59"N 019°44'32"E (7)
4) 53°54'30"N 019°30'30"E (8)
5) 54°05'20"N 019°28'50"E (3)
Górna granica: FL105
Dolna granica: 1.050 m / 3.500 ft AMSL
Sektor F
Granice poziome wyznacza linia łącząca następujące punkty:
1) 54°06'17"N 019°44'32"E (4)
2) 54°07'00"N 019°57'00"E (5)
3) 53°55'30"N 019°57'00"E (6)
4) 53°54'59"N 019°44'32"E (7)
1) 54°06'17"N 019°44'32"E (4)
Górna granica: FL105
Dolna granica: 1.700 m / 5.500 ft AMSL
ZAŁĄCZNIK Nr 4
STREFY ATZ
1. Zmiana granic pionowych stref ruchu lotniskowego dla lotnisk Jelenia Góra, Nowy Targ, Olsztyn Dajtki, Warszawa Babice:
- zmiana górnej granicy ATZ EPJG z FL075 na 2.000 m (6.500 ft) AMSL;
- zmiana górnej granicy ATZ EPNT z FL075 na 2.000 m (6.500 ft) AMSL;
- zmiana górnej granicy ATZ EPOD z FL075 na 2.000 m (6.500 ft) AMSL;
2. Zmiany granic strefy ruchu lotniskowego dla lotniska Poznań Kobylnica:
ATZ EPPK
Granice poziome wyznacza linia łamana łącząca następujące punkty:
1) 52°37'13"N 16°57'06"E (1)
2) 52°40'51"N 17°26'52"E (2)
3) 52°25'21"N 17°21'27"E (3)
4) 52°25'21"N 17°05'56"E (4)
5) 52°25'37"N 17°02'34"E (5)
6) 52°26'25"N 16°59'19"E (6)
7) 52°30'58"N 16°58'53"E (7)
8) 52°34'55"N 16°57'46"E (8)
9) 52°37'13"N 16°57'06"E (1)
Sektor A
Granice poziome wyznacza linia łamana łącząca następujące punkty:
1) 52°34'55"N 16°57'46"E (8)
2) 52°25'21"N 17°21'27"E (3)
3) 52°25'21"N 17°05'56"E (4)
4) 52°25'37"N 17°02'34"E (5)
5) 52°26'25"N 16°59'19"E (6)
6) 52°30'58"N 16°58'53"E (7)
7) 52°34'55"N 16°57'46"E (8)
Górna granica: 500 m (1.640 ft) AMSL
Dolna granica: GND
Sektor B
Granice poziome wyznacza linia łamana łącząca następujące punkty:
1) 52°37'13"N 16°57'06"E (1)
2) 52°40'51"N 17°26'52"E (2)
3) 52°25'21"N 17°21'27"E (3)
4) 52°34'55"N 16°57'46"E (8)
5) 52°37'13"N 16°57'06"E (1)
Górna granica: 2.000 m (6.500 ft) AMSL
Dolna granica: GND
ZAŁĄCZNIK Nr 5
STREFY TSA
1. Likwidacja strefy TSA 37.
2. Wprowadzenie zmian w granicach pionowych TSA:
- zmiana dolnej granicy TSA07A z FL085 na FL095;
- zmiana górnej granicy TSA 25 z FL075 na FL085;
- zmiana górnej granicy w segmentach TSA35A, TSA35B, TSA35C z FL075 na FL085.
3. Wprowadzenie zmian w granicach stref czasowo wydzielonych (TSA) zgodnie z poniższymi tabelami:
STREFA | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | AKTYWNOŚĆ | UWAGI |
TSA 01 | TSA 01 1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) 2) 54°19'48"N 020°30'00"E (2) 3) 54°17'59"N 021°19'04"E (3) 4) 54°06'19"N 021°19'56"E (4) 5) 53°59'25"N 020°35'24"E (5) 6) 53°50'19"N 019°44'32"E (6) 7) 53°48'28"N 019°31'25"E (7) 8) 54°05'20"N 019°28'50"E (8) 9) 54°06'38"N 019°29'32"E (9) 1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) | Zgodnie z AUP | ||
TSA 01A 1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) 2) 54°06'17"N 019°44'32"E (10) 3) 53°50'19"N 019°44'32"E (6) 4) 53°48'28"N 019°31'25"E (7) 5) 54°05'20"N 019°28'50"E (8) 6) 54°06'38"N 019°29'32"E (9) 1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) | FL660 GND | |||
TSA 01B 1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) 2) 54°19'48"N 020°30'00"E (2) 3) 53°59'25"N 020°35'24"E (5) 4) 53°50'19"N 019°44'32"E (6) 5) 54°06'17"N 019°44'32"E (10) 1) 54°21'00"N 019°51'00"E (1) | FL660 GND | |||
TSA 01C 1) 54°19'48"N 020°30'00"E (2) 2) 54°17'59"N 021°19'04"E (3) 3) 54°06'19"N 021°19'56"E (4) 4) 53°59'25"N 020°35'24"E (5) 1) 54°19'48"N 020°30'00"E (2) | FL660 1.050 m AMSL | |||
TSA 08 1) 52°49'11"N 016°34'39"E (1) 2) 52°58'48"N 017°14'08"E (2) 3) 53°17'50"N 018°35'56"E (3) 4) 53°00'01"N 018°45'21"E (4) 5) 52°30'22"N 019°00'43"E (5) 6) 52°25'43"N 019°27'45"E (6) 7) 52°14'17"N 019°37'30"E (7) 8) 52°05'00"N 018°49'00"E (8) 9) 52°11'00"N 018°02'00"E (9) 10) 52°12'35"N 017°49'23"E (10) 11) 52°22'12"N 017°29'12"E (11) 12) 52°36'44"N 016°53'13"E (12) 1) 52°49'11"N 016°34'39"E (1) | Zgodnie z AUP | Strefa kolizyjna | ||
TSA 08 | TSA 08A 1) 52°49'11"N 016°34'39"E (1) 2) 52°58'48"N 017°14'08"E (2) 3) 52°52'09"N 017°07'59"E (13) 4) 52°36'44"N 016°53'13"E (12) 1) 52°49'11"N 016°34'39"E (1) | FL 245 1.050 m (3.500 ft) AMSL | ||
TSA 08B 1) 52°58'48"N 017°14'08"E (2) 2) 52°57'24"N 017°33'21"E (14) 3) 52°57'46"N 018°00'00"E (15) 4) 52°42'36"N 017°41'30"E (16) 5) 52°52'09"N 017°07'59"E (13) 1) 52°58'48"N 017°14'08"E (2) | FL 245 1.050 m (3.500 ft) AMSL | |||
TSA 08C 1) 52°58'48"N 017°14'08"E (2) 2) 53°17'50"N 018°35'56"E (3) 3) 53°00'01"N 018°45'21"E (4) 4) 52°58'03"N 018°29'39"E (17) 5) 52°57'46"N 018°00'00"E (15) 6) 52°57'24"N 017°33'21"E (14) 1) 52°58'48"N 017°14'08"E (2) | FL 245 FL 125 | |||
TSA 08D 1) 52°57'46"N 018°00'00"E (15) 2) 52°58'03"N 018°29'39"E (17) 3) 53°00'01"N 018°45'21"E (4) 4) 52°30'22"N 019°00'43"E (5) 5) 52°32'00"N 018°51'00"E (18) 6) 52°37'30"N 018°17'00"E (19) 7) 52°42'36"N 017°41'30"E (16) 1) 52°57'46"N 018°00'00"E (15) | FL 245 1.050 m (3.500 ft) | |||
TSA08 | TSA 08E 1) 52°42'36"N 017°41'30"E (16) 2) 52°37'30"N 018°17'00"E (19) 3) 52°11'00"N 018°02'00"E (9) 4) 52°12'35"N 017°49'23"E (10) 5) 52°22'12"N 017°29'12"E (11) 1) 52°42'36"N 017°41'30"E (16) | FL 245 GND | ||
TSA 08F 1) 52°11'00"N 018°02'00"E (9) 2) 52°37'30"N 018°17'00"E (19) 3) 52°32'00"N 018°51'00"E (18) 4) 52°05'00"N 018°49'00"E (8) 1) 52°11'00"N 018°02'00"E (9) | FL 165 GND | |||
TSA 08G 1) 52°32'00"N 018°51'00"E (18) 2) 52°30'22"N 019°00'43"E (5) 3) 52°25'43"N 019°27'45"E (6) 4) 52°14'17"N 019°37'30"E (7) 5) 52°05'00"N 018°49'00"E (8) 1) 52°32'00"N 018°51'00"E (18) | FL 095 GND | |||
TSA 08H 1) 52°36'44"N 016°53'13"E (12) 2) 52°52'09"N 017°07'59"E (13) 3) 52°42'36"N 017°41'30"E (16) 4) 52°22'12"N 017°29'12"E (11) 1) 52°36'44"N 016°53"13"E (12) | FL 245 GND | |||
TSA 13 | TSA 13 1) 54°45'35"N 014°20'41"E (1) 2) 54°46'00"N 014°35'30"E (2) 3) 54°14'27"N 014°48'22"E (3) 4) 54°03'22"N 014°52'48"E (4) 5) 53°50'49"N 014°57'46"E (5) 6) 53°42'45"N 015°00'56"E (6) 7) 53°50'15"N 014°19'27"E (7) 8) 53°57'19"N 014°16'14"E (8) 9) 54°00'00"N 014°15'00"E (9) 10) 54°06'10"N 014°15'46"E (10) 1) 54°45'35"N 014°20'41"E (1) | Zgodnie z AUP | Strefa kolizyjna od FL195 do FL245 | |
TSA 13A 1) 54°06'10"N 014°15'46"E (10) 2) 54°14'27"N 014°48'22"E (3) 3) 54°03'22"N 014°52'48"E (4) 4) 54°00'00"N 014°15'00"E (9) 1) 54°06'10"N 014°15'46"E (10) | FL 245 GND | |||
TSA 13B 1) 54°03'22"N 014°52'48"E (4) 2) 53°50'49"N 014°57'46"E (5) 3) 53°57'19"N 014°16'14"E (8) 4) 54°00'00"N 014°15'00"E (9) 1) 54°03'22"N 014°52'48"E (4) | FL 245 1.050 m (3.500 ft) AMSL | |||
TSA 13C 1) 53°57'19"N 014°16'14"E (8) 2) 53°50'49"N 014°57'46"E (5) 3) 53°42'45"N 015°00'56"E (6) 4) 53°50'15"N 014°19'27"E (7) 1) 53°57'19"N 014°16"14"E (8) | FL 245 FL095 | |||
TSA 15 | TSA 15 1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1) 2) 54°09'00"N 019°00'00"E (2) 3) 54°07'21"N 019°17'47"E (3) 4) 54°06'38"N 019°29'32"E (4) 5) 54°05'20"N 019°28'50"E (5) 6) 53°54'30"N 019°30'30"E (6) 7) 53°48'28"N 019°31'25"E (7) 8) 53°45'46"N 019°12'42"E (8) 9) 53°43'19"N 018°50'59"E (9) 10) 53°51'21"N 018°51'23"E (10) 1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1) | Zgodnie z AUP | ||
TSA 15A 1) 54°03'20'N 018°51'59"E (1) 2) 54°09'00"N 019°00'00"E (2) 3) 54°07'21"N 019°17'47"E (3) 4) 54°06'38"N 019°29'32"E (4) 5) 54°05'20"N 019°28'50"E (5) 1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1) | FL 195 GND | Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK | ||
TSA 15B 1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1) 2) 54°05'20"N 019°28'50"E (5) 3) 53°54'30"N 019°30'30"E (6) 4) 53°51'21"N 018°51'23"E (10) 1) 54°03'20"N 018°51'59"E (1) | FL195 2.000 m (6.500 ft) AMSL | Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK | ||
TSA 15C 1) 53°51'21"N 018°51'23"E (10) 2) 53°54'30"N 019°30'30"E (6) 3) 53°48'28"N 019°31'25"E (7) 4) 53°45'46"N 019°12'42"E (8) 5) 53°43'19"N 018°50'59"E (9) 1) 53°51'21"N 018°51'23"E (10) | FL 195 GND | Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK | ||
TSA 16 | TSA 16 1) 55°14'20"N 017°48'15"E (1) 2) 55°17'47"N 018°23'30"E (2) 3) 54°45'00"N 019°11'54"E (3) 4) 54°34'22"N 019°27'14"E (4) 5) 54°28'28"N 019°29'08"E (5) 6) 54°23'02"N 019°17'53"E (6) 7) 54°17'50"N 019°07'11"E (7) 8) 54°19'32"N 018°58'31"E (8) 9) 54°23'00"N 019°00'00"E (9) 10) 54°25'09"N 018°47'50"E (10) 11) 54°26'56"N 018°32'40"E (11) 12) 54°28'29"N 018°28'34"E (12) 13) 54°30'00"N 018°23'00"E (13) 1) 55°14'20"N 017°48'15"E (1) | Zgodnie z AUP | ||
TSA 16A 1) 54°46'45"N 018°10'02"E (14) 2) 54°47'48"N 018°24'38"E (19) 3) 54°41'01"N 018°36'15"E (20) 4) 54°26'56"N 018°32'40"E (11) 5) 54°28'29"N 018°28'34"E (12) 6) 54°30'00"N 018°23'00"E (13) 1) 54°46'45"N 018°10'02"E (14) | FL 155 1.050 m (3.500 ft) AMSL | Strefa kolizyjna z TMA | ||
TSA 16B 1) 55°02'00"N 017°58'04"E (15) 2) 55°00'00"N 018°32'00"E (16) 3) 54°56'30"N 018°40'15"E (17) 4) 54°41'01"N 018°36'15"E (20) 5) 54°47'48"N 018°24'38"E (19) 6) 54°46'45"N 018°10'02"E (14) 1) 55°02'00"N 017°58'04"E (15) | FL 155 GND | |||
EP TSA 16C 1) 54°29'45"N 018°55'23"E (21) 2) 54°25'58"N 019°09'22"E (22) 3) 54°23'00"N 019°00'00"E (9) 4) 54°25'09"N 018°47'50"E (10) 1) 54°29'45"N 018°55'23"E (21) | 1.050 m (3.500 ft) AMSL GND | Strefa kolizyjna z TMA | ||
TSA 16D 1) 54°56'30"N 018°40'15"E (17) 2) 54°45'00"N 019°07'00"E (18) 3) 54°45'00"N 019°11'54"E (3) 4) 54°34'22"N 019°27'14"E (4) 5) 54°28'28"N 019°29'08"E (5) 6) 54°23'02"N 019°17'53"E (6) 7) 54°25'58"N 019°09'22"E (22) 8) 54°29'45"N 018°55'23"E (21) 9) 54°41'01"N 018°36'15"E (20) 1) 54°56'30"N 018°40'15"E (17) | FL 155 GND | |||
TSA 16E 1) 54°25'58"N 019°09'22"E (22) 2) 54°23'02"N 019°17'53"E (6) 3) 54°17'50"N 019°07'11"E (7) 4) 54°19'32"N 018°58'31"E (8) 5) 54°23'00"N 019°00'00"E (9) 1) 54°25'58"N 019°09'22"E (22) | 1.050 m (3.500 ft) AMSL GND | |||
TSA 16F 1) 54°41'01"N 018°36'15"E (20) 2) 54°29'45"N 018°55'23"E (21) 3) 54°25'09"N 018°47'50"E (10) 4) 54°26'56"N 018°32'40"E (11) 1) 54°41'01"N 018°36'15"E (20) | FL 155 1.050 m (3.500 ft) | |||
TSA 19 | TSA 19 1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1) 2) 54°33'58"N 017°50'00"E (2) 3) 54°36'41"N 017°59'38"E (3) 4) 54°40'42"N 018°14'37"E (4) 5) 54°35'50"N 018°18'27"E (5) 6) 54°30'00"N 018°23'00"E (6) 7) 54°23'23"N 018°02'56"E (7) 8) 54°21'40"N 017°50'00"E (8) 9) 54°19'00"N 017°30'00"E (9) 10) 54°25'55"N 017°26'03"E (10) 1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1) | |||
TSA 19A 1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1) 2) 54°33'58"N 017°50'00"E (2) 3) 54°21"40"N 017°50'00"E (8) 4) 54°19'00"N 017°30'00"E (9) 5) 54°25'55"N 017°26'03"E (10) 1) 54°28'00"N 017°27'35"E (1) | FL 105 1.050 m (3.500 ft) AMSL | Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK Wymagane zezwolenie ATC | ||
TSA 19B 1) 54°33'58"N 017°50'00"E (2) 2) 54°36'41"N 017°59'38"E (3) 3) 54°30'59"N 018°01'09"E (11) 4) 54°23'23"N 018°02'56"E (7) 5) 54°21'40"N 017°50'00"E (8) 1) 54°33'58"N 017°50'00"E (2) | FL 105 1.050 m (3.500 ft) AMSL | Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK Wymagane zezwolenie ATC | ||
TSA 19C 1) 54°30'59"N 018°01'09"E (11) 2) 54°35'50"N 018°18'27"E (5) 3) 54°30'00"N 018°23'00"E (6) 4) 54°23'23"N 018°02'56"E (7) 1) 54°30'59"N 018°01'09"E (11) | FL 105 GND | Zgodnie z AUP | Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK Wymagane zezwolenie ATC | |
TSA 19D 1) 54°36'41"N 017°59'38"E (3) 2) 54°40'42"N 018°14'37"E (4) 3) 54°35'50"N 018°18'27"E (5) 4) 54°30'59"N 018°01'09"E (11) 1) 54°36'41"N 017°59'38"E (3) | FL 105 GND | Zgodnie z AUP | Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK Wymagane zezwolenie ATC | |
TSA 20 | TSA 20 1) 54°12'04"N 018°30'56"E (1) 2) 54°09'37"N 018°54'17"E (2) 3) 54°09'00"N 019°00'00"E (3) 4) 54°03'20"N 018°51'59"E (4) 5) 53°59'58"N 018°31'28"E (5) 6) 54°08'01"N 018°27'54"E (6) 1) 54°12'04"N 018°30'56"E (1) | 1.700 m (5.500 ft) AMSL GND | Zgodnie z AUP | Strefa kolizyjna z TMA GDAŃSK |
ZAŁĄCZNIK Nr 6
STREFY TRA
1. Wprowadzenie nowych stref TRA zgodnie z poniższymi tabelami:
STREFA | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | AKTYWNOŚĆ | UWAGI |
TRA 10 | TRA 10A 1) 50°22'43"N 021°45'10"E 2) 50°28'05"N 022°23'20"E 3) 50°16'25"N 022°11'30"E 4) 50°18'36"N 021°44'12"E 1) 50°22'43"N 021°45'10"E | 2.000 m (6.500 ft) AMSL GND | Zgodnie z AUP | Strefa kolizyjna Przestrzeń klasy G |
TRA 10B 1) 50°28'05"N 022°23'20"E 2) 50°30'34"N 022°39'08"E 3) 50°20'51"N 022°47'55"E 4) 50°15'16"N 022°25'16"E 5) 50°16'25"N 022°11'30"E 1) 50°28'05"N 022°23'20"E | 2.000 m (6.500 ft) AMSL 550 m (1.804 ft) AMSL | |||
TRA 10C 1) 50°22'43"N 021°45'10"E 2) 50°18'36"N 021°44'12"E 3) 50°06'00"N 021°22'00"E 4) 50°10'21"N 020°59'11"E 5) 50°18'26"N 021°04'36"E 6) 50°26'27"N 021°17'33"E 1) 50°22'43"N 021°45'10"E | FL115 GND | |||
TRA 10D 1) 50°30'34"N 022°39'08"E 2) 50°33'12"N 022°56'03"E 3) 50°22'43"N 022°55'37"E 4) 50°20'51"N 022°47'55"E 1) 50°30'34"N 022°39'08"E | 2.000 m (6.500 ft) AMSL 550 m (1.804 ft) AMSL | |||
TRA 11 | TRA 11A 1) 50°22'43"N 021°45'10"E 2) 50°28'05"N 022°23'20"E 3) 50°16'25"N 022°11'30"E 4) 50°18'36"N 021°44'12"E 1) 50°22'43"N 021°45'10"E TRA 11B 1) 50°28'05"N 022°23'20"E 2) 50°30'34"N 022°39'08"E 3) 50°20'51"N 022°47'55"E 4) 50°15'16"N 022°25'16"E 5) 50°16'25"N 022°11'30"E 1) 50°28'05"N 022°23'20"E | FL115 2.000 m (6.500 ft) AMSL FL115 2.000 m (6.500 ft) AMSL | Wymagane zezwolenie ATC | Strefa kolizyjna z TMA Rzeszów Przestrzeń klasy C Zapewniana służba ATC |
TRA 12 | TRA 12 Okrąg o promieniu 10 km o środku w punkcie: 50°53'55"N 015°47'07,83"E | FL 095 2.000 m (6.500 ft) AMSL | Zgodnie z AUP | Tylko dla skoków spadochronowych Przestrzeń klasy G |
TRA 13 | TRA 13 Okrąg o promieniu 10 km o środku w punkcie: 53°44'47"N 020°22'44"E | FL 095 2.000 m (6.500 ft) AMSL | Zgodnie z AUP | Tylko dla skoków spadochronowych Przestrzeń klasy G |
TRA 14 | TRA 14 1) 52°34'55"N 016°57'46"E 2) 52°25'21"N 017°21'27"E 3) 52°25'21"N 017°05'56"E 4) 52°25'37"N 017°02'34"E 5) 52°26'25"N 016°59'19"E 6) 52°30'58"N 016°58'53"E 1) 52°34'55"N 016°57'46"E | 2.000 m (6.500 ft) AMSL 500 m (1.640 ft) AMSL | Zgodnie z AUP | Strefa kolizyjna z TMA Poznań Przestrzeń klasy C Zapewniana służba ATC |
2. Wprowadzenie zmian w granicach stref TRA zgodnie z poniższą tabelą:
STREFA | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | AKTYWNOŚĆ | UWAGI |
TRA 07 | TRA 07A 1) 51°24'32"N 017°03'56"E 2) 51°26'01"N 017°10'49"E 3) 51°14'03"N 017°11'28"E 4) 51°13'51"N 017°02'42"E 1) 51°24'32"N 017°03'56"E | 1.350 m (4.500 ft) AMSL GND | Zgodnie z AUP | Strefa kolizyjna Przestrzeń klasy G |
TRA 07B 1) 51°14'03"N 017°11'28"E 2) 51°10'25"N 017°11'40"E 3) 51°08'25"N 017°04'45"E 4) 51°08'25"N 017°02'05"E 5) 51°13'51"N 017°02'42"E 1) 51°14'03"N 017°11'28"E | 1.350 m (4.500 ft) AMSL GND | |||
TRA 07C 1) 51°21'14"N 016°48'39"E 2) 51°24'32"N 017°03'56"E 3) 51°13'51"N 017°02'42"E 4) 51°08'25"N 017°02'05"E 5) 51°08'25"N 016°59'20"E 6) 51°14'50"N 016°51'20"E 1) 51°21'14"N 016°48'39"E | 1.350 m (4.500 ft) AMSL 650 m (2.133 ft) AMSL | |||
TRA 07D 1) 51°26'01"N 017°10'49"E 2) 51°28'33"N 017°22'48"E 3) 51°23'07"N 017°29'31"E 4) 51°19'22"N 017°11'11"E 1) 51°26'01"N 017°10'49"E | 1.350 m (4.500 ft) AMSL 650 m (2.133 ft)AMSL |
ZAŁĄCZNIK Nr 7
STREFY TFR
STREFA | GRANICE POZIOME | GRANICE PIONOWE | AKTYWNOŚĆ | UWAGI |
TFR 04 | 1) 53°20'50"N 017°08'11"E 2) 53°23'43"N 017°21'31"E 3) 52°57'24"N 017°33'21"E 4) 52°58'31"N 017°18'00"E 1) 53°20'50"N 017°08'11"E | 1.700 m (5.500 ft) 1.050 m (3.500 ft) | Zgodnie z AUP | |
TFR 08 | 1) 52°06'35"N 018°36'50"E 2) 52°05'00"N 018°49'00"E 3) 51°44'55"N 018°45'18"E 4) 51°46'00"N 018°33'00"E 1) 52°06'35"N 018°36'50"E | FL 105 FL 085 | Zgodnie z AUP | |
TFR 13 | 1) 53°50'15"N 014°19'27"E (1) 2) 53°42'45"N 015°00'56"E (2) 3) 53°15'40"N 015°12'15"E (3) 4) 53°11'00"N 014°37'00"E (4) 1) 53°50'15"N 014°19'27"E (1) | FL 145 FL 095 | Zgodnie z AUP | |
TFR 16 | 1) 54°28'28"N 019°29'08"E (1) 2) 54°21'00"N 019°51'00"E (2) 3) 54°14'36"N 019°41'24"E (3) 4) 54°23'02"N 019°17'53"E (4) 1) 54°28'28"N 019°29'08"E (1) | FL 155 FL 125 | Zgodnie z AUP |
ZAŁĄCZNIK Nr 8
TRASY MRT
1. Wprowadzenie zmian wysokości w segmentach tras MRT zgodnie z poniższymi tabelami:
Segmenty | Granice pionowe (m/ft AMSL) | Szerokość (km) |
01 - 02 | GND - 650/2133 | 5 |
07 - 08 | 10 | |
09 - 10 | 10 | |
10 - 11 | 10 | |
11 - 12 | 10 | |
12 - 74 | 10 | |
13 - 74 | 5 | |
13 - 76 | 5 | |
36 - 37 | 5 | |
44 - 46 | 5 | |
01 - 23 | GND - 550/1804 | 5 |
02 - 03 | 5 | |
03 - 04 | 5 | |
04 - 05 | 5 | |
04 - 22 | 10 | |
05 - 06 | 10 | |
05 - 20 | 5 | |
06 - 07 | 10 | |
06 - 18 | 10 | |
08 - 09 | 5 | |
08 - 13 | 10 | |
08 - 15 | 10 | |
13 - 14 | 5 | |
14 - 16 | 10 | |
14 - 33 | 5 | |
15 - 16 | 10 | |
16 - 17 | 5 | |
17 - 18 | 10 | |
18 - 19 | 5 | |
18 - 29 | 5 | |
19 - 21 | 5 | |
20 - 21 | 10 | |
20 - 22 | 5 | |
21 - 28 | 5 | |
21 - 29 | 5 | |
22 - 23 | 5 | |
23 - 24 | 5 | |
24 - 25 | 5 | |
25 - 26 | 5 | |
25 - 43 | 5 | |
26 - 27 | 5 | |
27 - 28 | 5 | |
27 - 41 | 10 | |
27 - 42 | 5 | |
27 - 43 | 10 | |
30 - 31 | 5 | |
31 - 32 | GND-550/1804 | 5 |
31 - 35 | 5 | |
31 - 81 | 10 | |
32 - 17 | 5 | |
32 - 81 | 5 | |
33 - 34 | 5 | |
33 - 81 | 10 | |
34 - 35 | 5 | |
34 - 53 | 5 | |
36 - 52 | 5 | |
37 - 38 | 5 | |
37 - 50 | 5 | |
38 - 30 | 5 | |
38 - 39 | 5 | |
38 - 40 | 5 | |
38 - 50 | 5 | |
39 - 30 | 5 | |
39 - 40 | 5 | |
39 - 41 | 5 | |
40 - 41 | 5 | |
40 - 48 | 5 | |
40 - 50 | 5 | |
41 - 48 | 5 | |
41 - 78 | 5 | |
42 - 46 | 5 | |
43 - 44 | 10 | |
44 - 42 | 5 | |
44 - 45 | 5 | |
45 - 46 | 5 | |
45 - 79 | 5 | |
46 - 47 | 5 | |
46 - 80 | 5 | |
47 - 56 | 5 | |
47 - 57 | 5 | |
48 - 47 | 5 | |
48 - 49 | 5 | |
49 - 50 | 5 | |
50 - 48 | 5 | |
50 - 51 | 10 | |
51 - 55 | 5 | |
52 - 37 | 5 | |
52 - 51 | 5 | |
52 - 54 | 5 | |
52 - 89 | 5 | |
52 - 97 | 5 | |
53 - 36 | GND-550/1804 | 5 |
55 - 54 | 5 | |
55 - 65 | 5 | |
56 - 48 | 5 | |
56 - 49 | 5 | |
56 - 55 | 10 | |
56 - 58 | 5 | |
56 - 62 | 5 | |
56 - 64 | 10 | |
57 - 59 | 5 | |
57 - 77 | 5 | |
58 - 59 | 5 | |
59 - 60 | 5 | |
59 - 61 | 5 | |
59 - 62 | 5 | |
60 - 61 | 5 | |
60 - 63 | 5 | |
60 - 70 | 5 | |
61 - 70 | 5 | |
62 - 60 | 5 | |
62 - 63 | 5 | |
63 - 64 | 5 | |
63 - 67 | 5 | |
63 - 68 | 10 | |
63 - 75 | 5 | |
64 - 65 | 5 | |
64 - 66 | 10 | |
65 - 54 | 10 | |
66 - 72 | 5 | |
66 - 73 | 5 | |
66 - 75 | 10 | |
67 - 68 | 10 | |
67 - 69 | 10 | |
67 - 71 | 10 | |
67 - 73 | 10 | |
67 - 75 | GND-550/1804 | 10 |
68 - 60 | 5 | |
68 - 69 | 10 | |
69 - 60 | 10 | |
69 - 70 | 10 | |
69 - 71 | 10 | |
71 - 72 | 10 | |
71 - 73 | 10 | |
72 - 73 | 10 | |
72 - 82 | 5 | |
77 - 56 | 5 | |
77 - 58 | 5 | |
78 - 42 | 5 | |
79 - 80 | 5 | |
80 - 57 | 5 | |
82 - 83 | 5 | |
83 - 84 | 5 | |
84 - 85 | 5 | |
85 - 34 | 5 | |
85 - 86 | 5 | |
85 - 88 | 5 | |
86 - 87 | 5 | |
87 - 52 | 5 | |
90 - 89 | 5 | |
90 - 91 | 5 | |
91 - 66 | GND-550/1804 | 5 |
92 - 93 | 5 | |
93 - 94 | 5 | |
94 - 82 | 5 | |
95 - 54 | 5 | |
95 - 89 | 5 | |
95 - 90 | 5 | |
96 - 88 | 5 | |
96 - 89 | 5 | |
96 - 92 | 5 | |
97 - 37 | 5 | |
97 - 50 | 5 | |
97 - 51 | 5 |
Notka Wydawnictwa Prawniczego "Lex"
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
.................................................