Zatwierdzenie zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.ULC.2014.64

Akt obowiązujący
Wersja od: 22 października 2014 r.

DECYZJA Nr 28
PREZESA URZĘDU LOTNICTWA CYWILNEGO
z dnia 12 września 2014 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian elementów struktury przestrzeni powietrznej

Na podstawie art. 21 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz. U. z 2013 r. poz. 1393 oraz z 2014 r. poz. 768) w związku z § 4 ust. 4, § 5 ust. 2, § 7 ust. 2 i § 8 ust. 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz. U. z 2014 r. poz. 351) zarządza się, co następuje:
§  1.
Zatwierdza się:
1)
zmianę granic poziomych i pionowych strefy kontrolowanej lotniska Łódź - Lublinek - CTR Łódź - Lublinek (CTR EPLL):
OPIS I GRANICE POZIOME

(WGS-84)

GRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENIORGAN KIERUJĄCY RUCHEMCZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI
Łódź - Lublinek CTR1700ft

GND

ŁÓDŹ WIEŻAŁÓDŹ WIEŻA (124.225 MHz)

PL

ŁÓDŹ TOWER (124.225 MHz)

EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°45'17"N019°08'10"E
51°48'18"N019°18'45"E
51°49'22"N019°24'51"E
51°50'13"N019°36'07"E
51°44'16"N019°39'23"ED
51°43'07"N019°35'35"E
51°40'23"N019°25'38"E
51°37'54"N019°15'49"E
51°39'28"N019°09'31"E
51°42'28"N019°07'54"E
51°45'17"N019°08'10"E
2)
wprowadzenie nowego czterosegmentowego rejonu kontrolowanego lotniska Łódź - Lublinek - TMA Łódź:
OPIS I GRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENIORGAN KIERUJĄCY RUCHEMCZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI
SEKTOR/SECTOR "A"2500ft

1700ft

TWR ŁÓDŹ124.225 (MHz)

ŁÓDŹ WIEŻA,

ŁÓDŹ TOWER

PL, EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°49'41"N019°03'58"E
51°55'01"N019°33'29"E
51°50'13"N019°36'07"E
51°44'16"N019°39'23"E
51°43'07"N019°35'35"E
51°40'23"N019°25'38"E
51°37'54"N019°15'49"EC
51°39'28"N019°09'31"E
51°40'48'"N019°04'15"E
51°47'40"N019°00'53"E
51°49'41"N019°03'58"E
SEKTOR/SECTOR "B"5500ft

2500ft

TWR ŁÓDŹ124.225 (MHz)

ŁÓDŹ WIEŻA,

ŁÓDŹ TOWER

PL, EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°49'41"N019°03'58"E
51°55'01"N019°33'29"E
51°56'53"N019°44'06"E
51°56'41"N019°49'36"E
51°55'49"N019°53'27"E
51°54'16"N019°56'15"E
51°50'53"N019°58"48"E
51°48'30"N019°59'15"E
51°45'48"N019°58'10"EC
51°43'42"N019°55'54"E
51°42'13"N019°53'14"E
51°39'24"N019°35'36"E
51°37'54"N019°15"49"E
51°39'28"N019°09'31"E
51°40'48"N019°04'15"E
51°47'40"N019°00'53"E
51°49'41"N019°03'58"E
SEKTOR/SECTOR "C"FL115

5500ft

TWR ŁÓDŹ124.225 (MHz)

ŁÓDŹ WIEŻA,

ŁÓDŹ TOWER

PL, EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°53'49"N018°52'03"E
51°59'23"N019°25'06"E
52°04'51"N019°22'13"E
52°07'28"N019°38'17"E
52°02'00"N019°40'57"E
52°02'23"N019°43'19"E
52°05'12"N 019°54'55"E
51°47'03"N020°03'38"E
51°39'58"N019°57'37"E
51°32'13"N019°57'41"E
51°30'32"N019°40'12"EC
51°39'27"N019°35'36"E
51°37'54"N019°15'49"E
51°39'28"N019°09'31"E
51°40'48"N019°04'15"E
51°43'12"N018°54'25"E
51°47'45"N018°51'48"E
51°53'49"N018°52'03"E
SEKTOR/SECTOR "D"4500ft

2000ft

TWR ŁÓDŹ124.225 (MHz)

ŁÓDŹ WIEŻA,

ŁÓDŹ TOWER

PL, EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°40'48"N019°04'15"E
51°39'28"N019°09'31"E
51°37'54"N019°15'49"E
51°37'06"N019°09'17"EC
51°38'10"N019°05'49"E
51°40'48"N019°04'15"E
3)
zmianę granic poziomych sektorów A, B i C rejonu kontrolowanego Poznań South - TMA Poznań South:
OPIS I GRANICE POZIOME (WGS-84)GRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENIORGAN KIERUJĄCY RUCHEMCZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI
TMA Poznań South

SEKTOR/SECTOR "A"

5500 ft (AMSL)

2100 ft (AMSL)

APP POZNAŃ127.225 (MHz)

Poznań Zbliżanie,

PL, EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°20'43"N016°29'21"E
51°21'15"N016°36'57"E
51°08'08"N017°24'38"E
51°00'43"N017°29'35"E
50°52'43"N017°22'48"E
50°52'41"N017°22'35"E
50°50'21"N017°07'12"EC
51°02'18"N016°22'44"E
51°08'24"N016°19'48"E
51°20'43"N016°29'21"E
SEKTOR/SECTOR "B"FL 095

5500 ft (AMSL)

APP POZNAŃ127.225 (MHz)

Poznań Zbliżanie,

PL, EN

Linia łącząca następujące punkty;
51°23'35"N016°47'44"E
51°13'05"N017°27'04"E
51°01'15"N017°34'28"E
50°49'17"N017°23'22"E
50°45'48"N017°02'25"E
50°57'57"N016°17'27"E
51°04'42"N016°13'12"EC
51°11'29"N016°14'10"E
51°22'53"N016°24'24"E
51°23'35"N016°47'44"E
SEKTOR/SECTOR "C"FL 095

6500 ft AMSL

APP POZNAŃ127.225 (MHz)

Poznań Zbliżanie,

PL, EN

Linia łącząca następujące punkty:
51°22'53"N016°24'24"E
51°28'11"N016°44'56"E
51°37'30"N017°01'46"E
51°18'56"N017°33'09"E
51°15'05"N017°39'23"E
51°10'13"N017°45'17"E
51°00'05"N017°46'09"E
50°54'41"N017°41'36"E
50°44'15"N017°32'01"EC
50°42'17"N017°17'54"E
50°45'58"N017°02'25"E
50°49'17"N017°23'22"E
51°01'15"N017°34'28"E
51°13'05"N017°27'04"E
51°23'35"N016°47'44"E
51°22'53"N016°24'24"E
4)
zmianę nazwy sektora "D" rejonu kontrolowanego Poznań South - TMA Poznań South "D" na sektor TMA Poznań South "F":
OPIS I GRANICE POZIOME (WGS-84)GRANICE PIONOWE I

KLASA PRZESTRZENI

ORGAN KIERUJĄCY

RUCHEM

CZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK

WYWOŁAWCZY, JĘZYKI

SEKTOR/SECTOR "F"2100ft AMSL

1600 ft AMSL

APP POZNAŃ127.225 MHz

POZNAŃ ZBLIŻANIE

Pl/En

Lidia łącząc A na stępujące punkty:
51°05'33"N017°08'42"E
51°02'58"N017°13'08"EC
50°56'49"N017°08'42"E
50°57'38"N017°02'40"E
51°05'33"N017°08'42"E
5)
zmianę nazwy sektora "F" rejonu kontrolowanego Poznań South - TMA Poznań South "F" na sektor TMA Poznań South "G":
OPIS I GRANICE POZIOME

(WGS-84)

GRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENIORGAN KIERUJĄCY RUCHEMCZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI
SEKTOR/SECTOR "G"FL 195

FL095

APP POZNAŃ127.225 MHz

POZNAŃ ZBLIŻANIE

Pl/En

Linia łącząca następujące punkty:
51°37'03"N016°00'00"E
51°45'00"N017°40'42"E
51°29'18"N018°00'29"E
50°53'40"N018°44'18"E
50°39'12"N018°24'42"E
50°31'34"N018°14'51"EC
50°22'32"N018°06'31"E
50°19'58"N017°55'26"E
50°49'45"N016°07'17"E
51°07'28"N016°00'36"E
51°16'36"N015°58'32"E
51°37'03"N016°00'00"E
6)
wprowadzenie nowego sektora "D" rejonu kontrolowanego Poznań South - TMA Poznań South "D":
OPIS I GRANICE POZIOME

(WGS-84)

GRANICE PIONOWE I KLASA PRZESTRZENIORGAN KIERUJĄCY RUCHEMCZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKI
SEKTOR "D"FL 095

6500 ft AMSL

APP POZNAŃ127.225 MHz

POZNAŃ ZBLIŻANIE

Pl/En

Linia łącząca następujące punkty:
50°57'57"N016°17'27"E
50°59'10"N016°12'25"E
51°02'13"N016°05'35"E
51°12'58"N016°06'32"E
51°19'17"N016°12'09"EC
51°22'53"N016°24'24"E
51°11'29"N016°14'10"E
51°04'42"N016°13'12"E
50°57'57"N016°17'27"E
7)
zmianę definicji segmentu "A" strefy ruchu lotniskowego lotnictwa wojskowego - MATZ Łask poprzez dodanie zapisu: "Z wyłączeniem aktywnego sektora "D" TMA Łódź":
OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE

(AMSL)

CZAS AKTYWNOŚCI (UTC)UWAGI
MATZ

ŁASK A (EPLK A)

51°43'12"N018°54'25"EFL95

GND

H 24W MATZ działa wojskowa służba ruchu lotniczego pracująca w oparciu o przepisy i procedury wojskowe.

Korespondencja w języku angielskim po uzgodnieniu, z wyprzedzeniem minimum 24 HR.

51°33'46"N019°32'12"E
51°20'46"N019°25'13"E
51°28'16"N018°46'04"E
51°43'12"N018°54'24"E

Uwaga: Z wyłączeniem aktywnego sektora "D" TMA Łódź.

8)
zmianę górnej granicy strefy czasowo rezerwowanej TRA 12:
OZNACZENIEGRANICE POZIOMEGRANICE PIONOWE (AMSL)CZAS AKTYWNOŚCI (UTC)CZĘSTOTLIWOŚĆ, ZNAK WYWOŁAWCZY, JĘZYKUWAGI
EP TRA 12Koło o promieniu 10 km i środku w punkcie 50°53'55"N 015°47'08"EFL 115 6500ftZgodnie z AUPJelenia Góra RADIO (122.900 MHz)

Pl

NIL
9)
likwidację strefy czasowo rezerwowanej TRA 39;
10)
likwidację strefy czasowo rezerwowanej TRA 42;
11)
obniżenie górnej granicy segmentu "C" strefy czasowo rezerwowanej TRA 15 "C" z FL195 do FL95;
12)
wprowadzenie stref czasowo wydzielonych TSA 40, 41, 42, 43, 45, 46:
OznaczenieGranice poziomeGranice pionowe (AMSL)Okres AktywnościUwagi
EP TSA 4051°07'06"N014°59'25"EFL125

FL95

Zgodnie z AUPNIL
51°02'48"N015°33'17"E
51°01'09"N015°37'11"E
50°51'26",1452 N015°19'46",5274 E
Dalej wzdłuż granicy FIR do punktu
50°52'13",8488 N014°51'49",6422 E
50°54'57"N014°51'17"E
dalej wzdłuż granicy FIR do punktu:
51°07'06"N014°59'25"E
EP TSA 4151°01'09"N015°37'11"EFL165

FL95

Zgodnie z AUPNIL
50°55'06"N015°51'36"E
50°49'44"N015°31'27"E
50°46'37",2141 N015°31'27",5135 E
dalej wzdłuż granicy FIR do punktu:
50°51'26", 1452 N015°19'46",5274 E
51°01'09"N015°37'11"E
EP TSA 4250°55'06"N015°51'36"EFL225

FL95

Zgodnie z AUPML
50°49'58"N016°03'59"E
50°39'09",7194 N016°05'21", 0148E
dalej wzdłuż granicy FIR do punktu:
50°46"37", 2141 N015°31'27",5135 E
50°49'44"N015°31'27"E
50°55'06"N015°51'36"E
EP TSA 4350°49'58"N016°03'59"EFL225

FL95

Zgodnie z AUPNIL
50°51'37"N016°28'24"E
50°25'44"N017°12'33"E
50°21'50",4633 N017°12'04,1297 E
dalej wzdłuż granicy FIR do punktu:
50°39'09",7194 N016°05'21",0148 E
50°49'58"N016°03'59"E
EP TSA 4550°12'08",9743 N017°44'04",6228 EFL185

FL95

Zgodnie z AUPML
50°05'49",7845 N017°43'51",1767 E
dalej wzdłuż granicy FIR do punktu:
50°12'08",9743 N017°44'04",6228 E
EP TSA 4650°25'44"N017°12'33"EFL215

FL95

Zgodnie z AUPML
50°17'12"N017°26'42"E
50°15'10", 8745,N017°26'43",0294 E
dalej wzdłuż granicy FIR do punktu:
50°21'50",4633 N017°12'04",1297 E
50°25'44"N017°12'33'E
13)
zmianę granic pionowych i poziomych tras TFR 01, 10, 11:
OznaczenieGranice poziomeGranice pionowe (AMSL)Okres AktywnościUwagi
EP TFR 0153°30'35"N019°54'31"EFL195

FL095

Zgodnie z AUPNIL
53°48'29"N019°31'32"E
53°50'19"N019°44'32"E
53°51'11"N019°49'19"E
53°33'08"N020°13'00"E
53°30'35"N019°54'31"E
EP TFR 1052°59'18"N015°24'58"EFL095

3500ft

Zgodnie z AUPNIL
53°10'26"N015°52'46"E
53°19'33"N015°45'48"E
53°08'21"N015°17'57"E
52°59'18"N015°24'58"E
EP TFR 1153°50'49"N014°57'46"EFL145

FL105

Zgodnie z AUPNIL
53°53'43"N015°19'51"E
54°03'10"N015°16'32"E
53°59'57"N014°53'44"E
53°50'49"N014°57'46"E
14)
likwidację tras TFR 02 oraz TFR 13;
15)
wprowadzenie nowych dróg lotniczych Q800, T240, Z131, Z212, Z493, Y41, Z349 i Z419:
Oznaczenie AWY

Znaczący punki nawigacyjny

Init Mag Trk (º)Dist

(km)

Granice pionowe (FL) Klasyfikacja przestrzeniKierunek poziomów przelotówUwagi
MNM FL OddMNM FL Even
123456
Q800

(RNAV5)

FIR BDRY BILRA

54°46'29"N 014°20'20"E

8,3[C]110

100↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL245-FL660 PERM

2) FL95-FL245 CDR 1 H24

FIR BDRY POKEN

54°49'11"N 014°33'51"E

123456
T240

(RNAV5)

OGDAV

54°48'07"N 017°59'54"E

15[C]110 ↑ ACC WARSZAWA
DOMAG

54°58'28"N 017°41'08"E

123456
Z131

(RNAV5)

FIR BDRY BANUB

54°27'43"N 014°17'50"E

28,4[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSZAW

1) FL245-FL660 PERM

2) FL95-FL245 CDR 1 H24

FIR BDRY GOSOT

54°48'20"N 014°51'28"E

123456
Z212

(RNAV5)

FIR BDRY BANUB

54°27'43"N 014°17'50"E

23,4[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL245-FL660 PERM

2) FL95-FL245 CDR 1 H24

FIR BDRY POKEN

54°49'11"N 014°33'51"E

123456
Z493

(RNAV5)

XELOL

54°16'39"N 014°53'42"E

35,7[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL245-FL660 PERM

2) FL95-FL245 CDR 1 H24

FIR BDRY BILRA

54°46'29"N 014°20'20"E

123456
Y41

(RNAV5)

KARTI

54°17'59"N 018°12'29"E

74,31[C]110 ↑ 110 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL196-FL660 PERM

2) FL95-FL195 CDR 1H24

BABOT

56°10'12"N 016°41'25"E

9,02[C]110 ↑ 110 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
FIR BDRY LARMA

55°16'28"N 016°30'06"E

123456
Z349
TOMTI

50°57'11"N 015°17'36"E

16[C]110

110

ACC WARSZAWA

CDR 1 FL95 - FL125 H24

ESEK

51°07'42"N 015°36'29"E

123456
Z419
VAGNI

51°14'20"N 015°59'03"E

39,8[C]110 ↓ ACC WARSZAWA

1) FL245-FL660 PERM

2) FL95-FL245;

CDR 1 każdy/every weekend

FRI 2000 (2000)-MON 0600 (0600) I HOL CDR 2 w innym czasie/at other times.

LASIS

51°24'25'N 014°57'42"E

16)
zmianę przebiegu drogi lotniczej Z348:
123456
Z348
NAROX

51°12'11"N 015°00'38"E

23.1[C]100

ACC WARSZAWA
EKSEK

51°07'42"N 015°36'39"E

4.7[C]100

ACC WARSZAWA
ULGIL

51°05'55"N 016°01'12'E

17)
zmianę desygnatora drogi lotniczej T268 scalenie z drogą lotniczą T709:
123456
T709

(RNAV5)

BAVOK

50°00'10"N 018°11'43"E

18.5[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA

FL285-F666 EVEN FL niedostępna/not available.

LURAD

50°11'31"N 018°34'28"E

27.9[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA

FL285-FL660 EVEN FL niedostępna/not available.

KATOWICE

NDB (KTC)

50°28'27"N 019°09'01"E

8.2[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA

FL285-F666 EVEN FL niedostępna/not available.

MOKOS

50°30'26"N 019°21'22"E

31.2[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA

FL285-F666 EVEN FL niedostępna/not available.

KURON

50°37'54"N 020°08'53"E

4.0[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA

FL285-F666 EVEN FL niedostępna/not available.

KOTEK

50°38'50"N 020°15'04"E

33.8[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA
LULIN

50°34'41"N 021°07'46"E

27.3[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA

l) FL245-FL460 PERM

2) FL95-FL245 CDR 1 H24

POBIG

50°50'06"N 021°43'09"E

22.5[C]110 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA

1) FL125-FL460 PERM

Z) FL96-FL125:

CDR 1 - każdy/every weekend FRI 2000 (2000) -

MON 0600 (0600) i/and HOL

CDR 2 - w innym czasie/at other times

LUKOX

51°02'49"N 022°12'30"E

18)
zmianę desygnatora drogi lotniczej Y225 na Q316;
19)
zmianę kierunkowości w drodze lotniczej T720 z jednokierunkowej na dwukierunkową:
123456
T720

(RNAV5)

REGLI

50°01'49"N 017°59'44"E

19.2[C]290 ↑ 300 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
UPKIS

50°21'01"N 017°59'54"E

68.4[C]290 ↑ 300 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) CDR 1 MON-FRI 0800-1000 (0700-0900) ALTN: REGLI L617 CZE P733 EBOGU N858 GRUDA

2) PERM w innym czasie/at other times

MIXAT

51°29'18"N 018°00'29"E

66.3[C]290 ↑ 300 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL425-FL660 PERM

2) FL285-FL425:

CDR 1 MON-FRI 0800-1000 (0700-0900)

ALTN: REGLI L617 CZE P733 EBOGU N858 GRUDA PERM: w innym czasie/at other times

MOLIL

52°35'22"N 018°00'00"E

5.7[C]290 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL425-FL660 PERM

2) FL285-FL425:

CDR 1 MON-FRI 0800-1000 (0700-0900)

ALTN: REGLI L617 CZE P733 EBOGU N858 GRUDA PERM: w innym czasie/at other times

ATKUN

52°40'38"N 018°04'12"E

58,9[C]290 ↓ ACC WARSZAWA/ACC
GRUDA

53°31'16"N 018°46'53"E

20)
zmianę kierunkowości w drodze T738 w segmencie EKSEK - DINOV z zachodniej na dwukierunkową:
123456
T738
(wcześniej bez zmian)
OLMUK

50°42'01"N 016°56'32"N

65.5[C]110 ↓ ACC WARSZAWA

CDR 1 FL095 - FL225 H24

DINOV

50°55'43"N 016°05'08"E

40.0[C]110 ↑ 110 ↓ ACC WARSZAWA
EKSEK

51°07'42"N 015°36'39"E

54.9[C]110 ↓ ACC WARSZAWA

1) FL245-FL660 PERM

2) FL95 - FL245:

CDR 1 każdy/every weekend FRI 2000 (2000)-MON 0600 (0600) I HOL CDR 2 w innym czasie/at other times.

LASIS

51°24'25"N 014°57'42"E

21)
zmianę kierunkowości drogi lotniczej N744 z jednokierunkowej na dwukierunkową w segmencie NAVUR-OVBOR:
123456
N744

(RNAV 5)

TUSIN

49°50'51"N 018°34'22"E

86.8[C]200 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
NAVUR

51°00'47"N 019°54'40"E

6.8[C]110↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
OVBOR

51°06'15"N 020°01'09'E

21.3[C]110 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
EVINA

51°23'16"N 020°21'36"E

26.0[C]200 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
GESDU

51°48'39"N 020°30'13"E

27.5[C]200 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
ZABORÓWEK DVOR/DME

(WAR)

52°15'33"N 020°39'26"E

22)
zmianę górnej granicy drogi lotniczej L996 na FL660 segmencie CHOCIWEL - GOSOT:
123456
L996

(RNAV5)

DENKO

52°49'01"N 015°49'57"E

14.2[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
XERBI

53°01'56"N 015°40'16"E

17.0[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
PIXOR

53°17'19"N 015°28'35"E

7.3[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
DOSAL

53°23'55"N 015°23'32"E

5.1[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
CHOCIWEL

NDB (CHO)

53°28'31"N 015°19'59"E

9.9[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
MASUN

53°38'12"N 015°16'36"E

6.0[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
GOMEX

53°44'04"N 015°14'32"E

32.4[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAW/ACC WARSAW
ROBOV

54°15'45"N 015°03'21"E

9.4[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
TILAV

54°15'45"N 015°00'00"E

23.9[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
FIR BDRY GOSOT

54°48'20"N 014°51'28"E

23)
przedłużenie drogi lotniczej Z95 o segment GRUDA-OSLOG:
123466
Z95

(RNAV5)

SUSER

53°05'54"N 017°58'17"E

13.4[C]100 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA

CDR 1 FL135- FL245:

1. Każdy/every weekend

FRI 1700(1600) - MON 0700(0600)

CDR 2 FL135 - FL245 Other times .

BAVGO

53°14'45"N 018°15'04"E

11.5[C]100 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA
GOBNI

53°22'17"N 018°29'29'N

13.8[C]100 ↓ 110 ↑ ACC WARSZAWA
GRUDA

53°31'16"N 0180°46'53"E

OSLOG

53°45'54"N 018°45'13"E

24)
przedłużenie drogi lotniczej T270 o segment OLILA-MEBIV-RILAB-OSLOG oraz podniesienie górnej granicy do FL660:
123457
T270

(RNAV5)

VADOL

51°17'23"N 022°06'09"E

12.7[C]100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL125-FL460 PERM

2) FL95-FL125:

CDR 1 - każdy/every weekend FRI 2000 (2000) - MON 0600 (0600) i/and HOL CDR 2 - w innym czasie/at other times.

TIMSO

51°30'03"N 022°07'18"E

7,3[C]100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL125-FL460 PERM

2) FL95-FL125:

CDR 1 - każdy/every weekend FRI 2000 (2000) - MON 0600 (0600) i/and HOL CDR 2 - w innym czasie/at other times.

SUMAM

51°36'38"N 022°02'27"E

13,2[C]100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL125-FL460 PERM

2) FL95-FL125:

CDR 1 - każdy/every weekend FRI 2000 (2000) - MON 0600 (0600) i/and HOL CDR 2 - w innym czasie/at other times.

IRDEB

51°48'36"N 021°53'32"E

25.4[C]100 ↓ ACC WARSZAWA
SUPID

52°13'24"N 021°44'40"E

59.4[C]100 ↓ ACC WARSZAWA
OLILA

52°42'16"N 020°19'42"E

9.5[C]100 ↓ ACC WARSZAWA
MEBIV

52°48'36"N 020°08'02"E

24.3[C]100 ↓ ACC WARSZAWA
RILAB

53°03'40"N 019°37'59"E

52[C]100 ↓ ACC WARSZAWA
OSLOG

53°45'57"N 018°45'13"E

25)
zmianę kategorii warunkowej drogi lotniczej z CDR 1,2 na CDR 1w drogach P31, M743 i T670 w następujących segmentach:

P31: MALOX-KUNERTFL95-FL195;

M743: KARTI-PIVETFL95-FL195;

T670: VAPOS-GIVARFL95-FL195.

123456
P31

(RNAV5)

GOVEN

52°03'30"N 014°45'20"E

67.4[C]110 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL245-FL660 PERM

2) FL95-FL245:

CDR 1 - każdy/every weekend FRI 2000

(2000) -

MON 0600 (0600) i/and HOL

ALTN: MALOX L733 BODLA;

CDR 2 - w innym czasie/at other times

XERBI

53°01'56"N 015°40'16"E

61.6[C]110 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL245-FL660 PERM

2) FL95-FL245:

CDR 1 - każdy/every weekend FRI 2000

(2000) -

MON 0600 (0600) i/and HOL

ALTN: LUXAL L730 CHO L996 XERBI

CDR 2 - w innym czasie/at other times

LUXAL

53°54'56"N 016°32'35"E

23.1[C]100 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
MALOX

54°14'39"N 016°52'53"E

46.8[C]100 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL195-FL660 PERM

2) FL95-FL195: CDR 1 H24

ALTN: MALOX Y100 KARTI N133 VAPOS

VAPOS

54°47'43"N 017°49'36"E

35.2[C]110 ↓ 100 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL245-FL660 PERM

2) FL95-FL245: CDR 1 H24

KUNER

55°15'31"N 018°26'53"E

123456
M743

(RNAV5)

KARTI

54°17'59"N 018°26'53"E

89,6[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL195-FL660 PERM

2) FL95-FL195 CDR 1 H24

ALTN: KARTI N133 DOMAG L983 RUMAR

PIVET

54°52'28"N 015°50'23"E

6.9[C]110 ↑ 100 ↓ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW
GORPI

54°55'00"N 015°39'18"E

123456
T670

(RNAV5)

VAPOS

54°47'43"N 017°49'36"E

54,6[C]110 ↑ ACC WARSZAWA/ACC WARSAW

1) FL195-FL-460 PERM

2) FL95-FL195 CDR 1 H24

ALTN: LARMA M865 LATMI

CDR 2 - w innym czasie/at other limes.

GIVAR

55°01'36"N 016°18'08"E

26)
wprowadzenie warunkowości w segmentach dróg lotniczych P98, N869, T707,T738 i Z349:
123456
P96
ODERA

50°54'16"N 014°59'34"E

5.2[C]110 ↑ 100 ↓ CDR 1 FL095 - FL125 H24
GUDOM

50°54'35"N 014°51'24"E

123456
N869
TOMTI

50°57'11"N 015°17'36"E

10.3[C]110 ↑ CDR 1 FL095-FL165 H24
IXURO

51°01'04"N 015°32"38E

74.6[C]110 ↑ CDR 1 FL096-FL165 H24
AGALU

51°28'17"N 017°23'08"E

Dalej bez zmian
123456
T707
TOMTl

50°57'11"N 015°17'36"E

28.9[C]100 ↓ 100↑ Niedostępna powyżej FL195 w kierunku wschodnim/ Not available above FL195 eastbound.

CDR 1 FL095 - FL165 H24

ULGIL

51°05'55"N 016°01'12"E

9.4[C]100 ↓ 100 ↑ Niedostępna powyżej FL195 w kierunku wschodnim/Not available above FL195 eastbound

CDR 1 FL095 - FL165 H24

Dalej bez zmian
123456
T738
Wcześniej bez zmian
OLMUK

50°42'01"N 016°56'32"E

35.4[C]100 ↓ CDR 1 FL095 - FL225 H24
DINOV

50°55'43"N 016°05'08"E

Dalej bez zmian
123456
Z349
TOMTI

50°57'11"N 015°17'36"E

100

16[C]100

CDR 1 FL95- FL125 H24
EKSEK

51°07'42"N 015°36'39"E

27)
obniżenie górnej granicy warunkowości w drogach lotniczych P861 i Z136:
123456
P861
RASAN

51°00'50"N 015°05'41"E

10.5[C]100 ↑ CDR 1 FL95 -FL125 H24.
REMVU

51°09'56"N 015°13'57"E

38.6[C]100 ↑ CDR 1 FL95 - FL125 H24
Dalej bez zmian
123456
Z136
LAGAR

50°47'43"N 015°22'02"E

28.4[C]100 ↓ CDR 1 FL95 - FL225 H24
DINOV

55°55'43"N 016°05'08"E

Dalej bez zmian
28)
obniżenie górnej granicy warunkowości w drodze lotniczej L983 z FL245 na FL195.
§  2. 1
Decyzja wchodzi w życie z dniem 13 listopada 2014 r., z wyjątkiem przepisów § 1 pkt 1, 2 i 7, które wchodzą w życie z dniem 11 grudnia 2014 r.
1 § 2 zmieniony przez § 1 decyzji nr 38 z dnia 22 października 2014 r. (Dz.Urz.ULC.2014.73) zmieniającej nin. decyzję z dniem 22 października 2014 r.