Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego.
Dz.Urz.MNiSW.2010.3.61
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 36/2010
MINISTRA NAUKI I SZKOLNICTWA WYŻSZEGO1)
z dnia 2 lipca 2010 r.
w sprawie zasad przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Nauki i Szkolnictwa Wyższego
1) Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego kieruje działami administracji rządowej - nauka i szkolnictwo wyższe, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Dz. U. Nr 216, poz. 1596).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2001 r. Nr 49, poz. 509, z 2002 r. Nr 113, poz. 984, Nr 169, poz. 1387 i Nr 153, poz. 1271, z 2003 r. Nr 130, poz. 1188 i Nr 170, poz. 1660, z 2004 r. Nr 162, poz. 1692, z 2005 r. Nr 64, poz. 565, Nr 78, poz. 682 i Nr 181, poz. 1524, z 2008 r. Nr 229, poz. 1539 oraz z 2009 r. Nr 195, poz. 1501 i Nr 216, poz. 1676.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Rejestr Skarg i Wniosków
Departament Kontroli i Nadzoru
Lp. | Nr sprawy i data wpływu | Imię, nazwisko (nazwa) i adres skarżącego/wnio- skodawcy | Przedmiot skargi/wniosku | Podmiot właściwy do rozpatrzenia | Sposób załatwienia (dot. rubr. 5) | Termin załatwienia | Uwagi | |||||
Komórka organizacyjna Ministerstwa | Jednostka podległa/ nadzorowana | Inny | Pozytywny | Negatywny | Inny | Ustawowy | Rzeczywisty | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
PROTOKÓŁ
przyjęcia skargi/wniosku
W dniu .................................... do .............................................................................................................
zgłosił/a się Pan/Pani ................................................................................................................................
zam. ..........................................................................................................................................................
i przedstawił/a ustnie następującą skargę/wniosek:
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................................
Skarżącego/wnioskodawcę poinformowano o trybie załatwiania skarg i wniosków:
................................................... | ......................................................... | |
(podpis skarżącego/wnioskodawcy) | (podpis osoby przyjmującej skargę/wniosek) |
)