Zasady przeprowadzania naboru na stanowiska w służbie cywilnej w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej.
Dz.Urz.KGPSP.2013.12
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 4
KOMENDANTA GŁÓWNEGO PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
z dnia 7 maja 2013 r.
w sprawie zasad przeprowadzania naboru na stanowiska w służbie cywilnej w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Wniosek o wszczęcie procedury naboru w Komendzie Głównej PSP
Wniosek o wszczęcie procedury naboru w Komendzie Głównej PSP
data i podpis Komendanta Głównego PSP
Zwracam się z prośbą o wszczęcie procedury naboru na:
- stanowisko: ...........................................................................................................
- w Biurze: ..............................................................................................................
- w Wydziale ...........................................................................................................
- wymiar czasu pracy: .............................................................................................
- liczba etatów: .......................................................................................................
- symbol opisu stanowisko pracy: ..........................................................................
Warunki pracy
warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań (max. 4000 znaków)
.......................................................................................................................................................
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy (max. 4000 znaków)
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................Uzasadnienie wszczęcia procedury naboru:
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................Propozycja Dyrektora Biura dotycząca:
- daty zatrudnienia: .................................................................................................
- mnożnika: .............................................................................................................
........................................................
(data i podpis Dyrektora Biura)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WYKAZ ZŁOŻONYCH APLIKACJI
WYKAZ ZŁOŻONYCH APLIKACJI
Nazwa stanowiska: ...............................................................
Data publikacji ogłoszenia w BIP: ........................................
Lp. | Nazwisko i imię kandydata | Miejsce zamieszkania | Weryfikacja formalna ofert* | Uwagi | |
Dokumenty złożono z zachowaniem terminu podanego w ogłoszeniu (tak/nie) | Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (tak/nie) | ||||
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 | |||||
5 | |||||
6 | |||||
7 | |||||
8 | |||||
9 | |||||
10 | |||||
11 | |||||
12 | |||||
13 | |||||
14 | |||||
15 | |||||
16 | |||||
17 | |||||
18 | |||||
19 | |||||
20 |
1. Weryfikacja formalna ofert*:
Dokumenty wniesiono z zachowaniem terminu podanego w ogłoszeniu (tak-nie*)
a) Życiorys /CV (tak-nie*),
b) List motywacyjny (tak-nie*).
Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych:
c) Kopia dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo lub oświadczenie o posiadanym obywatelstwie (tak-nie*),
d) Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych (tak-nie*),
e) Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (tak-nie*),
f) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów naboru na stanowisko (tak-nie*),
g) Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie lat stażu pracy/doświadczenia zawodowego (tak-nie*),
h) inne (tak-nie*).
ZAŁĄCZNIK Nr 3
Dane dotyczące stanowiska, na które prowadzony jest nabór:
Dane dotyczące stanowiska, na które prowadzony jest nabór:
- Biuro : ..........................................................................
- Stanowisko : .................................................................
...................................................................................................................
imię i nazwisko osoby składającej oświadczenie
Oświadczenie o zachowaniu bezstronności w procesie naboru
Oświadczam, iż nie pozostaję w związku małżeńskim, nie jestem krewnym do drugiego stopnia ani powinowatym pierwszego stopnia, ani również nie pozostaję z kandydatami w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.
....................................................................
podpis osoby składającej oświadczenie
ZAŁĄCZNIK Nr 4
Dane dotyczące stanowiska, na które prowadzony jest nabór:
Dane dotyczące stanowiska, na które prowadzony jest nabór:
- Biuro: ..........................................................................
- Stanowisko: .................................................................
...................................................................................................................
imię i nazwisko osoby składającej oświadczenie
Oświadczenie o zachowaniu w tajemnicy informacji dotyczących kandydatów biorących udział w naborze
Oświadczam, iż jestem świadoma/y o nałożonym na mnie ustawowym obowiązku zachowania w tajemnicy uzyskanych w trakcie naboru informacji o kandydatach.
....................................................................
podpis osoby składającej oświadczenie
ZAŁĄCZNIK Nr 5
PROTOKÓŁ
PROTOKÓŁ
data i podpis Komendanta Głównego PSP
z posiedzenia Komisji Rekrutacyjnej w Komendzie Głównej PSP na ogłoszenie nr ..................
z dnia .................. na stanowisko: ................................................... opublikowane w Biuletynie
Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Skład komisji przeprowadzającej nabór :
1) ..................................................... - przewodniczący
2) ..................................................... - członek
3) ..................................................... - członek
4) ..................................................... - członek
5) ..................................................... - sekretarz
I. W odpowiedzi na opublikowane ogłoszenie wpłynęło ............... ofert, w tym .............. ofert spełniających wymagania formalne oraz .................. ofert niespełniających wymagań formalnych.
II. Do II etapu - testu wiedzy - zaproszono ................... kandydatów spełniających wymagania formalne. Na test wiedzy stawiło się ................. zaproszonych kandydatów.
III. Do III etapu - rozmowy kwalifikacyjnej - zaproszono następujących kandydatów:
1) .............................................................................
Imię i nazwisko
2) .............................................................................
3) .............................................................................
4) .............................................................................
5) .............................................................................
6) .............................................................................
7) .............................................................................
8) .............................................................................
9) .............................................................................
10) .............................................................................
z których na rozmowę stawiło się ............................... kandydatów.
IV. W wyniku postępowania rekrutacyjnego Komisja dokonała wyboru następujących (nie więcej niż pięciu) ............... kandydatów, spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu wymagania dodatkowe.
imię i nazwisko- miejsce zamieszkania
1) .............................................................................
2) .............................................................................
3) .............................................................................
4) .............................................................................
V. W toku naboru zastosowano następujące metody i techniki:
1. | Weryfikacja formalna ofert | ............................. | - | ........................................... | |
/data/ | /liczba uczestników/ | ||||
2 | Testy wiedzy | ............................. | - | ........................................... | |
/data/ | /liczba uczestników/ | ||||
3 | Rozmowa kwalifikacyjna | ............................. | - | ........................................... | |
/data/ | /liczba uczestników/ |
VI. Informacja o metodach i technikach naboru.
(opis wykorzystanych metod i technik naboru, przy pomocy których zostały zweryfikowane wymagania na stanowisko)
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
VII. Zestawienie wyników uzyskanych przez kandydatów podczas procedury naboru:
Lp. | Imię i nazwisko | Wynik testu pisemnego | Wynik rozmowy kwalifikacyjnej | Ogółem | ||
Ocena pytań komisji | Ocena spełnienia wymagań dodatkowych | |||||
1 | pyt. 1 | |||||
pyt. 2 | ||||||
pyt. 3 | ||||||
pyt. 4 | ||||||
pyt. 5 | ||||||
2 | pyt. 1 | |||||
pyt. 2 | ||||||
pyt. 3 | ||||||
pyt. 4 | ||||||
pyt. 5 | ||||||
3 | pyt. 1 | |||||
pyt. 2 | ||||||
pyt. 3 | ||||||
pyt. 4 | ||||||
pyt. 5 | ||||||
4 | pyt. 1 | |||||
pyt. 2 | ||||||
pyt. 3 | ||||||
pyt. 4 | ||||||
pyt. 5 | ||||||
5 | pyt. 1 | |||||
pyt. 2 | ||||||
pyt. 3 | ||||||
pyt. 4 | ||||||
pyt. 5 |
VIII. Komisja uznaje, ze kandydat/ka ...........................................................................
(imię i nazwisko - miejsce zamieszkania)
w sposób optymalny spełnia ogłoszone wymagania.
IX. Uzasadnienie wyłonienia kandydata/powody niewyłonienia kandydatów:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
X. Podpisy członków Komisji:
1) .............................................................................
2) .............................................................................
3) .............................................................................
4) .............................................................................
Warszawa, dnia .................................................