Zasady postępowania przy załatwianiu spraw interesantów w Głównym Urzędzie Miar.
Dz.Urz.GUM.2007.2.8
Akt utracił mocDECYZJA Nr 2
PREZESA GŁÓWNEGO URZĘDU MIAR
z dnia 12 kwietnia 2007 r.
w sprawie zasad postępowania przy załatwianiu spraw interesantów w Głównym Urzędzie Miar
Rozdział 1
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Rozdział 2
Sprawy załatwiane pisemnie
Sprawy załatwiane pisemnie
- Kancelaria jest zobowiązana bezzwłocznie ustalić tę datę.
Rozdział 3
Przyjmowanie interesantów
Przyjmowanie interesantów
Rozdział 4
Przeprowadzanie rozmów telefonicznych
Przeprowadzanie rozmów telefonicznych
- sporządza się notatki.
Rozdział 5
Przepisy końcowe
Przepisy końcowe
ZAŁĄCZNIK Nr 1
LISTA SPOTKAŃ INTERESANTÓW Z PRACOWNIKAMI
LISTA SPOTKAŃ INTERESANTÓW Z PRACOWNIKAMI
LP. | IMIĘ I NAZWISKO OSÓB PRZYCHODZĄCYCH | IMIĘ I NAZWISKO PRACOWNIKA URZĘDU | NAZWA REPREZENTOWANEGO PODMIOTU | FUNKCJA | DATA I GODZINA SPOTKANIA | TEMATYKA SPOTKANIA | PODPIS |
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Notatka ze spotkania
Notatka ze spotkania
data spotkania ...............................................
godzina rozpoczęcia spotkania ................................
godzina zakończenia spotkania ................................
pracownicy Urzędu uczestniczący w spotkaniu:
1) ........................................................
2) ........................................................
3) ........................................................
interesanci uczestniczący w spotkaniu:
1) ........................................................
imię i nazwisko numer dowodu osobistego lub innego
dokumentu ze zdjęciem
2) ........................................................
imię i nazwisko numer dowodu osobistego lub innego
dokumentu ze zdjęciem
3) ........................................................
imię i nazwisko numer dowodu osobistego lub innego
dokumentu ze zdjęciem
4) ........................................................
imię i nazwisko numer dowodu osobistego lub innego
dokumentu ze zdjęciem
podmiot reprezentowany .......................................
nazwa / firma
..............................................................
adres
..............................................................
tematyka i przebieg spotkania
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
...................... ......................
podpis podpis
...................... ......................
podpis podpis
...................... ......................
podpis podpis
...................... ......................
podpis podpis
ZAŁĄCZNIK Nr 3
Notatka z przeprowadzenia rozmowy telefonicznej
Notatka z przeprowadzenia rozmowy telefonicznej
godzina rozpoczęcia rozmowy ..................................
godzina zakończenia rozmowy ..................................
pracownik Urzędu przeprowadzający rozmowę:
..............................................................
interesanci, z którymi przeprowadzono rozmowę
..............................................................
imię i nazwisko
podmiot reprezentowany .......................................
nazwa / firma
..............................................................
adres
..............................................................
tematyka i przebieg rozmowy
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..................
podpis