Zasady postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji na wymianę tablic informacyjnych.
Dz.Urz.MAiC.2012.14
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 3
MINISTRA ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI
z dnia 9 marca 2012 r.
w sprawie zasad postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji na wymianę tablic informacyjnych
ZAŁĄCZNIK
WZÓR
POROZUMIENIE
WZÓR
POROZUMIENIE
zawarte w dniu .......................................
w Warszawie,
na podstawie art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.), art. 45 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2010 r. Nr 80, poz. 526 i Nr 127, poz. 857), art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. Nr 17, poz. 141, z późn. zm.), w związku z wpisem Gminy .......... do Rejestru gmin, na których obszarze używane są nazwy w języku mniejszości, dokonanym w dniu .................. przez Ministra Administracji i Cyfryzacji
pomiędzy:
Ministrem Administracji i Cyfryzacji, zwanym "Zleceniodawcą",
reprezentowanym przez .................................................,
a
Gminą ................., zwaną "Zleceniobiorcą", reprezentowaną przez
...............................................................................................
Zleceniobiorca: Zleceniodawca:
.............................. ..............................
Załącznik Nr 1
WZÓR
WZÓR
SZCZEGÓŁOWY KOSZTORYS WYMIANY TABLIC INFORMACYJNYCH, WYNIKAJĄCEJ Z USTALENIA DODATKOWEJ NAZWY MIEJSCOWOŚCI LUB OBIEKTU FIZJOGRAFICZNEGO W JĘZYKU MNIEJSZOŚCI ALBO W JĘZYKU REGIONALNYM | |||
Nazwa miejscowości | |||
Wyszczególnienie kosztów (rodzaj tablicy, słupki, montaż, demontaż)1) | Ilość | Cena jednostkowa (brutto) | Koszt całkowity (brutto) |
Suma | |||
Nazwa miejscowości | |||
Wyszczególnienie kosztów (rodzaj tablicy, słupki, montaż, demontaż) | Ilość | Cena jednostkowa (brutto) | Koszt całkowity (brutto) |
Suma | |||
Ogółem | |||
Słownie |
1) W kosztorysie muszą zostać wyszczególnione koszty odrębnie dla każdej miejscowości, objętej wymianą tablic informacyjnych.
Załącznik Nr 2
WZÓR
WZÓR
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA WYMIANIE NA TERENIE GMINY TABLIC INFORMACYJNYCH, WYNIKAJĄCEJ Z USTALENIA DODATKOWEJ NAZWY MIEJSCOWOŚCI LUB OBIEKTU FIZJOGRAFICZNEGO W JĘZYKU MNIEJSZOŚCI ALBO W JĘZYKU REGIONALNYM | |||||||||
CZĘŚĆ I. INFORMACJE OGÓLNE | |||||||||
Nazwa Zleceniobiorcy | |||||||||
Numer porozumienia | |||||||||
Termin rozpoczęcia i zakończenia zadania | |||||||||
CZĘŚĆ II. SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA WYDATKÓW | |||||||||
1. kosztorys | |||||||||
Nazwa miejscowości | |||||||||
Wyszczególnienie kosztów (rodzaj tablicy, słupki, montaż, demontaż)1) | Ilość | Cena jednostkowa (brutto) | Koszt całkowity (brutto) | ||||||
Suma | |||||||||
Nazwa miejscowości | |||||||||
Wyszczególnienie kosztów (rodzaj tablicy, słupki, montaż, demontaż) | Ilość | Cena jednostkowa (brutto) | Koszt całkowity (brutto) | ||||||
Suma | |||||||||
Ogółem | |||||||||
Słownie | |||||||||
2. zestawienie faktur2) | |||||||||
Lp. | Numer faktury | Data wystawienia | Data zapłaty | Nazwa wydatku | Kwota | ||||
Łącznie | |||||||||
CZĘŚĆ III. OPIS WYKONANIA ZADANIA | |||||||||
CZĘŚĆ IV. OŚWIADCZENIE | |||||||||
Oświadczam, że przy realizacji porozumienia a) uzyskano odsetki bankowe pochodzące od zgromadzonych na rachunku środków pochodzących z dotacji w kwocie: ..................... zł Jednocześnie oświadczam, że odsetki bankowe pochodzące od zgromadzonych na rachunku środków pochodzących z dotacji zostały przeznaczone na sfinansowanie następujących wydatków: ................................................................ b) nie uzyskano odsetek bankowych pochodzących od zgromadzonych na rachunku środków pochodzących z dotacji.* | |||||||||
Miejscowość i data oraz pieczęć i podpis osoby (lub osób) upoważnionych |
* niepotrzebne skreślić
______
1) W sprawozdaniu z wykonania zadania polegającego na wymianie na terenie gminy tablic informacyjnych, wynikającej z ustalenia dodatkowej nazwy miejscowości lub obiektu fizjograficznego w języku mniejszości albo w języku regionalnym muszą zostać wyszczególnione wydatki odrębnie dla każdej miejscowości, objętej wymianą tablic informacyjnych.
2) Każda z faktur powinna zawierać sporządzony w sposób trwały opis, który wskazuje, że wydatkowana kwota została pokryta ze środków pochodzących z dotacji, a także zawierający informację o wyborze wykonawcy w oparciu o przepisy prawa zamówień publicznych. W zestawieniu faktur można ująć wyłącznie faktury, które zostały wystawione w terminie realizacji zadania, określonym w porozumieniu.
3) Do sprawozdania należy dołączyć płytę CD zawierającą po jednym zdjęciu dokumentującym wszystkie dodatkowe nazwy w językach mniejszości lub w języku regionalnym na poszczególnych rodzajach tablic informacyjnych, wymienionych w związku z realizacją zadania.