Zasady postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji na wymianę tablic informacyjnych.
Dz.Urz.MAiC.2012.11
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 31
MINISTRA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
z dnia 17 listopada 2011 r.
w sprawie zasad postępowania przy udzielaniu i rozliczaniu dotacji na wymianę tablic informacyjnych
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, z 2004 r. Nr 273, poz. 2703 i Nr 238, poz. 2390, z 2005 r. Nr 169, poz. 1414 i Nr 249, poz. 2104, z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 170, poz. 1217 i 220, poz. 1600, z 2008 r. Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 42, poz. 337, Nr 98, poz. 817, Nr 157, poz. 1241 i Nr 161, poz. 1277, z 2010 r. Nr 57, poz. 354 oraz z 2011 r. Nr 117, poz. 676 i Nr 185, poz. 1092.
2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2005 r. Nr 62, poz. 550 oraz z 2009 r. Nr 31, poz. 206 i Nr 157, poz. 1241.
3) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717 i Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441 i Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128 i Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974 i Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111 i Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420 i Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142, poz. 146, Nr 106, poz. 675 i Nr 40, poz. 230 oraz z 2011 r. Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777 i Nr 149, poz. 887.
4) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578 i Nr 257, poz. 1726 oraz z 2011 r. Nr 185, poz. 1092, Nr 201, poz. 1183, Nr 234, poz. 1386 i Nr 240, poz. 1429.
ZAŁĄCZNIK
WZÓR
POROZUMIENIE
WZÓR
POROZUMIENIE
Nr ......./WMNiE/.......
zawarte w dniu .......................................
w Warszawie,
na podstawie art. 8 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z późn. zm.), art. 45 ustawy z dnia 13 listopada 2003 r. o dochodach jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2010 r. Nr 80, poz. 526 i Nr 127, poz. 857), art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. Nr 17, poz. 141, z późn. zm.), w związku z wpisem Gminy .......... do Rejestru gmin, na których obszarze używane są nazwy w języku mniejszości, dokonanym w dniu .................. przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
pomiędzy:
Ministrem Spraw Wewnętrznych i Administracji, zwanym "Zleceniodawcą",
reprezentowanym przez .................................................,
a
Gminą ................., zwaną "Zleceniobiorcą", reprezentowaną przez
...............................................................................................
Zleceniobiorca: Zleceniodawca:
.............................. ..............................
Załącznik Nr 1
WZÓR
WZÓR
SZCZEGÓŁOWY KOSZTORYS WYMIANY TABLIC INFORMACYJNYCH, WYNIKAJĄCEJ Z USTALENIA DODATKOWEJ NAZWA MIEJSCOWOŚCI LUB OBIEKTU FIZJOGRAFICZNEGO W JĘZYKI MNIEJSZOŚCI ALBO W JĘZYKI REGIONALNYM | |||
Nazwa miejscowości | |||
Wyszczególnienie kosztów (rodzaj tablicy, słupki, montaż, demontaż)1 | Ilość | Cena jednostkowa (brutto) | Koszt całkowity (brutto) |
Suma | |||
Nazwa miejscowości | |||
Wyszczególnienie kosztów (rodzaj tablicy, słupki, montaż, demontaż) | Ilość | Cena jednostkowa (brutto) | Koszt całkowity (brutto) |
Suma | |||
Ogółem | |||
Słownie |
1 W kosztorysie muszą zostać wyszczególnione koszty odrębnie dla każdej miejscowości, objętej wymianą tablic informacyjnych.
Załącznik Nr 2
WZÓR
WZÓR
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA ZADANIA POLEGAJĄCEGO NA WYMIANIE NA TERENIE GMINY TABLIC INFORMACYJNYCH, WYNIKAJĄCEJ Z USTALENIA DODATKOWEJ NAZWA MIEJSCOWOŚCI LUB OBIEKTU FIZJOGRAFICZNEGO W JĘZYKU MNIEJSZOŚCI ALBO W JĘZYKU REGIONALNYM | ||||||||||
CZĘŚĆ I. INFORMACJE OGÓLNE | ||||||||||
Nazwa Zleceniobiorcy | ||||||||||
Numer porozumienia | ||||||||||
Termin rozpoczęcia i zakończenia zadania | ||||||||||
CZĘŚĆ II. SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA WYDATKÓW | ||||||||||
1. kosztorys | ||||||||||
Nazwa miejscowości | ||||||||||
Wyszczególnienie kosztów (rodzaj tablicy, słupki, montaż, demontaż)1 | Ilość | Cena jednostkowa (brutto) | Koszt całkowity (brutto) | |||||||
Suma | ||||||||||
Nazwa miejscowości | ||||||||||
Wyszczególnienie kosztów (rodzaj tablicy, słupki, montaż, demontaż) | Ilość | Cena jednostkowa (brutto) | Koszt całkowity (brutto) | |||||||
Suma | ||||||||||
Ogółem | ||||||||||
Słownie | ||||||||||
2. zestawienie faktur2 | ||||||||||
Lp. | Numer faktury | Data wystawienia | Data zapłaty | Nazwa wydatku | Kwota | |||||
Łącznie | ||||||||||
CZĘŚĆ III. OPIS WYKONANIA ZADANIA | ||||||||||
CZĘŚĆ IV. OŚWIADCZENIE | ||||||||||
Oświadczam, że przy realizacji porozumienia a) uzyskano odsetki bankowe pochodzące od zgromadzonych na rachunku środków pochodzących z dotacji w kwocie: ....................... zł Jednocześnie oświadczam, że odsetki bankowe pochodzące od zgromadzonych na rachunku środków pochodzących z dotacji zostały przeznaczone na sfinansowanie następujących wydatków: ....................................................................... b) nie uzyskano odsetek bankowych pochodzących od zgromadzonych na rachunku środków pochodzących z dotacji. * | ||||||||||
Miejscowość i data oraz pieczęć i podpis osoby (lub osób) upoważnionych |
* niepotrzebne skreślić
______
1 W sprawozdaniu z wykonania zadania polegającego na wymianie na terenie gminy tablic informacyjnych, wynikającej z ustalenia dodatkowej nazwy miejscowości lub obiektu fizjograficznego w języku mniejszości albo w języku regionalnym muszą zostać wyszczególnione wydatki odrębnie dla każdej miejscowości, objętej wymianą tablic informacyjnych.
2 Każda z faktur powinna zawierać sporządzony w sposób trwały opis, który wskazuje, że wydatkowana kwota została pokryta ze środków pochodzących z dotacji, a także zawierający informację o wyborze wykonawcy w oparciu o przepisy prawa zamówień publicznych. W zestawieniu faktur można ująć wyłącznie faktury, które zostały wystawione w terminie realizacji zadania, określonym w porozumieniu.
3 Do sprawozdania należy dołączyć płytę CD zawierającą po jednym zdjęciu dokumentującym wszystkie dodatkowe nazwy w językach mniejszości lub w języku regionalnym na poszczególnych rodzajach tablic informacyjnych, wymienionych w związku z realizacją zadania.