Zasady organizacji i funkcjonowania w Ministerstwie Infrastruktury nadzoru nad instytutami badawczymi.
Dz.Urz.MI.2018.46
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 17
MINISTRA INFRASTRUKTURY 1
z dnia 23 października 2018 r.
w sprawie zasad organizacji i funkcjonowania w Ministerstwie Infrastruktury nadzoru nad instytutami badawczymi
ZAŁĄCZNIK
ZASADY ORGANIZACJI I FUNKCJONOWANIA W MINISTERSTWIE INFRASTRUKTURY NADZORU NAD INSTYTUTAMI BADAWCZYMI
ZASADY ORGANIZACJI I FUNKCJONOWANIA W MINISTERSTWIE INFRASTRUKTURY NADZORU NAD INSTYTUTAMI BADAWCZYMI
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział 2
Zatwierdzanie statutu instytutu
Zatwierdzanie statutu instytutu
Rozdział 3
Powołanie i odwołanie organów instytutu oraz nadzór nad ich funkcjonowaniem
Powołanie i odwołanie organów instytutu oraz nadzór nad ich funkcjonowaniem
Rozdział 4
Wybór podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych instytutów, zatwierdzanie sprawozdań finansowych instytutów, podziału zysku oraz opiniowanie wniosków o finasowanie kosztów restrukturyzacji
Wybór podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych instytutów, zatwierdzanie sprawozdań finansowych instytutów, podziału zysku oraz opiniowanie wniosków o finasowanie kosztów restrukturyzacji
Rozdział 5
Nadzór nad zgodnością działań instytutu z przepisami prawa i statutem, realizacją przez instytut podstawowych zadań oraz prawidłowością wydatkowania środków publicznych
Nadzór nad zgodnością działań instytutu z przepisami prawa i statutem, realizacją przez instytut podstawowych zadań oraz prawidłowością wydatkowania środków publicznych
- w celu monitorowania wdrażania przez instytut zaleceń pokontrolnych.
Rozdział 6
Tworzenie, łączenie, podział, reorganizacja, przekształcanie lub likwidacja instytutów
Tworzenie, łączenie, podział, reorganizacja, przekształcanie lub likwidacja instytutów
Załącznik
Informacja
o działalności Instytutu.......... na koniec l/1l półrocza........... roku *)
Informacja
o działalności Instytutu.......... na koniec l/1l półrocza........... roku *)
Lp. | Wyszczególnienie | Wykonanie |
1. | Subwencje/Dotacje | |
1. | Środki finansowe na naukę w tym: | |
2. | - przyznana subwencja na utrzymanie i rozwój potencjału badawczego | |
3. | - przyznane dotacje podmiotowe i celowe | |
II. | Przychody (wymienione w ustawie o instytutach badawczych) | |
4. | Przychody z działalności podstawowej (art. 2 ust. 1) | |
5. | Przychody z działalności prowadzonej w związku z działalnością podstawową (art. 2 ust. 2) | |
6. | Przychody z działalności szkoleniowej (art. 2 ust. 3) | |
7. | Przychody z innej działalności (art. 2 ust. 4), w tym: | |
8. | - przychody z najmu powierzchni oraz wynajmu/dzierżawy terenu | |
III. | Nakłady na działalność badawczo-rozwojową | |
9. | Nakłady na działalność badawczo-rozwojową ogółem, w tym pochodzące z: | |
10. | - środków własnych | |
11. | - budżetu państwa | |
12. | - środków zagranicznych | |
IV. | Realizowane projekty badawczo-rozwojowe | |
13. | Liczba złożonych wniosków o finansowanie projektów | |
14. | Liczba realizowanych projektów krajowych finansowanych w ramach ogłaszanych konkursów | |
15. | Liczba projektów w ramach europejskich i międzynarodowych programów | |
V. | Zatrudnienie na koniec okresu sprawozdawczego [osoby] | |
16. | Zatrudnienie ogółem | |
17. | Pracownicy naukowi | |
18. | Pracownicy z tytułem prof. | |
19. | Pracownicy z tytułem dr hab. | |
20. | Pracownicy z tytułem dr | |
VI. | Patenty/Publikacje/Konferencje | |
21. | Liczba uzyskanych patentów | |
22. | Liczba publikacji w czasopismach naukowych (Web of science) | |
23. | Liczba zorganizowanych konferencji/seminariów |
*) zaznacz właściwy okres sprawozdawczy
Informacje na temat podjętych i zamierzonych działań mających na celu utrzymanie kondycji finansowej Instytutu
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
W przypadku wystąpienia straty netto, utraty zdolności kredytowej lub braku płynności finansowej należy podać przyczyny oraz krótki opis działań mających na celu poprawę kondycji Instytutu
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Informacja o przeprowadzonych w Instytucie kontrolach (przedmiot kontroli i ich wyniki, skala błędów i nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli i ich wpływ na działalność Instytutu, działania podjęte przez Instytut w celu wyeliminowania błędów i nieprawidłowości stwierdzonych podczas kontroli)
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Informacje na temat realizowanych projektów, finansowanych z budżetu państwa i/lub ze środków zagranicznych
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Informacje na temat otrzymanych przez Instytut nagród i wyróżnień Istotne zdarzenia wpływające na działalność Instytutu
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uwaga:
Wszelkie odchylenia danych od ich planów mające wpływ na wyniki finansowe należy wyjaśnić.