Zasady opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych.
Dz.Urz.MON.2016.112
Akt utracił mocDECYZJA Nr 202/MON
MINISTRA OBRONY NARODOWEJ
z dnia 23 czerwca 2016 r.
w sprawie zasad opracowywania i realizacji centralnych planów rzeczowych
Na podstawie art. 2 pkt 10 i art. 8 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 1995 r. o urzędzie Ministra Obrony Narodowej (Dz. U. z 2013 r. poz. 189 i 852 oraz z 2014 r. poz. 932) oraz § 1 pkt 8 lit. a-c i § 2 pkt 14 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 lipca 1996 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Obrony Narodowej (Dz. U. poz. 426 oraz z 2014 r. poz. 933) ustala się, co następuje:
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział 2
Sporządzanie centralnych planów rzeczowych
Sporządzanie centralnych planów rzeczowych
- sporządzone według stanu na ostatni dzień poprzedniego miesiąca.
Rozdział 3
Zasady realizacji centralnych planów rzeczowych, w tym sposób dokonywania w nich korekt
Zasady realizacji centralnych planów rzeczowych, w tym sposób dokonywania w nich korekt
- o ile zmiana ta nie powoduje wzrostu wartości zadania rzeczowego;
Rozdział 4
Rezerwa zadaniowa
Rezerwa zadaniowa
Rozdział 5
Okresowe oceny realizacji centralnych planów rzeczowych
Okresowe oceny realizacji centralnych planów rzeczowych
- według wzorów określonych w załącznikach nr 13-16;
Rozdział 6
Szczegółowe ustalenia w zakresie opracowywania i realizacji Planu modernizacji technicznej
Szczegółowe ustalenia w zakresie opracowywania i realizacji Planu modernizacji technicznej
Rozdział 7
Szczegółowe ustalenia w zakresie opracowywania i realizacji Planu zakupu środków materiałowych
Szczegółowe ustalenia w zakresie opracowywania i realizacji Planu zakupu środków materiałowych
Rozdział 8
Szczegółowe ustalenia w zakresie opracowywania i realizacji Planu inwestycji budowlanych
Szczegółowe ustalenia w zakresie opracowywania i realizacji Planu inwestycji budowlanych
- finansowanych w całości lub w części z budżetu resortu obrony narodowej, lub innego źródła znajdującego się w dyspozycji Ministra i odnoszących się do nieruchomości będących w trwałym zarządzie jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej, bądź wykorzystywanych przez te jednostki na podstawie innego tytułu prawnego.
- celem sporządzenia PI, jeśli PI nie zostało dla nich dotychczas sporządzone.
Inwestycji Budowlanych w chwili rozpoczęcia robót budowlanych, z wyłączeniem środków spoza budżetu państwa.
- z zastrzeżeniem § 14 ust. 12 i 14.
Rozdział 9
Szczegółowe ustalenia w zakresie opracowywania i realizacji planu inwestycji NSIP
Szczegółowe ustalenia w zakresie opracowywania i realizacji planu inwestycji NSIP
i przesyła je do Dyrektora Departamentu Infrastruktury.
Rozdział 10
Przepisy końcowe
Przepisy końcowe
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 2
PLAN ZAKUPU ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH w latach ...................
PLAN ZAKUPU ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH w latach ...................
Lp. | Nazwa zadania/asortymentu | Plan na rok ............ | Plan na rok ............ | Plan na rok ............ | Plan na rok ............ | Plan na rok ............ | Plan na rok ............ | Plan na rok ............ | Plan na rok ............ | Plan na rok ............ | Plan na rok ............ | Razem lata ............ | Uwagi |
Wartość [zł] | Wartość [zł] | Wartość [zł] | Wartość [zł] | Wartość [zł] | Wartość [zł] | Wartość [zł] | Wartość [zł] | Wartość [zł] | Wartość [zł] | Wartość [zł] | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
OGÓŁEM SIŁY ZBROJNE RP | |||||||||||||
1 | MATERIAŁY PĘDNE I SMARY | ||||||||||||
1.1 | Paliwa | ||||||||||||
1.2 | Oleje | ||||||||||||
1.3 | Smary | ||||||||||||
1.4 | Płyny specjalne | ||||||||||||
2 | PRZEDMIOTY UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA | ||||||||||||
2.1 | Umundurowanie polowe i ćwiczebne | ||||||||||||
2.2 | Obuwie do umundurowania polowego i ćwiczebnego | ||||||||||||
2.3 | Bielizna i pościel | ||||||||||||
2.4 | Oporządzenie | ||||||||||||
2.5 | Przedmioty dla specjalistów wojskowych | ||||||||||||
3 | ŻYWNOŚĆ | ||||||||||||
3.1 | Indywidualne i grupowe racje żywnościowe | ||||||||||||
3.2 | Konserwy | ||||||||||||
3.3 | Chleb trwały i suchary | ||||||||||||
3.4 | Zupy zagęszczone i susze ziemniaczane | ||||||||||||
3.5 | Produkty delikatesowe | ||||||||||||
3.6 | Pozostała żywność na zabezpieczenie normatywu | ||||||||||||
4 | MEDYCZNE ŚRODKI MATERIAŁOWE | ||||||||||||
4.1 | Medyczne środki materiałowe | ||||||||||||
5 | ŚRODKI BOJOWE | ||||||||||||
5.1 | Amunicja strzelecka | ||||||||||||
5.2 | Amunicja artyleryjska,rakietowa,czołgowa i przeciwlotnicza | ||||||||||||
5.3 | Środki minersko-zaporowe - bojowe | ||||||||||||
5.4 | Lotnicze środki bojowe | ||||||||||||
5.5 | Środki bojowe obrony przed bronią masowego rażenia | ||||||||||||
5.6 | Morskie środki bojowe | ||||||||||||
5.7 | Amunicja strzelecka - ćwiczebna | ||||||||||||
5.8 | Amunicja artyleryjska,rakietowa,czołgowa i przeciwlotnicza - ćwiczebna | ||||||||||||
5.9 | Środki minersko-zaporowe - ćwiczebne | ||||||||||||
5.10 | Lotnicze środki bojowe-ćwiczebne | ||||||||||||
5.11 | Środki bojowe obrony przed bronią masowego rażenia-ćwiczebne | ||||||||||||
5.12 | Elementy składowe do ukompletowania środków bojowych | ||||||||||||
5.13 | Amunicja sportowa |
1. Szef ZPR - P8 może zwiększyć (zmienić) szczegółowość wzoru niniejszego Planu zakupu środków materiałowych
ZAŁĄCZNIK Nr 3
PLAN ZAKUPU ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH w latach ......................
PLAN ZAKUPU ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH w latach ......................
Nr pozycji | Kod CPR | Funkcja, zadanie, podzadanie, działanie (budżet zadaniowy) | Numer celu NATO | Klasyfikacja budżetowa | Realizator | Organ planujący | Beneficjent | Gestor SpW | Nr programu operacyjnego | Nr podprogramu (programy operacyjne) | Rodzaj zadania | Nazwa zadania/asortymentu | Jm | Norma /DTT/ Rozkaz | Plan na rok ...... | Plan na rok ....... | Uwagi | ||||
Rozdział | Paragraf | Pozycja | Ilość | Wartość [zł] | Ilość | Wartość [zł] | |||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
OGÓŁEM SIŁY ZBROJNE RP | X | X | X | X | |||||||||||||||||
MATERIAŁY PĘDNE I SMARY | X | X | X | X | |||||||||||||||||
............. | |||||||||||||||||||||
............. | |||||||||||||||||||||
PRZEDMIOTY UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA | X | X | X | X | |||||||||||||||||
............. | |||||||||||||||||||||
............. | |||||||||||||||||||||
ŻYWNOŚĆ | X | X | X | X | |||||||||||||||||
............. | |||||||||||||||||||||
............. | |||||||||||||||||||||
Pozostała żywność na zabezpieczenie normatywu | X | X | X | X | |||||||||||||||||
MEDYCZNE ŚRODKI MATERIAŁOWE | X | X | X | X | |||||||||||||||||
............. | |||||||||||||||||||||
............. | |||||||||||||||||||||
ŚRODKI BOJOWE | X | X | X | X | |||||||||||||||||
............. | |||||||||||||||||||||
Elementy składowe do ukompletowania środków bojowych | X | X | X | X | |||||||||||||||||
Amunicja sportowa | X | X | X | X |
1. Szef ZPR - P8 może zwiększyć (zmienić) szczegółowość wzoru niniejszego Planu zakupu środków materiałowych
2. Kod CPR: I - plan centralny;II - zadania rzeczowe w kwotach zbiorczych (plan decentralny)
ZAŁĄCZNIK Nr 7
HARMONOGRAM REALIZACJI PLANU
przez .................................................................................................................................
HARMONOGRAM REALIZACJI PLANU
przez .................................................................................................................................
organ planujący; realizator/inwestor)
..........................................................................................................................
(nazwa centralnego planu rzeczowego; rok budżetowy)
Lp. | Pozycja planu / numer zadania | Nazwa zadania, szczegółowego zamierzenia | Limit środków dla zadania / zamierzenia (tys. zł) | Planowany termin wszczęcia postępowania*) | Przewidywany termin | Uwagi | |
podpisania umowy | wykonania dostaw/usług /robót | ||||||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. |
Wartość zadań planowanych do objęcia procedurami o udzielenie zamówienia - Ogółem | |||||||
1. | zadanie np. wprowadzone korektą Nr ... | ||||||
2. | Pozycje planu w kwotach zbiorczych | ||||||
... | |||||||
n |
sporządził ........... (tel. ......................)
Uwagi dotyczące opracowania i przedstawienia Harmonogramu realizacji CPR:
* Planowany termin wszczęcia postępowania - pierwsza czynność Zamawiającego podjęta w celu realizacji zadania rzeczowego wynikająca z ustawy - Prawo Zamówień Publicznych lub innego aktu normatywnego.
1) Terminy planowanych przedsięwzięć określać z dokładnością do miesiąca;
2) W zakresie modernizacji technicznej kolumny Nr 3 nie wypełnia się, a zestawienie wykonuje się wyłącznie w ujęciu "pozycja planu".
3) W odniesieniu do zadań, które realizowane są etapowo (z uwagi na charakter lub specyfikę), wypunktować szczegółowe zamierzenia wraz z określoną wartością planowanych nakładów i z terminami ich realizacji (dotyczy to w szczególności zadań z obszaru modernizacji technicznej oraz inwestycji budowlanych).
4) Dla pozycji planu określonych w kwotach zbiorczych (w ujęciu wartościowym), wyszczególnić kwotę limitu środków planowaną do zaangażowania w postępowaniach zamówień.
5) W harmonogramie realizacji CPR dla pozycji planu określonych w kwotach zbiorczych (w ujęciu wartościowym), przesyłanym:
- Szefowi ZPR-P8, wyszczególnić kwotę limitu środków planowaną do zaangażowania w postępowaniach zamówień i nie wypełniać kolumn nr 5, 6 i 7.
- organom planującym drugiego stopnia i organom planującym trzeciego stopnia podległym organowi planującemu pierwszego stopnia, wypełnić wszystkie kolumny w szczegółowości wynikającej z wyciągów z decentralnych planów rzeczowych opracowanych i przesłanych przez te organy.
6) Dla zadań, na które składane są zamówienia, o których mowa w art. 4 ust. 8 przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wypełniać tylko kolumny Nr 6 i 7.
7) Dokument wykonać w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Office Excel, format dokumentu A4.
8) Przedmiotowy dokument w zakresie poszczególnych CPR opracować i przesłać podpisany (stosownie do kompetencji) odpowiednio:
- Szefowi ZPR-P8 przez: organy planujące drugiego stopnia, organy planujące trzeciego stopnia podległe organowi planującemu pierwszego stopnia, szefów instytucji centralnie realizujących zadania rzeczowe, Dyrektora ZIOTP.
- organom planującym drugiego stopnia przez organy planujące trzeciego stopnia im podległe.
- organom planującym trzeciego stopnia podległym organowi planującemu pierwszego stopnia przez realizatorów / inwestorów, nad którymi organy te sprawują merytoryczny nadzór.
Uwagi dotyczące aktualizacji danych w dokumencie:
1) Dokonywać na bieżąco aktualizacji harmonogramów w zakresie wszystkich ujętych w nim kategorii. Wszystkie nowe zadania wprowadzone korektami do planu (jako "nowa pozycja planu"), należy uwzględnić w harmonogramie.
2) W nieprzekraczalnym terminie do 10 dnia kolejnego miesiąca (po zakończonym okresie sprawozdawczym), przedstawiać do ZPR-P8 wykaz:
- dokonanych zmian w harmonogramie, uwzględniając w nim stan "przed" i "po" zmianie (analogicznie jak w arkuszu korekty planu).
- zadań (szczegółowych zamierzeń) w odniesieniu do których zakończyły się procedury o udzielenie zamówienia z podaniem terminu podpisania umowy i kwoty nakładów określonych w umowie na ich realizację;
- zadań (szczegółowych zamierzeń), które w toku prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia zostały unieważnione i oczekują na ponowne objęcie procedurami zamówień lub usunięcie z planu korektą.
3) W przedstawianych wykazach aktualizacyjnych nie ujmować zadań, w stosunku do których nie dokonano żadnych zmian (w jakiejkolwiek kategorii).
ZAŁĄCZNIK Nr 8
BILANS ZMIAN FINANSOWYCH
do (wniosku/projektu) korekty Nr ............
BILANS ZMIAN FINANSOWYCH
do (wniosku/projektu) korekty Nr ............
(nazwa centralnego planu rzeczowego; rok budżetowy)
Budżet tradycyjny | Budżet zadaniowy | Zmiany w planie finansowym poszczególnych dysponentów/realizatorów | Suma zmian | |||||||
Rozdział | Paragraf | Pozycja | Funkcja | Zadanie | Podzadanie | Działnie | ||||
(tys. zł)* | ||||||||||
I. Środki budżetowe, Fundusz Modernizacji SZ, PPO, rezerwa celowa, inne** | ||||||||||
Ogółem w paragrafach | ||||||||||
x | x | x | x | x | ||||||
x | x | x | x | x | ||||||
wydatki bieżące | ||||||||||
x | x | x | x | x | ||||||
x | x | x | x | x | ||||||
wydatki majątkowe | ||||||||||
Razem | ||||||||||
x | x | |||||||||
x | x | |||||||||
wydatki bieżące | ||||||||||
x | x | |||||||||
x | x | |||||||||
wydatki majątkowe | ||||||||||
Razem |
sporządził .............. (tel. ...................)
dnia ....................
GŁÓWNY KSIĘGOWY DYSPONENT ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH
/REALIZATOR PLANU/
..................................................... ....................................................
(podpis, pieczęć) (podpis, pieczęć)
Uwagi:
* W obszarze środków materiałowych kwoty przedstawiać z dokładnością do pełnych złotych.
** Bilans zmian finansowych sporządzać oddzielnie dla każdego źródła finansowania zadań rzeczowych.
ZAŁĄCZNIK Nr 9
KOREKTA nr __/__/__ (WNIOSEK O DOKONANIE KOREKTY)
PLANU MODERNIZACJI TECHNICZNEJ
w zakresie dysponenta - ____________________
KOREKTA nr __/__/__ (WNIOSEK O DOKONANIE KOREKTY)
PLANU MODERNIZACJI TECHNICZNEJ
w zakresie dysponenta - ____________________
ZAŁĄCZNIK Nr 10
KOREKTA nr __/__/__ (WNIOSEK O DOKONANIE KOREKTY) *, **
PLANU ZAKUPU ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH W .................... R.
KOREKTA nr __/__/__ (WNIOSEK O DOKONANIE KOREKTY) *, **
PLANU ZAKUPU ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH W .................... R.
Lp. | Stan | Pozycja planu | Funkcja, zadanie, podzad., działanie katalog roku planowego | Numer Celu SZ NATO | Klasyfikacja budżetowa | Realizator | Beneficjent | Gestor | Nazwa zadania | Jm. | Plan roku planowego | Plan roku planowego + 1 | Wartość środków finansowych przeniesionych za rok planowy /zł/. | Uzasadnienie *** | Uwagi | ||||
Rozdział | Paragraf | Szczegółowa klasyfikacje | Ogółem | Ogółem | |||||||||||||||
Ilość | Wartość [zł] | Ilość | Wartość [zł] | ||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | to | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
1 | Przed korektą | ||||||||||||||||||
Po korekcie | |||||||||||||||||||
2 | Przed korektą | ||||||||||||||||||
Po korekcie |
Wyszczególnienie | Plan roku planowego | Plan roku planowego + 1 | |||||||||||
Wartość [zł] | Wartość [zł] | ||||||||||||
* Niepotrzebne skreślić. | Wydatki bieżące | przed korektą | |||||||||||
** Szef ZPR - P8 w zależności od potrzeb może ustalić inną szczegółowość wzoru korekty/wniosku o dokonanie korekty | po korekcie | ||||||||||||
*** W uzasadnieniu należy opisać powód zmniejszenia lub zwiększenia środków finansowych na danej pozycji. | Wydatki majątkowe | przed korektą | |||||||||||
**** Dotyczy wniosku w sprawie dokonania korekty. | po korekcie | ||||||||||||
Bilans korekty | wyd. bieżące | ||||||||||||
wyd. majątkowe | |||||||||||||
Bilans korekty rozdział 75204 | § 421 | ||||||||||||
§ 427 | |||||||||||||
DYREKTOR | GESTOR SpW **** | ORGANIZATOR | DYREKTOR | ||||||||||
(SZEF, DOWÓDCA) | SYSTEMU FUNKCJONALNEGO **** | (SZEF, DOWÓDCA) | |||||||||||
KOMÓRKI REALIZUJĄCEJ **** | KOMÓRKI OPRACOWUJĄCEJ | ||||||||||||
........................................................................ | |||||||||||||
...................................................................................... | pieczęć | data | podpis | .............................................................. | ..................................................................... | ||||||||
pieczęć | data | podpis | pieczęć | data | podpis | pieczęć | data | podpis |
ZAŁĄCZNIK Nr 11
KOREKTA nr..........(WNIOSEK O DOKONANIE KOREKTY) W PLANIE INWESTYCJI BUDOWLANYCH na ............ rok
KOREKTA nr..........(WNIOSEK O DOKONANIE KOREKTY) W PLANIE INWESTYCJI BUDOWLANYCH na ............ rok
ZAŁĄCZNIK Nr 13
INFORMACJA Z REALIZACJI PLANU MODERNIZACJI TECHNICZNEJ W ... ROKU WG STANU NA ... PRZEZ ... /*
INFORMACJA Z REALIZACJI PLANU MODERNIZACJI TECHNICZNEJ W ... ROKU WG STANU NA ... PRZEZ ... /*
Nr pozycji | Funkcja, zadanie, podzadanie, działanie (budżet zadaniowy) | Klasyfikacja budżetowa | Realizator | Beneficjent | Gestor | System funkcjonalny | Wymaganie operacyjne (kryptonim) | Wymaganie operacyjne (numer) | Nr programu operacyjnego | Nr podprogramu (programy operacyjne) | Okres obowiązywania umowy | Nazwa zadania | Plan na rok ..... | Realizacja /** | Stopień realizacji | Uwagi | |||||||||||
Rozdział | Paragraf | Pozycja | Ilość | Wartość [tys. zł] | Ilość | Wartość [tys. zł] | [%] | ||||||||||||||||||||
OGÓŁEM SIŁY ZBROJNE | |||||||||||||||||||||||||||
Wydatki majątkowe § 606 | |||||||||||||||||||||||||||
Zakupy sprzętu wojskowego | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
Zakupy sprzętu szkoleniowego | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
Prace rozwojowe | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
Modernizacja sprzętu wojskowego i techniki specjalnej | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
Wydatki bieżące | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
Remont SW i techniki specjalnej | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
Wydatki majątkowe § 622 | |||||||||||||||||||||||||||
Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora finansów publicznych | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
Wydatki majątkowe § 623 | |||||||||||||||||||||||||||
Dotacje celowe z budżetu na finansowanie lub dofinansowanie kosztów realizacji inwestycji i zakupów inwestycyjnych innych jednostek sektora finansów publicznych - badawczo-rozwojowe | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
Wydatki majątkowe § 616 | |||||||||||||||||||||||||||
Wydatki na współfinansowanie programów inwestycyjnych NATO i UE | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
...... | |||||||||||||||||||||||||||
DYTEKTOR | |||||||||||||||||||||||||||
GŁÓWNY KSIĘGOWY DYSPONENTA | (SZEF, DOWÓDCA) | ||||||||||||||||||||||||||
pieczęć | data | podpis | pieczęć | data | podpis |
/* - poszczególne plany uwzględniające wszystkie źródła finansowania powinny być odrębnymi zestawieniami.
/** - w realizacji zadań ująć wartości wynikające z faktur opłaconych oraz ilość faktycznie dostarczonego sprzętu wojskowego (SpW).
ZAŁĄCZNIK Nr 14
INFORMACJA Z REALIZACJI PLANU ZAKUPU ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH W ........................... ROKU PRZEZ ..........................
INFORMACJA Z REALIZACJI PLANU ZAKUPU ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH W ........................... ROKU PRZEZ ..........................
Pozycja planu | Numer Celu SZ NATO | Rozdział | Paragraf | Pozycja | Organ planujący | Gestor | Beneficjent | Nazwa zadania | Nr umowy | Jednostka miary | Plan na ...... rok | Zrealizowane dostawy w .......... roku | Wartość opłaconych faktur (w zł) | Uwagi | ||||
Ilość | Wartość (w zł) | Ilość | % realizacji ilościowej planu (14:12) | Wartość (w zł) | % realizacji wart. planu (16:13) | |||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
GŁÓWNY KSIĘGOWY | REALIZATOR PLANU | |||||||||||||||||
............................................... | ................................................ | |||||||||||||||||
pieczęć,data i podpis | pieczęć, data i podpis |
1. W kolumnie nazwa zadania wpisywać nazwy pozycji asortymentowych, ściśle według zapisów określonych w Planie zakupu środków materiałowych.
2. W kolumnie 1. "Informacji... .", numery pozycji winny być identyczne z numerami pozycji ujętymi w Planie zakupu środków materiałowych.
3. W kolumnach 12-13 "Informacji... ." przedstawić wszystkie aktualne wielkości wynikające z wprowadzenia korekt i zmian do Planu zakupu środków materiałowych.
4. Wartość w poszczególnych pozycjach Planu zakupu środków materiałowych oraz w wierszach podsumowujących przedstawiać z dokładnością do jednego grosza.
5. Wartości procentowe przedstawiać z dokładnością do jednej cyfry po przecinku.
6. W kolumnie 10 wpisywać dane o wszystkich zawartych w okresie sprawozdawczym umowach (nawet dla tych produktów, dla których nie realizowano dostaw).
7. W kolumnach 14 - 17 wpisywać wielkości produktów faktycznie dostarczonych do wojsk (instytucji).
ZAŁĄCZNIK Nr 15
WZÓR CZĘŚCI TABELARYCZNEJ INFORMACJI PRZESYŁANEJ DO ZPR-P8 PRZEZ JEDNOSTKI SPRAWUJĄCE NADZÓR NAD INWESTORAMI W ZAKRESIE REALIZACJI PLANU INWESTYCJI BUDOWLANYCH
WZÓR CZĘŚCI TABELARYCZNEJ INFORMACJI PRZESYŁANEJ DO ZPR-P8 PRZEZ JEDNOSTKI SPRAWUJĄCE NADZÓR NAD INWESTORAMI W ZAKRESIE REALIZACJI PLANU INWESTYCJI BUDOWLANYCH
(w tys. zł) | ||||||||||
Lp. | Komórka/jednostka organizacyjna (beneficjent) | PLAN NA ROK .......... | Łączny limit, objęty zawartymi umowami, rozpoczętymi postępowaniami o udzielenie zamówienia oraz zadaniami zakończonymi | Wydatki do poniesienia po roku planowym ze środków budżetowych | ||||||
Źródła finansowania | RAZEM ŚRODKI | NAKŁADY (zaawansowanie robót) | OGÓŁEM | w tym: | ||||||
Środki budżetowe resortu | Inne środki (wg źródeł) | |||||||||
plan ______ wydatki (kol.3+4) | % realizacji | plan ______ wydatki | % realizacji | w roku poplanowym | ||||||
plan _______ wydatki | ||||||||||
plan ______ wydatki | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
OGÓŁEM, w tym (np.): | ||||||||||
1. | DG RSZ | |||||||||
2. | IWL | |||||||||
3. | ISP | |||||||||
4. | IMW | |||||||||
5. | IWSZ | |||||||||
... | (..............) |
1. Wielkości limitów w kol. 3-5 powinny wynikać z odpowiednich kwot wydzielonych na rzecz beneficjentów wskazanych w kol. 12 Planu inwestycji budowlanych i obejmować sumę limitów zadań wyszczególnionych jednostkowo i ujętych w kwotach zbiorczych.
2. Przedstawiane informacje powinny uwzględniać także te zadania, których obsługa inwestorska została zlecona inwestorowi zastępczemu przez podległych inwestorów.
3. Wzór części tabelarycznej dotyczy także informacji przedstawianej Ministrowi Obrony Narodowej, sporządzanej przez ZPR-P8.
Sporządził: (stanowisko, imię i nazwisko, tel.)
........................................................
(data i podpis)
ZAŁĄCZNIK Nr 16 106
INFORMACJA / (SPRAWOZDANIE) Z REALIZACJI PLANU INWESTYCJI NSIP NA LATA ...... - ZA ..... .
INFORMACJA / (SPRAWOZDANIE) Z REALIZACJI PLANU INWESTYCJI NSIP NA LATA ...... - ZA ..... .
ZAŁĄCZNIK Nr 17 107
(uchylony)
(uchylony)
ZAŁĄCZNIK Nr 18 108
(uchylony)
(uchylony)
ZAŁĄCZNIK Nr 19
INFORMACJA SYNTETYCZNA z realizacji
INFORMACJA SYNTETYCZNA z realizacji
(nazwa centralnego planu rzeczowego; rok budżetowy)
- zadania imienne / pozycje planu w kwotach zbiorczych *
przez .............................................................................................
..................................................................................
(nazwa źródła finansowania)
I. CZĘŚĆ TABELARYCZNA | /tys. zł/ | ||
Lp. | Wyszczególnienie | Wartość/ Ilość w roku sprawozdawczym | |
wg stanu na dzień........ | za miesiąc | ||
1. | 2. | 3. | 4. |
1. | Wartość środków w planie | X | |
Ilość zadań | X | ||
2. | Wartość środków objętych umowami - Razem, w tym: | ||
- wieloletnimi | |||
- rocznymi | |||
- ilość zadań w umowach rocznych / wieloletnich | .../... | .../... | |
3. | Wartość środków zaangażowanych w procedurach wszczętych i niezakończonych, w tym: | ||
- ilość zadań | |||
4. | Wartość środków niezaangażowanych w planie, w tym: | ||
- ilość zadań | |||
5. | Wartość niezagospodarowanych oszczędności po podpisaniu umów + opusty, w tym: | ||
- ilość zadań | |||
6. | Wartość faktur opłaconych | ||
- ilość zadań zrealizowanych (zakończonych) |
II. CZĘŚĆ OPISOWA:
1) Uzyskane efekty realizacyjne.
2) Czynniki utrudniające realizację planu.
3) Problemy z pełnym i terminowym wykonaniem planu, w tym zadania zagrożone w procedurach zamówień i realizowanych umowach.
4) Zadania niemożliwe do realizacji, w tym:
- propozycje dotyczące uruchomienia rezerwy zadaniowej;
- wnioski o blokowanie planu wydatków;
- wnioski korekt o dokonanie realokacji planowanych środków na dofinansowanie zadań w ramach umów wieloletnich.
5) W zakresie planu inwestycji NSIP przedstawić dodatkowo stan realizacji składki na Program NSIP.
sporządził ........ (tel. ......................)
Uwagi dotyczące opracowania dokumentu:
1) */ Informację opracować oddzielnie dla pozycji planu: którym przypisano zadania "imienne" (w ujęciu ilość i/lub wartość) oraz w kwotach zbiorczych (w ujęciu wartościowym).
2) Dokument opracować oddzielnie za każdy centralny plan rzeczowy oraz wyodrębnić wszystkie źródła finansowania zadań (środki budżetowe, Fundusz Modernizacji SZ, środki z prywatyzacji spółek przemysłowego potencjału obronnego, rezerwy celowej, inne).
3) Dane podawać sumarycznie w odniesieniu do upływu czasu.
4) Przedmiotowe informacje w zakresie poszczególnych CPR opracować i przesłać podpisane (stosownie do kompetencji) odpowiednio:
- Szefowi ZPR-P8 przez: organy planujące drugiego stopnia, organy planujące trzeciego stopnia podległe organowi planującemu pierwszego stopnia, dyrektora ZIOTP;
- organom planującym drugiego stopnia przez organy planujące trzeciego stopnia im podległe;
- organom planującym trzeciego stopnia podległym organowi planującemu pierwszego stopnia przez realizatorów / inwestorów, nad którymi organy te sprawują merytoryczny nadzór.
ZAŁĄCZNIK Nr 20
INFORMACJA SYNTETYCZNA z realizacji
planów inwestycji budowlanych narodowych i NSIP
INFORMACJA SYNTETYCZNA z realizacji
planów inwestycji budowlanych narodowych i NSIP
- zadania imienne / pozycje planu w kwotach zbiorczych *
przez ..............................................................................................................................
(nazwa realizatora: instytucja centralnie realizująca zadania rzeczowe;
organ planujący; realizator/inwestor)
wg stanu na dzień...........................................................
....................................................................
(nazwa źródła finansowania)
I. CZĘŚĆ TABELARYCZNA
Lp. | Wyszczególnienie | Limit (tys.zł) / Ilość | |
wg stanu na dzień | za miesiąc | ||
1. | 2. | 3. | 4. |
1. | Limit środków | X | |
Ilość zadań | X | ||
2. | Limit objęty umowami | ||
- ilość zadań w umowach | |||
3. | Limit środków do objęcia umowami | ||
- ilość zadań | |||
1) limit w rozpoczętych procedurach zamówień | |||
- ilość zadań | |||
2) limit nieobjęty procedurami zamówień | |||
- ilość zadań | |||
4. | Kwota niemożliwa do realizacji, w tym: | ||
- oszczędności | |||
5. | Wartość faktur opłaconych | ||
6. | Ilość zadań zrealizowanych (zakończonych) |
II. CZĘŚĆ OPISOWA:
1) Uzyskane efekty realizacyjne.
2) Czynniki utrudniające realizację planu.
3) Problemy z pełnym i terminowym wykonaniem planu, w tym zadania zagrożone w procedurach zamówień i realizowanych umowach.
4) Zadania niemożliwe do realizacji, w tym wnioski o blokowanie planu wydatków.
5) W zakresie planu inwestycji NSIP przedstawić dodatkowo stan realizacji składki na Program NSIP.
sporządził ......... (tel. .................)
Uwagi dotyczące opracowania dokumentu:
1) */ Informację opracować oddzielnie dla zadań imiennych oraz ujętych w kwotach zbiorczych.
2) Dane podawać sumarycznie w odniesieniu do upływu czasu.
3) W zakresie planu inwestycji NSIP, część tabelaryczną rozszerzyć o kolumnę nr 5 i 6. W kolumnach nr 3 i 4 przedstawić dane dotyczące inwestycji budowlanych finansowanych z środków budżetowych, natomiast nr 5 i 6 z środków NATO.
ZAŁĄCZNIK Nr 21
WYKAZ
zasadniczych zrealizowanych zadań wg stanu na dzień ........................
WYKAZ
zasadniczych zrealizowanych zadań wg stanu na dzień ........................
(nazwa źródła finansowania)
............................................................................................................................................................................ | |||||||||||
(nazwa realizatora: instytucja centralnie realizująca zadania rzeczowe; organ planujący; realizator/inwestor) | |||||||||||
Lp. | Pozycja planu | Nazwa własna zadania (zamierzenia) | Jm. | Plan po zmianach | Zaangażowanie w: | Realizacja kasowa | |||||
Umowach | Procedurach | ||||||||||
Ilość | Limit (tys. zł) | Ilość | Limit objęty umową (tys. zł) | Ilość | Limit objęty procedurą (tys. zł) | Ilość | Wartość (tys. zł) | ||||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. |
Plan modernizacji technicznej SZ RP - Ogółem | |||||||||||
I. Zadania w Programach Operacyjnych - Razem*) , w tym m.in.: | x | x | x | x | |||||||
1. | |||||||||||
2. | pożycie planu w kwotach zbiorczych | x | x | x | x | ||||||
... | |||||||||||
n | |||||||||||
II. Zadania poza Programami Operacyjnymi - Razem*) , w tym m.in.: | x | x | x | x | |||||||
1. | |||||||||||
2. | pożycie planu w kwotach zbiorczych | x | x | x | x | ||||||
... | |||||||||||
n |
sporządził: ................ (tel .............).
Uwaga:
1) W tabeli ująć wyłącznie zasadnicze zadania, w stosunku do których rozpoczęto realizację w którejkolwiek z wymienionych kategorii (umowa, procedura w toku, realizacja kasowa).
2) 1) W podsumowaniach dwóch wyszczególnionych grup zadań, kwoty zbiorcze winny obejmować w kolumnach: 6, 8, 10, 12 - wartość wszystkich zadań rzeczowych występujących w danej grupie (nie tylko zadań zasadniczych, wymienionych w przedmiotowym zestawieniu).
3) Wykaz sporządzić oddzielnie dla każdego źródła finansowania (środki budżetowe, Fundusz Modernizacji SZ, PPO, rezerwa celowa, inne).
4) Dane realizacyjne w kolumnach od 7 do 12 za poszczególne okresy sprawozdawcze przedstawiać sumarycznie w odniesieniu do upływu czasu.
5) W zakresie pozycji planu ujętych w kwotach zbiorczych, pokazać ich wartościowy poziom realizacji.
6) Wykaz opracować w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Office Excel.
ZAŁĄCZNIK Nr 22
WYKAZ
zasadniczych zrealizowanych zadań wg stanu na dzień ............................
WYKAZ
zasadniczych zrealizowanych zadań wg stanu na dzień ............................
(nazwa źródła finansowania)
................................................................................................................ | ||||||||||||
(nazwa organu planującego / realizatora centralnego) | ||||||||||||
Lp. | Pozycja planu | Nazwa własna zadania (zamierzenia) | Jm. | Plan po zmianach | Zaangażowanie w: | Realizacja kasowa | ||||||
Umowach | Procedurach | |||||||||||
Ilość | Limit (tys. zł) | Ilość | Limit objęty umową (tys. zł) | Ilość | Limit objęty procedurą (tys. zł) | Ilość | Wartość (tys. zł) | |||||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | |
Plan zakupu środków materiałowych - Ogółem | x | x | x | x | ||||||||
I. Materiały pędne i smary - Razem1) , w tym m.in.: | x | x | x | x | ||||||||
1. | ||||||||||||
2. | pozycje planu w kwotach zbiorczych | x | x | x | x | |||||||
... | ||||||||||||
n | ||||||||||||
II. Przedmioty umundurowania i wyekwipowania - Razem1) , w tym m.in.: | x | x | x | x | ||||||||
1. | ||||||||||||
2. | pozycje planu w kwotach zbiorczych | x | x | x | x | |||||||
... | ||||||||||||
n | ||||||||||||
III. Amunicja i materiały wybuchowe - Razem1) , w tym m.in.: | x | x | x | x | ||||||||
1. | ||||||||||||
2. | pozycje planu w kwotach zbiorczych | x | x | x | x | |||||||
... | ||||||||||||
n | ||||||||||||
IV. Żywność na zapasy - Razem1) , w tym m.in.: | x | x | x | x | ||||||||
1. | ||||||||||||
2. | pozycje planu w kwotach zbiorczych | x | x | x | x | |||||||
... | ||||||||||||
n | ||||||||||||
V. Leki i materiały medyczne - Razem1) , w tym m.in.: | x | x | x | x | ||||||||
1. | ||||||||||||
2. | pozycje planu w kwotach zbiorczych | x | x | x | x | |||||||
... | ||||||||||||
n |
sporządził: ................ (tel ............).
Uwaga:
1) W tabeli ująć zasadnicze zadania (np. paliwa, pozycje o wartości powyżej 1 mln zł, itp.).
2) 1) W podsumowaniach wyszczególnionych grup zadań, kwoty zbiorcze winny obejmować w kolumnach nr: 6, 8, 10, 12 - wartość wszystkich zadań rzeczowych występujących w danej grupie środków materiałowych (nie tylko zadań zasadniczych, wymienionych w przedmiotowym zestawieniu)
3) Wykaz sporządzić oddzielnie dla każdego źródła finansowania (środki budżetowe, Fundusz Modernizacji SZ, PPO, rezerwa celowa, inne).
4) Dane realizacyjne w kolumnach nr od 7 do 12 za poszczególne okresy sprawozdawcze przedstawiać sumarycznie w odniesieniu do upływu czasu.
5) W zakresie pozycji planu ujętych w kwotach zbiorczych, pokazać ich wartościowy poziom realizacji.
ZAŁĄCZNIK Nr 23
WYKAZ
zasadniczych zrealizowanych zadań wg stanu na dzień ........................
WYKAZ
zasadniczych zrealizowanych zadań wg stanu na dzień ........................
(nazwa źródła finansowania)
........................................................................................................................................................... | |||||||||||
(nazwa realizatora: instytucja centralnie realizująca zadania rzeczowe; organ planujący; realizator / inwestor) | |||||||||||
Lp. | Pozycja planu / numer zadania | Nazwa zadania (zamierzenia) | Plan po zmianach | Zaangażowanie w: | Realizacja kasowa | ||||||
Umowach | Procedurach | ||||||||||
Ilość zadań | Limit (tys. zł) | Ilość zadań | Limit środków (tys. zł) | Ilość zadań | Limit objęty procedurą (tys. zł) | Ilość zadań | Wartość (tys. zł) | ||||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | |
Plan inwestycji budowlanych - Ogółem | |||||||||||
I. | Zadania inwestycyjne o wartości kosztorysowej powyżej 2,0 mln zł - Razem, w tym: | ||||||||||
w programach operacyjnych - Razem, w tym: | |||||||||||
1. | |||||||||||
2. | |||||||||||
... | |||||||||||
n | |||||||||||
poza programami operacyjnymi - Razem | |||||||||||
1. | |||||||||||
2. | |||||||||||
... | |||||||||||
n | |||||||||||
II. | Zadania inwestycyjne o wartości kosztorysowej do 2,0 mln zł (pozycje planu w kwotach zbiorczych) |
sporządził ........ (tel. ..........................)
Uwaga:
1) W tabeli ująć wyłącznie zadania, w stosunku do których rozpoczęto realizację w którejkolwiek z wymienionych kategorii (umowa, procedura w toku, realizacja kasowa).
2) Wykaz sporządzić oddzielnie dla każdego źródła finansowania (środki budżetowe, Fundusz Modernizacji SZ, inne).
3) Dane realizacyjne w kolumnach nr od 7 do 11 za poszczególne okresy sprawozdawcze przedstawiać sumarycznie w odniesieniu do upływu czasu.
4) W zakresie pozycji planu ujętych w kwotach zbiorczych, pokazać ich wartościowy poziom realizacji.
5) Wykaz opracować w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Office Excel.
ZAŁĄCZNIK Nr 24
WYKAZ
zasadniczych zrealizowanych zadań wg stanu na dzień ........................
WYKAZ
zasadniczych zrealizowanych zadań wg stanu na dzień ........................
....................................................................................................... | |||||||||||||||||
(nazwa inwestora) | |||||||||||||||||
(tys.zł) | |||||||||||||||||
Lp. | Numer zadania | Numer i nazwa zadania, nazwa wydatków okołopakietowych | Plan po zmianach | Zaangażowanie limitu w: | Limit do objęcia procedurami zamówień | Realizacja kasowa | |||||||||||
Umowach | Procedurach | ||||||||||||||||
Środki budżetowe | Środki NATO | Wydatki okołopakietowe | Środki budżetowe | Środki NATO | Wydatki okołopakietowe | Środki budżetowe | Środki NATO | Wydatki okołopakietowe | Środki budżetowe | Środki NATO | Wydatki okołopakietowe | Środki budżetowe | Środki NATO | Wydatki okołopakietowe | |||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. | 18. |
Plan inwestycji NSIP - Ogółem | |||||||||||||||||
I. Wydatki na projekty CP | |||||||||||||||||
1. | |||||||||||||||||
2. | |||||||||||||||||
3. | |||||||||||||||||
... | |||||||||||||||||
n | |||||||||||||||||
II. Składka na Program NSIP | |||||||||||||||||
sporządził ............ (tel. .......................) | DYREKTOR ZIOTP | ||||||||||||||||
..................................................................... |
1) W kolumnach nr 2, 3, 4, 5 i 6 zestawienia, wpisać dane z zatwierdzonego Planu inwestycji NSIP.
2) W tabeli ująć zadania w szczegółowości Planu inwestycji NSIP dla wszystkich pakietów inwestycyjnych dla których wypełnione winny być wszystkie kolumny tabeli.
3) Przy wystąpieniu kilku zamierzeń dotyczących danego zadania, dane podać łącznie za zadanie.
4) Dane realizacyjne w kolumnach nr od 7 do 18 za poszczególne okresy sprawozdawcze przedstawiać sumarycznie w odniesieniu do upływu czasu.
5) Wykaz opracować w arkuszu kalkulacyjnym Microsoft Office Excel.
ZAŁĄCZNIK Nr 27 111
ZASADY NADAWANIA NUMERÓW IDENTYFIKACYJNYCH I NAZW ZAMIERZENIOM INWESTYCYJNYM.
ZASADY NADAWANIA NUMERÓW IDENTYFIKACYJNYCH I NAZW ZAMIERZENIOM INWESTYCYJNYM.
60, 61,62;
ZAŁĄCZNIK Nr 28
ELEMENTY SKŁADOWE PROTOKOŁU KOMISJI OCENY PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH (KOPI).
ELEMENTY SKŁADOWE PROTOKOŁU KOMISJI OCENY PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH (KOPI).
- zmieniony przez 1 pkt 4 i 5 decyzji nr 16/MON z dnia 1 lutego 2019 r. (Dz.Urz.MON.2019.21) zmieniającej nin. decyzję z dniem 4 lutego 2019 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 6 decyzji nr 151/MON z dnia 19 września 2019 r. (Dz.Urz.MON.2019.184) zmieniającej nin. decyzję z dniem 23 września 2019 r.
- zmieniony przez 1 pkt 4 decyzji nr 16/MON z dnia 1 lutego 2019 r. (Dz.Urz.MON.2019.21) zmieniającej nin. decyzję z dniem 4 lutego 2019 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 6 decyzji nr 151/MON z dnia 19 września 2019 r. (Dz.Urz.MON.2019.184) zmieniającej nin. decyzję z dniem 23 września 2019 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. b decyzji nr 47/MON z dnia 22 lutego 2017 r. (Dz.Urz.MON.2017.44) zmieniającej nin. decyzję z dniem 23 lutego 2017 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 22 decyzji nr 59/MON z dnia 27 kwietnia 2020 r. (Dz.Urz.MON.2020.75) zmieniającej nin. decyzję z dniem 28 kwietnia 2020 r.
- dodany przez § 1 pkt 6 decyzji nr 47/MON z dnia 22 lutego 2017 r. (Dz.Urz.MON.2017.44) zmieniającej nin. decyzję z dniem 23 lutego 2017 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 9 decyzji nr 59/MON z dnia 27 kwietnia 2020 r. (Dz.Urz.MON.2020.75) zmieniającej nin. decyzję z dniem 28 kwietnia 2020 r.
- zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 7 lit. a decyzji nr 47/MON z dnia 22 lutego 2017 r. (Dz.Urz.MON.2017.44) zmieniającej nin. decyzję z dniem 23 lutego 2017 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 16 decyzji nr 59/MON z dnia 27 kwietnia 2020 r. (Dz.Urz.MON.2020.75) zmieniającej nin. decyzję z dniem 28 kwietnia 2020 r.
- dodany przez § 1 pkt 7 lit. b decyzji nr 47/MON z dnia 22 lutego 2017 r. (Dz.Urz.MON.2017.44) zmieniającej nin. decyzję z dniem 23 lutego 2017 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 22 decyzji nr 59/MON z dnia 27 kwietnia 2020 r. (Dz.Urz.MON.2020.75) zmieniającej nin. decyzję z dniem 28 kwietnia 2020 r.