Zasady i trybu postępowania w procesie wydatkowania środków z Funduszu Żeglugi Śródlądowej na realizację działań określonych w planie promocji żeglugi śródlądowej.
Dz.Urz.MGMiŻŚ.2020.35
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 31
MINISTRA GOSPODARKI MORSKIEJ I ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ 1
z dnia 5 października 2020 r.
w sprawie zasad i trybu postępowania w procesie wydatkowania środków z Funduszu Żeglugi Śródlądowej na realizację działań określonych w planie promocji żeglugi śródlądowej
Rozdział 1
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
w związku z realizacją przez ministra właściwego do spraw żeglugi śródlądowej działań określonych w planie promocji żeglugi śródlądowej finansowanym ze środków Funduszu Żeglugi Śródlądowej, zwanego dalej "Funduszem".
Rozdział 2
Plan promocji
Plan promocji
Rozdział 3
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego finansowanego ze środków Funduszu
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego finansowanego ze środków Funduszu
Rozdział 4
Umowa w sprawie zamówienia publicznego finansowanego ze środków Funduszu
Umowa w sprawie zamówienia publicznego finansowanego ze środków Funduszu
Rozdział 5
Wniosek Ministra o wypłatę środków ze środków Funduszu
Wniosek Ministra o wypłatę środków ze środków Funduszu
Rozdział 6
Realizacja zamówienia publicznego finansowanego ze środków Funduszu
Realizacja zamówienia publicznego finansowanego ze środków Funduszu
Rozdział 7
Postępowanie o zawarcie umowy w sprawie zakupu lub zlecenia usług finansowanych ze środków Funduszu oraz zaangażowania środków Funduszu, do których nie stosuje się przepisów ustawy PZP
Postępowanie o zawarcie umowy w sprawie zakupu lub zlecenia usług finansowanych ze środków Funduszu oraz zaangażowania środków Funduszu, do których nie stosuje się przepisów ustawy PZP
Rozdział 8
Ewidencjonowanie i dokumentowanie przeprowadzonych postanowień
Ewidencjonowanie i dokumentowanie przeprowadzonych postanowień
Rozdział 9
Przepisy końcowe
Przepisy końcowe
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Nr ZZP
ZATWIERDZAM WNIOSEK:
........................................................
data i podpis Ministra
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
pozycja numer ............................
dostawa
usługa
robota budowlana
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
sukcesywnie (według bieżących potrzeb)
częściowo, okresowo (np.: kwartalnie, w określonych etapach)
całościowo (jednorazowo)
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
TAK
NIE
Jeżeli TAK jakie klauzule lub kryteria społeczne są proponowane:
...............................................................................................................................................
Jeżeli NIE uzasadnienie przyczyn uniemożliwiających zastosowanie klauzul lub kryteriów społecznych:
...............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................
....................................................
data i podpis kierującego/
zastępcy kierującego DGWiŻŚ
...............................................................................................................................................
Przewodniczący - ...............................................................
Zastępca Przewodniczącego - ...............................................................
Sekretarz (wypełnia ZZP) - ...............................................................
Członek - ...............................................................
Członek - ...............................................................
Członek (wypełnia ZZP) - ...............................................................
Przewodniczący - ...............................................................
Sekretarz - ...............................................................
Członek - ...............................................................
Członek - ...............................................................
Członek - ...............................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
netto .......................................... zł,
procent podatku VAT ...................,
brutto ......................................... zł,
równowartość szacunkowej wartości zamówienia netto w euro 4 .....................................
data dokonania oszacowania ...........................................................
imię i nazwisko osoby dokonującej oszacowania wartości zamówienia ..............................
szacunkową wartość zamówienia ustalono na podstawie 5 (zaznaczyć odpowiednio): .....
przeprowadzonej analizy rynku potencjalnych wykonawców (w przypadku zamówień udzielanych w trybie z wolnej ręki, zapytania o cenę, negocjacji bez ogłoszenia),
rozeznania cen rynkowych przedmiotu zamówienia (podać źródło, np.: katalogi, strony internetowe),
analizy wydatków na tożsame dostawy lub usługi z ubiegłego roku lub poprzednich 12 miesięcy skorygowane o wskaźnik inflacji,
kosztorys inwestorski,
inne ................................................................................................................................
.........................................................
data i podpis pracownika komórki
do spraw zamówień publicznych
...........................................
data i podpis dyrektora/
zastępcy dyrektora BA
Pozycja z planu promocji żeglugi śródlądowej na ..........................................
Wysokość środków na realizację zadania ........................................ zł brutto
Zamówienie będzie finansowane w wysokości ............................... zł brutto
...........................................................
data i podpis kierującego/ zastępcy
kierującego komórką organizacyjną
..............................................................................
data i podpis kierującego/ zastępcy kierującego
DGWiŻŚ, na podstawie informacji od BGK
z dnia ....................................................
wzór umowy (istotnych postanowień albo ogólnych warunków umowy), która zostanie zawarta z wybranym wykonawcą,
opis przedmiotu zamówienia,
notatka służbowa z oszacowania wartości zamówienia,
zestawienie proponowanych wykonawców wybranych lub zaproszonych do udziału w postępowaniu wraz z opisem sposobu dokonania wyboru - w przypadku wnioskowania o prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki, negocjacji bez ogłoszenia bądź zapytania o cenę,
kopia upoważnienia/pełnomocnictwa od Ministra,
inne ..............................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 2
(nadaje ZZP)
Nazwa komórki wnioskującej: …….......................
Sprawę prowadzi: ………………………..............
Nr tel. prowadzącego: …………………………...
WNIOSEK
O DOKONANIE ZAKUPU/ZLECENIE USŁUG/ZAANGAŻOWANIE ŚRODKÓW, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych finansowanych ze środków Funduszu Żeglugi Śródlądowej
1. Opis przedmiotu zamówienia: …………………………………………………………………………………………………………………. | ||||
2. Wartość: * Wartość szacunkowa netto w zł: ………………………….., równowartość w euro (kwota netto): ………….. (w przypadku otrzymania więcej niż jednej oferty wartością szacunkową jest średnia arytmetyczna wszystkich złożonych ofert z ewentualnym wyłączeniem ofert znacznie odbiegających od średniej arytmetycznej ofert pozostałych) * Planowana kwota wydatkowania netto w zł: ................................................................................................…….., * Planowana kwota wydatkowania brutto w zł: ........................................................................................................., (planowana kwota wydatkowania równa jest cenie zaoferowanej w wybranej ofercie lub wysokości zaangażowanych środków) | ||||
3. Merytoryczne uzasadnienie celowości dokonania zakupu/zlecenia usługi/zaangażowania środków wraz ze wskazaniem planowanych efektów rzeczowych: .................................................................................................................................................................................................. | ||||
4. Rodzaj zakupu: | ||||
dostawa | usługa | robota budowlana | ||
5. Nazwa i kod zakupu - według Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV) .................................................................................................................................................................................................... | ||||
6. Realizacja zakupu/usługi będzie związana z przekazaniem autorskich praw majątkowych, udzieleniem licencji, przekazaniem praw do korzystania z dzieła lub utworu lub innego przedmiotu praw autorskich oraz przeniesieniem praw zależnych do utworów powstałych w związku z realizacją zakupu: | ||||
Tak | Nie | |||
7. Realizacja zakupu/usługi będzie związana z przetwarzaniem danych osobowych przez zleceniobiorcę/wykonawcę: | ||||
Tak | Nie | |||
8. Informacja dotycząca analizy i zastosowania aspektów społecznych: Po przeprowadzonej analizie charakteru zamówienia publicznego klauzule społeczne lub kryteria społeczne zastosowano: | ||||
Tak | Nie | |||
Jeżeli TAK, to jakie: .................................................................................................................................................................................................... Jeżeli NIE, uzasadnienie przyczyn uniemożliwiających zastosowanie klauzul lub kryteriów społecznych: przedmiot zamówienia nie dotyczy zastosowania aspektów społecznych: .................................................................................................................................................................................................... | ||||
10. Planowany termin realizacji: .................................................................................................................................................................................................... | ||||
11. Podstawa wyłączenia stosowania ustawy - Prawo zamówień publicznych wraz z uzasadnieniem (należy wypełnić wyłącznie w przypadku podstawy innej niż wartość zamówienia): .................................................................................................................................................................................................... | ||||
12. Proponowany wykonawca (dane wystawcy faktury): | ||||
dotyczy | nie dotyczy (jeżeli zamówienie będzie realizowane sukcesywnie od różnych wykonawców) | |||
Nazwa: / Adres: NIP | ||||
______________________________________________ data, podpis i pieczęć kierującego lub zastępcy kierującego wnioskującą komórką organizacyjną | ||||
13. Opinia w zakresie stosowania ustawy prawo zamówień publicznych: podlega ustawie/ nie podlega ustawie | ||||
____________________________________________ data, podpis i pieczęć osoby odpowiedzialnej w zakresie stosowania ustawy PZP | ||||
14. Fundusz Żeglugi Śródlądowej – źródło finansowania: | ||||
Pozycja z planu promocji żeglugi śródlądowej …………………. | ||||
Wysokość środków na realizację zadania ……………………. zł brutto | ||||
Zamówienie będzie finansowane w wysokości ………………. zł brutto | ||||
_____________________________________________ data i podpis kierującego/ zastępcy kierującego DGWiŻŚ | ||||
15. Potwierdzenie dostępności środków finansowych: | ||||
_____________________________________________ data i podpis kierującego/ zastępcy kierującego DGWiŻŚ, na podstawie informacji od BGK z dnia ...................................... | ||||
16. Zatwierdzenie wniosku - Minister: | ||||
_____________________________________________ data, podpis i pieczęć Ministra |