Zasady i tryb udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.CBA.2012.22
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 17/12
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 15 czerwca 2012 r.
w sprawie zasad i trybu udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Rozdział 1.
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Rozdział 2.
Zasady udzielania zamówienia
Zasady udzielania zamówienia
Rozdział 3.
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia
Rozdział 4.
Postępowanie o udzielenie zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia
Rozdział 5.
Wybór oferty
Wybór oferty
Rozdział 6.
Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Rozdział 7.
Negocjacje
Negocjacje
Rozdział 8.
Zamówienie z wolnej ręki
Zamówienie z wolnej ręki
Rozdział 9.
Umowa w sprawie udzielenia zamówienia
Umowa w sprawie udzielenia zamówienia
Rozdział 10.
Przepisy końcowe
Przepisy końcowe
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1 2
WZÓR
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
WZÓR
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
…………………………
Szef CBA
REALIZOWANYCH W TRYBIE ART. 4 PKT 5 USTAWY PZP
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA ................................... | |||||||||
Lp. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia | Proponowany tryb zamówienia (negocjacje, zamówienie z wolnej ręki) | Szacunkowa wartość zamówienia netto i brutto | Planowany termin złożenia wniosku o wszczęcie postępowania | Pozycja w planie budżetowym | Uwagi | Stan | |
SUMA WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ REALIZOWANYCH W TRYBIE ART. 4 PKT 5 USTAWY PZP WYNOSI - ......... ZŁ NETTO, ............ ZŁ BRUTTO |
……………………………………………….
Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych BF
……………………………………………….
Naczelnik Wydziału Budżetu i Zamówień Publicznych BF
……………………………………………….
Dyrektor Biura Finansów CBA
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR
REJESTR ZAMÓWIEŃ
WZÓR
REJESTR ZAMÓWIEŃ
Numer postępowania | Data wszczęcia postępowania | Przedmiot zamówienia | Szacunkowa wartość zamówienia brutto w PLN | Wartość umowy w PLN | Numer i data podpisania umowy | Nazwa i adres wykonawcy | Paragraf klasyfikacji budżetowej | Uwagi |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR
WNIOSEK
WZÓR
WNIOSEK
(miejscowość, data)
Nr RZ
.............../...................../...........
numer rejestru / symbol literowy / rok
zamówień / jednostki zamawiającej
o wszczęcie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, w trybie określonym w zarządzeniu nr /12 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego w sprawie zasad i trybu udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
1. | Jednostka organizacyjna CBA: .......................................................................... | ||
2. | Przedmiot zamówienia: | ||
3. | Uzasadnienie zastosowania wyłączenia ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy: .......................................................................... .......................................................................... .......................................................................... (wypełnia kierownik jednostki organizacyjnej CBA, której zamówienie dotyczy) | ||
4. | Opinia Dyrektora Biura Finansów CBA pod kątem spełnienia wymogów uzasadniających pominięcie trybu ustawowego, na podstawie przepisów art. 4 pkt 5 ustawy oraz potwierdzenia zgodności z planem zamówień i potwierdzenia trybu udzielenia zamówienia: .................................................. (pieczątka i podpis Dyrektora Biura Finansów CBA) Dnia .................... | ||
5. | Wartość zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi netto: w PLN: ........................................ Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: | ||
.......................................................................... .......................................................................... .......................................................................... .......................................................................... (jeżeli wartość ustalono w oparciu o analizę cen rynkowych, powołać się na katalogi, cenniki i foldery, stronę internetową itp.) Numer zadania w planie budżetowym: ....................................... | |||
6. | Podział na zadania: Zadanie Nr 1: Nazwa zadania: ............................................................ | ||
wartość zadania netto i brutto w PLN: ........................ | |||
Zadanie Nr 2: Nazwa zadania: ............................................................ | |||
wartość zadania netto i brutto w PLN: ........................ | |||
Zadanie Nr 3: Nazwa zadania: ............................................................ | |||
wartość zadania netto i brutto w PLN: ........................ | |||
7. | Termin wykonania zamówienia: .......................................................................... (określić w ciągu ilu dni, tygodni lub miesięcy od dnia podpisania umowy) | ||
8. | Tryb udzielenia zamówienie wraz z uzasadnieniem (negocjacje, zamówienie z wolnej ręki): .......................................................................... .......................................................................... .......................................................................... .......................................................................... .......................................................................... .......................................................................... (wypełnia kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy) | ||
9. | Proponowany skład komisji: | ||
1. Przewodniczący: | .................................................. | ||
2. Sekretarz: | .................................................. | ||
3. Członkowie: | .................................................. .................................................. ................................................... | ||
10. | Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia: .......................................................................... (imię, nazwisko, telefon) | ||
11. | Wniosek sporządził: | ||
................................................. (imię, nazwisko, telefon) | |||
................................................. (podpis) | |||
........................................... (data i podpis kierownika jednostki, której zamówienie dotyczy) | |||
12. | Zabezpieczenie środków finansowych w Planie budżetowym: | ||
................................ ....................................... (podpis pracownika Biura Finansów CBA) Dnia ....................... | |||
13. | Zatwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych przez Dyrektora Biura Finansów CBA: | ||
................................................. (pieczątka i podpis Dyrektora Biura Finansów CBA) Dnia .................. | |||
14. | Zatwierdzenie wniosku oraz składu komisji określonej w pkt. 9: ................................ (pieczątka i podpis Szefa CBA) Dnia ...................... | ||
15. | Sprawy organizacyjne: Załączniki: zał. nr 1 na .... ark. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zał. nr 2 na .... ark. - Istotne postanowienia umowy, zał. nr 3 na .... ark. - Określenie wymagań formalnych i merytorycznych jakie muszą spełniać wykonawcy stanowiące element oceny wykonawcy □ zał. nr 4 na .... ark. - ....................................... □ zał. nr 5 na .... ark. - ....................................... Data złożenia wniosku w Biurze Finansów CBA .............................. | ||
(data i podpis osoby przyjmującej wniosek) | |||
Postępowaniu nadano numer sprawy: ......................................... | |||
(kolejny numer w centralnym Rejestrze Zamówień Publicznych) |
______
* pkt 1-11 z wyłączeniem pkt. 4 - wypełnia jednostka, której zamówienie dotyczy
ZAŁĄCZNIK Nr 4
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
..............................................................................
.......................................................................................................................................................
oświadczam, że:
1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;
2) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawcy;
3) przed upływem trzech lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy, zlecenia lub umowy o dzieło z wykonawcą oraz nie byłem członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawcy;
4) nie pozostaję z wykonawcą lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawcy w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.
............................................................
(imię i nazwisko, data)
ZAŁĄCZNIK Nr 5
WZÓR
Protokół komisji
WZÓR
Protokół komisji
Nr sprawy RZ
.............................................................................
.............................................................................
(miejscowość, data i podpis sekretarza komisji)
w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie określonym w zarządzeniu nr /12 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego w sprawie zasad i trybu udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, do których na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie stosuje się przepisów ustawy
Komisja w składzie :
przewodniczący ..........................................................................
członek ..........................................................................
członek ..........................................................................
sekretarz ..........................................................................
Rekomenduje Szefowi CBA wybór najkorzystniejszej oferty złożonej przez .......................... w postępowaniu nr .......................................................................................................................
Uzasadnienie:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Podpisy członków komisji/ zdania odrębne:
........................................................
........................................................
........................................................
........................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 6
WZÓR
Protokół komisji
WZÓR
Protokół komisji
........................................................
podpis Szefa CBA
lub osoby przez niego upoważnionej
Nr sprawy RZ
.............................................................................
.............................................................................
(miejscowość, data i podpis sekretarza komisji)
z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie określonym w zarządzeniu nr /12 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego w sprawie zasad i trybu udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, do których na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie stosuje się przepisów ustawy
1. Opis przedmiotu zamówienia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
2. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w zł: ...............................................................
szacunkowa wartość zamówienia (brutto) w zł: ...................................................................
Ustalenie wartości zamówienia dokonano na podstawie : ....................................................
................................................................................................................................................
Osoba dokonująca ustalenia wartości zamówienia: ..............................................................
3. Uzasadnienie zastosowania wyłączenia ustawy - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
4. Tryb udzielenia zamówienia (podstawa faktyczna i prawna jego wyboru przez komisję):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
5. Lista wykonawców zaproszonych do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) ...........................................................................................................................................
2) ...........................................................................................................................................
3) ...........................................................................................................................................
4) ...........................................................................................................................................
5) ...........................................................................................................................................
6. Lista wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którzy uzyskali pozytywną ocenę komisji:
1) ...........................................................................................................................................
2) ...........................................................................................................................................
3) ...........................................................................................................................................
4) ...........................................................................................................................................
1) ...........................................................................................................................................
7. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich procentowego znaczenia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
8. Cena oraz inne istotne elementy każdej z ofert:
1) ...........................................................................................................................................
2) ...........................................................................................................................................
3) ...........................................................................................................................................
4) ...........................................................................................................................................
5) ...........................................................................................................................................
9. Ocena i porównanie złożonych ofert (oferty odrzucone wraz z uzasadnieniem przyczyn odrzucenia oferty):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
10. Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
11. Informacje dodatkowe:
................................................................................................................................................
12. Czynności powtórzone: ......................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
13. Wykaz oświadczeń, o których mowa w § 12 ust. 2 zarządzenia:
___________ oświadczeń w załączeniu.
(wpisać liczbę oświadczeń)
14. Prace komisji zakończono dnia: .........................................................................
15. Skład komisji :
przewodniczący .............................................................
(imię i nazwisko)
zastępca przewodniczącego .............................................................
(imię i nazwisko)
członek .............................................................
(imię i nazwisko)
członek .............................................................
(imię i nazwisko)
sekretarz .............................................................
(imię i nazwisko)
Załączniki do protokołu:
1) zatwierdzona lista wykonawców wytypowanych do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2) protokoły z posiedzeń komisji / nośniki danych;
3) oświadczenia wymienione w pkt 13 protokołu;
4) zaproszenia do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5) dokumentacja z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia;
6) oferty;
7) inne dokumenty z postępowania o udzielenie zamówienia (np. oświadczenia, zawiadomienia, wnioski).
ZAŁĄCZNIK Nr 7
WZÓR
WZÓR
Z | JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA CBA | DZIAŁ | NR REJESTRU | DATA WPŁYWU DO BIURA FINANSÓW CBA |
ROZDZIAŁ |
ZAŁĄCZNIK Nr 8 3
WZÓR
PROPOZYCJA DO PLANU ZAMÓWIEŃ
WZÓR
PROPOZYCJA DO PLANU ZAMÓWIEŃ
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA (ZAMAWIAJĄCA) ................................... | |||||||||
Lp. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia | Proponowany tryb zamówienia (negocjacje, zamówienie z wolnej ręki) | Szacunkowa wartość zamówienia netto i brutto | Planowany termin złożenia wniosku o wszczęcie postępowania | Planowany termin zawarcia umowy | Pozycja w planie budżetowym | Uwagi | |
SUMA WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ REALIZOWANYCH W TRYBIE ART. 4 PKT 5 USTAWY PZP WYNOSI - ........... ZŁ NETTO, .......... ZŁ BRUTTO |
Wykonał …………………………………… …………………………………….
(imię i nazwisko, numer telefonu) (data i podpis kierownika jednostki,
której zamówienie dotyczy)