Zasady i tryb udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.CBA.2011.2.70
Akt utracił mocDECYZJA Nr 264/11
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 29 listopada 2011 r.
w sprawie zasad i trybu udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych
Rozdział 1
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Rozdział 2
Zasady udzielania zamówienia
Zasady udzielania zamówienia
Rozdział 3
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia
Rozdział 4
Postępowanie o udzielenie zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia
Rozdział 5
Wybór oferty
Wybór oferty
Rozdział 6
Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Rozdział 7
Negocjacje
Negocjacje
Rozdział 8
Zamówienie z wolnej ręki
Zamówienie z wolnej ręki
Rozdział 9
Umowa w sprawie udzielenia zamówienia
Umowa w sprawie udzielenia zamówienia
Rozdział 10
Przepisy końcowe
Przepisy końcowe
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386 i Nr 240, poz. 1429.
2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578 i Nr 257, poz. 1726 oraz z 2011 r. Nr 185, poz. 1092, Nr 201, poz. 1183, Nr 234, poz. 1386 i Nr 24, poz. 1429.
3) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1971 r. Nr 27, poz. 252, z 1976 r. Nr 19, poz. 122, z 1982 r. Nr 11, poz. 81, Nr 19, poz. 147 i Nr 30, poz. 210, z 1984 r. Nr 45, poz. 242, z 1985 r. Nr 22, poz. 99, z 1989 r. Nr 3, poz. 11, z 1990 r. Nr 34, poz. 198, Nr 55, poz. 321 i Nr 79, poz. 464, z 1991 r. Nr 107, poz. 464 i Nr 115, poz. 496, z 1993 r. Nr 17, poz. 78, z 1994 r. Nr 27, poz. 96, Nr 85, poz. 388 i Nr 105, poz. 509, z 1995 r. Nr 83, poz. 417, z 1996 r. Nr 114, poz. 542, Nr 139, poz. 646 i Nr 149, poz. 703, z 1997 r. Nr 43, poz. 272, Nr 115, poz. 741, Nr 117, poz. 751 i Nr 157, poz. 1040, z 1998 r. Nr 106, poz. 668 i Nr 117, poz. 758, z 1999 r. Nr 52, poz. 532, z 2000 r. Nr 22, poz. 271, Nr 74, poz. 855 i 857, Nr 88, poz. 983 i Nr 114, poz. 1191, z 2001 r. Nr 11, poz. 91, Nr 71, poz. 733, Nr 130, poz. 1450 i Nr 145, poz. 1638, z 2002 r. Nr 113, poz. 984 i Nr 141, poz. 1176, z 2003 r. Nr 49, poz. 408, Nr 60, poz. 535, Nr 64, poz. 592 i Nr 124, poz. 1151, z 2004 r. Nr 91, poz. 870, Nr 96, poz. 959, Nr 162, poz. 1692, Nr 172, poz. 1804 i Nr 281, poz. 2783, z 2005 r. Nr 48, poz. 462, Nr 157, poz. 1316 i Nr 172, poz. 1438, z 2006 r. Nr 133, poz. 935 i Nr 164, poz. 1166, z 2007 r. Nr 80, poz. 538, Nr 82, poz. 557 i Nr 181, poz. 1287, z 2008 r. Nr 116, poz. 731, Nr 163, poz. 1012, Nr 220, poz. 1425 i 1431 i Nr 228, poz. 1506, z 2009 r. Nr 42, poz. 341, Nr 79, poz. 662 i Nr 131, poz. 1075, z 2010 r. Nr 40, poz. 222 i Nr 155, poz. 1037 oraz z 2011 r. Nr 80, poz. 432, Nr 85, poz. 458 i Nr 230, poz. 1370.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR
WZÓR
.........................................
Szef CBA
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA | |||||||||
Lp. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia | Proponowany tryb zamówienia | Szacunkowa wartość zamówienia netto | Szacunkowa wartość zamówienia brutto | Planowany termin wszczęcia postępowania1) | Planowany termin zakończenia postępowania2) | Pozycja w planie budżetowym | Uwagi |
SUMA WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ REALIZOWANYCH Z ART. 4 PKT 5 USTAWY PZP WYNOSI ............. ZŁ NETTO, ............. ZŁ BRUTTO |
............................................................. .............................................................
Naczelnik Naczelnik
Wydziału Księgowości Budżetowej Wydziału Inwestycji Remontów
Biura Finansów CBA i Zamówień Publicznych
Biura logistyki CBA
............................................................. .............................................................
Dyrektor Biura Finansów CBA Dyrektor Biura Logistyki CBA
______
1) data złożenia wniosku zawierającego pełne uzgodnienia z Biurem Finansów CBA w kwestii potwierdzenia zabezpieczenia środków w planie budżetowym CBA oraz z Biurem Logistyki CBA w zakresie zgodności zastosowania trybu udzielenia zamówienia;
2) data podpisania umowy.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR
REJESTR ZAMÓWIEŃ
WZÓR
REJESTR ZAMÓWIEŃ
Numer postępowania | Data wszczęcia postępowania | Przedmiot zamówienia | Szacunkowa wartość zamówienia brutto w PLN | Wartość umowy w PLN | Numer i data podpisania umowy | Nazwa i adres wykonawcy | Paragraf klasyfikacji budżetowej | Uwagi |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR
WNIOSEK
WZÓR
WNIOSEK
(miejscowość, data)
Nr RZ
.................../....................../..............
numer rejestru/symbol literowy/rok
zamówień/jednostki zamawiającej
o wszczęcie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, w trybie określonym w decyzji nr 264/11 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego w sprawie zasad i trybu udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 5 ustawy -, Prawo zamówień publicznych
1. | Jednostka organizacyjna CBA: ............................................................................ | |||||||
2. | Przedmiot zamówienia: | |||||||
3. | Uzasadnienie zastosowania wyłączenia ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy: ............................................................................ ............................................................................ (wypełnia kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy) | |||||||
4. | Opinia Dyrektora Biura Logistyki CBA pod kątem spełnienia wymogów uzasadniających pominięcie trybu ustawowego, na podstawie przepisów art. 4 pkt 5 ustawy oraz potwierdzenia zgodności z planem zamówień i potwierdzenia trybu udzielenia zamówienia: | |||||||
..................................... (pieczątka i podpis Dyrektora Biura Logistyki CBA) | ||||||||
Dnia .................... | ||||||||
5. | Wartość zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi netto: w PLN: .................... Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: w PLN: ..................... ............................................................................ ............................................................................ ............................................................................ ............................................................................ (jeżeli wartość ustalono w oparciu o analizę cen rynkowych, powołać się na katalogi, cenniki i foldery, stronę internetową itp.) Numer zadania w planie budżetowym: ......................................... | |||||||
6. | Podział na zadania: (Zadanie Nr 1: Nazwa zadania: ............................................................. wartość zadania netto i brutto w PLN: ...................................... Zadanie Nr 2: Nazwa zadania: ............................................................. wartość zadania netto i brutto w PLN: ...................................... Zadanie Nr 3: Nazwa zadania: ............................................................. wartość zadania netto i brutto w PLN: ...................................... | |||||||
7. | Termin wykonania zamówienia: ............................................................................ (określić w ciągu ilu dni, tygodni lub miesięcy od dnia podpisania umowy) | |||||||
8. | Tryb udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem (negocjacje, zamówienie z wolnej ręki): ............................................................................ ............................................................................ ............................................................................ ............................................................................ ............................................................................ ............................................................................ (wypełnia kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy) | |||||||
9. | Proponowany skład komisji: 1. Przewodniczący: ......................................................... 2. Sekretarz: .............................................................. 3. Członkowie: ............................................................. ............................................................................ ............................................................................ | |||||||
10. | Osoby uprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia: ............................................................................ (imię, nazwisko, telefon) | |||||||
11. | Wniosek sporządził: | |||||||
.............................. (imię, nazwisko, telefon) .............................. (podpis) | ||||||||
........................................ (data i podpis kierownika jednostki, której zamówienie dotyczy) | ||||||||
12. | Zabezpieczenie środków finansowych w Planie budżetowym: ............................................................................ | |||||||
................................... (podpis pracownika Biura Finansów CBA) | ||||||||
Dnia ................... | ||||||||
13. | Zatwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych przez Dyrektora Biura Finansów CBA: | |||||||
....................................... (pieczątka i podpis Dyrektora Biura Finansów CBA) | ||||||||
Dnia ................... | ||||||||
14. | Zatwierdzenie wniosku oraz składu komisji określonej w pkt. 9: | |||||||
................................... (pieczątka i podpis Szefa CBA) | ||||||||
Dnia ................ | ||||||||
15. | Sprawy organizacyjne: Załączniki: zał. nr 1 na .... ark. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zał. nr 2 na .... ark. - Istotne postanowienia umowy, zał. nr 3 na .... ark. - Określenie wymagań formalnych i merytorycznych jakie muszą spełniać wykonawcy stanowiące element oceny wykonawcy zał. nr 4 na .... ark. - ............................... zał. nr 5 na .... ark. - ............................... | |||||||
Data złożenia wniosku w Biurze Logistyki CBA | ............................................. (data i podpis osoby przyjmującej wniosek) | |||||||
Postępowaniu nadano numer sprawy: | .......................................... (kolejny numer w centralnym Rejestrze Zamówień Publicznych) |
* pkt 1-11 z wyłączeniem pkt 4 wypełnia jednostka, której zamówienie dotyczy
ZAŁĄCZNIK Nr 4
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
.......................................................................................................................................................
oświadczam, że:
1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;
2) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawcy;
3) przed upływem trzech lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy, zlecenia lub umowy o dzieło z wykonawcą oraz nie byłem członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawcy;
4) nie pozostaję z wykonawcą lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawcy w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.
..................................................
(imię i nazwisko, data)
ZAŁĄCZNIK Nr 5
WZÓR
Protokół komisji
WZÓR
Protokół komisji
Nr sprawy RZ
............................................................................
............................................................................
(miejscowość, data i podpis sekretarza komisji)
w postępowaniu o udzielenie zamówienia w trybie określonym w decyzji nr 264/11 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego w sprawie zasad i trybu udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, do których na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie stosuje się przepisów ustawy
Komisja w składzie :
przewodniczący .........................................................................
.........................................................................
członek .........................................................................
członek .........................................................................
sekretarz .........................................................................
rekomenduje Szefowi CBA wybór najkorzystniejszej oferty złożonej przez ..............................
.......................................................... w postępowaniu nr ............................................................
Uzasadnienie:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Podpisy członków komisji/zdania odrębne:
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 6
WZÓR
Protokół komisji
WZÓR
Protokół komisji
................................................................
podpis Szefa CBA
lub osoby przez niego upoważnionej
Nr sprawy RZ
............................................................................
............................................................................
(miejscowość, data i podpis sekretarza komisji)
z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w trybie określonym w decyzji nr 264/11 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego w sprawie zasad i trybu udzielania w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym zamówień, do których na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych nie stosuje się przepisów ustawy
1. Opis przedmiotu zamówienia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
2. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w zł: ....................................................................
szacunkowa wartość zamówienia (brutto) w zł: ...................................................................
Ustalenia wartości zamówienia dokonano na podstawie: .....................................................
................................................................................................................................................
Osoba dokonująca ustalenia wartości zamówienia: ..............................................................
3. Uzasadnienie zastosowania wyłączenia ustawy - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt 5 ustawy:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
4. Tryb udzielenia zamówienia (podstawa faktyczna i prawna jego wyboru przez komisję):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
5. Lista wykonawców zaproszonych do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) .........................................................................................................................................
2) .........................................................................................................................................
3) .........................................................................................................................................
4) .........................................................................................................................................
5) .........................................................................................................................................
6. Lista wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, którzy uzyskali pozytywną ocenę komisji:
1) .........................................................................................................................................
2) .........................................................................................................................................
3) .........................................................................................................................................
4) .........................................................................................................................................
5) .........................................................................................................................................
7. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich procentowego znaczenia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
8. Cena oraz inne istotne elementy każdej z ofert:
1) .........................................................................................................................................
2) .........................................................................................................................................
3) .........................................................................................................................................
4) .........................................................................................................................................
5) .........................................................................................................................................
9. Ocena i porównanie złożonych ofert (oferty odrzucone wraz z uzasadnieniem przyczyn odrzucenia oferty):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
10. Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
11. Informacje dodatkowe:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
12. Czynności powtórzone: .........................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
13. Wykaz oświadczeń, o których mowa w § 12 ust. 2 decyzji:
_____ oświadczeń w załączeniu.
(wpisać liczbę oświadczeń)
14. Prace komisji zakończono dnia: ................................................................
15. Skład komisji:
przewodniczący ...........................................................................
(imię i nazwisko)
zastępca przewodniczącego ...........................................................................
(imię i nazwisko)
członek ...........................................................................
(imię i nazwisko)
członek ...........................................................................
(imię i nazwisko)
sekretarz ...........................................................................
(imię i nazwisko)
Załączniki do protokołu:
1) zatwierdzona lista wykonawców wytypowanych do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2) protokoły z posiedzeń komisji/nośniki danych;
3) oświadczenia wymienione w pkt 13 protokołu;
4) zaproszenia do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5) dokumentacja z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia;
6) oferty;
7) inne dokumenty z postępowania o udzielenie zamówienia (np. oświadczenia, zawiadomienia, wnioski).
ZAŁĄCZNIK Nr 7
WZÓR
WZÓR
Z | JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA CBA | DZIAŁ | NR REJESTRU | DATA WPŁYWU DO BIURA FINANSÓW CBA |
ROZDZIAŁ |