Zasady i tryb udzielania w Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.ABW.2013.7
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 18
SZEFA AGENCJI BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO
z dnia 29 marca 2013 r.
w sprawie zasad i trybu udzielania w Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych
Rozdział 2.
Zasady udzielania zamówienia
Zasady udzielania zamówienia
Rozdział 3.
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia
Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia
Rozdział 4.
Postępowanie o udzielenie zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia
Rozdział 5.
Wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia, wybór i odrzucenie oferty
Wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia, wybór i odrzucenie oferty
Rozdział 6.
Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Wadium oraz zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Wadium
Wadium
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Rozdział 7.
Tryby udzielania zamówienia
Przetarg zamknięty
Tryby udzielania zamówienia
Przetarg zamknięty
Przetarg zamknięty poprzedzony negocjacjami
Przetarg zamknięty poprzedzony negocjacjami
Negocjacje z jednym wykonawcą
Negocjacje z jednym wykonawcą
Rozdział 8.
Umowa w sprawie udzielenia zamówienia
Umowa w sprawie udzielenia zamówienia
Rozdział 9.
Przepisy przejściowe i końcowe
Przepisy przejściowe i końcowe
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Pieczęć ABW | |
osoby występującej w imieniu jednostki zamawiającej/ osoby wykonującej czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia/ biegłego*
Imię (imiona) .................................................................
Nazwisko .................................................................
Niniejszym oświadczam, że zgodnie z § 11 ust. 1 zarządzenia nr ... Szefa ABW z dnia .......................... 2013 r. w sprawie zasad i trybu udzielania w Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego zamówienia publicznego, do którego nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych:
1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;
2) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) przed upływem 3 lat od dnia rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy lub zlecenia z wykonawcą i nie byłem członkiem organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) nie pozostaję z żadnym wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności;
5) nie zostałem prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
..................................... dnia ............................ r.
(miejscowość) (data)
......................................
(podpis)
___________________________________________________________________________
W związku z zaistnieniem jednej z powyższych okoliczności podlegam wyłączeniu z niniejszego postępowania
..................................... dnia ............................ r.
(miejscowość) (data)
......................................
(podpis)
* - niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 2
"ZATWIERDZAM"
.........................................
(miejscowość, data)
Nr RZ
................/.............../..............
numer rejestru / symbol literowy / rok
zamówień / jednostki zamawiającej
Egz. pojedynczy
o rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia, do którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
1. Przedmiot zamówienia oraz szacunkowa wartość zamówienia:
Szacunkowa wartość zamówienia ( netto ): ................. zł.
Równowartość w euro: ...................
Szacunkowa wartość zamówienia ( brutto ): ................. zł.
2. Podstawa faktyczna i prawna wyłączenia przedmiotu zamówienia, do którego nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
3. Szczegółowe uzasadnienie wyłączenia przedmiotu zamówienia, do którego nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
4. Przewidywany termin realizacji zamówienia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
5. Źródło finansowania, wraz z potwierdzeniem przez właściwego głównego księgowego, posiadania w planie finansowym środków budżetowych na realizację zamówienia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
6. Uwagi i wnioski dodatkowe:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
......................................................................
(podpis kierownika jednostki zamawiającej)
ZAŁĄCZNIK Nr 3
"ZATWIERDZAM"
Nr sprawy RZ ...................
.............................................................
(miejscowość, data i podpis kierownika
jednostki zamawiającej)
z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, do którego nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
1. Opis przedmiotu zamówienia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
2. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w zł: ...............................................................
równowartość w euro : ........................................................................................................
szacunkowa wartość zamówienia (brutto) w zł: ...................................................................
Ustalenia wartości zamówienia dokonano na podstawie : ....................................................
..........................................................................................................................................
Osoba dokonująca ustalenia wartości zamówienia: ..............................................................
3. Uzasadnienie udzielenia zamówienia, do którego nie stosuje się ustawy - Prawo zamówień publicznych (podstawa faktyczna i prawna wyłączenia oraz nr wniosku RZ):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
4. Tryb udzielenia zamówienia (podstawa faktyczna i prawna jego wyboru przez jednostkę zamawiającą):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
5. Lista wykonawców zaproszonych do złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
1) .........................................................................................................................................
2) .........................................................................................................................................
3) .........................................................................................................................................
4) .........................................................................................................................................
5) .........................................................................................................................................
6. Lista wykonawców dopuszczonych do dalszego udziału w postępowaniu:
1) .........................................................................................................................................
2) .........................................................................................................................................
3) .........................................................................................................................................
4) .........................................................................................................................................
5) .........................................................................................................................................
6) .........................................................................................................................................
7. Wykonawca dopuszczony do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie § 21 ust. 10:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
8. Lista wykonawców wykluczonych z postępowania wraz z uzasadnieniem wykluczenia:
1) .........................................................................................................................................
2) .........................................................................................................................................
3) .........................................................................................................................................
4) .........................................................................................................................................
5) .........................................................................................................................................
6) .........................................................................................................................................
9. Kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich procentowego znaczenia:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
10. Cena oraz inne istotne elementy każdej z ofert:
1) .........................................................................................................................................
2) .........................................................................................................................................
3) .........................................................................................................................................
4) .........................................................................................................................................
5) .........................................................................................................................................
6) .........................................................................................................................................
11. Ocena i porównanie złożonych ofert (oferty odrzucone wraz z uzasadnieniem odrzucenia oferty):
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
12. Wskazanie wybranej oferty wraz z uzasadnieniem wyboru:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
13. Informacje dodatkowe:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
14. Czynności powtórzone:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
15. Kierownik jednostki zamawiającej, osoba występująca w imieniu jednostki zamawiającej, osoba wykonująca czynności związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia, biegły złożyli pisemne oświadczenia o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w § 11 ust. 1.
______oświadczeń w załączeniu.
(wpisać liczbę oświadczeń)
16. Prace komisji przetargowej zakończono dnia: .................................................
17. Skład komisji przetargowej:
Przewodniczący: ....................................................................
(imię i nazwisko)
zastępca przewodniczącego:
....................................................................
(imię i nazwisko)
członek: ....................................................................
(imię i nazwisko)
członek: ....................................................................
(imię i nazwisko)
członek: ....................................................................
(imię i nazwisko)
sekretarz: ....................................................................
(imię i nazwisko)
Załączniki do protokołu:
1) zatwierdzona lista wykonawców wytypowanych do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
2) protokóły z posiedzeń komisji przetargowej;
3) oświadczenia wymienione w pkt 15 protokółu;
4) zaproszenia do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
5) dokumentacja z przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia;
6) oferty; inne dokumenty z postępowania o udzielenie zamówienia (np.: oświadczenia, zawiadomienia, wnioski).
ZAŁĄCZNIK Nr 4
________________________________________ _______________
(data i podpis kierownika jednostki zamawiającej) (miejscowość, data)
o udzielonych zamówieniach publicznych, do których nie stosuje się ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 5 oraz art. 131b>
_________________________________________________________________
(nazwa jednostki zamawiającej)
Lp. | Nr wniosku RZP | Podstawa wyłączenia z ustawy*) | Rodzaj zamówienia*) | Tryb udzielonego zamówienia*) | Wartość szacunkowa zamówienia w euro (netto) | Wartość szacunkowa zamówienia (brutto) | Wartość umowy (brutto) | Uwagi**)***) | |||||||
zamówienie w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa****) | klauzula "tajne" lub "ściśle tajne" | istotny interes bezpieczeństwa państwa | ochrona bezpieczeństwa publicznego | dostawa | usługa | robota budowlana | przetarg zamknięty | przetarg zamknięty poprzedzony negocjacjami | negocjacje z jednym wykonawcą | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Razem***) |
*) właściwe zaznaczyć
**) w przypadku wystąpienia różnicy przekraczającej 10% pomiędzy wartością kolumny 14 i 15 należy zamieścić stosowne uzasadnienie
***) jeżeli zsumowana ilość zamówień z kolumn 11 i 12 jest większa niż ilość zamówień z kolumny 10 należy zamieścić stosowne uzasadnienie
****) zamówienie, o którym mowa w art. 131b ustawy- Prawo zamówień publicznych
______________________
(podpis osoby uprawnionej)
- zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b zarządzenia nr 25 z dnia 19 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.ABW.2016.22) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 20 kwietnia 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. a zarządzenia nr 73 z dnia 6 września 2016 r. (Dz.Urz.ABW.2016.39) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 września 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 74 z dnia 14 września 2016 r. (Dz.Urz.ABW.2016.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 września 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 69 z dnia 14 września 2017 r. (Dz.Urz.ABW.2017.33) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 września 2017 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b zarządzenia nr 25 z dnia 19 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.ABW.2016.22) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 20 kwietnia 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. a zarządzenia nr 73 z dnia 6 września 2016 r. (Dz.Urz.ABW.2016.39) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 września 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 69 z dnia 14 września 2017 r. (Dz.Urz.ABW.2017.33) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 września 2017 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25 z dnia 19 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.ABW.2016.22) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 20 kwietnia 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 73 z dnia 6 września 2016 r. (Dz.Urz.ABW.2016.39) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 września 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 69 z dnia 14 września 2017 r. (Dz.Urz.ABW.2017.33) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 września 2017 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 74 z dnia 14 września 2016 r. (Dz.Urz.ABW.2016.41) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 września 2016 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 69 z dnia 14 września 2017 r. (Dz.Urz.ABW.2017.33) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 września 2017 r.