Zasady i tryb postępowania komórek organizacyjnych Ministerstwa Skarbu Państwa w procesie dokonywania wydatków publicznych.
Dz.Urz.MSP.2014.45
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 60
MINISTRA SKARBU PAŃSTWA 1
z dnia 30 grudnia 2014 r.
w sprawie zasad i trybu postępowania komórek organizacyjnych Ministerstwa Skarbu Państwa w procesie dokonywania wydatków publicznych
Rozdział 1
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Rozdział 2
Planowanie zakupów
Planowanie zakupów
Rozdział 3
Przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowania
Przygotowanie oraz przeprowadzenie postępowania
- lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego;
Rozdział 4
Umowy w sprawach zamówień publicznych
Umowy w sprawach zamówień publicznych
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
Rozdział 5
Koordynacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w Biurze Dyrektora Generalnego
Koordynacja postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w Biurze Dyrektora Generalnego
Rozdział 6
Dokonywanie zakupów i zawieranie umów niepodlegających ustawie
Dokonywanie zakupów i zawieranie umów niepodlegających ustawie
- dokonywane są po zwróceniu się przez dyrektora właściwej komórki organizacyjnej (polecenie zapłaty) do Departamentu Budżetu i Finansów o dokonanie zapłaty ze wskazaniem terminu, źródła sfinansowania oraz z jednoczesnym przekazaniem dokumentów wskazujących tytuł prawny do dokonania zapłaty, np. wyrok sądu, decyzja administracyjna. Wzór polecenia zapłaty stanowi załącznik Nr 8 do zarządzenia, z zastrzeżeniem ust. 3.
Rozdział 7
Ewidencja wniosków, planów zakupu, umów oraz dokumentacji
Ewidencja wniosków, planów zakupu, umów oraz dokumentacji
Rozdział 7a
4 Dokonywanie zakupów objętych zakresem systemu zarządzania jakością i systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym
4 Dokonywanie zakupów objętych zakresem systemu zarządzania jakością i systemu przeciwdziałania zagrożeniom korupcyjnym
Rozdział 8
Przepisy przejściowe i końcowe
Przepisy przejściowe i końcowe
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR
FORMULARZA PLANU ZAKUPÓW REALIZOWANYCH W CIĄGU ROKU BUDŻETOWEGO OD ZATWIERDZENIA PLANU FINANSOWEGO NA ROK ....... *
WZÓR
FORMULARZA PLANU ZAKUPÓW REALIZOWANYCH W CIĄGU ROKU BUDŻETOWEGO OD ZATWIERDZENIA PLANU FINANSOWEGO NA ROK ....... *
komórka organizacyjna
...................................................................
imię i nazwisko osoby upoważnionej
tel. kont. ............................. e-mail .............
Lp. | Przedmiot zakupu ** | Symbol komórki organizacyjnej | Wartość szacunkowa netto | Wartość szacunkowa brutto | Rodzaj zamówienia *** | Płatności **** | Planowany m-c rozpoczęcia postępowania | Źródło finansowania |
1 | ||||||||
2 | ||||||||
3 | ||||||||
Razem | x | x | x | x |
...................................................................
data i podpis wnioskodawcy
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WYKAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PLANOWANYCH W CIĄGU 12 MIESIĘCY OD ZATWIERDZENIA PLANU FINANSOWEGO NA ROK .......
WYKAZ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PLANOWANYCH W CIĄGU 12 MIESIĘCY OD ZATWIERDZENIA PLANU FINANSOWEGO NA ROK .......
Departament/Biuro
...................................................................
imię i nazwisko osoby upoważnionej
tel. kont. ..................... e-mail .....................
Lp. | Opis przedmiotu zamówienia * | Wartość szacunkowa netto w PLN | Wartość szacunkowa brutto w PLN | Rodzaj zamówienia ** | Pełny kod/kody według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych | Płatność *** | Planowany miesiąc rozpoczęcia postępowania |
.........................................................................................
data i podpis dyrektora biura/departamentu
ZAŁĄCZNIK Nr 3
5 Wniosek Nr ......
o uruchomienie wydatków publicznych
5 Wniosek Nr ......
o uruchomienie wydatków publicznych
o wartości nieprzekraczającej 135.000 euro (5 225 000 dla robót budowlanych)
o wartości nieprzekraczającej 30.000 euro - o ile nie został umieszczony w planie zakupów
I.
INFORMACJE OGÓLNE
INFORMACJE OGÓLNE
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
1) Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych 7 :
Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Główny
przedmiot ........................-...... ........................-......
Dodatkowe
przedmioty ........................-...... ........................-......
2) Rodzaj zamówienia:
robota budowlana dostawa usługa
3) Największy udział w zamówieniu (ustalony na podstawie art. 6 ustawy).
robota budowlana dostawa usługa
2. Wartość zamówienia 8
1) Wartość szacunkowa zamówienia netto .................................................. zł
2) Wartość szacunkowa zamówienia brutto ................................................. zł
3) Równowartość zamówienia netto w euro ...................... przy zastosowaniu obowiązującego średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień, ogłoszonego w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów, o którym mowa w art. 35 ust. 3 ustawy.
4) Wartość szacunkową zamówienia określono na podstawie ..........................................
5) Data dokonania ustalenia wartości zamówienia ............................................................
6) Imię i nazwisko osoby ustalającej wartość zamówienia ................................................
7) Wskazanie źródła finansowania zamówienia, paragraf klasyfikacji budżetowej 9 oraz klasyfikacja budżetu zadaniowego ..................................................................
3. Planowany okres realizacji umowy (podać rok budżetowy, od-do) ................................
4. Informacja o dialogu technicznym 10 .............................................................................
.................................................... ..........................................................
data podpis wnioskodawcy
___________________________________________________________________________
II.
POTWIERDZENIE ZABEZPIECZENIA ŚRODKÓW NA REALIZACJĘ WYDATKÓW
POTWIERDZENIE ZABEZPIECZENIA ŚRODKÓW NA REALIZACJĘ WYDATKÓW
.................................................... ..........................................................
data podpis Głównego Księgowego
___________________________________________________________________________
III.
ZATWIERDZENIE WNIOSKU
ZATWIERDZENIE WNIOSKU
data podpis kierownika zamawiającego
___________________________________________________________________________
IV.
TRYB REALIZACJI ZAMÓWIENIA
TRYB REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2. Proponowany tryb udzielenia zamówienia .......................................................................... ........................................................................................................................................
.................................................... ..........................................................
data podpis Biura Dyrektora Generalnego
________________________________________________________________________
ZAŁĄCZNIK Nr 4
DECYZJA 11 NR ...../.....
........................................................
z dnia ................................
w sprawie składu, organizacji, obowiązków oraz trybu pracy członków komisji przetargowej.
DECYZJA 11 NR ...../.....
........................................................
z dnia ................................
w sprawie składu, organizacji, obowiązków oraz trybu pracy członków komisji przetargowej.
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 5
DECYZJA NR 14 ...../.....
...........................................................
z dnia ................................
DECYZJA NR 14 ...../.....
...........................................................
z dnia ................................
...................................................................................................................................................
1.1. Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmujące w szczególności 15 :
1.1.1. ..................................................................................................................................
1.1.2. ..................................................................................................................................
1.1.3. ..................................................................................................................................
1.2. Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmujące w szczególności 16 :
1.2.1. ...................................................................................................................................
1.2.2. ...................................................................................................................................
1.2.3. ...................................................................................................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 6
Oświadczenie
składane przez członków komisji przetargowej powoływanej
do przeprowadzenia postępowania o dokonanie wydatku publicznego
...................................................................
(wpisać przedmiot zamówienia)
Oświadczenie
składane przez członków komisji przetargowej powoływanej
do przeprowadzenia postępowania o dokonanie wydatku publicznego
...................................................................
(wpisać przedmiot zamówienia)
1) zgadzam się na udział w pracach komisji oraz przyjmuję obowiązki wynikające z pełnienia funkcji przewodniczącego/ wiceprzewodniczącego/sekretarza/członka komisji powołanej do przeprowadzenia/postępowania o udzielenie ww. zamówienia * ;
2) zobowiązuję się wykonywać moje zadania uczciwie i rzetelnie;
3) uczestnicząc w przygotowywaniu dokumentów, zobowiązuję się do zachowania bezstronności, obiektywizmu oraz reguł uczciwej konkurencji, w szczególności poprzez unikanie stawiania warunków udziału w postępowaniu, które naruszają zasadę równego traktowania wykonawców;
4) zobowiązuję się do zachowania poufności wszystkich informacji lub dokumentów ujawnionych wobec mnie lub uzyskanych przeze mnie, bądź sporządzonych przeze mnie w toku czy w wyniku przygotowań przedmiotowego postępowania oraz do wykorzystywania ich wyłącznie do celu wspomnianych przygotowań i nie ujawniania ich stronom trzecim. Ponadto zobowiązuję się, że nie będę przechowywać kopii jakichkolwiek pisemnych informacji lub pierwowzorów, które zostaną mi dostarczone, a także nie będę pomagał ani nie będę związany z przyszłym wykonawcą biorącym udział we wspomnianym postępowaniu w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia przedmiotowego zamówienia.
Mam pełną świadomość, że każdy przypadek nieprzestrzegania złożonych zobowiązań może doprowadzić do wyłączenia mnie z udziału w pracach w niniejszym postępowaniu bądź wykluczenia mnie z udziału w postępowaniu w sytuacji złożenia przeze mnie wniosku o dopuszczenie do udziału/oferty ** .
W momencie, gdy znani będą Wykonawcy biorący udział w postępowaniu złożę oświadczenie o bezstronności na druku ZP-1.
Nazwisko:
Podpis:
Data:
ZAŁĄCZNIK Nr 7
WNIOSEK O DOKONANIE ZAKUPU
(przewidzianego w planie zakupów)
którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro
WNIOSEK O DOKONANIE ZAKUPU
(przewidzianego w planie zakupów)
którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro
1. | Przedmiot zamówienia: |
2. | Pozycja z planu zakupów: |
3. | Wartość szacunkowa zamówienia: kwota netto: ........................................... kwota brutto: .......................................... Równowartość zamówienia netto w euro .............................. przy zastosowaniu obowiązującego średniego kursu złotego w stosunku do euro, stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień, ogłoszonego w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów, o którym mowa w art. 35 ust. 3 ustawy |
4. | Źródło finansowania zamówienia, pozycja z planu finansowego, paragraf klasyfikacji budżetowej oraz klasyfikacja budżetu zadaniowego: |
5. | Podpis wnioskodawcy: |
6. | Potwierdzenie posiadania środków na realizację zamówienia dokonane przez głównego księgowego: |
7. | Weryfikacja pod względem poprawności formalnej wniosku przez pracownika Biura Dyrektora Generalnego: |
ZAŁĄCZNIK Nr 8
POLECENIE ZAPŁATY
POLECENIE ZAPŁATY
Departament Budżetu i Finansów
w miejscu
Proszę o dokonanie zapłaty z tytułu ......................................................................................
....................................................................................................................................................
w kwocie ....................................................................................................................................
którego źródłem sfinansowania będzie ....................... paragraf klasyfikacji budżetowej ...........
klasyfikacja budżetu zadaniowego ............................. w terminie .............................................
Do polecenia zapłaty załączam:
1) ................................................................................................................................................
2) ................................................................................................................................................
3) ................................................................................................................................................
4) ................................................................................................................................................
.....................................................................................
sprawdzono pod względem merytorycznym i formalnym
data i podpis wnioskodawcy
Do wiadomości:
Właściwy Członek Kierownictwa Ministerstwa Skarbu Państwa
ZAŁĄCZNIK Nr 9
WZÓR
FORMULARZA REJESTRU UDZIELANYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ INNYCH ZAMÓWIEŃ
WZÓR
FORMULARZA REJESTRU UDZIELANYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ORAZ INNYCH ZAMÓWIEŃ
Komórka organizacyjna/ wnioskujący/ | Numer wniosku o dokonanie wydatku | Przedmiot zamówienia | Wartość szacunkowa netto | Wartość szacunkowa brutto | Tryb udzielenia zamówienia | Nazwa wykonawcy | Wartość umowy brutto | Wartość umowy netto | Okres na jaki została zawarta umowa | Realizujący zamówienia |
X | Razem | x | x | x | x |
data i podpis osoby przekazującej
ZAŁĄCZNIK Nr 10
Protokół
Przekazania - Przejęcia
Protokół
Przekazania - Przejęcia
...........................................................................................................................
(przedmiot zamówienia oraz tryb, w jakim przeprowadzono postępowanie)
Lp. | Opis dokumentu | Znak dokumentu (numer pisma) | Data dokumentu | Strony w teczce | Uwagi | |
Od | Do | |||||
1 | wniosek o uruchomienie wydatku publicznego wraz z ewentualną aktualizacją wniosku na ..................................................... ........................................................................ ........................................................................ numer nadany przez DBiF ............................. ........................................................................ | |||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 | ||||||
5 |
Protokół został sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron
Przekazujący Przyjmujący
............................................ ............................................
ZAŁĄCZNIK Nr 11
Sprawozdanie o udzielonych zamówieniach
w roku ......
Sprawozdanie o udzielonych zamówieniach
w roku ......
Departament/Biuro
...........................................................
imię i nazwisko osoby upoważnionej
tel. kont. ................................ e-mail .............................
Lp. | Rodzaj zamówienia | Przedmiot zamówienia | Wartość zamówienia bez podatku od towarów i usług (w PLN) 20 |
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 1 ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 2 ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 2a ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 3 ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 6 ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 7 ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 10 ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 11 ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 12 ustawy pzp | |||
Zamówienia udzielone na podstawie art. 4 pkt 13 ustawy pzp | |||
........................................................................
data i podpis dyrektora komórki organizacyjnej