Założenie Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia w Białymstoku.
Dz.Urz.MKiDN.2022.41
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE
MINISTRA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO 1
z dnia 17 maja 2022 r.
w sprawie założenia Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I stopnia w Białymstoku
ZAŁĄCZNIK
STATUT OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W BIAŁYMSTOKU
STATUT OGÓLNOKSZTAŁCĄCEJ SZKOŁY MUZYCZNEJ I STOPNIA W BIAŁYMSTOKU
Postanowienia ogólne
Cele i zadania Szkoły
Cele i zadania Szkoły
Organizacja Szkoły
Organizacja Szkoły
Organy Szkoły
Organy Szkoły
Prawa i obowiązki uczniów
Prawa i obowiązki uczniów
Nagradzanie i karanie uczniów, skreślanie z listy uczniów
Nagradzanie i karanie uczniów, skreślanie z listy uczniów
Zadania i obowiązki nauczycieli i innych pracowników Szkoły
Zadania i obowiązki nauczycieli i innych pracowników Szkoły
Współdziałanie Szkoły z rodzicami w zakresie nauczania, wychowania, opieki i profilaktyki
Współdziałanie Szkoły z rodzicami w zakresie nauczania, wychowania, opieki i profilaktyki
Zakres zadań opiekuńczych Szkoły
Zakres zadań opiekuńczych Szkoły
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Organizacja współdziałania z poradnią psychologiczno-pedagogiczną
Organizacja współdziałania z poradnią psychologiczno-pedagogiczną
Biblioteka szkolna
Biblioteka szkolna
Świetlica szkolna
Świetlica szkolna
Stołówka szkolna
Stołówka szkolna
Wolontariat szkolny
Wolontariat szkolny
Osiągnięcia podlegające ocenianiu w szkole artystycznej
Osiągnięcia podlegające ocenianiu w szkole artystycznej
Zasady i sposoby informowania uczniów i rodziców o wymaganiach edukacyjnych
Zasady i sposoby informowania uczniów i rodziców o wymaganiach edukacyjnych
Ocenianie
Ocenianie
- z zastrzeżeniem ust. 3.
Egzamin promocyjny
Egzamin promocyjny
Egzamin klasyfikacyjny
Egzamin klasyfikacyjny
Egzamin poprawkowy, powtarzanie klasy
Egzamin poprawkowy, powtarzanie klasy
Klasyfikacja ucznia
Klasyfikacja ucznia
Promowanie
Promowanie
Ukończenie Szkoły
Ukończenie Szkoły
Zasady i kryteria oceniania zachowania ucznia
Zasady i kryteria oceniania zachowania ucznia
Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe