Wyznaczenie terminu egzaminu pisemnego na doradcę podatkowego.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MF.2001.9.65

Akt utracił moc
Wersja od: 26 października 2001 r.

DECYZJA Nr 2/2001
PRZEWODNICZĄCEGO PAŃSTWOWEJ KOMISJI EGZAMINACYJNEJ DO SPRAW DORADZTWA PODATKOWEGO
z dnia 10 października 2001 r.
w sprawie wyznaczenia terminu egzaminu pisemnego na doradcę podatkowego.

Działając na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym (Dz. U. Nr 102, poz. 475, z 1997 r. Nr 88, poz. 554, z 2000 r. Nr 94, poz. 1037 oraz z 2001 r. Nr 42, poz. 474), zwanej dalej "ustawą", wyznaczam termin egzaminu pisemnego na dzień 26 listopada 2001 roku.
Osoby ubiegające się o dopuszczenie do egzaminu obowiązane są, nie później niż na 30 dni przed wyznaczonym terminem egzaminu, złożyć wniosek o dopuszczenie do egzaminu oraz wnieść opłatę egzaminacyjną. Do wniosku należy dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków przewidzianych w art. 6 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy oraz odpis dyplomu dokumentującego posiadanie wyższego wykształcenia.

Osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego dołączają zgodę na dopuszczenie do egzaminu, o której mowa w art. 21 ust. 3 ustawy.

W przypadku osób wpisanych warunkowo na listę doradców podatkowych należy zamieścić we wniosku oświadczenie o spełnianiu warunków przewidzianych w art. 6 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy oraz podać informację o numerze wpisu na listę doradców podatkowych.

Opłatę za egzamin w wysokości 500 zł należy wpłacić na rachunek: nr 10101010-3825-223-1; NBP O/O Warszawa; Ministerstwo Finansów - Departament Budżetu Resortu i Spraw Majątkowych; ul. Świętokrzyska 12; 00-916 Warszawa.

Wniosek o dopuszczenie do egzaminu wraz z dowodem uiszczenia opłaty za egzamin należy przestać pod adresem:

Ministerstwo Finansów

Państwowa Komisja Egzaminacyjna

do Spraw Doradztwa Podatkowego

ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa