Wprowadzenie Zasad prowadzenia rachunkowości w Państwowej Agencji Atomistyki.
Dz.Urz.PAA.2017.10
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 8
PREZESA PAŃSTWOWEJ AGENCJI ATOMISTYKI
z dnia 29 grudnia 2017 r.
w sprawie wprowadzenia Zasad prowadzenia rachunkowości w Państwowej Agencji Atomistyki
(Dz.Urz.PAA z dnia 29 grudnia 2017 r.)
Na podstawie art. 10 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. 2017 r. poz. 2342) zarządza się, co następuje:
ZAŁĄCZNIK Nr 1 1
ZAŁĄCZNIK DO ZARZĄDZENIA NR 8 PREZESA PAŃSTWOWEJ AGENCJI ATOMISTYKI Z DNIA 29 GRUDNIA 2017 R.
ZAŁĄCZNIK DO ZARZĄDZENIA NR 8 PREZESA PAŃSTWOWEJ AGENCJI ATOMISTYKI Z DNIA 29 GRUDNIA 2017 R.
Załącznik Nr 1
ZASADY WYCENY AKTYWÓW I PASYWÓW ORAZ USTALANIA WYNIKU FINANSOWEGO
ZASADY WYCENY AKTYWÓW I PASYWÓW ORAZ USTALANIA WYNIKU FINANSOWEGO
Środki te umarzane są metodą liniową, przy zastosowaniu stawek amortyzacyjnych określonych w Wykazie rocznych stawek amortyzacyjnych, stanowiącym załącznik nr 1 do ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2343). Umorzenie księgowane na koncie 071 dokonywane jest jednorazowo w grudniu za okres całego roku. Umorzenie nalicza się od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym te środki przyjęto do używania i do końca tego miesiąca, w którym następuje zrównanie wysokości umorzenia z ich wartością początkową lub w którym środki trwałe pozostawiono w stan likwidacji, sprzedano, przekazano nieodpłatnie lub stwierdzono ich niedobór.
Umarza się jednorazowo i w całości zalicza w koszty w momencie przyjęcia do eksploatacji książki i zbiory biblioteczne, meble i dywany oraz pozostałe środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne o wartości nieprzekraczającej wielkości ustalonej w przepisach o podatku dochodowym od osób prawnych, dla których odpisy amortyzacyjne są uznawane za koszt uzyskania przychodu w 100% ich wartości w miesiącu oddania do użytkowania;
Załącznik Nr 2 2
WYKAZ KONT KSIĘGI GŁÓWNEJ (konta syntetyczne)
WYKAZ KONT KSIĘGI GŁÓWNEJ (konta syntetyczne)
011 - Środki trwałe
013 - Pozostałe środki trwałe
014 - Zbiory biblioteczne
020 - Wartości niematerialne i prawne
071 - Umorzenie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
072 - Umorzenie pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz zbiorów bibliotecznych
080 - Środki trwałe w budowie (inwestycje)
Zespół 1 - "Środki pieniężne i rachunki bankowe"
101 - Kasa
130 - Rachunek bieżący jednostki (dochody i wydatki)
135 - Rachunek środków funduszy specjalnego przeznaczenia
138 - Rachunek środków europejskich
139 - Inne rachunki bankowe
141 - Środki pieniężne w drodze
Zespół 2 - "Rozrachunki i rozliczenia"
200 - Rozrachunki z odbiorcami
201 - Rozrachunki z dostawcami
221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych
222 - Rozliczenie dochodów budżetowych
223 - Rozliczenie wydatków budżetowych
225 - Rozrachunki z budżetami
227 - Rozliczenie wydatków z budżetu środków europejskich
229 - Pozostałe rozrachunki publicznoprawne
231 - Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń
234 - Pozostałe rozrachunki z pracownikami
240 - Pozostałe rozrachunki
245 - Wpływy do wyjaśnienia
290 - Odpisy aktualizujące należności
Zespół 3 - "Materiały i towary"
300 - Rozliczenie zakupu
310 - Materiały
Zespół 4 - "Koszty według rodzajów i ich rozliczenie"
400 - Amortyzacja
401 - Zużycie materiałów i energii
402 - Usługi obce
403 - Podatki i opłaty
404 - Wynagrodzenia
405 - Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia
409 - Pozostałe koszty rodzajowe
490 - Rozliczenie kosztów
Zespół 6 - "Produkty"
640 - Rozliczenia międzyokresowe kosztów
Zespół 7 - "Przychody, dochody i koszty"
700 - Sprzedaż produktów i koszt ich wytworzenia
720 - Przychody z tytułu dochodów budżetowych
750 - Przychody finansowe
751 - Koszty finansowe
760 - Pozostałe przychody operacyjne
761 - Pozostałe koszty operacyjne
Zespół 8 - "Fundusze, rezerwy i wynik finansowy"
800 - Fundusz jednostki
810 - Dotacje budżetowe, płatności z budżetu środków europejskich oraz środki z budżetu na inwestycje
851 - Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
860 - Wynik finansowy
1. Konta pozabilansowe
901 - Zabezpieczenia należytego wykonania umów
902 - Majątek w użyczeniu
903 - Majątek otrzymany w użyczenie
904 - Majątek postawiony do likwidacji
970 - Płatności ze środków europejskich
976 - Wzajemne rozliczenia między jednostkami
980 - Plan finansowy wydatków budżetowych
981 - Plan finansowy niewygasających wydatków
982 - Plan wydatków środków europejskich
983 - Zaangażowanie wydatków środków europejskich roku bieżącego
984 - Zaangażowanie wydatków środków europejskich przyszłych lat
990 - Plan finansowy wydatków budżetowych w układzie zadaniowym
991 - Rozliczenie wydatków pośrednich ogólnych
992 - Zapewnienia finansowania lub dofinansowania z budżetu państwa
993 - Zobowiązania w układzie zadaniowym
998 - Zaangażowanie wydatków budżetowych roku bieżącego
999 - Zaangażowanie wydatków budżetowych przyszłych lat".
Załącznik Nr 3
PRZYJĘTE ZASADY KLASYFIKACJI ZDARZEŃ GOSPODARCZYCH
PRZYJĘTE ZASADY KLASYFIKACJI ZDARZEŃ GOSPODARCZYCH
Ewidencja księgowa obejmuje wszystkie własne środki trwałe o przewidywanym okresie używania dłuższym niż rok.
1. Środki trwałe o wartości początkowej przekraczającej wielkość ustaloną w przepisach o podatku dochodowym od osób prawnych, finansowane są ze środków majątkowych i ewidencjonowane na koncie 011 "Środki trwałe".
Podstawą księgowania przychodu środków trwałych są dokumenty źródłowe (faktura, protokół odbioru, protokół zdawczo - odbiorczy wraz z decyzją nieodpłatnego przekazania, zestawienie różnic inwentaryzacyjnych, akt darowizny).
Podstawą księgowania rozchodu środków trwałych są dokumenty źródłowe (protokół postawienia w stan likwidacji, zestawienie różnic inwentarzowych, faktura za sprzedane lub podarowane środki trwałe).
2. Pozostałe środki trwałe, do których zalicza się:
1) środki trwałe o wartości nie przekraczającej wielkości ustalonej w przepisach o podatku dochodowym od osób prawnych,
2) meble i dywany,
- finansowane są ze środków bieżących i księgowane na koncie 013 "Pozostałe środki trwałe w używaniu".
Ze względu na charakter prowadzonej działalności w PAA oraz nie prowadzenie gospodarki magazynowej wszystkie zakupione środki trwałe oddawane są bezpośrednio do użytkowania.
Umorzenie pozostałych środków trwałych dokonywane jest w pełnej wartości w miesiącu oddania do użytkowania poprzez spisanie w ciężar kosztów. Umorzenie księgowane jest na koncie 072 "Umorzenie pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz zbiorów bibliotecznych".
3. Do wartości niematerialnych i prawnych księgowanych na koncie 020 zaliczone są nabyte licencje na programy komputerowe o przewidywanym okresie używania dłuższym niż rok.
Wartości niematerialne i prawne, których jednostkowa wartość przekracza wielkość ustaloną w przepisach o podatku dochodowym od osób fizycznych, finansuje się ze środków majątkowych.
Wartości niematerialne i prawne o wartości początkowej w dniu przyjęcia do używania równej lub niższej od wartości określonej w przepisach o podatku dochodowym od osób fizycznych, finansowane są ze środków bieżących i umarzane są jednorazowo w koszty w dniu przyjęcia do używania.
Podstawą księgowania przychodu wartości niematerialnych i prawnych są dokumenty źródłowe.
4. Koszty środków trwałych w budowie oraz rozliczenie tych kosztów na uzyskane efekty ewidencjonowane są na koncie 080 "Środki trwałe w budowie (inwestycje)".
Szczegółowa ewidencja środków trwałych prowadzona jest zgodnie z procedurą 001/BDG w sprawie zasad ewidencji składników majątku Państwowej Agencji Atomistyki.
Zespół 3 - "Materiały i towary"
Ze względu na zakupy materiałów w małych ilościach i najczęściej bezpośrednio po zakupie przekazywanych do zużycia ich wartością obciążane są od razu właściwe koszty. Stany zapasów materiałów ewidencjonowane są na koncie 310 "Materiały".
Konto 300 "Rozliczenie zakupu" służy do ewidencji zakupionego majątku w trakcie danego miesiąca. Na koniec miesiąca stan konta wykazuje wartość zakupionego majątku, który oczekuje na przyjęcie na tan ewidencyjny oraz oddanie do użytkowania.
Zespół 4 - "Koszty według rodzajów i ich rozliczenie"
Przyjęta została zasada ewidencjonowania kosztów w układzie rodzajowym związanych z działalnością operacyjną na kontach 400-405 i 409, a koszty rozliczane w czasie ewidencjonuje się na koncie 490 "Rozliczenie kosztów".
Szczegółowa ewidencja analityczna do kont zespołu "4" prowadzona jest według podziałek klasyfikacji budżetowej.
Pozostałe zasady
1. Księgowania na pozostałych kontach syntetycznych nie wymagają rozstrzygnięć i są zgodne z zasadami funkcjonowania poszczególnych kont omówionymi w Planie kont dla jednostek budżetowych i samorządowych zakładów budżetowych stanowiącym załącznik nr 3 do rozporządzenia Ministra Finansów w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 342).
2. PAA dekret księgowy stanowi wydruk z systemu finansowo- księgowego "Xemi" firmy Merinosoft.
3. O zakwalifikowaniu dowodu księgowego do okresu sprawozdawczego decyduje data zatwierdzenia dowodu do wypłaty przez Dyrektora Generalnego PAA. Dowody, które zostały zatwierdzone do wypłaty do 4 dnia po okresie sprawozdawczym, ujmowane są do okresu sprawozdawczego, którego dotyczą. Po tym terminie dokumenty ujmowane są w ewidencji księgowej nowego okresu sprawozdawczego.
4. W miesiącu grudniu, w księgach rachunkowych ujmowane są dokumenty dotyczące danego roku obrotowego, które wpłynęły:
- do dnia 15 stycznia - umożliwiające sporządzenie sprawozdawczości miesięcznej budżetowej za grudzień;
- do dnia 20 stycznia - umożliwiające sporządzenie sprawozdawczości rocznej budżetowej.
5. Dowody księgowe, które wpłyną do PAA po sporządzeniu bilansu, a nie mają istotnego wpływu na wynik finansowy będą ujmowane w księgach roku bieżącego. Przyjmuje się próg istotności w wysokości 0,05 % sumy bilansowej.
6. Koszty usług telefonicznych wraz z abonamentem z uwagi na cykliczność i porównywalność kwot w poszczególnych miesiącach księgowane są do danego roku w następujący sposób:
- dowody księgowe za pełny okres rozliczeniowy i abonament za styczeń następnego roku zaliczane są do kosztów roku, którego dotyczy abonament;
- dowody księgowe za okres rozliczeniowy obejmujący dwa okresy sprawozdawcze są ujmowane w kosztach nowego okresu sprawozdawczego.
7. Koszty zakupu mediów (energia, gaz, woda, ścieki, wywóz nieczystości) z uwagi na cykliczność i porównywalność kwot w poszczególnych miesiącach księgowane są do danego roku w następujący sposób: dowody księgowe za okres rozliczeniowy obejmujący dwa lub więcej okresów sprawozdawczych są ujmowane w kosztach nowego okresu sprawozdawczego.
8. Państwowa Agencja Atomistyki w przypadku realizacji zadań finansowanych ze środków UE prowadzi ewidencję wydatków uwzględniając w kontach księgowych kod księgowy - numer projektu, określony w załączniku nr 8 do Zasad prowadzenia rachunkowości w Państwowej Agencji Atomistyki.
9. Zestawienia na koniec każdego okresu sprawozdawczego: tj. dziennik, księgę główną kont syntetycznych i analitycznych sporządza się w formacie "pdf', i zapisuje w odpowiednim katalogu, zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
10. Nie dochodzi się i nie ewidencjonuje odsetek za zwłokę od nieterminowo uregulowanych należności i zobowiązań cywilnoprawnych w przypadku, gdy wysokość odsetek nie przekracza, za okres jednego kwartału wobec jednego kontrahenta, trzykrotnej wartości opłaty dodatkowej pobieranej przez "Pocztę Polską Spółkę Akcyjną" za polecenie przesyłki listowej. Kierownik jednostki może wyrazić zgodę na niedochodzenie należności budżetowej o charakterze cywilnoprawnym, której kwota wraz z odsetkami nie przekracza 100 zł.
Załącznik Nr 4
WYKAZ KONT KSIĄG POMOCNICZYCH (konta analityczne)
WYKAZ KONT KSIĄG POMOCNICZYCH (konta analityczne)
do konta 011 - "Środki trwałe"
011-4 - Środki trwałe IV grupy KRŚT
011-6 - Środki trwałe VI grupy KRŚT
011-7 - Środki trwałe VII grupy KRŚT
011-8 - Środki trwałe VIII grupy KRST
do konta 013 - "Pozostałe środki trwałe"
013-4 - Pozostałe ŚT grupa IV KRŚT
013-6 - Pozostałe ŚT grupa VI KRŚT
013-8 - Pozostałe ŚT grupa VIII KRŚT
do konta 014 - "Zbiory biblioteczne"
014-1 - Zbiory biblioteczne w Bibliotece Nukleonicznej
014-2 - Zbiory biblioteczne w bibliotece podręcznej
do konta 020 - "Wartości niematerialne i prawne"
020-1 - Wartości niematerialne i prawne finansowane ze środków majątkowych
020-2 - Wartości niematerialne i prawne finansowane ze środków bieżących
do konta 071 - "Umorzenie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych"
071-1 - Umorzenie ŚT ewidencjonowanych na koncie 011 (według GKR)
071-2 - Umorzenie wartości niematerialnych i prawnych ujętych na koncie 020-1
do konta 072 - "Umorzenie pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz zbiorów bibliotecznych"
072-1 - umorzenie pozostałych ŚT ewidencjonowanych na koncie 013
072-2 - umorzenie wartości niematerialnych i prawnych ujętych na koncie 020-2
072-3 - umorzenie zbiorów bibliotecznych ewidencjonowanych na koncie 014
do konta 080 - "Środki trwałe w budowie (inwestycje)"
Ewidencja szczegółowa według rodzaju inwestycji i kontrahentów
do konta 101 - "Kasa"
101-1 - rachunek bieżący wydatków budżetowych
do konta 130 - "Rachunek bieżący jednostki"
130-1 - rachunek bieżący dochodów budżetowych (według podziałek klasyfikacji budżetowej dochodów budżetowych w zakresie wpływów środków budżetowych z tytułu zrealizowanych przez jednostkę dochodów budżetowych)
130-2 - rachunek bieżący wydatków budżetowych (według podziałek klasyfikacji budżetowej wydatków objętych planem finansowym)
do konta 139 - "Inne rachunki bankowe"
139-2 - rachunek sum depozytowych i sum na zlecenie
do konta 200 - "Rozrachunki z odbiorcami "
Ewidencja według kontrahentów
do konta 201 - "Rozrachunki z dostawcami"
Ewidencja według kontrahentów
do konta 225 - "Rozrachunki z budżetami"
225-1 - podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu wynagrodzeń
225-2 - podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu umów zlecenia lub umów o dzieło
225-3- podatek dochodowy od osób fizycznych z tytułu wypłat z ZFŚS
do konta 229 - "Pozostałe rozrachunki publiczno - prawne"
229-1 - składki z tytułu ubezpieczeń społecznych opłacane przez pracowników
229-2 - składki z tytułu ubezpieczeń społecznych opłacane przez pracodawcę
229-3 - składki na Fundusz Pracy
229-4 - składki z tytułu ubezpieczeń zdrowotnych pracowników (z podatku i z wynagrodzeń)
229-5 - składki na PFRON
do konta 231 - "Rozrachunki z tytułu wynagrodzeń"
231-01 - wynagrodzenia pracowników
231-03 - rozliczenia wypłat z ZFŚS
231-10 - wynagrodzenie z tytułu umów zleceń, za udział w komisji egzaminacyjnej
do konta 234 - " Pozostałe rozrachunki z pracownikami"
234-1 - imienne rozrachunki z pracownikami dotyczące obciążeń z tytułu wydatków dokonanych za pracownika, ekwiwalentów, świadczeń i inne
234-2 - imienne rozrachunki z tytułu udzielonych zaliczek na delegacje zagraniczne
234-3 - imienne rozrachunki z tytułu udzielonych pożyczek z ZFŚS
do konta 240 - "Pozostałe rozrachunki"
240-0 - rozrachunki inne
240-1 - rozrachunki zagranicznych należności i zobowiązań
240-2 - rozrachunki krajowe różne według kontrahentów
do konta 310 - "Materiały "
310-1 - materiały piśmiennicze
310-2 - materiały biurowe
310-3 - materiały do komputerów
310-4 - materiały - wydawnictwa
310-5 - materiały czystościowe
310-6 - materiały samochodowe
310-7 - artykuły spożywcze
310-8 - części zamienne do PMS
do konta 401 - "Zużycie materiałów i energii"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej
do konta 402 - "Usługi obce"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej
do konta 403 - "Podatki i opłaty"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej
do konta 404 - "Wynagrodzenia"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej
do konta 405 - "Ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej
do konta 409 - "Pozostałe koszty rodzajowe"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej
do konta 640 - "Rozliczenia międzyokresowe kosztów"
640-1 - z tytułu prenumeraty
640-2 - z tytułu ubezpieczeń
640-3 - z oprogramowania
do konta 720 - "Przychody z tytułu dochodów budżetowych"
Ewidencja według pozycji planu finansowego
do konta 750 - "Przychody finansowe"
750-1 - pozostałe przychody
750-2 - dodatnie różnice kursowe
do konta 751 - " Koszty finansowe"
751-1 - ujemne różnice kursowe
751-2 - pozostałe koszty
do konta 760 - "Pozostałe przychody "
760-1- przychody ze sprzedaży wycofanych ze zużycia składników majątkowych
760-2- pozostałe przychody operacyjne (odsetki)
do konta 800 - "Fundusz jednostki"
800-1 - fundusz w środkach trwałych
800-2 - zrealizowane wydatki i dochody budżetowe
800-3 - inwestycje
do konta 810 - "Dotacje budżetowe oraz środki z budżetu na inwestycje"
Ewidencja wg podziałek klasyfikacji budżetowej i jednostek, którym przekazano dotacje
do konta 851 - "Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych"
851M-1 - środki wolne na wydatki mieszkaniowe
851M-2 - środki zaangażowane - udzielone pożyczki mieszkaniowe
851S-1 - środki na działalność socjalną
851S-2 - udzielone zapomogi
851S-3 - dofinansowanie wypoczynku
851S-4 - akcje socjalne 851S-5 - opłaty za prowadzenie rachunku
2. Konta pozabilansowe
do konta 980 - "Plan finansowy wydatków budżetowych"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej
do konta 990 - "Plan finansowy wydatków budżetowych w układzie zadaniowym"
Ewidencja według układu zadaniowego
do konta 991 - "Rozliczenie wydatków budżetowych pośrednich ogólnych"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej (wydatki pośrednie po podzieleniu kluczem ogólnym na poszczególne działania przeksięgowywane na konto 990)
do konta 998 - "Zaangażowanie środków budżetowych roku bieżącego"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej
do konta 999 - "Zaangażowanie środków budżetowych przyszłych lat"
Ewidencja według podziałek klasyfikacji budżetowej
Załącznik Nr 5
WYKAZ KSIĄG RACHUNKOWYCH
WYKAZ KSIĄG RACHUNKOWYCH
Dzienniki częściowe (rejestry) prowadzone są dla określonych grup rodzajowych zdarzeń, między innymi dla: wyciągów bankowych, otrzymanych faktur zewnętrznych, rozliczeń z pracownikami z tytułu delegacji krajowych i zagranicznych, dokumentów własnych oraz raportów kasowych.
Ewidencja księgowa prowadzona jest na podstawie dowodów (dokumentów) księgowych. Szczegółowy opis kontroli i obiegu dokumentów księgowych i ich terminarz zawiera "Instrukcja obiegu i kontroli dowodów księgowych w Państwowej Agencji Atomistyki".
Po księgowym zamknięciu miesiąca, na koniec każdego okresu sprawozdawczego sporządza się następujące wydruki:
Po zamknięciu roku obrachunkowego sporządza się wydruki:
Załącznik Nr 6
OPIS SYSTEMU INFORMATYCZNEGO PRZETWARZANIA DANYCH
OPIS SYSTEMU INFORMATYCZNEGO PRZETWARZANIA DANYCH
System Księgowości Informatycznej XEMI - FINANSE jest stosowany w PAA od 1 stycznia 2012 r. w wersji nr 6 i na bieżąco, w ciągu roku, są wprowadzane aktualne wersje. Moduł ten zapewnia i umożliwia prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z wymaganiami Ustawy o rachunkowości.
W PAA księguje się dokumenty księgowe we wcześniej zdefiniowanych rejestrach:
Program zabezpiecza powiązania poszczególnych zbiorów stanowiących księgi rachunkowe w jedną całość odzwierciedlającą dziennik i księgę główną. Dziennik umożliwia uzgodnienie jego obrotów z obrotami zestawienia obrotów i sald kont księgi głównej. Zapewnia chronologiczne ujęcie w dzienniku wszystkich zdarzeń, kolejną numerację i umożliwia jednoznaczne powiązanie z dowodami księgowymi.
Szczegółowy opis systemu informatycznego zawarty jest w Instrukcji Obsługi Systemu XEMI FINANSE, dostarczonej przez dostawcę systemu.
Bezpieczeństwo danych zgromadzonych w systemie zapewniają:
Załącznik Nr 7
ZASADY OCHRONY DANYCH I ICH ZBIORÓW
ZASADY OCHRONY DANYCH I ICH ZBIORÓW
Załącznik Nr 8 3
KATALOG PROGRAMÓW WIELOLETNICH
KATALOG PROGRAMÓW WIELOLETNICH
Symbol | Numer | Kod księgowy | Nazwa |
CBRNE | 10 | 10 | Wzmocnienie bezpieczeństwa w zakresie CBRNE - koordynacja i standaryzacja |
Symbol | Numer | Kod księgowy | Nazwa |
PPEJ | 11 | 11 | PROGRAM POLSKIEJ ENERGETYKI JĄDROWEJ |
- zmieniony przez § 1 zarządzenia nr 10 z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz.Urz.PAA.2020.10) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 stycznia 2021 r.
- oznaczenie zmienione przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 8 z dnia 28 grudnia 2021 r. (Dz.Urz.PAA.2021.8) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 stycznia 2022 r.